abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:21:17 #1
39128 S_
Shame on you
pi_20019163
Er zullen vast en zeker 1000 topics er over zijn, maar ik moet het toch even kwijt.

Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.

Was ik vorige week een mobiele telefoon aan het kopen, zat er ook zo'n kind met een Lonsdale jas aan. Vroeg de verkoper wat voor werk ze deed, zei ze dat ze een uitkering had (dat kind was 18).
Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.

Ik vind dit soort mensen zo walgelijk. Kunnen ze deze mensen niet voor straf niet een jaar lang verplicht 2e Wereldoorlog filmpjes laten kijken.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:23:39 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_20019201
Nee.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:24:05 #3
83951 rashudo
project 2501
pi_20019206
Deze mensen zijn inderdaad erg walgelijk. Het leuke is dat ze zelf helemaal geen leven hebben, dat maakt het dan weer goed.
Their eyes opaque.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:24:47 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20019220
ze kunnen beter gewoon gaan werken...
pi_20019232
* Alexxxxx heeft ook een hekel aan dat soort mensen
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:26:16 #6
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20019245
ojee, lonsdale-bash-topic.

* Tiemie vlucht.
pi_20019271
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:26 schreef Tiemie het volgende:
ojee, lonsdale-bash-topic.

* Jordy-B vlucht met Tiemie mee
Ja...

Eerst beuken en daarna praten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20019278
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:21 schreef S_ het volgende:
Er zullen vast en zeker 1000 topics er over zijn, maar ik moet het toch even kwijt.

Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
quote:
Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
nofi natuurlijk...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_20019286
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef rashudo het volgende:
Deze mensen zijn inderdaad erg walgelijk. Het leuke is dat ze zelf helemaal geen leven hebben, dat maakt het dan weer goed.
Alleen jammer dat dit soort mensen te dom is om te beseffen wat tot wat voor situaties rascisme kan leiden..... was er niet zo'n jaar om 65 geleden een mannetje met een snorretje, die ook alleen maar 'eigen' mensen wilde?!

Laatst was er een reportage bij TweeVandaag over Lonsdale; lieten ze een lagere school zien ergens in Limburg. Daar lopen dus mannetjes (ook meelopende meisjes) van een jaar om 11,12 te verkondigen dat die buitenlanders eruit moeten!
Hebben die ouders dan gefaald met de opvoeding of zijn die net zo erg?
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
pi_20019304
quote:
Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
Ze gaf toch niemand de schuld ergens van!?
pi_20019315
Ik ben niet goed op de hoogte van wat nu precies de achterliggende gedachten zijn die dit merk impliceert. Wat me wel duidelijk is zijn de typische kenmerken van de kindertjes en soms zelfs volwassenen die de kleren dragen.
Volgens mij is het een soort afgeleide van de voormailige gabbercultuur, echter een tikkeltjes rechtser en rascistischer.
Erger nog....een paar maanden terug was ik op een feestje van de geschiedenissectie. Een feestje van geschiedenisleraren van een school, een geone katholieke VMBO.
Tot mijn verbazing (schrik) was een van de leraren gekleed in een bomber, londsdale trui en kisten. Hij zou lesgeven aan brugklassen.........ik vraag me af hoe hij de sollicitatieronden doorgekomen is. De vent is in de dertig en leek aanvakenlijk erg sociaal, tot na een wijntje of 4 (in zijn geval bier) de eerste anti-marokkanen moppen de kop op staken.
Hmmmmm......nooit geweten dat scholen zo divers waren in het aanstellen van docenten.
pi_20019325
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef Fliepke het volgende:
ze kunnen beter gewoon gaan werken...
Maar dat is niet alleen met dat soort Lonsdale mensen; ook die dwazen die altijd de boel lopen te verstieren zoals bij grote G8-top-conferenties etc.
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
pi_20019326
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:28 schreef Master-JiP het volgende:

[..]

Alleen jammer dat dit soort mensen te dom is om te beseffen wat tot wat voor situaties rascisme kan leiden..... was er niet zo'n jaar om 65 geleden een mannetje met een snorretje, die ook alleen maar 'eigen' mensen wilde?!

Laatst was er een reportage bij TweeVandaag over Lonsdale; lieten ze een lagere school zien ergens in Limburg. Daar lopen dus mannetjes (ook meelopende meisjes) van een jaar om 11,12 te verkondigen dat die buitenlanders eruit moeten!
Hebben die ouders dan gefaald met de opvoeding of zijn die net zo erg?
Combinatie van opvoeding en media....
De media geeft ze argumenten, en de ouders weerleggen ze niet...
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:31:47 #14
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_20019346
jezus wat een domme mensen bestaan er toch ( waar onder de TS .. dude you is gay ! )
raise up !!
pi_20019348
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:30 schreef jamai22 het volgende:

[..]

Combinatie van opvoeding en media....
De media geeft ze argumenten, en de ouders weerleggen ze niet...
Er is toch ook genoeg media-aandacht voor de gevolgen van rascisme?
Media belicht 2 kanten....
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:34:42 #16
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_20019391
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:29 schreef curver het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van wat nu precies de achterliggende gedachten zijn die dit merk impliceert. .
LONSDALE
... NSDA (P)

slaat helemaal nergens op maar goed
raise up !!
pi_20019406
Londsdale is nep, ze hebben het gewoon verzonnen als anti neger merk!

Maarja, 90% alloctoon, turk, afgaan, enz enz enz, mag ik ook niet hoor

[ Bericht 20% gewijzigd door boy.schouten op 19-06-2004 17:36:18 (emotie) ]
Honda MB 50cc snel Techno uitlaat 12mm carb at a top of 75 km/uur, netjes voor een ouwe barrel :)
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:36:36 #18
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_20019433
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:35 schreef boy.schouten het volgende:
Londsdale is nep, ze hebben het gewoon verzonnen als anti neger merk!

Maarja, 90% alloctoon, turk, afgaan, enz enz enz, mag ik ook niet hoor
het is gewoon een boxmerk , veel zwarte boxers dragen het

idd ,, is gewoon een verzonnen anti neger merk
raise up !!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:37:38 #19
52513 whosvegas
The Trickster
pi_20019441
Eerst kende ik het merk Lonsdale helemaal niet.
Totdat ik op vakantie ging naar Aruba, van te voren had ik kleding gekocht, waaronder een polo van Lonsdale. Dus op een mooie warme zomerdag, ik m'n nieuwe polo aan, zei m'n zusje dat Lonsdale gedragen werd door racisten. We gingen s'avonds naar een discotheek, kwam er een gozer naar me toe en zei dat Lansdale cool was en daarn begon hij allemaal racistische opmerkingen te maken! Toen voelde ik me niet erg op m'n gemak tussen al die antilianen
Are you nuts??
pi_20019453
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:31 schreef Master-JiP het volgende:

[..]

Er is toch ook genoeg media-aandacht voor de gevolgen van rascisme?
Media belicht 2 kanten....
Men ziet een hekel aan moslims hebben (of marokkanen in het bijzonder) kennelijk vreemd genoeg niet als racisme of ongewenst gedrag. 'Ze' hebben het er immers zelf naar gemaakt. Dat het paralellen vertoont met het anti-semitisme van pre-WOII doet kennelijk geen belletje rinkelen, toen was men ook van mening dat de Joden het er zelf naar gemaakt hadden. Racisme in de vorm van moslimhaat lijkt vandaagdedag wel geaccepteerd, en jongeren die openlijk racistisch zijn worden gedoogd. Trieste zaak, en het lijkt vooral in achterstandsgebieden populair te zijn waar nauwelijks allochtonen te vinden zijn.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:39:17 #21
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_20019473
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:29 schreef curver het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van wat nu precies de achterliggende gedachten zijn die dit merk impliceert. Wat me wel duidelijk is zijn de typische kenmerken van de kindertjes en soms zelfs volwassenen die de kleren dragen.
Volgens mij is het een soort afgeleide van de voormailige gabbercultuur, echter een tikkeltjes rechtser en rascistischer.
Erger nog....een paar maanden terug was ik op een feestje van de geschiedenissectie. Een feestje van geschiedenisleraren van een school, een geone katholieke VMBO.
Tot mijn verbazing (schrik) was een van de leraren gekleed in een bomber, londsdale trui en kisten. Hij zou lesgeven aan brugklassen.........ik vraag me af hoe hij de sollicitatieronden doorgekomen is. De vent is in de dertig en leek aanvakenlijk erg sociaal, tot na een wijntje of 4 (in zijn geval bier) de eerste anti-marokkanen moppen de kop op staken.
Hmmmmm......nooit geweten dat scholen zo divers waren in het aanstellen van docenten.
Als wiskunde leraar zou het nog moeten kunnen, maar bij geschiedenis...
Iemand Fien soms gezien?
pi_20019485
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:35 schreef boy.schouten het volgende:
Londsdale is nep, ze hebben het gewoon verzonnen als anti neger merk!

Maarja, 90% alloctoon, turk, afgaan, enz enz enz, mag ik ook niet hoor
Lonsdale zelf is erg tegen racisme dus weer pure onzin wat je hier loopt te gillen.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:40:39 #23
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20019492
De één draagt een hoofddoek om te provoceren de ander Lonsdale om te provoceren.

Is er een verschil??
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:41:49 #24
39128 S_
Shame on you
pi_20019506
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef amsterdam19 het volgende:

[..]

Lonsdale zelf is erg tegen racisme dus weer pure onzin wat je hier loopt te gillen.
Wel erg lullig, dat zijn kleding er voor gebruikt wordt
pi_20019517
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Men ziet een hekel aan moslims hebben (of marokkanen in het bijzonder) kennelijk vreemd genoeg niet als racisme of ongewenst gedrag. 'Ze' hebben het er immers zelf naar gemaakt. Dat het paralellen vertoont met het anti-semitisme van pre-WOII doet kennelijk geen belletje rinkelen, toen was men ook van mening dat de Joden het er zelf naar gemaakt hadden. Racisme in de vorm van moslimhaat lijkt vandaagdedag wel geaccepteerd, en jongeren die openlijk racistisch zijn worden gedoogd. Trieste zaak, en het lijkt vooral in achterstandsgebieden populair te zijn waar nauwelijks allochtonen te vinden zijn.
Hoe erg kan iemand het omkeren. Wie roepen er dat Joden en homo's dood moeten? Wie haten Nederlanders? Welke meisjes hebben bijna geen rechten? Just my two cents........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')