abonnement Unibet Coolblue
pi_20038118
Wat je bijna bij elk team zit is een eenheid,vechtlust,en respect naar de trainer toe.
duh! duh!
pi_20038239
Gister was het er, er moest gewonnen worden en ze gingen ervoor, voor veel spelers is het het laatste grote toernooi dat kon je zien, ze gingen er als team voor, dus die eenheid kan erzijn. Respect is er niet ze zijn arrogant...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_20038616
Zolang het Co Adriaanse niet wordt vind ik het wel best
٩๏̯͡๏)۶
pi_20038703
co is niet de man voor nl-elftal hij kan niet omgaan met vedetten..
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_20045294
Ik ga voor Rijkaard met Van Basten
pi_20276009
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Johan Cruijff.

De grootste lafbek van de jaren negentig...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:53:39 #57
33189 RM-rf
1/998001
pi_20276500
Andy van de Meijde is volgens mij een prima bondscoach,
misschien nu nog niet, maar hij is heel goed bezig met de voorbereiding, het bankzitten heeft hij al goed onder de knie gekregen (hij heeft zelf geexperimenteerd of een coach vanaf de tribune meer zicht heeft)

Momenteel oefent hij al een beetje hoe het voelt om alle voetbalkenners en wannabe's tegen je te hebben, voor een Nederlandse Bondscoach ook een pré.

Ik zeg het jullie, Mandy zou wel eens een hele grote kunnen gaan worden, als bondscoach.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20276954
Van Basten lijkt me niet zon slechte keus, al heeft ie weinig ervaring. Hij is nu al een legende en jong en behoort tot een van de weinigen tot een generatie die wel wat won met het Nederlands elftal. Daarnaast is hij gecoached door de beste bondscoach die het Nederlands elftal ooit gehad heeft en kan hij het Nederlands elftal mooi als opstapje gebruiken om daarna naar een grote club tegaan, zoals Rijkaard. Dat ging op zich ook niet slecht. Al is ie misschien bang dat zn reputatie geschaad kan worden, voordat hij ooit bij een club heeft getraind misschien. Maar dat loopt wel los met het Nederlands elftal denk. Cruijff wil niet, dus daarover praten heeft al geen zin.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:13:18 #59
1239 Singa
Fear me!
pi_20277033
Beter Cruijff op een adviserende rol achter de nieuw bondscoach
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')