abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:39:01 #1
46511 Linz
held der helden
pi_19931984
Hij samen met Sneijder zijn de enige die aanvallende impulsen naar voren kunnen brengen. Seedorf erin! Bovendien speelt Seedorf vrij goed bij AC Milan. Je zag het gister duidelijk op het middenveld, weinig creativiteit en durf.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19932046
Klopt, met Seedorf erin was het middenveld ook niet zo overlopen.
That's all folks!
pi_19932238
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef Linz het volgende:
Hij samen met Sneijder zijn de enige die aanvallende impulsen naar voren kunnen brengen. Seedorf erin! Bovendien speelt Seedorf vrij goed bij AC Milan. Je zag het gister duidelijk op het middenveld, weinig creativiteit en durf.
Seedorf speelt al jaren de sterren van de hemel bij diverse top clubs in Europa.
Ook faalt hij al jaren in Oranje, dus goed dat hij er niet in staat.
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:49:32 #4
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_19932321
jaaaj idd, seedorf moet in de basis en die prutsers als zenden er snel uit!!
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_19932359
seedorf heeft kansen zat gehad......... hij moet nu gewoon rustig wachten op zijn kans ( dus bij blessures van van der Vaart of Sneijder ). Als hij ( DICKhead ) hem laat spelen is zijn geloofwaardigheid aan diggelen en zijn we er na de groepsronden alweer uit!!

Dick mag sowieso optiefen trouwens ( wat is er mis met het elftal wat tegen Schotland excelleerde? ) hij verzint elke keer wat anders en er is geen duidelijke lijn in het nederlands elftal te vinden!!

Tevens mag Bouma opkrassen....... Cocu neemt zijn plek in en Sneijder rechts op het middenveld naast Davids en daarvoor Rafael........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19932361
ow .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_19932390
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef Joz het volgende:
jaaaj idd, seedorf moet in de basis en die prutsers als zenden er snel uit!!
idd ja!! Robben of Overmars daar neerzetten.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19932639
T kan verkeren in voetballand..
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juni 2004 @ 12:21:08 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19933348
hoe gaat het nu met Seedorf eigenlijk? kan die al weer spelen ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_19933779
Cocu neemt zijn plek in en Sneijder rechts op het middenveld naast Davids en daarvoor Rafael........


Kots Wurg
Zoiets als gisteren avond dus?
Ik ben af en toe echt verbaasd over zoveel onbenul

Heeft v d Vaart gisteren ook maar iets gedaan , wat zoveel vertrouwen rechtvaardigt?
Sneijder rechts . OK ... en wie gaat verdelen ? Of wil je dat rechts laten gebeuren?
Nee zeg niet dat je davids wilt laten verdelen want dan kom ik echt niet meer bij van het lachen .

Er is maar 1 man die centraal kan verdelen .
Meerstad !!
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:36:32 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19933806
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, met Seedorf erin was het middenveld ook niet zo overlopen.
Ben ik het helemaal mee eens. Tevens straal Seedorf een soort van arrogantie en autoriteit uit, dat kan ook in je voordeel werken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19933855
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:35 schreef CANARIS het volgende:
Cocu neemt zijn plek in en Sneijder rechts op het middenveld naast Davids en daarvoor Rafael........


Kots Wurg
Zoiets als gisteren avond dus?
Ik ben af en toe echt verbaasd over zoveel onbenul

Heeft v d Vaart gisteren ook maar iets gedaan , wat zoveel vertrouwen rechtvaardigt?
Sneijder rechts . OK ... en wie gaat verdelen ? Of wil je dat rechts laten gebeuren?
Nee zeg niet dat je davids wilt laten verdelen want dan kom ik echt niet meer bij van het lachen .

Er is maar 1 man die centraal kan verdelen .
Meerstad !!
niet zoiets als gisterenavond!!! heb je wel gekeken?? Sneijder moet op de positie van Cocu spelen..... en dan speelt hij niet stijf aan de rechter kant maar centraal samen met davids....... en dan kan hij het spel verdelen samen met Rafael en davids als stofzuiger.........

wtf is meerstad????
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19933906
seedorf = meerstad??

nee man....... als je die nog vertrouwen geeft ben jij de grote onbenul hier!! die gast heeft al jarenlang het vertrouwen gehad en nu houdt het gewoon een keer op!!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:40:41 #14
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19933929
Helemaal mee eens, VdVaart is gewoon voetbaltechnisch niet intelligent genoeg om centraal op het middenveld te spelen, dat zag je wel aan de foute beslissingen die hij continu nam.
Seedorf verdient met z'n ervaringen en z'n extreem goede seizoen bij AC Milan gewoon een basisplaat.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:41:47 #15
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19933961
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:40 schreef Tim_G het volgende:
seedorf = meerstad??

nee man....... als je die nog vertrouwen geeft ben jij de grote onbenul hier!! die gast heeft al jarenlang het vertrouwen gehad en nu houdt het gewoon een keer op!!!
Nee, nog vertrouwens in van der Vaart hebben centraal op het middenveld na gisteravond, dan ben je lekker slim bezig
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19933973
seedorf erin voor van der vaart
.
pi_19934018
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee, nog vertrouwens in van der Vaart hebben centraal op het middenveld na gisteravond, dan ben je lekker slim bezig
afgaande op de wedstrijd van gister zou je dan bijna iedereen eruit moeten halen.
pi_19934043
v/d vaart heeft deze wedstrijd z'n kans gehad, hupsakee we gaan verder met Seedorf.
Seedorf kan goed controleren en goed spitsen bedienen, ook brengt hij rust (mits zelf rustig ) daarom kies ik voor Seedorf.

Als we dan ook nog gewoon starten met 2 spitsen, want we hebben toch maar 1 goede vleugelspeler en dat is Robben, dan ben ik tevreden.
Nu ook in vanillesmaak
pi_19934081
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee, nog vertrouwens in van der Vaart hebben centraal op het middenveld na gisteravond, dan ben je lekker slim bezig
eeuuhhmmm..... als je al 5 jaar vertrouwen geeft aan Seedorf kan je van der Vaart best laten staan.
Seedorf doet het fantastisch bij Milan maar in het Nederlands Elftal maakt hij het gewoon niet waar........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:47:04 #20
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19934108
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

afgaande op de wedstrijd van gister zou je dan bijna iedereen eruit moeten halen.
Of wat nog beter is: mensen vervangen voor mogelijk beter alternatieven...seedorf--->Van der vaart dus.
Trouwens hij hoeft er niet uit, laat hem maar op links spelen daar komen z'n kwaliteiten beter uit de verf...centraal op het middenveld is gewoon just too much voor em.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19934121
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:46 schreef Tim_G het volgende:

[..]

eeuuhhmmm..... als je al 5 jaar vertrouwen geeft aan Seedorf kan je van der Vaart best laten staan.
Seedorf doet het fantastisch bij Milan maar in het Nederlands Elftal maakt hij het gewoon niet waar........
..........welke speler in het Nederlands Elftal maakt het wel waar?
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:48:20 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19934142
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:46 schreef Tim_G het volgende:

[..]

eeuuhhmmm..... als je al 5 jaar vertrouwen geeft aan Seedorf kan je van der Vaart best laten staan.
Seedorf doet het fantastisch bij Milan maar in het Nederlands Elftal maakt hij het gewoon niet waar........
Dat weten we dus nog niet, hij heeft gisteren nog niet gespeeld. Het enige wat we wel weten is dat Van der Vaart het niet waargemaakt heeft centraal op het middenveld.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:48:37 #23
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_19934156
Seedorf mist penalty's
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:49:35 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19934182
Ja alleen Seedorf mist penalty's
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19934183
weet je wat
laat v de vaart maar lekker spelen
dan krijgen we tegen die tschechen een 6-0 pak slaag en tzijn we binnen een week thuis en hoeven we verder niet meer te ouwe hoeren .
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:50:57 #26
46511 Linz
held der helden
pi_19934218
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:48 schreef Rasing het volgende:
Seedorf mist penalty's
Hij neemt ze niet meer, dat heeft hij belooft!

frank de boer heeft het ook beloofd trouwens
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19934311
natuurlijk moet v d vaart er niet uit. Echter heeft hij anno 2004 niet de capaciteiten die velen hier zo graag zouden willen zien.

Nederland gaat onherroepelijk naar huis als het middenveld niet wordt bezet.

Hiervoor hebben wij 2 mannen
seedorf en Sneider
Beide moeten er dus in.
vd Vaart laat die dan eventueel spelen zoals bergkamp bij arsenal.

Ik opteer liever voor makaay en ruud , maar dat is mijn persoonlijke smaak. Ik denk dat wij namenlijk tegen die tschechen wel eens hel erg ver naar achteren kunnen worden geduwd en dan heb je jongens nodig die naar voren kunnen stormen. Dan kan v d vaart niet.

Tevens heb je Davids nodig om Nedved onder controlle te krijgen . Dus langzaam maar zeker wordt het moeilijk om nog een plaats voor v d vaart te vinden.

dus tegen die Tschechen

Ruud samen met Makaay
Middenveld
Sneijder, Davids, Seedorf, Robben
Acherin
Bronckhort , Cocu, Stam, Reiziger
Doel , who cares

[ Bericht 7% gewijzigd door CANARIS op 16-06-2004 12:59:36 ]
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:59:06 #28
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19934412
Van der Vaart scoorde vorige keer ook tegen de Tsjechen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juni 2004 @ 13:00:17 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19934455
is Seedorf nou al weer helemaal klaar voor een volledige wedstrijd, wie weet dat?!?!?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_19934502
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:54 schreef CANARIS het volgende:
natuurlijk moet v d vaart er niet uit. Echter heeft hij anno 2004 niet de capaciteiten die velen hier zo graag zouden willen zien.
wat denken jullie hiervan dan ?


----------------------van der Sar------------------------
Heitinga---------Stam--------Cocu---van bronckhorst( bij gebrek aan beter )
-------------Sneijder-----------Davids------------------
--------------------van der Vaart-----------------------
van der Meyde---------------------------Robben------
-------------------van Nistelrooij------------------------

als de vleugels kut spelen kan je ze wisselen met Overmars...... is mij om het even wie er begint....

Stam op Koller........ Davids op Nedved en Cocu als vrije verdediger die doorschuift........... enige waar ik bang voor ben is Poborsky die van Bronckhorst gek maakt maar we hebben niks anders.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19934585
ik vind het maar niks
weer v d meyde en v d vaart die beide niets heben laten zien.

Het enige verschil tegenove rgsieteren is dat je sneijder van begin aan laat spelen .
weer twee echte vleugels zonder iemand die die vleugesl gaat bedienen.

We hebben geen verdedigers meer die naar voren schuiven. Zonder zulke kom je met vleugels niet ver.

Denk maar na. Wie bediende onze vleugels in Frankijk in 1998?

We hebben geen Numan meer

[ Bericht 3% gewijzigd door CANARIS op 16-06-2004 13:12:09 ]
pi_19934865
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:05 schreef CANARIS het volgende:
ik vind het maar niks
weer v d meyde en v d vaart die beide niets heben laten zien.
dat zet je daar Overmars en Seedorf ( als die kneus dan wel gewoon doet wat hem opgedragen wordt ) dit is de enige opstelling die nederland kan spelen.........

de naampjes op de plekken verschilt gewoon met persoonlijke voorkeur. Maar een andere opstelling werkt gewoon niet en dat bewijst Advocaat elke keer maar weer!!!

en je zegt dat het niet verschilt met gisteren.......... Scheelt heel veel met gisteren want toen speelden de kneusjes Bouma en Zenden..... die zijn geen NEM ( Nederlands Elftal Materiaal )
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19934901
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:05 schreef CANARIS het volgende:
Denk maar na. Wie bediende onze vleugels in Frankijk in 1998?
Effe denken...de Boer??

Seedorf een kans geven, kan ik me wel in vinden. Hij straalt rust en nog belangrijker, zekerheid uit vind ik. Bovendien viel me op bij zijn invalbeurten dat hij niet meer zo probeert te "overachieven" (weet geen goed Ned. woord). Ik zou hem wel een kans willen geven in de basis.
Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
pi_19935040
Optiefen met die Overmars..... die schopt nog geen deuk in een pakje boter, laat staan dat ie gevaarlijk wordt aan de zijkant. Overmars is over!

Ik (en dat is mijn mening) ben het wel eens met CANARIS
pi_19935233
quote:
[b]
Ik (en dat is mijn mening) ben het wel eens met CANARIS
en die vind alles niks.............

maar het meest belangrijke is volgens mij dat Advocaat nu eens vasthoudt aan een tactiek........ het is elke keer een verrassing en elke keer weer anders. Wat was er mis met de opstelling die we speelden tegen Schotland ??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:32:22 #36
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19935322
idd Seedorf voor van der Vaart.
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:38:59 #37
46511 Linz
held der helden
pi_19935507
van der vaart kan best op linkshalf spelen, hoor
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19936045
IEMAND SNAPT ET SEEDORF RULEZZZ_O_
-AJAX AMSTERDAM-
pi_19936248
Van de Vaart ... speelde die mee tegen de Duitsers? waar was die eigenlijk? ik heb hem, behalve een snelle draai en schot tegen het einde van de eerste helft, niet gezien; toen kwam hij voor een korte moment eventjes uit zijn 'ik-ben-onzichtbaar'-rol.

Wat mij betreft was het grootste falen van Nederland toen, het door-het-ijs-zakken van Van De Vaart, die op beide punten faalde, en hij leverde gen ondersteuning aan de spits, die geisoleerd raakte, niet kon combineren en daardoor gewoonweg door twee man werd weggedrukt en afvallende ballen sowieso voor de verdediging waren (op dat ene moment na dus, wat eigenlijk toeval was, omdat RvN die bal door zijn benen liet glippen).

anderszijds voerde van de Vaart ook een eventuele verdedigende taak niet uit, de duitsers heersden op het middenveld en konden makkelijk vroeg storen, zonder hierbij een risico op snelle counters op te lopen, wat eigenlijk wel zo had moeten zijn, gezien hun erg vroege storen al op de hollandse helft, dat kan je enkel doen als je dan ook bij een goed combinerend elftal het risico loopt uitgetikt te worden, echter daarvoor moet je technisch en tactisch bekwame spelers hebben op het middenveld, Van de Vaart heeft aangetoond dat kennelijk niet te zijn op dit moment.

Natuurlijk heet vdVaart een beter scorend vermogen, echter zolang men door zijn meespelen wel de slag op het middenveld verliest en er daardoor geen ballen bij de spitsen komen, danwel als die er wel komen deze die ballen niet kwijt kunnen, dan heb je ook niks aan het feit dat vdVaart vaker arrogant makkelijk voor eigen succes gaat.

Op basis van pure feiten uit de afgelopen wedstrijd kun je het eigenlijk niet geloofwaardig maken dat een onervaren jonge spelers die overduidelijk uit vorm is, in je team te houden en Seedorf ernaast te laten staan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19936690
quote:
[b]

Op basis van pure feiten uit de afgelopen wedstrijd kun je het eigenlijk niet geloofwaardig maken dat een onervaren jonge spelers die overduidelijk uit vorm is, in je team te houden en Seedorf ernaast te laten staan.
op basis van pure feiten van de afgelopen 5 jaar hoef je Seedorf ook niet op te stellen...........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19936948
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

op basis van pure feiten van de afgelopen 5 jaar hoef je Seedorf ook niet op te stellen...........
Dus als iemand slechter heeft gespeeld in de voorgaande jaren, maar nu in vorm is, mag hij niet meer mee doen?

Dat slaat nergens op natuurlijk.
Doek dan heel het nederlands elftal maar op!
pi_19936994
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

op basis van pure feiten van de afgelopen 5 jaar hoef je Seedorf ook niet op te stellen...........
Vraag waaorm bemoei jij je nog met deze discussie, je heb je punt nu wel duidelijk gemaakt
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19937028
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus als iemand slechter heeft gespeeld in de voorgaande jaren, maar nu in vorm is, mag hij niet meer mee doen?

Dat slaat nergens op natuurlijk.
Doek dan heel het nederlands elftal maar op!
Dat is inderdaad de grootste bullshit die er is, maarja hij wil seedorf weer lekekr bashen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:30:26 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_19937046
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:47 schreef Timmai het volgende:

[..]

..........welke speler in het Nederlands Elftal maakt het wel waar?
uhhhh iets met een H ??????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_19937131
nu v.d.vaart gaan afvallen is niet goed.
Advocaat moet hem gewoon laten staan, zijn scorend vermogen is veel groter dan dat van Seedorf. ja v.d.vaart speelde niet goed gister, maar wie wel? v.d.vaart moet gewoon iedere wedstrijd beginnen om het ijs te breken, als dat gedaan is of niet lukt dan moet Seedorf hem vervangen.
pi_19937134
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

uhhhh iets met een H ??????
Heitinga? Heb het nog niet gezien
Nu ook in vanillesmaak
pi_19937178
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
nu v.d.vaart gaan afvallen is niet goed.
Advocaat moet hem gewoon laten staan, zijn scorend vermogen is veel groter dan dat van Seedorf. ja v.d.vaart speelde niet goed gister, maar wie wel? v.d.vaart moet gewoon iedere wedstrijd beginnen om het ijs te breken, als dat gedaan is of niet lukt dan moet Seedorf hem vervangen.
Heb je wel een beetje gelijk in, maar ik zeg dan begin met Seedorf dat zal vdVaart ook prikkelen om bij een eventuele wissel knalhard z'n best te doen
Nu ook in vanillesmaak
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:39:02 #48
46511 Linz
held der helden
pi_19937352
van der vaart kan rustig op de linkshalf spelen, dat is ook zijn favoriete stekje, daarnaast zet je davids en seedorf. Sneijder kan eventueel later invallen voor Davids. Of we laten snijder starten ipv van Davids?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:42:29 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_19937481
Ik hoop dat die Seedorf er in zet tegen Tsjechië. Denk wel dat we nu zoiemand kunnen gebruiken als die een goeie dag heeft
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:43:52 #50
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_19937541
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Heitinga? Heb het nog niet gezien
U gaat niet door voor de magnetron

Neej Heitinga zeker niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_19938649
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:43 schreef buzzer het volgende:

[..]

U gaat niet door voor de magnetron

Neej Heitinga zeker niet
v. Hooydonk ook niet mag ik hopen? Goede invaller en pinchhitter, maar brengt te weinig voor een hele wedstrijd.
Nu ook in vanillesmaak
pi_19938727
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste bullshit die er is, maarja hij wil seedorf weer lekekr bashen
nope....... heb jarenlang seedorf lopen verdedigen! maar het irritante van Seedorf is dat als hij slecht speelt hij gelijk ook uitstraalt van ik doe er geen reet aan!!! Totaal een instelling van lik me k*t........ en dat mag 1 x maar als je dat elke keer weer presteerd houdt dat een keer op.

Bij Milan is hij in vorm maar toen hij zo geweldig in vorm was bij Milan presteerde hij het weer om bij het Nederlands Elftal klote te spelen. Nu Advocaat eindelijk heeft ingegrepen en wat andere spelers daar heeft neergezet vind ik het onzin om nu ineens weer om Seedorf te roepen nu die weer wat minder spelen!!! Laat hun ook gewoon 5 wedstrijden in de basis staan en dan kijken we verder!!

Noem maar de laatste goede wedstrijd van Seedorf in het Nederlands elftal......

ps. van der Vaart kan ik ook neit zo gauw verzinnen maar vind wel dat hij nog wat krediet verdiend ( als je dat jarenlang aan seedorf geeft moet iemand anders dat ook krijgen )
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19938975
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
nu v.d.vaart gaan afvallen is niet goed.
Advocaat moet hem gewoon laten staan, zijn scorend vermogen is veel groter dan dat van Seedorf. ja v.d.vaart speelde niet goed gister, maar wie wel? v.d.vaart moet gewoon iedere wedstrijd beginnen om het ijs te breken, als dat gedaan is of niet lukt dan moet Seedorf hem vervangen.
dat doet me denken aan het begin van het EK in 1996: een slappe 0-0 tegen schotland, waar een jonge Seedorf uitblonk in ineffectiviteit:
Die jonge surinaamse spelers hadden echter bij de kwalificatie tegen Ierland de ploeg erdoorheen gesleept en hadden daarmee in de ogen van een groot deel van het publiek het recht ook tijdens het toernooi te spelen, ook al bleek dat ze tekortschoten op dat moment.

Seedorf was in die tijd een groot talent, die door een unanieme pers uitgeroepen werd tot "speler van de komende tijd', en een speler die nederland verder ging brengen op internationaal niveau...
Men was dol op het jonge enthousiasme van deze spelers, tegenover juist het meer rustige voorkomen van de oudere spelers, die men makkelijk als 'volgevreten vedetten' betitelde.

vdVaart is nu een beetje in dezelfde situatie als Seedorf in 1996 en alles wijst erop dat hij dezelfde weg gaat afleggen, heel veel krediet van het publiek krijgen, echter als dat allemaal is opgebruikt draait de mening van het publiek over hem ook met 180 graden en wil niemand hem meer een kans geven ...

vdvaart faalde gisteren op twee punten, ondersteuning van de spits, opbouwend werk, en ondersteuning van de verdeigende aspecten op het middenveld, vdVaarts falen was essentieel in het verlies van de slag op het middenveld, en juist een goede speler op Vaarts positie die zelfs maar een van zijn taken wel goed zou uitvoeren maakt een wereld van verschil (dat zag je na het invallen van Hooydonk, die extra ondersteuning leverde aan RvN, iets wat daarvoor Vaart had moeten doen).
Op dat moment kan je een tegenvuist maken die de opbouw van de tegenstander ook lastiger maakt en deze tegnstander kewstbaarder voor counters, goede scorende spelers heeft Nederland genoeg, maar waar het aan ontbreekt is de man voor de assist, en vdVaart gaat overduidelijk enkel arrogant voor zijn eigen succes en speelt slecht samen in teamverband.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19939061
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]
en vdVaart gaat overduidelijk enkel arrogant voor zijn eigen succes en speelt slecht samen in teamverband.
nou nou nou...1 wedstrijd slecht gespeeld en dan gaat hij 'overduidelijk voor zijn eigen succes'? waar slaat dat op. hij speelde niet goed gisteren maar dit is onzin.
pi_19939259
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou nou nou...1 wedstrijd slecht gespeeld en dan gaat hij 'overduidelijk voor zijn eigen succes'? waar slaat dat op. hij speelde niet goed gisteren maar dit is onzin.
ojee, te hard oordeel over publiekslieveling vd Vaart ...

over Seedorf mag men natuurlijk alles beweren, en bij Kluivert mag men zijn sexleven danwel zijn autorij-kunsten erbij halen om een oordeel over zijn voetbal-vermogens te uiten.

Maar de Heilige Rafael is nog jong en onschuldig en daarop mag je geen kritiek leveren, die moet je gewoon een basisplaats garanderen zonder enige vorm van tegenprestatie, net zolang totdat hij wat ouder is, meerdere malen fouten gemaakt heeft en men hem wel kan afschrijven ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19939373
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ojee, te hard oordeel over publiekslieveling vd Vaart ...

over Seedorf mag men natuurlijk alles beweren, en bij Kluivert mag men zijn sexleven danwel zijn autorij-kunsten erbij halen om een oordeel over zijn voetbal-vermogens te uiten.

Maar de Heilige Rafael is nog jong en onschuldig en daarop mag je geen kritiek leveren, die moet je gewoon een basisplaats garanderen zonder enige vorm van tegenprestatie, net zolang totdat hij wat ouder is, meerdere malen fouten gemaakt heeft en men hem wel kan afschrijven ...
mag ik vragen waar dit op slaat?
jij kom met een opmerking waarvan ik hem onterecht vindt, daar reageer ik normaal op en dan kom jij met dit bullshit verhaal? je mag op iedereen kritiek leveren zolang het terecht is.
dat van seedorf en kluivert dat doen veel mensen en dat slaat ook helemaal nergens op.
als je niet normaal kan reageren dan hoeft het niet hoor.
pi_19939737
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mag ik vragen waar dit op slaat?
jij kom met een opmerking waarvan ik hem onterecht vindt, daar reageer ik normaal op en dan kom jij met dit bullshit verhaal? je mag op iedereen kritiek leveren zolang het terecht is.
dat van seedorf en kluivert dat doen veel mensen en dat slaat ook helemaal nergens op.
als je niet normaal kan reageren dan hoeft het niet hoor.
ik wilde ermee niet suggereren dat jij op die manier oordeelt van Seedorf en Kluivert, maar enkel aangeven dat het niet 'onzin' is om kritisch te zijn over de prestaties van vdVaart.

wat mij betreft hebben mensen nu een soort van blinde vlek voor zijn wanprestaties (en dat zijn het, al de hele oefencampagne en nu de eerste wedstrijd is wat mij betreft het probleem van Oranje juist vdVaart in persoon, enkel wordt iedere kritiek over zijn positie, die zowel het middenveld verdedigend moet ondersteunen, in de opbouw van de tegenstander moet storen en anderszijds de spitsen moet ondersteunen door assists of combinatie-mogelijkheden: afgedaan en wordt kritiek geleverd op de spitsen als deze niet scoren, eigenlijk omdat ze van vdvaart geen aanvoer krijgen, en positioneel het middenveld zwak is, de aansluiting naar de spitsen ontbreekt zodat deze ook niet combinaties op kunnen zetten)

vergelijk bijvoorbeeld met wat Ballack deed voor Duitsland gisteren, het team leiden, aansporen, een leder zijn, met het compleet onzichtbaar zijn van vdVaart, die feitelijk in eenzelfde positie zit als Ballack, als aanvallende middenvelder en man van impulsen: die heeft vdVaart momenteel niet en dan moet je hem niet opstellen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19939779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou nou nou...1 wedstrijd slecht gespeeld en dan gaat hij 'overduidelijk voor zijn eigen succes'? waar slaat dat op. hij speelde niet goed gisteren maar dit is onzin.
1 slechte wedstrijd? Die gozer speelt al tijden slecht in het Nederlands elftal. Laatste goede wedstrijd die ik van het kan herinneren was een invalbeurt van 'm 2 jaar terug ofzo.
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:55:54 #59
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_19940018
Seedorf had gister het elftal veel goeds kunnen doen, het is gewoon een prima middenvelder met een drive naar voren. Als die in belang van het team weet te spelen en niet teveel voor zichzelf kansen probeert uit te spelen dan is het één van de betere spelers in het elftal. Ik begrijp dat gekanker op seedorf toch niet altijd, de mensen hebben teveel een stereotiep in hun hoofd, 1 begint te schreeuwen en de rest schreeuwt als een kip zonder kop mee. Tja hij kan niet pingelen, nou en?

Vd Vaart lijk het voorlopig nog niet aan te kunnen, aan zijn inzicht schorte heel wat gisteravond, ook alle overige wedstrijden weinig opzienbarends van hem gezien. Dan zagen de 10min van Seedrof bij de oefenwedstrijd tegen Ierland er nog veelbelovender uit!
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juni 2004 @ 16:35:30 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19941242
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef paultjuhhh het volgende:
is Seedorf nou al weer helemaal klaar voor een volledige wedstrijd, wie weet dat?!?!?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_19941450
Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:45:31 #62
46511 Linz
held der helden
pi_19941460
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:35 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]
is nog herstellende van zijn hamstring
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19941516
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen
pi_19941621
Ik heb Seedorf echt bijna nooit goed zien spelen
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_19941766
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:51 schreef Realforze het volgende:
Ik heb Seedorf echt bijna nooit goed zien spelen
Dan kijk je weinig voetbal, niet jou fout
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19941809
kvond raffie ook weer KLOTE spele kben een ajacied maar kvind raffie echt KLOTE dit jaar
-AJAX AMSTERDAM-
pi_19941844
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:55 schreef Dauntless het volgende:
Seedorf had gister het elftal veel goeds kunnen doen, het is gewoon een prima middenvelder met een drive naar voren. Als die in belang van het team weet te spelen en niet teveel voor zichzelf kansen probeert uit te spelen dan is het één van de betere spelers in het elftal. Ik begrijp dat gekanker op seedorf toch niet altijd, de mensen hebben teveel een stereotiep in hun hoofd, 1 begint te schreeuwen en de rest schreeuwt als een kip zonder kop mee. Tja hij kan niet pingelen, nou en?

Vd Vaart lijk het voorlopig nog niet aan te kunnen, aan zijn inzicht schorte heel wat gisteravond, ook alle overige wedstrijden weinig opzienbarends van hem gezien. Dan zagen de 10min van Seedrof bij de oefenwedstrijd tegen Ierland er nog veelbelovender uit!
Precies, maar vergeet niet dat V.D vaart speelt op een plek waar hij niet hoort te spelen. Linksmid hoort ie, niet achter de spitsen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:26:12 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19943785
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
kvond raffie ook weer KLOTE spele kben een ajacied maar kvind raffie echt KLOTE dit jaar
Ja inderdaad Sinds hij Jalte Sluiters als vriendin heeft bakt hij er echt niks meer van. Ik vind dat v/d Vaart zich nu al opstelt als een volgevreten vedette, ook qua gewicht

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:28:27 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19943836
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen
Ben ik echt met je eens, hoe sarcastisch het ook lijkt, Seedorf speelt op z'n best als hij belangrijk wordt gemaakt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:37:19 #70
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19944013
Clarence
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:44:05 #71
70795 GiSH
waiting for sun
pi_19944184
seedorf is te oud.. dus opzouten en plaats maken voor nieuwe generatie
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_19944270
Seedorf opstellen zal Dick z'n laatste truuk zijn
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:03:07 #73
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19944620
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef GiSH het volgende:
seedorf is te oud.. dus opzouten en plaats maken voor nieuwe generatie
28 ... te oud?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:07:18 #74
46511 Linz
held der helden
pi_19944729
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef GiSH het volgende:
seedorf is te oud.. dus opzouten en plaats maken voor nieuwe generatie
hij is nu sterker dan ooit, vriend...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:16:49 #75
70795 GiSH
waiting for sun
pi_19944946
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef Linz het volgende:

[..]

hij is nu sterker dan ooit, vriend...
hahahaha en daarom doet hij niet mee
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_19944969
Ik zie hem er liever niet in. Ik heb hem nooit wat gevonden...
pi_19945632
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:16 schreef GiSH het volgende:


hahahaha en daarom doet hij niet mee
Hij had een hamstring blessure, Opa Robben had een iets ergere variant
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19947852
de cijfers van vdVaart gisteren:

aangekomen passes: 15 in 90 minuten:
enkel van Nistelrooij en Kurany wisten minder vaak een medespeler te bereiken

8 maal leidde een pass van vdVaart tot balverlies, een misluket pass percentage van 36%, hierin steekt vdVaart met kop en schouders erbovenuit als minst effectieve nederlandse speler, en ook in het duitse team kwamen enkel Kahn's uittrappen minder vaak bij een medespeler aan.

de gelukte passes van vdVaart bereikten vooral Cocu (4x), Bouma (3x) Stam en Heitinga (2x), verder wist vdVaart nooit een aanvallende medespeler meer dan eenmaal te bereiken: Zenden, Overmars en Davids (zijn metgezel centraal op het middenveld!) werden nooit bereikt met een pass.

Ik durf de stelling best wel aan dat van de Vaart serieus de slechtste speler op het veld was, dat hij grandioos door het ijs gezakt is, en dat zijn falen de grond was voor de moeizame prestatie van het Nederlands Elftal, Nederland speelde met slechts 10 man, omdat meneer vdVaart duidelijk niet thuis gaf ...

Op basis van de wedstrijd-statistieken van www.euro2004.com

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 16-06-2004 21:22:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19958150
Ik durf de stelling best wel aan dat van de Vaart serieus de slechtste speler op het veld was, dat hij grandioos door het ijs gezakt is, en dat zijn falen de grond was voor de moeizame prestatie van het Nederlands Elftal, Nederland speelde met slechts 10 man, omdat meneer vdVaart duidelijk niet thuis gaf


excact . En dat is de jongen die de meeste hier als regisseur willen zien !!

Ooit wordt het nog wat met v d Vaart , maar op dit toernooi is de goede jongen gewoon nog een paar maatjes te klein of te jong.

Dat is niet zijn schuld , maar die van de media die hem zo hoog jubelden en vooral van Dick , die hem voor heilig heeft verklaard . Het bewijst voor mij gewoon dat Advokaat echt geen bal verstand van management heeft.

Voetballen zal Dickie wel kunnen maar Management ??
pi_19958294
Van Nistelrooij was de slechtste speler op het veld. vdVaart nam nog een paar goeie corners en was dicht bij een goal, heeft geen kansen verprutst.

Dat hij in de diepte geen bal kwijt kon komt enerzijds door gebrek aan vrijlopende spelers, anderzijds doordat hij vaak met z'n rug naar de goal wordt aangespeeld.

Seedorf moet maar invallen als VdVaart niet uit de verf na een een uur tegen Tsjechië.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19958499
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Nistelrooij was de slechtste speler op het veld. vdVaart nam nog een paar goeie corners en was dicht bij een goal, heeft geen kansen verprutst.

Dat hij in de diepte geen bal kwijt kon komt enerzijds door gebrek aan vrijlopende spelers, anderzijds doordat hij vaak met z'n rug naar de goal wordt aangespeeld.

Seedorf moet maar invallen als VdVaart niet uit de verf na een een uur tegen Tsjechië.
RvN stond in de spits en kreeg vrijwel geen enkel bal juist doordat hij volledig eenzaam op een eilandje stond,
wie zou als taak moeten hebben om voor ondersteuning van de spits te zorgen? de spits een afspeelmogelijkheid bieden als dze in de voeten aangespeeld wordt.

wat dat betreft is zelfs die knappe kans van vdVaart (zijn enige goede actie van de wedstrijd) opvallend, RvN liet de bal door zijn benen glippen en toen kwam hij 'per ongeluk' bij vdVaart ...
Wat dééd vdVaart daar? de spits wordt aangespeeld en onze Heilige Rafael stond nog verder achter de spits waardoor deze niet kon combineren.

er wordt nu al wekenlang gemiept over de prestaties van de spitsenkoppels en dat dat niet zou functioneren, maar al die wedstrijden stond ook RvdV erachter en leverde geen ondersteuning ...

Als je het erover eens bent dat tijdens de voorbereiding nederland niet 'draaide' dan is het misschien wel mogelijk dat te wijten aan één speler die vrijwel de hele voorbereiding op een bepalende plek stond, maar die rol continue verzaakte, geen aanvoer en ondersteuning aan de spitsenkoppels kon geven, waardoor deze per definitie altijd mislukten, wat men die spitsen dan aanrekende ...

Ik hoop dat Seedorf dan aan dat laatste halve uurtje tegen de Tsjechen genoeg heeft om de fouten van vdVaart op te ruimen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19958759
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Nistelrooij was de slechtste speler op het veld. vdVaart nam nog een paar goeie corners en was dicht bij een goal, heeft geen kansen verprutst.

Dat hij in de diepte geen bal kwijt kon komt enerzijds door gebrek aan vrijlopende spelers, anderzijds doordat hij vaak met z'n rug naar de goal wordt aangespeeld.

Seedorf moet maar invallen als VdVaart niet uit de verf na een een uur tegen Tsjechië.
tok tok , iemand thuis ?




Ik vond ruud ook heel erg slecht want
1) hij voorkwam dat doelpunt van die Duitsers niet
2) Bracht Davids uit zijn conept
3) Ondersteunde Bouma niet genoeg
4) Gaf v d vaart te weinig goede ballen.
5) Kon v d meyde niet goed bedienen
6) oh j a en scoorde maar 1 goal

idd , de slechteste man op het veld.
en nog een keer
pi_19960309
Meeste slechte speler van het veld mag toch wel duidelijk zijn he!! onze ballerina Zenden!!
Niks van der Vaart..... Niks RvN Zenden!! Het was de bedoeling dat de buitenspelers diep speelden om die backs daar te houden en wat schetst ieders verbazing?!?! we zien boudewijn ( de naam alleen al!! ) lekker linksback lopen........ dit kan 2 dingen betekenen. Of advocaat geeft hem de opdracht mee te lopen en die loopt dan in de pers te roepen dat we met buitenspelers gaan spelen die diep staan. Of Boudewijn snapt niet wat er van hem gevraagd word.........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19960597
Zenden is nou eenmaal ook gewend om achterin te spelen. Daar staat hij vaker bij t Nederlands elftal, dus hij zal dat sneller doen dan iemand als Robben of Overmars. Die zijn veel meer naar voren gericht en zullen zich niet snel te veel laten zakken. Dusse Dick?!
pi_19960646
Hij verzint van alles om Robben maar niet op te hoeven stellen lijkt wel. Als we tegen Tsjechie niet presteren heeft ie voor jan lul meegenomen. Laat die jongen toch lekker in de wei.
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:49:54 #86
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_19960723
van mij mag Seedorf voor van der Vaart want die bakt er ook geen ruk van eerlijk gezegt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_19960835
Seedorf kan niet zo goed afmaken als Van der Vaart alleen. Voor de rest geen bezwaar. Seedorf leek in de oefencampagne wel in vorm.
pi_19960926
Seedorf hoeft niet af te maken, maar de spitsen bedienen dat hebben we nodig en dat kan hij.
Anders loopt Ruud weer een wedstrijd lang voor joker rond.
Nu ook in vanillesmaak
pi_19960960
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Tim_G het volgende:
Meeste slechte speler van het veld mag toch wel duidelijk zijn he!! onze ballerina Zenden!!
Niks van der Vaart..... Niks RvN Zenden!! Het was de bedoeling dat de buitenspelers diep speelden om die backs daar te houden en wat schetst ieders verbazing?!?! we zien boudewijn ( de naam alleen al!! ) lekker linksback lopen........ dit kan 2 dingen betekenen. Of advocaat geeft hem de opdracht mee te lopen en die loopt dan in de pers te roepen dat we met buitenspelers gaan spelen die diep staan. Of Boudewijn snapt niet wat er van hem gevraagd word.........
en wat denk jij dat slim is, als een kip zonder kop naar voren lopen en denken dat als je op een aanvallende vleugelspositie speelt, je je vooral niet hoeft bezig te houden met terugverdedigen (een beetje het 60'er jaren voetbal).

Je veroordeeld Zenden omdat je hem zag, dat is een grote reden waarom kennelijk niemand openlijk vdVaart durft af te vallen voor zijn verzaken, deze heeft gewoon lekker veilig verstoppertje gespeeld, liet lui zijn eigen te dekken speler lopen, waardoor Duitsland een overwicht kreeg op het middenveld, deed niks om bereikbaar te zijn voor zijn eigen medespelers.

Zenden zag je en die scheld je nu uit, Van De Vaart was gewoon geheel onzichtbaar, dat is een groter verzaken dan het loopwerk dat Zenden wel deed (en de percentages van zenden zijn niet goed, maar in 45 minuten gaf hij meer gelukte passes af dan vdVaart in 90 minuten, zijn balverlies was inderdaad niet goed: 25%, maar nog altijd beter dan het balverliespercentage van vdVaart dat op 36% uitkwam)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Redactie Games donderdag 17 juni 2004 @ 11:58:45 #90
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19960989
@ RM-rf

ik ben het op een hoop punten met je eens. Ik ben erg benieuwd wat jou opstellign zou zijn zaterdag.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_19961170
Mijn opstelling voor zaterdag zou zijn:

Doel: Sar
Verdediging: Stam, Heitinga, Bronckhorst

Middenveld: Cocu, Davids en op de vleugels: Robben en Sneijder

Aanval: Nistelrooy, Makaay en daar achter ..... Seedorf

Cocu als achterste middenvelder: (meest verdedigend)
Robben en Sneijder als diepste middelvelders op de zijkanten (voor de panklare voorzetten)
Davids als rouwdouwer, stofzuiger, bulldog etc etc op het middenveld
pi_19961222
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef Rekkie het volgende:
Mijn opstelling voor zaterdag zou zijn:

Doel: Sar
Verdediging: Stam, Heitinga, Bronckhorst

Middenveld: Cocu, Davids en op de vleugels: Robben en Sneijder

Aanval: Nistelrooy, Makaay en daar achter ..... Seedorf

Cocu als achterste middenvelder: (meest verdedigend)
Robben en Sneijder als diepste middelvelders op de zijkanten (voor de panklare voorzetten)
Davids als rouwdouwer, stofzuiger, bulldog etc etc op het middenveld
Kan me grotendeels hier wel in vinden, alleen speel ik met een mannetje meer in de verdediging omdat ik vond dat die duitsers er iets gemakkelijk naar binnen wandelden..
Nu ook in vanillesmaak
pi_19961264
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Tim_G het volgende:
Meeste slechte speler van het veld mag toch wel duidelijk zijn he!! onze ballerina Zenden!!
Niks van der Vaart..... Niks RvN Zenden!! Het was de bedoeling dat de buitenspelers diep speelden om die backs daar te houden en wat schetst ieders verbazing?!?! we zien boudewijn ( de naam alleen al!! ) lekker linksback lopen........ dit kan 2 dingen betekenen. Of advocaat geeft hem de opdracht mee te lopen en die loopt dan in de pers te roepen dat we met buitenspelers gaan spelen die diep staan. Of Boudewijn snapt niet wat er van hem gevraagd word.........
Zenden was ook slecht ja, maar die werd gewisseld, terwijl de even slechte en waardeloze prutsers VdV en Mandy gewoon mochten blijven staan. Die hebben 90 minuten kut gespeeld, Zenden maar 45, daarom waren die andere 2 nog veel slechter
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19961297
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:07 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Kan me grotendeels hier wel in vinden, alleen speel ik met een mannetje meer in de verdediging omdat ik vond dat die duitsers er iets gemakkelijk naar binnen wandelden..
In feite speelt bij mijn opstelling Cocu gewoon naast, of net voor Stam
pi_19961348
dan zou ik Heitinga en Stam van plaats laten wisselen, omdat Stam op deze manier meer als rechtsback komt te spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19961381
-------------------------------Sar-------------------------------------
Reiziger--------------Stam--------------Cocu-------------Bronckhorst
--------Sneijder-------------Seedorf--------------Davids---------
-Meyde-----------------------------------------------------Robben-
------------------------------Nistelrooy------------------------------
pi_19961519
[quote]Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef CANARIS het volgende:

[.Seedorf moet niet alleen in de basis staan, het hele elftal moet in zijn dienst spelen.]

-AJAX AMSTERDAM-
pi_19961554
Mijn ideale opstelling is zowiezo met 2 spitsen waar Dick nooit mee zal beginnen ben ik bang
Nu ook in vanillesmaak
pi_19961607
Robben is een halve spits
pi_19961649
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
dan zou ik Heitinga en Stam van plaats laten wisselen, omdat Stam op deze manier meer als rechtsback komt te spelen
heitinga rechtsback is ook bullshit imo.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19961718
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:24 schreef aldostuta het volgende:


heitinga rechtsback is ook bullshit imo.
Heitinga op de bank zou ook mijn optie zijn, zet Reiziger er maar in
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19962108
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:58 schreef Fathom het volgende:

ik ben het op een hoop punten met je eens. Ik ben erg benieuwd wat jou opstellign zou zijn zaterdag.
ik vond de verdediging niet eens echt slecht, zowel Heitinga alswel Bouma deden het redelijk volgens mij, van Bronckhorst vond ik wel erg duidelijk minder.
enkel was het zo dat de duitsers weinig een aanvallende vuist konden maken met prutser Kurany.
die goal van de duitsers was een prutsgoal, daaraan kan je weinig echte waarde hechten, als analyse waar de verdediging zou hebben gefaald, niemand greep in
Volgens mij was juist het gat tegen de Ieren wel gedicht, toen Nederland er wel heel kwetsbaar voor snelle counters uitzag, men positioneel snel uitgerangeerd kon worden.

tegen de Tsjechen zit je met een veel betere aanval, Koller en Milan Baros die je beide zal moeten afstoppen, Koller zal Stam waarschijnlijk nemen, voor Baros misschien Heitinga, daarnaast Bouma ook een beetje voor de lange passes van achteruit.
Cocu kan dan als verdedigende middenvelder net hiervoor spelen
Ik ben geen fan van teveel vleugelspel, toch leek overmars wel goed, zeker omdat hij ook dreiging naar binnen toe heeft, Sneijder kan dan op de andere kant, en ongeveer gelijk als overmars spelen (dinsdag speelde hij minder goed, viel niet echt lekker in)

--------------- vd Sar ---------------
----- Bouma - Stam - Heitinga -----
---------------- Cocu -----------------
-- Sneijder - Davids - Overmars --
--------------- Seedorf ---------------
-------- vNistelrooij -- Makaay ------
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19962262
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Heitinga op de bank zou ook mijn optie zijn, zet Reiziger er maar in
Heitinga en Stam in het centrum!!!!
pi_19962382
Nope, Cocu en Stam, dat heeft tot nu toe altijd gewerkt en anders Bouma
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:53:01 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19962430
van der Sar

Heitinga Stam Bouma van Bronckhorst


Cocu

Sneijder van der Vaart

Seedorf

Makaay van Nistelrooij


Met deze opstelling heb je een paar echte fitte toppers in de ploeg: van Nistelrooij, Makaay, Seedorf Allemaal spelen ze afgelopen seizoen de sterren van de hemel bij hun clubs, die allemaal de status van een europese topclub hebben. Twee grote talentjes op het middenveld, en een verdediging die een combinatie van ervaring in het centrum en talent aan de vleugels brengt!

ZO WIN JE VAN DUITSLAND EN TSJECHIE!!!!!!!!!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:53:37 #106
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19962454
Sorry tab deed niet wat iemoest, vandaar op deze manier (en met een ruit indd!)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_19962464
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nope, Cocu en Stam, dat heeft tot nu toe altijd gewerkt en anders Bouma
Omdat Cocu van nature de drang heeft om in te schuiven bij balbezit.

En dat maakt een man meer op het middenveld.
The gum you like, is coming back in style.
pi_19962501
------------ vd Sar ---------------
----- Bouma - Stam - Heitinga -----
---------------- Cocu -----------------
-- Sneijder - Davids - Overmars --
--------------- Seedorf ---------------
-------- vNistelrooij -- Makaay

yes yes yes!!!!!!!!!!!!
( misdschien omdat ik deze opstelling zelf ook ergens heb gedeponeerd.)

oh nee 1 verschil. Ik heb Bronckhorst erin gelaten. Simpelweg omdat die de laatste klassieke nederlandse verdediger is. i.e. die ook naar voren gevaarlijk kan worden. In de tradtie van Rijkaard en Numan.

Verder denk ik , dat met het spul wat Dickie mee heeft genomen die de enig mogenlijke opstelling is.
  Redactie Games donderdag 17 juni 2004 @ 13:17:43 #109
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19963203
vd Sar
Reiziger - stam - cocu - v bronkhorst
mandy -- sneider - davids - overmars1e helft (robben 2 helft)
RvN
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_19964137
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Heitinga op de bank zou ook mijn optie zijn, zet Reiziger er maar in
Ook? Ik heb nergens gezegd dat hij op de bank moet
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19964314
quote:
tegen de Tsjechen zit je met een veel betere aanval, Koller en Milan Baros die je beide zal moeten afstoppen, Koller zal Stam waarschijnlijk nemen, voor Baros misschien Heitinga, daarnaast Bouma ook een beetje voor de lange passes van achteruit.
Hallo "Kennert!!" ?

Koller EN Baros??? Vergeet dat maar hoor!! daar zijn de Tjechen te laf voor. Misschien de laatste 20 min dat Baros erbij komt maar het is wel 100% dat ze nu niet beide in de basis beginnen. ( Tegen Letland hoopten ze op een hoge score en daarom werden ze beide opgesteld )

en je opstelling met 2 spitsen......... * zucht * hoevaak moeten we het nog proberen met 2 spitsen tegelijk?? om er dan weer achter te komen dat dat gewoon niet werkt!!

Ik geef toe op papier ziet het er perfect uit maar in de praktijk is nu toch wel gebleken dat dat niet gaat ?? Nederland moet met buitenspelers spelen ( zijn niet in vorm maar als ze niet spelen komen ze nooit in vorm!! ) en we moeten maar hopen dat Robben kan gaan spelen en dan wat acties aan de linkerkant eruit gooit!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_19964832
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef Tim_G het volgende:

Hallo "Kennert!!" ?

Koller EN Baros??? Vergeet dat maar hoor!! daar zijn de Tjechen te laf voor. Misschien de laatste 20 min dat Baros erbij komt maar het is wel 100% dat ze nu niet beide in de basis beginnen. ( Tegen Letland hoopten ze op een hoge score en daarom werden ze beide opgesteld )
hoe speelde de Tsjechen in de voorbereiding? altijd met twee aanvallers, Koller als vooruit geschoven spits met een snelle offensieve man ernaast of kort erachter
enkel had Smicer lange tijd de voorkeur boven Baros, maar het is duidelijk dat Baros genoeg vorm heeft om hem in de basis te houden en juist deze combinatie is uiterst gevaarlijk, de techniek en snelheid van Baros, die uit de wind gehouden word door een sterke grote spits als Koller.

zelfs als de coach het niet aan zou durven zou hij waarschijnlijk Smicer op die plek neerzetten en ook die is offensief sterk genoeg om het niet al te makkelijk als 'laf af te doen.

Wat is het trouwens voor Hollandse domheid om alles anders dan als kippen zonder kop vooruit op de goal af te rennen af te doen als 'laf'...
ja het is heel gedurfd om een speler als van der Meyde op te stellen, applausje en nu weer serieus, het is een belangrijk toernooi en daar heeft die gast niks te zoeken...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19965000
16 miljoen bondcoaches
  Redactie Games donderdag 17 juni 2004 @ 15:01:16 #114
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19966159
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef Rekkie het volgende:
16 miljoen bondcoaches
En één officiele die het niet begrijpt.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:17:40 #115
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_19970168
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef Linz het volgende:
Bovendien speelt Seedorf vrij goed bij AC Milan.
Die zin zegt het precies goed, hij speelt vrij goed bij AC Milan!!

Bij Oranje heb ik hem nog geen echte goeie akties zien maken, en hij heeft van verschillende mensen al kritiek gehad niet op z'n plek te blijven en maar een beetje rond te dwalen, wat heb je daar nou aan?
  Redactie Games donderdag 17 juni 2004 @ 17:19:15 #116
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19970226
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:17 schreef thurminator het volgende:

[..]

Die zin zegt het precies goed, hij speelt vrij goed bij AC Milan!!

Bij Oranje heb ik hem nog geen echte goeie akties zien maken, en hij heeft van verschillende mensen al kritiek gehad niet op z'n plek te blijven en maar een beetje rond te dwalen, wat heb je daar nou aan?
Wat een onzin. Dit bewijst dus al dat je gewoon niet naar alle wedstrijden kijkt. Hij speelt neit altijd even geniaal de laatste wedstrijden in Oranje maar hij heeft genoeg laten zien dat hij het wel kan.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_19971766
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:01 schreef Fathom het volgende:

[..]

En één officiele die het niet begrijpt.
pi_19999304
Dat MP3tje van Frank en Ronald (15 juni) op eversstaatop.nl
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_20005808
Hij speelt morgen waarschijnlijk

pi_20005839
Dick heeft het licht gezien
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20007802
Dick

En Dick als je dit leest, Sneijder en Robben ook nog een basisplaatsje als we willen winnen
Nu ook in vanillesmaak
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juni 2004 @ 21:46:07 #122
862 Arcee
Look closer
pi_20319542
Seedorf doet me altijd aan Michael Johnson denken...



...die kan ook niet voetballen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:42:00 #123
46511 Linz
held der helden
pi_20324130
vandaag was ie slecht, ook al probeerde hij het

maar hij is dan ook de enige die wat probeert
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_20326260
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 21:46 schreef Arcee het volgende:
Seedorf doet me altijd aan Michael Johnson denken...

[afbeelding]

...die kan ook niet voetballen.
Jij hebt er kijk op
pi_20328068
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dick heeft het licht gezien
Het licht was zeker zo fel dat ie tijdelijk verblind was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')