abonnement Unibet Coolblue
pi_20016274
Op 22 september zal deze serie pas in premiere gaan in Amerika, maar het 2 uur durende pilot is al op internet te vinden.

De nieuwe serie heet 'Lost' en gaat over een groep overlevende van een vliegtuigcrash op een eiland, die er al snel achter komen dat ze niet alleen zijn op het eiland.

Ik heb net het hele pilot gekeken, en dit is echt het beste pilot van een serie die ik ooit heb gezien.

De serie is echt ontzettend spannend en komt met plottwist die je helemaal niet verwacht.



LOST
Out of the blackness the first thing Jack (Matthew Fox) senses is pain. Then burning sun. A Bamboo forest. Smoke. Screams. With a rush comes the horrible awareness that the plane he was on tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island. From there it's a blur, as his doctor's instinct kicks in: people need his help.

Stripped of everything, the 48 survivors scavenge what they can from the plane for their survival. Some panic. Some pin their hopes on rescue. A few find inner strength they never knew they had—like Kate who, with no medical training, suddenly finds herself suturing the doctor's wounds. The band of friends, family, enemies and strangers must work together against the cruel weather and harsh terrain. But the intense howls of the mysterious creatures stalking the jungle fill them all with fear. Fortunately, thanks to the calm leadership of quick-thinking Jack and level-headed Kate (Evangeline Lilly), they have hope. But even heroes have secrets, as the survivors will come to learn.

From J.J. Abrams, the creator of Alias and Felicity comes an action-packed adventure that will bring out the very best and the very worst in the people who are lost. (ABC Press Release)

Cast
Naveen Andrews - Sayid
Matthew Fox - Jack
Jorge Garcia - Hurley
Maggie Grace - Shannon
Josh Holloway - Sawyer
Malcolm David Kelley - Walt
Yunjin Kim - Sun
Daniel Dae Kim - Jin
Evangeline Lilly - Kate
Dominic Monaghan - Charlie
Terry O'Quinn - Locke
Harold Perrineau Jr. - Michael
Ian Somerhalder - Boone

Crew
Bryan Burk - Executive Producer
Damon Lindelof - Executive Producer
J.J. Abrams - Executive Producer
J.J. Abrams - Creator
Damon Lindelof - Creator

Bron: TVTome.com

Link naar Lost fansite: http://lost.dominic-monaghan.us/news-may20b.html

De cast is ook cool, echt veel bekende acteurs van o.a lotr, matrix, angel, alias en roswell!

Anyway wie heeft het al gezien, en wat vonden jullie ervan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Faith5321 op 19-06-2004 16:14:06 ]
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:28:24 #2
69753 Maximus.Proximus
Veni Vidi Foetsie
pi_20017056
Misschien dat de serie over tien jaar hier ook te zien is.
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_20017281
Hopelijk wordt het niet opeens gecanceld, maar de media vond het wel de beste nieuwe serie van komend jaar. helaas zeiden ze dat ook over wonderfalls, en dat is naar 4 afl gecanceld, maar ja dat was ook nix qua programmering.
pi_20030719
Ik heb even de moeite genomen om de pilot te bekijken. Het begin is best spectaculair en er zitten inderdaad al wat aardige twists in de pilot, maar om nou te zeggen dat het nou de beste pilot is....
Als de serie daadwerkelijk gestart gaat worden (ik weet niet hoe de pilot in Amerika ontvangen is) zal ik het wel in de gaten houden, maar weet nog niet precies wat ik nou van de serie moet verwachten.
Dat een aantal zaken flink vaag gehouden worden, zal vast wel de bedoeling zijn. De flashbacks zijn leuk gedaan. Groots, wat onrealistisch en wazig zijn zo wat woorden die me nu te binnen schieten
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  zondag 20 juni 2004 @ 01:01:10 #5
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20030897
Klinkt erg interessant! Ik ga snel die pilot zoeken...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_20049530
quote:
[b]
Dat een aantal zaken flink vaag gehouden worden, zal vast wel de bedoeling zijn. De flashbacks zijn leuk gedaan. Groots, wat onrealistisch en wazig zijn zo wat woorden die me nu te binnen schieten
't is van de maker van alias, dus dat was te verwachten. maar das beter dan dat het heel realistisch is en dan zie je al snel erg veel fouten en daar ga je je aan ergeren, tenminste dat heb ik snel als het 'onbewoond eiland plot' wordt gebruikt.
pi_20051500
Dit is toch niet weer zo'n serie met aan het eind van iedere aflevering een cliffhanger... Alias... 24... daar gaat mijn sociale leven Is Felicity ook zo'n serie??
pi_20052110
Lost's pilot eindigde met 2 cliffhangers,, maar dat zal vast niet elke afl zijn,, of misschien ook wel., ach bij Alias werd het ook minder cliffhangers na een paar seizoenen. In iedergeval niet meer elke aflevering.
pi_20052200
Alias heb ik pas 1 seizoen gezien... seizoen 2 komt hier pas 4/8 uit op DVD, maar dan neem ik wel meteen een weekend vrij 24 heb ik seizoen 3 ook nog niet gezien, maar die ga ik maar eens downloaden voordat hij op DVD uitkomt... begin volgens jaar pas..
pi_20087912
Nadeel is dat we door Lost langer op Alias moeten wachten :-S
pi_20108746
dat heeft daar weinig mee te maken hoor. De beslissing om Alias naar januari te verschuiven komt van ABC, niet Abrams zelf. Bovendien komt 'Desperate Housewives' in het timeslot van Alias.
I love it when a plan comes together !
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 23:48:26 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20109334
Met 5 miljoen dollar is de pilot voor Lost in ieder geval de duurste pilot ooit.

Ik heb 'm vandaag ook gezien en vond het 'wel aardig'...ik ben nog niet verkocht, maar ik ga het nog wel even volgen...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_20118935
-edit: mag niet, lees de faq.-

[ Bericht 84% gewijzigd door Mike op 24-06-2004 01:21:20 ]
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:45:51 #14
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20121224
Ook ik ben nog steeds zoekende naar de pilot! Tips, anyone?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_20126598
Gisteren de pilot gezien, helaas MPEG.
Maar ik vond de pilot zeer goed! Er zaten een aantal grote verassingen in.

Vond iemand het ook een beetje vreemd dat die 2 hoofdrolspelers Jack en Kate heten? 24 anyone?

Ben erg benieuwd hoe die ijsbeer daar terecht kwam
De cast is trouwens top-notch

Hier een fansite: http://www.lost-tv.com/

EDIT; Ff wat pics gemaakt





[ Bericht 10% gewijzigd door CloudStrife op 23-06-2004 17:37:05 ]
pi_20131279
Die Kate is behoorlijk liev (ondanks...) Lijkt een beetje op Minnie Driver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when a plan comes together !
pi_20132840
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef Faith5321 het volgende:
Nadeel is dat we door Lost langer op Alias moeten wachten :-S
Het was toch al zeker dat Alias terug zou komen? Of bedoel je dat het mogelijk door Lost opgeschoven gaat worden?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:48 schreef Mike het volgende:
Met 5 miljoen dollar is de pilot voor Lost in ieder geval de duurste pilot ooit.

Ik heb 'm vandaag ook gezien en vond het 'wel aardig'...ik ben nog niet verkocht, maar ik ga het nog wel even volgen...
5 miljoen dollar, dat verbaast me niks, dik spektakel
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_20133008
Doordat Lost van dezelfde makers komt is Alias naar mid season opgeschoven zodat ze ook Lost kunnen maken geloof ik.
-edit: mag niet. -

[ Bericht 32% gewijzigd door Mike op 24-06-2004 01:20:45 ]
pi_20145798
nogmaals, dat heeft er geen hol mee te maken, ondanks dat het dezelfde makers zijn. zie een stuk of 10 posts omhoog.
I love it when a plan comes together !
  woensdag 22 september 2004 @ 14:09:22 #20
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22128605
hij komt deze week uit in de States geloof ik. De reviews zijn alvast lovend!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22128837
Vanavond wordt de eerste aflevering uitgezonden.
  woensdag 22 september 2004 @ 14:40:27 #22
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22129267
yes! dat betekent downloaden!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22149337
tvp

En heeft iemand de pilot gezien? is het het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waard?
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 23 september 2004 @ 14:08:54 #24
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22151074
Ik heb de pilot gezien en vond hem super gaaf! Wel heel veel personages in 1 keer geïntroduceerd, maar dat hebben ze goed gedaan waardoor het niet verwarrend werd. Dit gaat echt een gave serie worden: interessante personages, een briljante setting en heel veel onbeantwoorde vragen...

Weet iemand trouwens of de pilot die al een tijd lang 'uit' is hetzelfde is als degene die gisteren in Amerika (voor de helft) is uitgezonden? Ik heb de 'oude' pilot gezien; wil graag weten of er nog veranderingen zijn aangebracht.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22159440
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de pilot gezien en vond hem super gaaf! Wel heel veel personages in 1 keer geïntroduceerd, maar dat hebben ze goed gedaan waardoor het niet verwarrend werd. Dit gaat echt een gave serie worden: interessante personages, een briljante setting en heel veel onbeantwoorde vragen...

Weet iemand trouwens of de pilot die al een tijd lang 'uit' is hetzelfde is als degene die gisteren in Amerika (voor de helft) is uitgezonden? Ik heb de 'oude' pilot gezien; wil graag weten of er nog veranderingen zijn aangebracht.
Grote verschil met die eerste pilot is dat deze episode meer muziek bevat en nu ook ondertiteling voor die Koreaanse man en vrouw. Je weet nu dus eindelijk wat ze zeggen

EDIT: Oh ja. De kijkcijfers voor Lost waren gisteravond ENORM! Bijna 20 miljoen mensen keken naar de pilot aflevering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')