abonnement Unibet Coolblue
pi_20035101
sja... had nederland de overwinning maar niet zo triest moeten weggeven...
  zondag 20 juni 2004 @ 11:14:08 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20035123
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:12 schreef the-russian het volgende:
sja... had nederland de overwinning maar niet zo triest moeten weggeven...
hadden ze tegen de DUitsers maar net zo geëngageerd gespeeld....

Rudi wordt nu door de afspraken die hij heeft gemaakt met de Tsjechen lachende 3e... (als 2e in de poule)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Overall beste user 2022 zondag 20 juni 2004 @ 11:15:24 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_20035143
Duitsland wint trouwens niet van Tsjechie. Nederland wel van Letland.

Echt niet dat Duitsers en Tsjechie het op een akkoordje gooien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 20 juni 2004 @ 11:16:42 #29
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20035160
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:15 schreef Ulx het volgende:
Duitsland wint trouwens niet van Tsjechie. Nederland wel van Letland.

Echt niet dat Duitsers en Tsjechie het op een akkoordje gooien.
ik kan de zelfverzekerheid van Völler anders niet verklaren. Hij zegt het zelf immers!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_20035197
DER RUDI heeft het goed Nederland wordt weer voor de zoveelste keer te kakken gezet door DEUTSCHLAND
pi_20035207
Nu de Tjechen nog Bloodhound
  zondag 20 juni 2004 @ 11:20:41 #32
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20035239
Laten we Duitsland nou niet overschatten!
Dit is nog steeds de Duitsland die in de EK-kwalificatie met moeite gelijkspeelde tegen Ijsland, Faeroer en gisteren Letland, verloor tegen Roemenië en Hongarije(die maar liefst 22 selectiespelers mistte). De aanval van Duitsland stelt geen reet voor. Hoeveel goede kansen op doel hebben ze nou gehad tegen Letland?
Het zal misschien wel dat de Tsjechen zijn B-team opstelt, maar dat ze het op een akkoordje gooien lijkt me sterk...de B-team is er ook op gebrand om zich te bewijzen voor het grote publiek en zich in de kijker te spelen in Europa en bij hun eigen club en ze zullen zich niet weg laten spelen tegen Duitsland puur omdat ze al door zijn.....hoop ik
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20035289
De Duitse pers heeft er nog een beetje gemengde gevoelens over...
quote:
Wie sollen wir diese Tschechen schlagen?

Haben wir eine Chance gegen Tschechien? – Stimmen Sie hier ab ...

Das grausame 0:0-Geholper gegen Lettland – gibt's eigentlich irgendwas positives?
Ja, gibt es! Wir sind tatsächlich Tabellen-Zweiter geblieben, haben (theoretisch) noch alle Chancen, ins Viertelfinale zu kommen.

Doch dafür müssen wir am Mittwoch wahrscheinlich die Tschechen schlagen. Und wie soll das denn gehen? Zur Erinnerung: Die Tschechen, das ist jene Mega-Elf, die am Samstag in einem Giganten-Spiel die bärenstarken Holländer in Grund und Boden spielte, nach einem 0:2-Rückstand noch 3:2 gewann. Mit einem Superstar Pavel Nedved, der mehr Gefühl im Fuß hat und mehr rennt als die ganze deutsche Mannschaft zusammen.

Tschechien hat Rosicky – wir haben Ballack. Die haben Koller – wir Kuranyi. Kann Rudis Truppe dagegen halten? Immerhin: Unser Torwart-Titan Kahn ist eine Bank, wirkt sicherer als jeder andere Keeper des Turniers.

Aber reicht das? Warum nicht, wenn ...

... die Tschechen ihre Stars schonen, weil sie bereits für das Viertelfinale qualifiziert sind.
... die tschechische Abwehr wieder so wackelt wie in der ersten Halbzeit gegen Holland. Das war Prager Bröselkalk statt Letten-Beton!
... die Holländer dermaßen am Boden zerstört sind (und ihr Trainer wieder so genial schlecht auswechselt wie gegen Tschechien ), dass sie gegen Lettland auch nicht gewinnen können. Dann reicht uns sogar ein Unentschieden – falls die Letten nicht gewinnen.
... unsere Mannschaft plötzlich entdeckt, dass sie richtig gut Fußball spielen UND Tore schießen kann. Na gut, das wird schwierig ...

Bild.de
  zondag 20 juni 2004 @ 11:23:35 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_20035297
ben jij Duitser ofzo?

SCHREEUWERD
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20035433
Geloof er niks van. Spelen helemaal niet veel Tsjechen in de Bundesliga. En die er wel spelen staan waarschijnlijk wissel die wedstrijd (Koller Rosicki). Bovendien zit het niet in de Tsjechische aard om als een mak schaap te spelen, dat zijn echt werkers. En dat stukje over Rudi op TV is gewoon gein, je moet ook niet alles serieus nemen.
pi_20035475
Nederland gaat gewoon door
pi_20035570
Duitsers moeten winnen, gelijk en verlies is fataal. Duitsers moeten dus aanvallen zolang het gelijk staat of ze achter staan. Dat schept ruimte achterin voor de Tsjechen als dit niet lukt in een open wedstrijd. Tsjechen zijn lepe countervoetballers, A of B team, het zijn allemaal toppers. It ain't over till Fat Dick sings.
pi_20035629
Dit is dus het nadeel van zo'n groepswedtrijd, ben je soms afhankelijk van een ander

Het zou wel volkomen onterecht zijn, gezien het spel van DLD vergeleken met dat van NL, maar ja, voetbal is niet altijd eerlijk he...

Nu maar hopen dat die stink Duitsers in de kwartfinale tegen Zweden/Denemarken/Italië eruit vliegen met duidelijke cijfers...
  zondag 20 juni 2004 @ 11:42:23 #39
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20035656
quote:
[b]Mit einem Superstar Pavel Nedved, der mehr Gefühl im Fuß hat und mehr rennt als die ganze deutsche Mannschaft zusammen.
  zondag 20 juni 2004 @ 11:42:44 #40
91271 zemmer
sterf eens
pi_20035663
ik hoop het... ander ben ik ontroostbaar...
ik verwacht idd ook een b-elftal van tsjechie... maar ik hoop dat die b-spelers een basisplaats willen verovern... voor de rest van het toernooi..

er is nog hoop
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
pi_20035691
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
Nederland gaat gewoon door
Je hebt helemaal gelijk. Die Tsjechen laten zich echt niet piepelen. Wat moet je dan slecht spelen wil je van die Duitsers verliezen, zelfs met een B keus. Een gelijk spel is ook al mooi.
That's all folks!
pi_20035717
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:18 schreef supercreep het volgende:
DER RUDI heeft het goed Nederland wordt weer voor de zoveelste keer te kakken gezet door DEUTSCHLAND
Laat me niet lachen, alsof dat Duitse elftal ver gaat komen.. Moet weer hulp hebben van anderen om door te gaan, zielig hoor

Heb je ze wel zien spelen?, wat een ongelooflijk slecht team zeg
  zondag 20 juni 2004 @ 11:47:52 #43
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_20035755
Ik hoor het wel over 3 weken ben nl dan gelukkig pas terug van vac
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 20 juni 2004 @ 11:48:30 #44
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20035893
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:37 schreef Haspel33 het volgende:
Duitsers moeten winnen, gelijk en verlies is fataal. Duitsers moeten dus aanvallen zolang het gelijk staat of ze achter staan. Dat schept ruimte achterin voor de Tsjechen als dit niet lukt in een open wedstrijd. Tsjechen zijn lepe countervoetballers, A of B team, het zijn allemaal toppers. It ain't over till Fat Dick sings.
Ach, je mag eigenlijk wel hopen dat Nederland eruit vliegt anders zitten we tot de WK van 2006 met Dickie opgescheept.

Een WK in Duitsland nog wel... Praktisch 'thuis' voor Oranje. Een WK waarvoor spelers als Makaay, Kluivert, Van Nistelrooij en Seedorf nog niet te oud zijn, en waarop Sneijder, Robben, Heitinga, Van der Vaart, de Jong, en wellicht Van Persie en De Jong alleen maar gerijpter zullen zijn. Laat dat alsjeblieft niet fout gaan in de kwalificatie....
  zondag 20 juni 2004 @ 12:01:35 #46
35415 nightfall
sickminded
pi_20035996
ik geloof er geen klote van dat die tsjechen het veld in gaan met "Ah!,. we gaan ze ff laten winnen,. dan hebben we onze vrienden de duitsers geholpen".
er is geen enkele speler die je met dat idee het veld in kan sturen,. alleen wel hopen dat ze een beetje een fastoenlijk elftal het veld in sturen...
  zondag 20 juni 2004 @ 12:05:03 #47
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_20036065
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:01 schreef nightfall het volgende:
ik geloof er geen klote van dat die tsjechen het veld in gaan met "Ah!,. we gaan ze ff laten winnen,. dan hebben we onze vrienden de duitsers geholpen".
er is geen enkele speler die je met dat idee het veld in kan sturen,. alleen wel hopen dat ze een beetje een fastoenlijk elftal het veld in sturen...
Nee, dat zullen ze ook zeker niet bewust doen, maar onbewust zullen ze toch een tikkeltje minder geladen de wedstrijd ingaan en ik vrees dat Duitsland daar wel van zal profiteren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_20036098
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:55 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ach, je mag eigenlijk wel hopen dat Nederland eruit vliegt anders zitten we tot de WK van 2006 met Dickie opgescheept.

Een WK in Duitsland nog wel... Praktisch 'thuis' voor Oranje. Een WK waarvoor spelers als Makaay, Kluivert, Van Nistelrooij en Seedorf nog niet te oud zijn, en waarop Sneijder, Robben, Heitinga, Van der Vaart, de Jong, en wellicht Van Persie en De Jong alleen maar gerijpter zullen zijn. Laat dat alsjeblieft niet fout gaan in de kwalificatie....
Advocaat heeft volgens mij geen zekerheid over het WK 2006 en zijn positie. Ze hebben een optie vastgelegd, maar dit zal na het EK bekeken worden. Lijkt me duidelijk dat die optie niet gelicht wordt bij voortijdig verlies. En hij zal alleen aanblijven als ie kampioen wordt denk ik.

Kijk, er is 1 voordeel met deze situatie en Dick als onstabiele nitwit. Hij is nu zo tot aan de grond afgebroken met zijn defensieve gedachtengang en fouten dat ie vanaf nu misschien meer gaat luisteren naar de mensen en anderen die hem zijn behoudende gedachtengang verwijten. Daar moet ie onderhand zo kotsmisselijk van worden dat als ie daar vanaf wil ie gewoon de mensen hun zin moet geven. Alles of niks dus. Mocht het toch nog lukken woensdag door een wondertje omdat Tsjechie meehelpt, dan heb je dus wel het voordeel dat het Umfeld en de spelers veel meer macht hebben op hem (net zoals Schotland thuis de druk enorm hoog werd) en hij dus wel overstag moet. Hij is al zijn autoriteit kwijt (voor zover ie die had). Zijn defensieve laffe instelling wordt er onderhand Live voor TV uit getrapt door het spervuur aan analyses, coaches en vragen.
  zondag 20 juni 2004 @ 12:11:07 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20036194
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:55 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ach, je mag eigenlijk wel hopen dat Nederland eruit vliegt anders zitten we tot de WK van 2006 met Dickie opgescheept.

Een WK in Duitsland nog wel... Praktisch 'thuis' voor Oranje. Een WK waarvoor spelers als Makaay, Kluivert, Van Nistelrooij en Seedorf nog niet te oud zijn, en waarop Sneijder, Robben, Heitinga, Van der Vaart, de Jong, en wellicht Van Persie en De Jong alleen maar gerijpter zullen zijn. Laat dat alsjeblieft niet fout gaan in de kwalificatie....
ja, je hebt misschien wel gelijk dat het wel eens goed zou zijn als oranje er vroeg uit ligt. Dan kunnen we ons een keer echt goed voorbereiden op het volgende toernooi. Maar dan wel met een echte coach die duidelijk is in zijn doen en laten.... Co Adriaanse dus.... en de KNVB moet dan niet zo laf zijn als het ajax bestuur en hem gewoon de absolute macht geven. Geef Co de vrije hand en je wordt wereldkampioen...... maargoed, het is wel erg jammer natuurlijk dat we nu we er eindelijk na 4 jaar weer eens bij een toernooi zitten er door een dealtje van Völler en een valse start meteen weer in de voorronde uitliggen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 juni 2004 @ 12:13:45 #50
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20036242
uitschakeling in de poule zou mooi zijn, ze hadden al geluk zich te plaatsen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')