* Wanneer je telefonisch slecht bericht krijgt, laat je de hoorn zakken tot ter hoogte van je hart, terwijl de persoon aan de andere kant wanhopig: Hallo! hallo! roept.
*Is er ergens in een actie-film een aquarium aanwezig, dan kun je er donder op zeggen dat het in de loop van de film sneuvelt.
Als vrouwen vechten eindigen ze ALTIJD in een vijver of modderpoel. Denk vooral aan Dynasty en Death Becomes her.
Man en vrouw, na copuleren: Man (behaarde borst), vrouw zedig heur linnengoed tot aan haar keel opgetrokken, ook hier zit het haar en de make-up van beide partijen vlekkeloos op zijn plaats. Als de vrouw wegloopt doet zij verwoede pogingen niets van haar nakende lichaam aan haar partner te laten zien, i.e zij slaat het laken om. (En gaat vervolgens melodramatisch uit het raam staan kijken.)
enz..
Leuk topic dit!
"Oi Tarzan.. mein enkelchen...."
en hop! ze ligt op d'r bek...
"Jenny.. helt dich gut fast"
en ja hoor.. daar gaat ze... *zucht*
quote:Ik had al een vermoeden...
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:49 schreef SunChaser het volgende:
Frappante filmwetten
Als je in een doodsgevecht voor de 7e keer Jason (of kornuiten) hebt neergestoken ernaast gaan zitten uitblazen (terwijl je zijn hand alweer ziet stuiptrekken)..
Op het idee komen dat het in een mortuarium, snijzaal, kerkhof etc.. toch wel erggg spannend sexen is.
*In een achtervolging per auto schiet men altijd de ruit kapot, maar raakt nooit de mensen in de auto*
*Je kunt met gemak met een bazooka/mitrailleur/geweer schieten zonder ook maar iets van de terugslag te merken*
*Elke bom heeft een rood en groen draadje die je kan doorknippen. Iedereen kiest altijd lukraak het goede draadje (soms rood, soms groen)*
*De macho-held heeft een zwak voor honden/kinderen*
*Russen zijn altijd spionnen*
*Russische politici zijn altijd corrupt*
*Alles gebeurt in Amerika (invasies, oorlogen, bommen etc etc), de rest van de wereld bungelt er maar een beetje bij*
*Tijdens het gevecht is er altijd een moment waarop de slechterik de held vast heeft en hem kan vermoorden. Maar in plaats daarvan verteld ie z'n snode plannen aan de held, met het idee dat hij hem toch gaat vermoorden. De held kan altijd tijdens het verhaal wel uit z'n benarde situatie komen en ontsnappen. De informatie uit het verhaal wordt later gebruikt om de slechterik voorgoed te verslaan*
In het begin ontmoeten twee mensen elkaar. Alles gaat goed en alles is romantisch. Dan komt er een moment in de film dat je ze op een romantisch nummer allemaal romantische dingen ziet doen: samen over het strand rennen, sorbet eten en daarna in bed belanden.
Dan komt het keerpunt in de film: een van de twee komt achter het *geheim* van de ander, wordt woedend en wil de ander nooit meer zien.
Dan aan het einde komen ze toch weer samen en leven ze lang en gelukkig. Kots!!
Als het nog niet opviel: dit is de beschrijving van Bounce, de clicheeste (is dat een woord? ) film allertijde!! Message in a bottle neigt er ook naar maar heeft toch wel een onverwacht einde.
Ik van dit soort amerikaanse films!!
Man en vrouw die na scheiding weer gezamenlijk op pad gaan om hun zoon te zoeken zitten na penibele situatie te wachten/rusten.
Vrouw: "I'm sorry you're here"
-stilte en staren-
Man: "I'm not... "
-muziek zwelt aan-
verschrikkelijk
1. "Baddies"
a- auto rijdt van een klif, ontploft en vliegt in brand, vaak al zonder iets geraakt te hebben (in volle vlucht)
b- auto botst met een andere auto, vliegt, ondanks 2,5 ton eigen gewicht, over de andere auto heen, draait een halve slag, ontploft en/of vliegt in brand.
2.Goodies
a- Het van een klif rijden overkomt de goodies nooit.
b- Na botsing vliegt auto over de kop, maar biedt de inzittenden NET voldoende tijd om er uit te kruipen en weg te springen alvorens alsnog te ontploffen.
3. Politie.
a- zie goodies. Tenzij corrupte politie, dan zie "baddies".
b- Na botsing komt de politieauto op zijn dak terecht en de sirene sterft een langzame dood. Gewoonlijk stapelen de politieauto's zich op tijdens een achtervolging.
Er worden vanzelfsprekend nooit gordels gedragen, Langs de stoep precies voor het pand waar men moet zijn is ALTIJD voldoende ruimte om direct naar voren in te steken.
Er is ook altijd voldoende ruimte om in 1 zwaai weer weg te rijden.
Banden piepen altijd, ook op grind en zand.
Wegrijden in een auto met automaat (instappen, gordel om, starten, rem indrukken, handle uit P naar D, rem los) kost gemiddeld 1,12 seconden.
Als een amerikaan in een europese auto met handbak rijdt, drukt hij afwisselend heel hard op het gas en heel hard op de rem. Zo rijd je immers in de meeste amerikanen.
En de mooiste: Tijdens een achtervolging lukt het de politie met een Buick "Dekzwabber" van 2,5 ton om iedere boef met een Porsche 911 Turbo bij te houden en zelfs klem te rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 14-08-2001 16:32]
Over omgeving gesproken: Zware explosies in een straat met veel bebouwing levert bijna nooit een totale (glas)ravage op. Slechts een selectief aantal ruiten sneuvelen.
Functioneeel bloot in een film bestaat ècht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |