abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20034011
Volgens Villa BvD is er gerapporteerd dat diverse spelers, zoals Davids en Seedorf, toch geen mannen van weinig aanzien en geringe inspraak, boos naar de bank keken bij de wissel van Bosvelt voor Robben. Eerder zou Seedorf in de rust al een verdedigender tactiek hebben geweigerd.

Ik vind dit een heel goede zaak, het wordt tijd dat zulke mannen zich ermee gaan bemoeien. Mannen als Davids en Seedorf, en misschien ook Stam en Van der Sar zien wat er in het veld speelt en hebben veel meer zicht op alles dan Dickie zelf, zo blijkt wel weer.

Wat vinden jullie?

Wordt het ruzie?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 20 juni 2004 @ 09:20:19 #2
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20034023
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens Villa BvD is er gerapporteerd dat diverse spelers, zoals Davids en Seedorf, toch geen mannen van weinig aanzien en geringe inspraak, boos naar de bank keken bij de wissel van Bosvelt voor Robben. Eerder zou Seedorf in de rust al een verdedigender tactiek hebben geweigerd.

Ik vind dit een heel goede zaak, het wordt tijd dat zulke mannen zich ermee gaan bemoeien. Mannen als Davids en Seedorf, en misschien ook Stam en Van der Sar zien wat er in het veld speelt en hebben veel meer zicht op alles dan Dickie zelf, zo blijkt wel weer.

Wat vinden jullie?

Wordt het ruzie?
laten we hopen dat ze dick op zijn bek meppen
  zondag 20 juni 2004 @ 09:20:22 #3
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20034025
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens Villa BvD is er gerapporteerd dat diverse spelers, zoals Davids en Seedorf, toch geen mannen van weinig aanzien en geringe inspraak, boos naar de bank keken bij de wissel van Bosvelt voor Robben. Eerder zou Seedorf in de rust al een verdedigender tactiek hebben geweigerd.

Ik vind dit een heel goede zaak, het wordt tijd dat zulke mannen zich ermee gaan bemoeien. Mannen als Davids en Seedorf, en misschien ook Stam en Van der Sar zien wat er in het veld speelt en hebben veel meer zicht op alles dan Dickie zelf, zo blijkt wel weer.

Wat vinden jullie?

Wordt het ruzie?
Hoop het! Voor 16.00 vanmiddag wil ik een persconferentie hebben gezien waarbij advocaat afscheid neemt!!! jezus geen oog dicht gedaan vannacht!! Dick bedankt!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_20034061
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
Wordt het ruzie?
I sure hope so
pi_20034118
now we know why his name is dick
pi_20034192
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:18 schreef JohnDDD het volgende:

Mannen als Davids en Seedorf, en misschien ook Stam en Van der Sar zien wat er in het veld speelt en hebben veel meer zicht op alles dan Dickie zelf, zo blijkt wel weer.

Wat vinden jullie?

Wordt het ruzie?
Dat is allemaal te laat, we liggen er toch uit.
  zondag 20 juni 2004 @ 09:47:08 #7
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20034202
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:20 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Hoop het! Voor 16.00 vanmiddag wil ik een persconferentie hebben gezien waarbij advocaat afscheid neemt!!! jezus geen oog dicht gedaan vannacht!! Dick bedankt!
Voor 16:00 wil ik de onthoofdingsvideo zien.
pi_20034209
Ik hoop dat DIck wakker wordt en eindelijk doet wat er gevraagd wordt. Ik hoop alleen niet dat het te laat is om nog verder te komen in dit EK.
pi_20034243
nou nou nou, wat een postjes zeg. Ik vond het een superwedstrijd die ze gisteren gespeeld hebben, en dan Dickie er niks aan doen dat nederland die 2 penalty's niet krijgt of dat er een rode kaart uitgedeeld wordt voor niks. Ik vind die wissel ook onbegrijpelijk, maar de schuld ligt toch echt niet bij dickie deze wedstijd. Tegen de duitsers vind ik dat je hem wel de schuld kon geven maar deze keer was het zoveel beter...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_20034272
dyonvbaal, het wordt 2-0 voor Nederland, dan door een stomme fout 2-1. De wedstrijd is dan een moment stabiel met nog een aantal grote kansen voor Nederland. Advocaat geeft in de rust dus al aan verdedigender te willen spelen, maar Seedorf weigert dat. Iedereen voelt wel dat die Tsjechen namelijk nog terug gaan komen en dat Nederland nog minstens één keer zal moeten scoren.

Vervolgens krijgen we met van Nistelrooy op voorzet van Robben nog een uitstekende kans. Nog steeds is het 2-1 en die Tsjechen krijgen meer kansen maar Advocaat wil opeens weer 4-4-2 spelen, met van Nistelrooy links en van der Meyde rechts in de spits en hij haalt Robben er daarvoor uit.

Opeens krijgen de Tsjechen dus het overzicht en die prikken er nog twee bij. Klaar.

Dat is het probleem. Advocaat wilde die wedstrijd doodmaken maar met al een gele kaart voor Heitinga, een matige Bouma en een mindere Cocu houd je geen 2-1 voorsprong.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_20034380
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
nou nou nou, wat een postjes zeg. Ik vond het een superwedstrijd die ze gisteren gespeeld hebben, en dan Dickie er niks aan doen dat nederland die 2 penalty's niet krijgt of dat er een rode kaart uitgedeeld wordt voor niks. Ik vind die wissel ook onbegrijpelijk, maar de schuld ligt toch echt niet bij dickie deze wedstijd. Tegen de duitsers vind ik dat je hem wel de schuld kon geven maar deze keer was het zoveel beter...
Je kan met geen mogelijkheid verdedigen dat die wissel niet een grote negatieve invloed heeft gehad op het verdere verloop van de wedstrijd voor Nederland, tuurlijk krijg je nog kansen en is de arbitrage een ramp, dit is en blijft de grootste fout die ik in mijn leven een trainer heb zien maken. Mijn mond viel werkelijk open en ik kreeg eigenlijk meteen een gevoel van ai daar gaan we dan weer eens, zat me meteen al te verheugen over hetgeen Jan Mulder, Co Adriaanse en Hugo Borst over meneer Advocaat gingen/gaan zeggen.
pi_20034480
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:48 schreef sampoo het volgende:
Ik hoop dat DIck wakker wordt en eindelijk doet wat er gevraagd wordt. Ik hoop alleen niet dat het te laat is om nog verder te komen in dit EK.
Mjah, we hebben nog een kansje natuurlijk..
  zondag 20 juni 2004 @ 10:23:58 #13
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_20034507
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Mjah, we hebben nog een kansje natuurlijk..
Bull. De kans dat Tsjechie gelijkspeelt of wint is woensdag minimaal.
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
pi_20034518
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Mjah, we hebben nog een kansje natuurlijk..
Tuurlijk... Tjechie die zijn B team opstelt en Duitsland die natuurlijk hard gaat drukken en dan in de laatste minuut 1-0 maakt en ons er uit kicken!
pi_20034576
Ik vind het wel zorgelijke vormen aannemen hoe Advocaat bejegend wordt. Heb een bloedhekel aan hem als coach, maar wat nu aan de gang is lijkt wel op een hetze (heeft ie zelf op zich afgeroepen en zelfs gezegd dat je hem mag afrekenen na Tsjechie) en ik vraag me serieus af of dit nog wel werkbaar is voor die arme man (ja vind hem zelfs zielig, omdat ie er ook niks aan kan doen dat ie zo dom is).

Tranen stonden hem gisteren al nader dan het lachen bij dat interveiw (scheelt niet veel of hij brak uit in huilen) en nu ook nog eens het hele volk en de spelers eroverheen. Zou mij niks verbazen als hier de komende dagen ingegrepen wordt en hij het voor gezien houdt.

Ik hoop dat hij nou gezien heeft dat Cocu niet op het middenveld hoort en naar achteren moet. Met Sneijder hadden we bovendien nog meer aanvallend kunnen drukken. Ik hoop ook dat dat defensief denkende (ik wou er een middenvelder bij) er nu uit is.

Seedorf speelde best aardig. Had af en toe weer zijn typerende te-ver doorgevoerde actie's maar over het algemeen is ie tenminste zichtbaar en aanwezig i.t.t. v.d.Vaart die alleen maar voor de goal lijkt te willen gaan en alles achter hem vergeet.

Nistelklooi had weer es 85% balverlies, ondanks keihard gewerkt had weer eens geen zelfkritiek. Zwak dat ie zegt dat we de wedstrijd verloren hebben omdat we het weggeven door knullige fouten, en zichzelf niet zijn eigen falende afronden aanrekent. Geen groot speler. En wat mij nog meer opviel : wat is hij eigenlijk langzaam. Hij wordt er wel erg vaak uitgelopen.

Bosvelt had trouwens moeten weigeren in te vallen. "Nee ik ga er niet in voor de beste man van het veld in deze cruciale fase", "zoek maar een ander". Dat zou pas ruggegraat, persoonlijkheid en teamgeest zijn. Spelers moeten hun bek open trekken, en als dat tebeurt (en dat zal wel gebeuren) dan kan Advocaat denk ik inpakken. Vond het ook al vreemd dat Hanegem de opstelling gaf.
  zondag 20 juni 2004 @ 10:30:10 #16
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20034585
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:36 schreef tjarie het volgende:
now we know why his name is dick
beetje msn-namen tapen
  zondag 20 juni 2004 @ 10:31:12 #17
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20034597
quote:
Op zondag 20 juni 2004 09:46 schreef FOS2004 het volgende:

[..]

Dat is allemaal te laat, we liggen er toch uit.
nee hoor.. ik zie duitsland niet van van tjechie winnen
en als Nederland zo speelt als gisteren, maken ze gehakt van de letten..
  zondag 20 juni 2004 @ 10:31:39 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_20034603
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:29 schreef Haspel33 het volgende:

Nistelklooi had weer es 85% balverlies, ondanks keihard gewerkt had weer eens geen zelfkritiek. Zwak dat ie zegt dat we de wedstrijd verloren hebben omdat we het weggeven door knullige fouten, en zichzelf niet zijn eigen falende afronden aanrekent. Geen groot speler. En wat mij nog meer opviel : wat is hij eigenlijk langzaam. Hij wordt er wel erg vaak uitgelopen.
Inderdaad als die grafbal er nou eens twee meer had ingeschoten met
al die kansen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20034611
Duitsland blijft gewoon vrij slecht, maar we zullen moeten afwachten, voor de tjechen maakt het toch geen reet meer uit

en Robben had er gewoon in moeten blijven staan! Beste man van het veld!
En die scheids is een partij partijdig! Hoop dat dit z'n laatste wedstrijd op dit niveau was!
pi_20034627
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

nee hoor.. ik zie duitsland niet van van tjechie winnen
en als Nederland zo speelt als gisteren, maken ze gehakt van de letten..
tsjechie gaat een b elftal opstellen om de spelers te sparen.
  zondag 20 juni 2004 @ 10:35:57 #21
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20034664
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:33 schreef FOS2004 het volgende:

[..]

tsjechie gaat een b elftal opstellen om de spelers te sparen.
jij kan in de toekomst kijken..

Nedved heeft ten aan davids wat goed te maken.. en zal dus tegen de duitsers het verschil maken
pi_20034677
Wat een knuppel die advocaat. Iedereen die geen verstand van voetbal had kon al zien dat oranje aanvallend moest spelen in deze wedstrijd Wie wisseld er dan zowieso een aanvaller voor een verdediger. Die man zit toch zeker hele dagen in het voetbal! Zoiets zie je toch!

de scheids was nou ook niet echt oranje gezind.
pi_20034685
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:35 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

jij kan in de toekomst kijken..

Nedved heeft ten aan davids wat goed te maken.. en zal dus tegen de duitsers het verschil maken
Galasek heeft al half bekend gemaakt dat nedved niet zal spelen tegen de Duitsers.
  zondag 20 juni 2004 @ 10:39:00 #24
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20034703
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:37 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Galasek heeft al half bekend gemaakt dat nedved niet zal spelen tegen de Duitsers.
laten we het maar afwachten..
Ik heb goede hoop.. de duitsers spelen dramatisch slecht.. en zij moeten winnen.. ik zie het ze niet doen..
pi_20034714
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

laten we het maar afwachten..
Ik heb goede hoop.. de duitsers spelen dramatisch slecht.. en zij moeten winnen.. ik zie het ze niet doen..
Ik denk wel dat de Tjechen toch nog even een resultaat willen houden.
Als Nederland al zeker was zouden ze er toch ook nog even overheen gaan lijkt me?
En de Tjechen hebben geen druk, en dat betekend meestal vrij goed spel
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')