abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:40:10 #1
46511 Linz
held der helden
pi_19944081
Nog geen topic over deze programma, terwijl er veel meer voetbalzaken besproken worden dan in VillaBvD. Bij deze dan. Oh ja, vanavond Hugo Borst en Co Adriaanse over de wedstrijd van gisteren, wordt erg interessant dus!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:53:08 #2
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_19944374
Kvind dit met kop en schouders het beste late night voetbal programma van dit moment. SBS6 denkt alleen maar aan Rene Froger, en hoe fantastisch ze het wel niet vinden dat hij er is. En VillaBVD zit enkel maar te sensatie trappen met Mulder voorop. Blij dat Advocaat daar eens iets van zei.
DAarbij overheerst oiok hier weer het show element, met artiesten ed. Sowieso vind ik de BVD formule erg veroudert dankzij de 2 presentatoren.

Sportzomer is zakelijk, en toch fris. Gasten die iets te zeggen hebben, en die op pad worden gestuurd (wilfried de jong van de week!)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_19944376
Ja ben ook benieuwd. Vanavond 22:45 op Nederland 2
Dus...
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:53:27 #4
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_19944392
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_19944560
Vanavond met Hogo Borst...ben benieuwd!
geniet nooit met mate
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:05:42 #6
46511 Linz
held der helden
pi_19944686
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:53 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Studio Sportzomer. Deeltje één.
wat doet dat topic in sport??

laat deze maar staan, hoor!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  Trouwste user 2022 woensdag 16 juni 2004 @ 19:15:11 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_19944915
Studio Sportzomer. Deeltje één.

Meneer ziet dit briljante topic over het hoofd.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:17:54 #8
46511 Linz
held der helden
pi_19944971
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef tong80 het volgende:
Studio Sportzomer. Deeltje één.

Meneer ziet dit briljante topic over het hoofd.


dit is studio sportzomer ek editie!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  Trouwste user 2022 woensdag 16 juni 2004 @ 19:18:53 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_19944993
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:17 schreef Linz het volgende:

[..]

dit is studio sportzomer ek editie!
Je gaat je gang maar.

Succes ermee. Had dat dan ook in de topictitel vermeld.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:20:40 #10
46511 Linz
held der helden
pi_19945034
Kan alsnog gedaan worden.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19945041
Ze moeten die Wilfried de Jong vast aannemen man. Ik lach me echt slap om die kerel. ("ff vraagje aan Waterreus stellen, kunnen die Duitsers hun interview overnieuw doen")
Vanavond Co Adriaanse? Dat wordt wel even kijken dan
pi_19945122
Kvind studio sportzomer ook beter dan Villa BvD.. idd wat frisser en wat minder entertainment. Ik kijk voor de voetbal-analyses, niet voor die saaie b-artiesten!

ik zap wel veel, want af en toe worden er wel interessante dingen verteld in Villa BvD, natuurlijk is Ronald Koeman een interessante analyticus, en niet te vergeten Jan Mulder. Maar what the hell moet je met Arjan Erkel of Prem als 'voetbalexperts'?? wat een sukkels.

sbs6 kijk ik sowieso niet, wat een bagger daar 24h per dag. alleen de films zijn soms nog te moeite waard.
.
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:49:15 #13
46511 Linz
held der helden
pi_19953915
Klonk vrij logisch wat Adriaanse te vertellen had en z'n ontslag bij het CBV heeft ie redelijk verdedigd. Borst en Adriaanse zijn twee handen op een buik lijkt het wel. Adriaanse en Borst vs. Cruijff en Derksen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19955568
Leuker en een ontspannendere sfeer dan bij Villa BvD.

Ik was het vanavond roerend eens met Adriaanse en Borst. Ook hij ziet de bui van uitschakeling al hangen.

Weet iemand trouwens hoe dat eindliedje heet die ze gebruiken bij Studio Sportzomer?
pi_19955919
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 00:49 schreef Linz het volgende:
Klonk vrij logisch wat Adriaanse te vertellen had en z'n ontslag bij het CBV heeft ie redelijk verdedigd. Borst en Adriaanse zijn twee handen op een buik lijkt het wel. Adriaanse en Borst vs. Cruijff en Derksen.
Hoezo versus. Derksen staat ook achter Adriaanse, en is sowieso anti-Reker-CBV want daardoor mogen de coaches hun bek niet meer opendoen over de collega's, wat slecht is voor zijn VI-verkopen. Meest achterlijke maatregel, want juist die interviews die op het scherpst van de snede gaan leveren wat op aan gespreksstof. Adriaanse gaf gewoon een puik interview, en Coward Advocaat kan zich die kritiek aantrekken en moet er wat mee doen i.p.v. kinderachtig bashen.

Cruijff vond trouwens hetzelfde als Co, alleen is die niet zo uitgesproken met die mening en verpakt ie het meer. Maar hoe Cruijff na Duitsland gehakt maakte van de opstelling en Advocaat (dat er niks van klopte en dat het allemaal niks met voetballen te maken had), dat was een regelrechte aanval op Advocaat. Ik vind Cruyff alleen altijd zo zwak als ie naar de poppetjes gevraagd wordt om het in te vullen, dan wil ie nooit de spelers zeggen die hij opgesteld had en hoe. Adriaanse is veel duidelijker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Haspel33 op 17-06-2004 03:51:56 ]
pi_19956470
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 03:44 schreef Haspel33 het volgende:

Cruijff vond trouwens hetzelfde als Co, alleen is die niet zo uitgesproken met die mening en verpakt ie het meer. Maar hoe Cruijff na Duitsland gehakt maakte van de opstelling en Advocaat (dat er niks van klopte en dat het allemaal niks met voetballen te maken had), dat was een regelrechte aanval op Advocaat. Ik vind Cruyff alleen altijd zo zwak als ie naar de poppetjes gevraagd wordt om het in te vullen, dan wil ie nooit de spelers zeggen die hij opgesteld had en hoe. Adriaanse is veel duidelijker.
Volgens mij komt dat omdat Cruyff niet op de man wil spelen, op zich een goede eigenschap. Co was inderdaad weer heel scherp en terecht. Ik wist ook niet dat de wedstrijd tegen Letland mogelijk niet meetelt ... dus zaterdag winnen of naar huisje toe.
pi_19956550
Hier staat het ook altijd aan. Een regelrechte verademing met wat de SBS laat zien - we kwamen gisteravond per ongeluk langs de aftiteling van dat programma en het leek net het Duitse Schlagerfestival...
pi_19956560
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 07:24 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat omdat Cruyff niet op de man wil spelen, op zich een goede eigenschap. Co was inderdaad weer heel scherp en terecht. Ik wist ook niet dat de wedstrijd tegen Letland mogelijk niet meetelt ... dus zaterdag winnen of naar huisje toe.
Ik vond Adriaanse ook niet echt op de man spelen in dat interview. Cruyff is trouwens niet lid van die mekaar hielenlikkende CBV. Cruyff is geen collega-trainer. Hij is gepensioeneerd ex-trainer, die bovendien naar eigen zeggen nooit meer bondscoach zal worden. Kortom, free man, die kan zeggen wat ie wil.

Dan mag je ook man en paard noemen, en Advocaat nog meer aanpakken als je het dan toch zo goed weet als vermeend orakel. En waarschijnlijk weet ie het ook veel beter, maar gunt ie Advocaat niet zijn visie. Maar Cruyff weet zich nooit uitgesproken uit te drukken hoe het dan wel moet. Hij kan goed aangeven wat er mis ging en niet klopte (dat kunnen we allemaal), maar dan moet je ook net zoals Co alternatieven geven en man en paard noemen hoe je het dan wel doet, wie erin moet en op exact welke plaats met welke opdracht. Kennelijk is dat nogal een moeilijke vraag. Voor nietszeggende cliche's hebben we al Mulder bij Villa BVD, die nauwelijks verder komt dan schreeuwerig "ze moeten aanvalluh" en "alle regels vergeten", maar Cruyff moet eens uit zijn schulp kruipen, en slijm-types als Egberts moet je niet voor hem zetten want die zijn na twee woorden al de kluts kwijt. Beetje kritischer mag wel.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Adriaanse, van Gaal en Cruyff zo individueel op verschillende zenders en tijdstippen zitten te orakelen. Dat soort lui moet je met Derksen en Wilfred Gene een uur bij elkaar zetten na de wedstrijden, dan heb je de meest eigenwijze knuppels bij elkaar en dat levert mooie TV op.
pi_19956643
Cruyff en van Gaal bij elkaar, dat gaat echt niet lukken
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:49:03 #20
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_19976549
Harry Vermeegen is uit het vet gehaald. Morgen in studio sportzomer, vandaag al in beeld geweest.
Toch waren die programmaas vroeger met Spaan ontzettend leuk, ten tijde van het EK/WK!
(Hans van Blablabla, Breukelen...)
Wel een toepasselijke in dit verband, ten tijde van het WK in italie:
http://www.koudhe.nl/Video/Die2Italie-LaatsteVier.avi
Welke 4 ploegen denk jij die bij de laatste 4 komen?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:54:32 #21
24192 Sinisa
buonarotti
pi_19976740
edit

[ Bericht 100% gewijzigd door Sinisa op 17-06-2004 21:55:01 (wrong topic ;)) ]
nee, jij hebt je haren fijn gekamt
pi_19978741
Wat doet iemand als Jack Spijkerman in dit programma? Wat een inzicht heeft die man .
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:26:01 #23
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_19979388
jack van gelder: "Ik moet nog zien of die duitsers van de letten zullen winnen. "
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_19979428
Inderdaad, en nog wat meer debiele uitspraken, Van Gelder is ook vervelend vind ik. Youri Mulder doet het altijd wel leuk.
pi_19979679
Van Gelder heeft kennis van zaken. Zo weet hij te melden dat Kezman binnen nu en 5 dagen weg is bij PSV.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')