abonnement Unibet Coolblue
pi_19866738
in een, hoe maak je jam topic, kwam ik uit op wekken, wij hadden een hele grote groenten tuin, en 10 kinderen, gods, vraag niet hoe oud ik ben...
boontjes afhalen, terwijl je t reuzenrad ziet draaien, maar dit moet eerst, was wel klieren en stoeien, vriendjes , en aanhang hielpen ook mee, en gezellig, dat wel,

dus die boontjes werden in wekpotten gedaan, en ik vond ze ronduit , nja , niet te eten,
nu kook ik ze wel, met rijst , saté en eigen gemaakte pindasaus, zelf gebakken kroepoek, maar ik heb een smerige hekel aan boontjes, ik eet er 2, met moeite..

mijn vraag, wat eet je nooit meer, bedoel wat je thuis moest eten.
of wat eet je met moeite als je bij je ouders\oma eet, en je durft niet te zeggen dat t je tegenstaat.
De Puta Madre
pi_19866948
Er schiet me gelijk iets te binnen: hutspot!
Ik ben verder dol op stamppotten, maar wie er toch ooit hutspot heeft bedacht?
pi_19867026
Witlofsalade (rauw), gatverdamme, zo bitter, zo smerig
Wat er verder in zat was wel lekker (ei, fruit, noten) maar die vieze smerige wiltof...ieuw! En ik moest aan tafel blijven zitten tot ik het op had
#geen
  zondag 13 juni 2004 @ 22:31:33 #4
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_19867170
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef biawa het volgende:
Er schiet me gelijk iets te binnen: hutspot!
Ik ben verder dol op stamppotten, maar wie er toch ooit hutspot heeft bedacht?
hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_19867184
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:31 schreef skizmo het volgende:

[..]

hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
#geen
pi_19867220
Zuurkool, spruiten
pi_19867276
mijn zus slaapt 3 nachten niet van zelfgemaakte tomatensoep
De Puta Madre
pi_19867401
peterseliesoep, ik zet liever een pistool tegen mn slaap en haal de trekker over....
[overdreven he)
pi_19867518
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
De Puta Madre
pi_19867533
doperwten met worteltjes
hoe verzinnen ze het om 2 van de ranzigste dingen in 1 potje te stoppen?
pi_19867790
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef Zarc.oh het volgende:
doperwten met worteltjes
hoe verzinnen ze het om 2 van de ranzigste dingen in 1 potje te stoppen?
mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?
dat was mijn vraag. moest je dat eten?
* trauma kookteam samensteld*
De Puta Madre
pi_19867976
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
Gatverdamme, nou hoef ik het helemaal nooit meer, definitief.

Trouwens, nog even in reactie op de OP, bij mijn oma eet ik nooit en tegen mijn ouders durf ik het heus wel te zeggen als ik het niet te eten vind.
pi_19867993
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?
dat was mijn vraag. moest je dat eten?
* trauma kookteam samensteld*
ja ik moest het opeten
en waarom ik het vies vind? omdat doperwten gewoon vies smaken en gekookte worteltjes ook.
rauwe wortels, heerlijk, maar ze moeten niet zoet en zacht zijn
heb er nu nog steeds een trauma aan overgehouden
pi_19868051
Andijvie en spruiten...
Eet ze nu nog niet...
Maak ze wel klaar.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_19868792
ik kook wel spruiten, tuinbonen boontjes, liefde van de man gaat......., wij eten bakken gemengde sla, met al wat ik kan vinden ,
roerbakgroenten dat wel, of verwekrt in soep.
De Puta Madre
pi_19868910
Bonen! Ik eet nooit bonen!

Mijn moeder werkte bij Jonker Fris en mocht ieder jaar goedkoop deukblikken kopen. Uiteraard veel bonen: bruine bonen, witte bonen, witte bonen met snijbonen, witte bonen in tomatensaus, speciebonen, tuinbonen, bruine bonen, capucijnen, noem maar op.
Ik krijg geen boon meer door mijn keel....
Out of my mind, back in five minutes
pi_19869599
Mijn pa had vroeger -toen wij nog in het hoge noorden woonden- ook een groententuintje. In de zomer werden dan al die groenten door je strot geduwd. En bij het woord rabarber ga ik al griezelen!

Wie verzint er nou om rabarbersaus te maken? Brrr!
  zondag 13 juni 2004 @ 23:39:16 #18
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19869664
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef shredder het volgende:
peterseliesoep, ik zet liever een pistool tegen mn slaap en haal de trekker over....
[overdreven he)
wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19869906
ik doe geen moeite meer om groenten te koken, ooit wel, mja , en verplicht opeten is nooit aan de orde geweest,

blij dat ik niet de enige ben die is opgescheept met een ER groenten trauma

Rode kool vind ik lekker, zelf gemaalkt, spinazi ook, eet ik graag, dat eet op een na, iedereen....en wat moeders kookt...

boerenkool, gadver, ooit eens gemaakt, gadver, dat aten we dus uit de tuin, iedere winter iedere week. Bah.
dit valt niet op, ik heb mijn weerzin, tegenover groenten, overgedragen aan mijn kinderen
Damm...
De Puta Madre
  zondag 13 juni 2004 @ 23:50:45 #20
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19869960
haha mijn moeder en koken... niet altijd even geslaagd!
worteltjes met mega veel zout en suiker en tot pap gekookt
of nog erger: dan maakte ze je lekker met het idee dat je patat ging eten.. kreeg je koolrabi in patatvorm op je bord...
da's dan dubbel balen maar dat heeft ze nooit begrepen geloof ik..
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19870133
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:39 schreef Cheshire het volgende:

[..]

wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....
grappig, ik kookte thuis altijd, mijn schoonbroer , een hippie
maakte brandnetelsoep, voor 14 man, ik mocht niks zeggen, was eenmalig, en ik kreeg de schuld.
dat t niet te eten was, ze dachten dat er radijs stengels in zaten.
was wel lachen onder t eten, en ik kreeg meteen toezicht met koken al hij er was
De Puta Madre
  maandag 14 juni 2004 @ 00:01:38 #22
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19870226
dat ruik je al van meters afstand anders...
mijn moeder is gewoon ouderwets qua koken en heeft er geen zin/ aandacht voor.. wij hebben thuis staan juichen toen ze pakjes en zakjes van honig enzo ging gebruiken
geen papmacaroni met smac (AAAAAAAAAAARGH!!!!!) een uitje en tomatenpuree meer.. op smaak gebracht met z&p...brrrrr. en dat was dan voor de zaterdag, iets "anders"..
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
  maandag 14 juni 2004 @ 00:02:39 #23
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19870259
maar.. wat ik wel van haar heb meegekregen.. vers is beter
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19877175
Karnemelkse gortepap... Mijn vader is er dol op en wij moesten verplicht elke keer proeven.
Achteraf vind ik het ergste dat mijn moeder ook een bordje zat te eten, die moest solidair zijn he... (Zij vond het ook )
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_19880382
Ik kan niet direct iets bedenken wat ik echt nooit meer uit door iets wat ik thuis moest eten... Ik luste het meeste wel wat ze me voorschotelden vroeger...
Het enige wat ik kan bedenken wat ik niet meer vaak eet, maar wel nog lust is rode macaroni op pa's wijze: gehakt en uitje bakken, macaroni koken, macaroni bij gehakt en uitje en blikje tomatenpuree erbij, alles mengen et voila...

Ik heb dat vroeger eens bijna elke dag voorgeschoteld gekregen omdat dat één van de dingen was die m'n pa fatsoenlijk kon gereedmaken toen m'n moeder in het ziekenhuis lag... Nu maak ik het zelf dus absoluut niet meer vaak omdat ik bij de gedachte eraan al zoiets heb van 'weeral'

Ik heb wel iets waar ik goeie herinneringen aan heb van eten... Dat was voor als ik ziek was geweest of als tractatie (heel uitzonderlijk dus)
-->een wit boterhammetje in 4 gesneden, op elk kwartje een beetje chocopasta gesmeerd en daarover korreltjes hagelslag...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')