abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 11:24:04 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19830963
Ikzelf heb dat wel. Als Kluivert scoort denk ik toch, ja lach maar, vuile gluipert. Hoe denk je dat de nabestaanden zich voelen van die persoon die je hebt doodgereden, hoe denk je dat het meisje zich voelt dat je hebt verkracht.

Oke, hij heeft straf (dienstverlening) gehad voor het doodrijden en hij is niet veroordeeld voor verkrachting (ook niet vrijgesproken btw) maar ik kan dit niet loskoppelen van een goal. Al schopt ie NL naar de eerste plek.

Bij Davids heb ik ook iets dergelijks overigens.
pi_19831136
Ik kan dat wel loskoppelen en juchen, no problemo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:36:37 #3
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19831169
Is die verkrachtig eigenlijk ooit bewezen?
pi_19831180
Ik denk steeds 'waarom staat die eikel erin ?' maar heb niet hetzelfde wat jij hebt.
Overgens zou ik er maar niet al te bang voor zijn, gezien z'n afgelopen seizoen zal je niet heel erg veel juichmomenten kennen door Kluivert.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_19831305
Iedereen heeft wel een fout gemaakt in het verleden, of een klein foutje in zijn karakter. Buiten het veld is hij Patrick, op het veld is hij Kluivert, en Kluivert is gewoon een heel erg goede voetballer.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_19831329
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Ikzelf heb dat wel. Als Kluivert scoort denk ik toch, ja lach maar, vuile gluipert. Hoe denk je dat de nabestaanden zich voelen van die persoon die je hebt doodgereden, hoe denk je dat het meisje zich voelt dat je hebt verkracht.

Oke, hij heeft straf (dienstverlening) gehad voor het doodrijden en hij is niet veroordeeld voor verkrachting (ook niet vrijgesproken btw) maar ik kan dit niet loskoppelen van een goal. Al schopt ie NL naar de eerste plek.

Bij Davids heb ik ook iets dergelijks overigens.
Ik denk dat heel veel mensen in de wereld op deze manier nooit meer blij zouden mogen zijn volgens jou. Iedereen die ooits van iets ergs beschuldigd is zou nooit meer mogen juichen als iets moois gebeurt. Het zou wel een ernstig depri wereld worden op die manier.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:46:01 #7
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19831341
Ik heb er geen probleem mee.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19831342
Bij mij staat het verleden van Kluivert echt niet in de weg om te juichen. Naar zijn verleden kijkend:
Die verkrachting is nooit bewezen, het is haar woord tegen het zijne hoe hard het ook klinkt, ik veroordeel Kluivert pas als het echt waar blijkt te zijn. Het dodelijk ongeluk: toevallig omdat Kluivert een bekende Nederlander is, wordt hij daarop aangevallen. Hoeveel mensen zijn Kluivert niet voor gegaan met het veroorzaken van een dodelijk ongeluk door te hard rijden. Dus vind ik het onzin om hem daar op af te rekenen. Daarnaast is het jaren geleden en zal hij er echt wel spijt van hebben.

Dus wat staat mij in de weg om te juichen als Kluivert scoort.

Stel het is de finale: 93ste minuut stand 1-1. Hoekschop voor Oranje. Overmars neemt hem. Kluivert kom inlopen en kopt hem er in. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet op de banken staat te dansen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 12-06-2004 11:59:51 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19831352
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:44 schreef JohnDDD het volgende:
Iedereen heeft wel een fout gemaakt in het verleden, of een klein foutje in zijn karakter. Buiten het veld is hij Patrick, op het veld is hij Kluivert, en Kluivert is gewoon een heel erg goede voetballer.
Jouw avatar staat mij niet aan

Ik zit dan wel vaak te schelden op Kluivert, maar als ie straks in de 89e minuut Nederland naar 1-0 schiet, ben ik vrijwel alles weer vergeten denk ik
pi_19831382
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef SpleeffY het volgende:
Is die verkrachtig eigenlijk ooit bewezen?
Hij heeft een hoop geld betaald aan dat meisje om het niet voor te laten komen. Persoonlijk denk ik dat er dus wel een kern van waarheid inzzit want anders zou hij dat niet zomaar doen.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:50:56 #11
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19831419
Zaak is wel voor de rechter geweest. Vrijspraak wegens gebrek aan bewijs. Sterker nog: zij moest schadevergoeding betalen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19831526
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:48 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Hij heeft een hoop geld betaald aan dat meisje om het niet voor te laten komen. Persoonlijk denk ik dat er dus wel een kern van waarheid inzzit want anders zou hij dat niet zomaar doen.
Duidelijk geval van oordelen zonder kennis van zaken te hebben, doe je goed man!
pi_19831552
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:48 schreef Hedgehog het volgende:
Hij heeft een hoop geld betaald aan dat meisje om het niet voor te laten komen. Persoonlijk denk ik dat er dus wel een kern van waarheid inzzit want anders zou hij dat niet zomaar doen.
Uhhm, ik weet niet waar je dat vandaan hebt hoor.
Justitie heeft toendertijd besloten niet tot vervolging over te gaan, omdat het verhaal van het meisje te veel tegenstrijdigheden bevatte en niet klopte met verhalen van omstanders uit de disco.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 12:01:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19831583
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:46 schreef Bos81 het volgende:
Bij mij staat het verleden van Kluivert echt niet in de weg om te juichen. Naar zijn verleden kijkend:
Die verkrachting is nooit bewezen, het is haar woord tegen het zijne hoe hard het ook klinkt, ik veroordeel Kluivert pas als het echt waar blijkt te zijn.
GHB staat niet voor niets bekend als date-rape-drug.
pi_19831661
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:01 schreef SunChaser het volgende:

[..]

GHB staat niet voor niets bekend als date-rape-drug.
Dat is heel tof voor GHB
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:11:42 #16
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19831761
Kluivert is een hufter en een misdadiger (180 km/h door A'dam scheuren is ook niet echt normaal), maar Advocaat heeft 'em nou eenmaal geselecteerd. Dus als hij scoort (een beetje vérgezocht, maa okay), dan belet mij dat niet om te juichen. Als de bondscoach geen scupules heeft, waarom wij dan wel
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:13:37 #17
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19831799
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:50 schreef Barca het volgende:
Zaak is wel voor de rechter geweest. Vrijspraak wegens gebrek aan bewijs. Sterker nog: zij moest schadevergoeding betalen.
Ik vind het eigenlijk best knap dat hij haar niet helemaal heeft stukgeprocedeerd, als iemand mij zoiets zou flikken weet ik niet of ik me in zou kunnen houden.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:15:23 #18
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19831840
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:13 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best knap dat hij haar niet helemaal heeft stukgeprocedeerd, als iemand mij zoiets zou flikken weet ik niet of ik me in zou kunnen houden.
Ze heeft niet veel geld. En haar blazoen is besmet. Typisch een voorbeeld van een reputatiehoer.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19831845
Heeft de TS vorige keer zijn/haar hart niet kunnen luchten in het andere 'kraak Pat Kluiver af' topic?

Wat een onzin om zo'n topic te starten, patrick kluivert heeft nou eenmaal een keertje een fout begaan en is bekende nederland. So What.
Als dit je al tegenhoud om te juichen dan kan je beter onze oostburen gaan supporteren..
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 12:18:52 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19831900
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:05 schreef El_Bassie het volgende:

Dat is heel tof voor GHB
Dat is wat Patrick haar heeft toegediend. Dat is wel bewezen.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 12:19:49 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19831918
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:50 schreef Barca het volgende:
Vrijspraak wegens gebrek aan bewijs.
Nope, geen vrijspraak, de zaak is geseponeerd.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:20:58 #22
42555 Tomek
Take on the world!
pi_19831941
voor mij wel.
ik moet die Kluivert echt niet meer, wat een debiel is dat zeg.
Als ik bondscoach was geweest had ik hem er ook echt uitgelaten.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:22:05 #23
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19831963
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Ze heeft niet veel geld. En haar blazoen is besmet. Typisch een voorbeeld van een reputatiehoer.
Ach, zolang er sommige zwakkere broeders zijn die nog steeds denken dat Kluivert iets met een verkrachting te maken heeft gehad is zijn reputatieschade groter dan die van één of andere simpele doos. Bovendien heb ik sterk het vermoeden dat haar ouders er achter zaten.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:26:27 #24
39446 303
(C) Roland
pi_19832039
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:11 schreef Mr-Mackey het volgende:
Kluivert is een hufter en een misdadiger (180 km/h door A'dam scheuren is ook niet echt normaal), maar Advocaat heeft 'em nou eenmaal geselecteerd. Dus als hij scoort (een beetje vérgezocht, maa okay), dan belet mij dat niet om te juichen. Als de bondscoach geen scupules heeft, waarom wij dan wel
Dus als de bonscoach in de sloot springt.....

En als je 180 rijdt ben je geen misdadiger, hoe kom je daar nu weer bij? En hoe kan je iemand die je niet kent een hufter noemen? Je basseert je mening op wat je op tv ziet en dat is niet objectief. En hoezo is het vergezocht dat hij scoort?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:32:07 #25
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19832130
- Hij heeft al tijden niets laten zien, dus ik heb er weinig fiducie in dat 'ie scoort.
- Een snelheidsovertreding van > 50KM/H is een misdrijf
- Ik ken hem niet persoonlijk, dat is waar. Maar als hij in het nieuws is, is dat vanwege misdragingen. Laatst weer in e.o.a. Spaanse nachtclub. Altijd wat met die gozer. Als je naar zijn hele verleden kijkt (verkrachtingen, asociaal weggedrag en ook nog eens onder invloed, diverse andere misdragingen) kun je niet anders concluderen dan dat het een hufter is.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:00:01 #26
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19832661
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nope, geen vrijspraak, de zaak is geseponeerd.
Nee, er is wel een zaak geweest. Er is zelfs uitspraak gedaan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 13:00:37 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19832671
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:00 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee, er is wel een zaak geweest. Er is zelfs uitspraak gedaan.
Nee er is geen uitspraak gedaan.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:01:36 #28
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19832686
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef Mr-Mackey het volgende:
- Hij heeft al tijden niets laten zien, dus ik heb er weinig fiducie in dat 'ie scoort.
- Een snelheidsovertreding van > 50KM/H is een misdrijf
- Ik ken hem niet persoonlijk, dat is waar. Maar als hij in het nieuws is, is dat vanwege misdragingen. Laatst weer in e.o.a. Spaanse nachtclub. Altijd wat met die gozer. Als je naar zijn hele verleden kijkt (verkrachtingen, asociaal weggedrag en ook nog eens onder invloed, diverse andere misdragingen) kun je niet anders concluderen dan dat het een hufter is.
Verkrachting is dus NIET bewezen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 13:05:03 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19832764
Wat een toeval, dit staat op voetbalonline:

http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=32933
quote:
VIANEN, 31 mei 2004 19:18 - Af en toe schaam ik me best om Nederlander te zijn. De kritiek op Kluivert is weer zo'n voorbeeld. We hebben allemaal een (voor)oordeel over hem klaar. Erg objectief is het niet. De wedstrijd Nederland-België heb ik niet gezien maar wat ik gelezen heb was dat bijna iedereen onder de maat voetbalde. Bij Kluivert wordt het echter onder een ontieglijk groot vergrootglas gelegd. Hij is toevallig wel topscorer aller tijden voor Oranje, met een behoorlijk hoog gemiddelde. Een gemiddelde dat hoger ligt als van menig spits in Europa.
Als we alle spitsen van Oranje nagaan, is Kluivert gewoon de beste die we hebben. Hij heeft de beste techniek van allemaal, laat anderen beter voetballen en ik weet niet of de rest van de 15 miljoen bondscoaches het in de gaten heeft, maar hij creëert ruimte voor anderen waar anderen al dan niet van kunnen profiteren.
Okay, kansen missen doet hij ook, maar wie niet? Ruudje scoort zoveel in Oranje? Makaay? Van Hooydonk? Een spits is het eindstation van een aanval die opgezet wordt door een elftal. En als juist het elftal niet draait en er wordt niet gescoord dan ligt het altijd aan de spits. Lekker makkelijk hoor.
De reden dat hij weg moet bij Barça is niet omdat hij zo 'slecht' is, maar omdat Barça niet wil dat het publiek hem elke keer uitfluit. Dat heeft namelijk zijn terugslag op het elftal. Het publiek van Barça is niet een van de slimste in Europa; het is behoorlijk kortzichtig.
Statistisch gezien, is Kluivert een van de betere spitsen geweest van Barça en hij wordt door medespelers, tegenstanders en oud-spelers geprezen om zijn kwaliteiten en om het spelen in teamverband. Rivaldo kan hierover meepraten, Saviola heeft ook al gezegd dat het gewoon heel makkelijk is om met hem te voetballen.
De werkelijke reden voor de aversie tegen Patrick is denk ik nog steeds wat er 8 jaar geleden is gebeurd (auto-ongeluk en vermeende verkrachting). Patrick heeft geen makkelijk karakter, maar kijk eens naar andere topvoetballers. Maradona bijvoorbeeld. Een karakter van niks, maar hij wordt geprezen om zijn kwaliteiten op het veld. Ik zeg niet dat Patrick in de buurt komt van Maradona maar een karakter mag iemands voetbalkwaliteiten niet overschaduwen.
Nog even over het Nederlands elftal. Ik dacht dat het elftal er al stond? Waarom moet Advocaat dan nog gaan experimenteren? Hij moet de voorbereiding gebruiken om de machine gesmeerd te laten lopen. Als hij nou nog niet weet wie er moeten voetballen dan weet ik het ook niet meer. Maar laten we wel voor 100% achter onze spelers en het elftal gaan staan. Afzeiken is zo makkelijk en het EK is nog niet begonnen. Mijn advies: hou op met mekkeren en zeiken en steun Oranje.

Ronald Clijnk
Toch zie je dat bij veel mensen dus een nare nasmaak zit rondom de deelname van Kluivert aan het EK. Ik steun oranje wel degelijk, maar ik ga niet Patrick ineens tof vinden als ie scoort, het blijft een hufter in mijn ogen.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:08:39 #30
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19832832
Er is een verschil tussen tof vinden en een hufter vinden. Daar tussen is genoeg ruimte voor een genuanceerde mening.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19832965
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef SpleeffY het volgende:
Is die verkrachtig eigenlijk ooit bewezen?
voor mij wel
pi_19832972
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:08 schreef Barca het volgende:
Er is een verschil tussen tof vinden en een hufter vinden. Daar tussen is genoeg ruimte voor een genuanceerde mening.
hufter
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:19:50 #33
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19833023
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

voor mij wel
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:20:10 #34
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19833029
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

hufter
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19833111
Gooooaaal.
pi_19833175
Hebben we er weer zo een...
Vinden we Van Basten, Rijkaard en Gullit ineens ook niet meer onze helden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 13:51:23 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19833729
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:

Vinden we Van Basten, Rijkaard en Gullit ineens ook niet meer onze helden?
Hebben die ooit een vrouw met vier vrienden verkracht na het toedienen van GHB en iemand doodgereden met 160 km/u binnen de bebouwde kom?
pi_19833777
Patrick Kluivert is gewoon een hele goede voetballer. Heeft ie een keertje een minder seizoen kraakt iedereen em meteen tot op het bot af. Dat slaat gewoon nergens op. En als je niet wil juichen voor em is dat gewoon kut. Hij scoort voor het hele elftal, voor het hele volk, en dan wil jij zeggen dat je niet wilt juichen omdattie buiten het veld fouten heeft gemaakt. B-tje slap vind ik dat
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:53:59 #39
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19833793
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hebben die ooit een vrouw met vier vrienden verkracht na het toedienen van GHB en iemand doodgereden met 160 km/u binnen de bebouwde kom?
Snelheid lag tussen 90 en 110. Eigen schuld van slachtoffer.

Je moet bij keren op de weg al het verkeer voorrang geven. Ook onverzekerde bmw's met Kluivert achter het stuur.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 13:54:38 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19833804
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef Barca het volgende:

Eigen schuld van slachtoffer.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:55:20 #41
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19833816
Iedereen doet maar wat 'ie niet laten kan. Het zegt meer over de personen die een hekel aan Kluivert hebben dat ze niet juichen dan over Kluivert.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:55:58 #42
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19833835
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

zwaai terug
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19833922
Ik denk er niet vaak aan, maar heb wel me weleens afgevraagd hoe het voor die nabestaanden moet zijn om Kluivert steeds weer te zien spelen bij het Nederlands elftal. Ik denk niet dat ik met veel plezier naar zo'n wedstrijd zou kijken. Maar goed, ik als buitenstaander moet die zaken loszien. Kluivert doet zn werk en is berecht voor zn daden en hij kan in vorm goed voetballen. Daarnaast ken ik m verder niet, net zoals de andere spelers en is het van algemeen belang dat Oranje het EK wint. Ik hou er alleen niet van om een voetballer te zien die arrogant is. Wees blij dat je dat mag doen zou ik zeggen, wees blij dat je veel verdiend. Maar ga weg met respect eisen. Dan had je maar dokter ofzo moeten worden. Maar goed, das weer een ander verhaal.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 13:59:59 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19833926
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:55 schreef Barca het volgende:
Iedereen doet maar wat 'ie niet laten kan. Het zegt meer over de personen die een hekel aan Kluivert hebben dat ze niet juichen dan over Kluivert.
Het zijn veel meer dingen waardoor ik die Kluivert een hufter vind trouwens.
Op de dag van de begrafenis van 'het slachtoffer' werd Kluiver nog even betrapt op te hard rijden en het negeren van een rood stoplicht. Vlak na de verkrachting raakte hij betrokken bij een vechtpartij in een discotheek en legde vervolgens een valse verklaring af. Daarvoor werd hij niet vervolgd, waarschijnlijk ook vriendendienst van de Amsterdamse politievoorlichter Klaas Wilting, die er eerder voor zorgde dat Kluiverd in de verkrachtingszaak de dans ontsprong. En nogmaals, hij is NIET veroordeeld maar ook NIET vrijgesproken.
pi_19833945
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hebben die ooit een vrouw met vier vrienden verkracht na het toedienen van GHB en iemand doodgereden met 160 km/u binnen de bebouwde kom?
Nee, maar hebben wel een misdaad gepleegd.
Je bent overigens goed geinformeerd over wat er destijds gebeurd is. Zou je niet contact opnemen met justitie, misschien kunnen ze dan nu wel bewijzen dat Kluivert een vrouw verkracht heeft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:02:01 #46
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19833966
Wat mij betreft komt Kluivert nog steeds in aanmerking voor een levenslang TBS met dwangverpleging
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:02:48 #47
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19833977
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hebben die ooit een vrouw met vier vrienden verkracht na het toedienen van GHB en iemand doodgereden met 160 km/u binnen de bebouwde kom?
Beetje hypocriet om als treinkaper die onschuldige reizigers doodschiet iemand anders scheef aan te kijken bij een verkeersongeval.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_19833991
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]
Op de dag van de begrafenis van 'het slachtoffer' werd Kluiver nog even betrapt op te hard rijden en het negeren van een rood stoplicht.
Ben ik 100% met je eens dat dat ontzettend dom is geweest.
Maar om daarvoor niet te juichen voor Kluivert gaat mij wat ver. Dan beoordeel ik hem liever op zijn voetbal kwaliteiten.

Bekijk het eens anders. Stel je weet dat jouw ramenwasser iemand heeft doodgereden, bedank je hem dan niet meer als hij je ramen heeft gewassen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19833996
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is wat Patrick haar heeft toegediend. Dat is wel bewezen.
Bewezen dat ze het gebruikt heeft, ok. Dat "Patrick" het haar heeft toegediend is niet bewezen..
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 14:03:41 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19833999
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:02 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Beetje hypocriet om als treinkaper die onschuldige reizigers doodschiet iemand anders scheef aan te kijken bij een verkeersongeval.
Dit is de meest domme post die ik in 4,5 jaar FOK! heb gelezen. Hulde!
pi_19834008
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat mij betreft komt Kluivert nog steeds in aanmerking voor een levenslang TBS met dwangverpleging
Das mooi, dan krijgt ie vast wel 4 weken verlof om vervolgens ongemerkt het land uit te gaan en te scoren voor Oranje
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 14:04:14 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19834009
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:03 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Bewezen dat ze het gebruikt heeft, ok. Dat "Patrick" het haar heeft toegediend is niet bewezen..
Er is ook bewezen dat de haar alle vier hebben geneukt.
pi_19834029
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er is ook bewezen dat de haar alle vier hebben geneukt.
En er is ook bewezen dat voor die vier het halve dorp dat ook had gedaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19834031
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef Mr-Mackey het volgende:
Laatst weer in e.o.a. Spaanse nachtclub. Altijd wat met die gozer.
Dat hele verhaal was ook gewoon onzin.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:06:15 #55
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19834045
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben ik 100% met je eens dat dat ontzettend dom is geweest.
Maar om daarvoor niet te juichen voor Kluivert gaat mij wat ver. Dan beoordeel ik hem liever op zijn voetbal kwaliteiten.

Bekijk het eens anders. Stel je weet dat jouw ramenwasser iemand heeft doodgereden, bedank je hem dan niet meer als hij je ramen heeft gewassen?
Precies.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 14:06:25 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19834049
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En er is ook bewezen dat voor die vier het halve dorp dat ook had gedaan.
Dus iemand tegen haar zin in gangbangen mbv GHB is dan geoorloofd?
pi_19834070
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:06 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus iemand tegen haar zin in gangbangen mbv GHB is dan geoorloofd?
Er is bewezen dat ze GHB had gebruikt en dat ze geneukt is door Kluivert.
Wie zegt mij dan of ze dat niet geheel vrijwillig heeft gedaan zoals ze bij de rest van het dorp heeft gedaan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 14:10:28 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19834116
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:


Wie zegt mij dan of ze dat niet geheel vrijwillig heeft gedaan
Dat heeft ze zelf gezegd. En waarom zou ik haar niet geloven en Patrick wel? Die er zo stoer over deed door te zeggen dat ze toch al een slet was.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:10:32 #59
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19834118
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dit is de meest domme post die ik in 4,5 jaar FOK! heb gelezen. Hulde!
Ben jij ooit van die moorden vrijgesproken dan?
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:12:07 #60
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19834152
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf gezegd. En waarom zou ik haar niet geloven en Patrick wel? Die er zo stoer over deed door te zeggen dat ze toch al een slet was.
Waarom zou je haar wel geloven en Patrick niet?

Zonder bewijs iemand veroordelen ...

Wel vreemd dat 'ie er bij betrokken was terwijl zijn vrouw net lag te bevallen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19834154
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf gezegd. En waarom zou ik haar niet geloven en Patrick wel? Die er zo stoer over deed door te zeggen dat ze toch al een slet was.
Dus het is zijn woord tegen het hare. Lekker makkelijk dan om maar meteen de beroemde van de twee de grond in te trappen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19834157
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf gezegd. En waarom zou ik haar niet geloven en Patrick wel? Die er zo stoer over deed door te zeggen dat ze toch al een slet was.
Nou als ze het zegt zal het wel zo wezen.

Ik zou bij justitie gaan solliciteren, daar kunnen ze zo'n scherpe geest vast wel gebruiken.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:14:15 #63
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19834191
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf gezegd. En waarom zou ik haar niet geloven en Patrick wel?
Je hebt over de vrouw die vol trots aan de taxi-chauffeur verteld dat ze net bij Patrick Kluivert vandaan komt?
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:31:03 #64
38549 dewd
100% pure
pi_19834540
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En er is ook bewezen dat voor die vier het halve dorp dat ook had gedaan.
En dan mag je iemand vekrachten als ze veel vriendjes gehad heeft? Eng mannetje ben jij zeg.
pi_19834681
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:31 schreef dewd het volgende:

[..]

En dan mag je iemand vekrachten als ze veel vriendjes gehad heeft? Eng mannetje ben jij zeg.
of je leest even
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:48:04 #66
38549 dewd
100% pure
pi_19834922
Ik lees, en ik zie nog steeds hetzelfde staan. Hans Anders heeft een aanbieding mocht je om geld verlegen zitten.
pi_19835048
Als ze daar ook begrijpend-lezen-brillen in de aanbieding hebben zou ik gaan rennen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 12 juni 2004 @ 15:08:55 #68
38549 dewd
100% pure
pi_19835299
Ik denk niet dat ze idiot vertalen naar normaal begrijpend Nederlands, maar goed als jij liever die gluiperd gelooft ipv haar dat is je goed recht. Het is ook zo een onschuldige jongen he.
pi_19835614
Zeg ik ergens dat ik hem een onschuldige jongen vind? Geloof het niet he.
Maar goed, als jij de hielen van de media likt en zo sensatiegevoelig bent dat je meteen een vrouw geloofd die erg ongeloofwaardig overkomt, dan ben je natuurlijk zelf een onschuldige jongen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 12 juni 2004 @ 15:29:13 #70
46511 Linz
held der helden
pi_19835653
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef SpleeffY het volgende:
Is die verkrachtig eigenlijk ooit bewezen?
nee

seksueel contact wel, maar dwang kon niet bewezen worden. De advocaat van dat meisje overigens, de heer A. Moszcokowiz is er nog steeds heilig van overtuigd dat er wel sprake was van dwang.

[ Bericht 19% gewijzigd door Linz op 12-06-2004 15:36:16 ]
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19835725
Tuurlijk niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19836175
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Ikzelf heb dat wel. Als Kluivert scoort denk ik toch, ja lach maar, vuile gluipert. Hoe denk je dat de nabestaanden zich voelen van die persoon die je hebt doodgereden, hoe denk je dat het meisje zich voelt dat je hebt verkracht.

Oke, hij heeft straf (dienstverlening) gehad voor het doodrijden en hij is niet veroordeeld voor verkrachting (ook niet vrijgesproken btw) maar ik kan dit niet loskoppelen van een goal. Al schopt ie NL naar de eerste plek.
Denk je nou echt dat hij iemand heeft verkracht? Hij was toendertijd al een bekende voetballer met een topsalaris, dan zou het wel erg dom zijn om iemand te verkrachten. Het is zowiezo niet bewezen dat hij schuldig is, dus dit is dom geblaat gebaseerd op niks.

En hij heeft dood door schuld bij dat ongeluk, maar denk je nou echt dat hij bewust die gast heeft doodgereden? Nee dat wil niemand meemaken.
quote:
Bij Davids heb ik ook iets dergelijks overigens.
Vanwege de zaak met zijn vriendin?? Wat heeft dat te maken met zijn prestaties op het veld???
pi_19836206
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 15:29 schreef Linz het volgende:

[..]

de heer A. Moszcokowiz is er nog steeds heilig van overtuigd dat er wel sprake was van dwang.
Duhh, hij kan moeilijk zeggen dat het meisje liegt en dat er geen sprake geweest is van een verkrachting.
pi_19836268
En het is in Nederland bovendien (gelukkig) nog steeds zo, dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is.
pi_19836429
Heeft niemand iets soortgelijks trouwens als hij een SunChaser topic leest?

heeft niks met de EK te maken!!
problemen vecht je of onderling uit of je opent een topic in R&P !!

[ Bericht 33% gewijzigd door just me op 13-06-2004 14:17:03 (en nou kappen!) ]
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:39:30 #76
46511 Linz
held der helden
pi_19836941
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Duhh, hij kan moeilijk zeggen dat het meisje liegt en dat er geen sprake geweest is van een verkrachting.
uiteraard, maar hij hamert er wel steeds op als het onderwerp ter sprake komt. Waarom zou ie dat doen?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:43:19 #77
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_19837029
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 15:29 schreef Linz het volgende:

[..]

nee

seksueel contact wel, maar dwang kon niet bewezen worden. De advocaat van dat meisje overigens, de heer A. Moszcokowiz is er nog steeds heilig van overtuigd dat er wel sprake was van dwang.
Best fascinerend eigenlijk dat het zelfs Abraham Moszkowicz nooit is gelukt om de zaak enigszins geloofwaardig te maken.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:39 schreef Linz het volgende:

[..]

uiteraard, maar hij hamert er wel steeds op als het onderwerp ter sprake komt. Waarom zou ie dat doen?
Omdat het natuurlijk niet zo'n goede reclame is voor zo'n man. Dit soort advocaten doen graag geruchtmakende zaken omdat dat hun uithangbord is, dat ze daar amper voor betaald krijgen vinden ze dan even niet erg. Als je zo'n zaak dan niet kan winnen is dat eerder anti-reclame.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:51:07 #78
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_19837218
Een moordenaar blijft een moordenaar, hoe goed ie ook kan voetballen.

Die gozer is een crimineel die heel goed kan voetballen. Misschien juich ik per ongeluk wel even als ie de winnende treffer maakt in de finale, maar het blijft een knul waar ik geen centje respect voor op kan brengen.

Idioot dat het halve forum hier Patrick's slachtoffers zwart aan het maken is. Er zijn zat wereldberoemde voetballers die niet dit soort schandalen aan zich hebben kleven. Rond Patrick hangt zoveel rook, dat het uitgesloten is dat er nergens vuur is.

Met 100 kilometer per uur door een woonwijk rijden is wat mij betreft al reden genoeg om te constateren dat die knul een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Daar ga ik niet ineens anders over denken omdat ie een leuk balletje kan trappen.

Enfin, zullen we in ieder geval de argumenten bij Patrick zelf houden, in plaats van over zijn (vermeende) slachtoffers te gaan speculeren dat ze sletten zijn, of leugenaars, of moeten uitklijken bij het uitparkeren?
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:02:58 #79
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19837515
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef Mxyzptlk het volgende:
Een moordenaar blijft een moordenaar, hoe goed ie ook kan voetballen.

Die gozer is een crimineel die heel goed kan voetballen. Misschien juich ik per ongeluk wel even als ie de winnende treffer maakt in de finale, maar het blijft een knul waar ik geen centje respect voor op kan brengen.

Idioot dat het halve forum hier Patrick's slachtoffers zwart aan het maken is. Er zijn zat wereldberoemde voetballers die niet dit soort schandalen aan zich hebben kleven. Rond Patrick hangt zoveel rook, dat het uitgesloten is dat er nergens vuur is.

Met 100 kilometer per uur door een woonwijk rijden is wat mij betreft al reden genoeg om te constateren dat die knul een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Daar ga ik niet ineens anders over denken omdat ie een leuk balletje kan trappen.

Enfin, zullen we in ieder geval de argumenten bij Patrick zelf houden, in plaats van over zijn (vermeende) slachtoffers te gaan speculeren dat ze sletten zijn, of leugenaars, of moeten uitklijken bij het uitparkeren?
Ik speculeer niet. Het is bewezen dat dhr. Putman bewzig was met keren op de weg. Dit is nu eenmaal een bijzondere verrichting. Daarbij dien je al het verkeer op de hoofdbaan voorrang te verlenen. Het is wel heel dom als getuigen Kluivert wel zien komen en het slachtoffer niet.

Dood door schuld (ook van het slachtoffer) en zeker geen moord!

Dat Kluivert enkele dagen later opnieuw in de fout gaat is inderdaad heel stom!

En wat betreft de beschuldiging van verkrachting: vrijspraak wegens gebrek aan bewijs. Bij seponering is er geen zaak, maar er was wel een rechtzaak.

Hij speelt voor het NL 11tal. Dus als hij een doelpunt maakt juich ik. Ik juich bij ieder doelpunt voor oranje.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19837575
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is wat Patrick haar heeft toegediend. Dat is wel bewezen.
1. GHB smaakt je ECHT wel in je drankje

2. Zal wel geen GHB zijn want vooraleer je out gaat op GHB weet je nog heel goed wat er gebeurd, en eenmaal je out bent lig je te slapen. Maar eenmaal terugwakker weet je wel wat voorheen gebeurd is.

3. Je moet het eerder zoeken bij Rohypnol, daar vergeet je alles van.
Pain is weakness leaving the brain !
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:06:36 #81
81374 Doede
veur wa kump wa
pi_19837599
Ach, zolang die maar scoort. als ie stopt met het nederlands elftal mogen ze hem wel vastzetten.
go'j met brommerskiek'n?
pi_19837620
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef Mxyzptlk het volgende:
Een moordenaar blijft een moordenaar, hoe goed ie ook kan voetballen.
Een moordenaar brengt iemand met voorbedachte rade om het leven. Onzin dus om hem een moordenaar te noemen. Hij heeft in het verleden ongetwijfeld ondoordachte dingen gedaan, maar wie heeft dat niet als je jong bent.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef StrayDog het volgende:

eeej dit heeft niks met de EK te maken; zoek die onderlinge ruzies ergens anders uit !!
Hulde voor deze post

[ Bericht 20% gewijzigd door just me op 13-06-2004 14:15:23 (SC heeft niks met de EK te maken) ]
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:16:48 #83
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_19837826
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 17:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een moordenaar brengt iemand met voorbedachte rade om het leven. Onzin dus om hem een moordenaar te noemen. Hij heeft in het verleden ongetwijfeld ondoordachte dingen gedaan, maar wie heeft dat niet als je jong bent.
[..]
Moord bestaat in verschillende gradaties, met of zonder voorbedachte rade.
Enneh, nee, ik ken niemand in mijn vriendenkring die per ongeluk iemand heeft doodgereden.

Je gaat natuurlijk niet 100 kilometer per uur rijden met het doel om iemand dood te rijden. Maar evenmin kun je aanvoeren dat je niet weet dat er slachtoffers kunnen vallen als je met 100 km per uur door een woonwijk sjeest. Geen voorbedachte rade dus, maar wel willens en wetens het risico genomen dat het kon gebeuren. Crimineel genoeg wat mij betreft. Ik zal op jou niet anders reageren dan op patrick als je met 100 kilometer per uur voor mijn deur langsrijdt - als je de 18 bent gepasseerd is onwetendheid niet bepaald een excuus dat je aan kunt voeren. En zeker niet als dan enkele dagen nadat je iemand hebt doodgereden wederom....
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:23:51 #84
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19837989
Moord is alleen met voorbedachte rade. Zonder voorbedachte rade is het doodslag.

Er was hier geen sprake van opzet derhalve: dood door schuld.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:31:09 #85
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19838106
Als ie maar scoort vind ik alles best.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19838864
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef Mxyzptlk het volgende:
Een moordenaar blijft een moordenaar, hoe goed ie ook kan voetballen.
Dood door schuld.
quote:
Die gozer is een crimineel die heel goed kan voetballen. Misschien juich ik per ongeluk wel even als ie de winnende treffer maakt in de finale, maar het blijft een knul waar ik geen centje respect voor op kan brengen.
Hij is een gewone jongen zoals jij en ik alleen kan hij wat beter voetballen dan jij en ik. Hij heeft alleen iemand doodgereden, zoals wel meer mensen in Nederland.
quote:
Idioot dat het halve forum hier Patrick's slachtoffers zwart aan het
maken is. Er zijn zat wereldberoemde voetballers die niet dit soort schandalen aan zich hebben kleven. Rond Patrick hangt zoveel rook, dat het uitgesloten is dat er nergens vuur is.
Wie maakt hier het slachtoffer van dat ongeluk zwart dan?
quote:
Met 100 kilometer per uur door een woonwijk rijden is wat mij betreft al reden genoeg om te constateren dat die knul een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Daar ga ik niet ineens anders over denken omdat ie een leuk balletje kan trappen.
Ik rij ook wel eens 100 waar je 50 mag, en dat noemen ze daar nog een woonwijk ook. Heel Nederland rijdt veel te hard, maar als een bekend persoon dat doet heeft ie een persoonlijkheidsstoornis
quote:
Enfin, zullen we in ieder geval de argumenten bij Patrick zelf houden, in plaats van over zijn (vermeende) slachtoffers te gaan speculeren dat ze sletten zijn, of leugenaars, of moeten uitklijken bij het uitparkeren?
Ja die mensen hebben er niets mee te maken. Doet me denken aan Hans Teeuwen, "die Duitsers waren ook geen lieverdjes"...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19838871
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 17:23 schreef Barca het volgende:
Er was hier geen sprake van opzet derhalve: dood door schuld.
Hoe het dan ook moge heten, door zijn schuld is er iemand dood gegaan. Als je zulk asociaal gedrag vertoond kun je mijn respect niet krijgen. Wanneer je met een snelheid rijdt die zoveel maal hoger is dan toegestaam, ben je gewoon een grote eikel. Iemand die dat ontkent, moet zichzelf ook maar eens laten nakijken.

Of je nu gaat juichen wanneer zo'n persoon scoort moet ieder natuurlijk voor zich weten. Naar mijn idee had hij al niet bij de selectie hoeven zitten, dus hopelijk zal hij ook geen speel minuten krijgen. Dat zou best eens kunnen, want wanneer ze in een 4-3-3 systeem spelen lijkt me dat de bondscoach Van Nistelrooy of Makaay een beter keus vindt.
pi_19839017
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:04 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Hoe het dan ook moge heten, door zijn schuld is er iemand dood gegaan. Als je zulk asociaal gedrag vertoond kun je mijn respect niet krijgen. Wanneer je met een snelheid rijdt die zoveel maal hoger is dan toegestaam, ben je gewoon een grote eikel. Iemand die dat ontkent, moet zichzelf ook maar eens laten nakijken.
Jij rijdt nooit te hard?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 12 juni 2004 @ 18:11:50 #89
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19839070
Natuurlijk klopt dat niet maar om hem daarom niet te kiezen in het NL 11tal ... vind ik echt onzin.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19839184
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij rijdt nooit te hard?
Nee, waarom zou ik te hard gaan rijden?

Ik denk in tegenstelling tot jou wel aan mijn mede weggebruikers, aan het naleven van de wet en dat soort dingen.

Bovendien maakt het amper uit qua tijd of je 120 of 140 rijdt over de snel weg. Op een uur scheelt die 20km harder maar 10 minuten. De kans op een ongeluk is echter wel vele malen hoger.
pi_19839189
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Duiveltja op 12-06-2004 18:19:02 ]
pi_19839343
Van mij mag Kluivert helemaal opbokken uit Oranje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19839404
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij mag Kluivert helemaal opbokken uit Oranje.
Omdat?
pi_19839499
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Omdat?
Hij er niks meer van kan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19839623
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij er niks meer van kan.
Hij is momenteel niet in vorm, maar de andere spitsen zijn dat evenmin. Het is dus onzin om hem meteen af te schrijven. We zullen zien of hij zich herpakt tijdens het toernooi.
pi_19839891
Ik vraag me af of hij ooit in aanmerking kan komen voor een lintje...

Feiit is dat het een crimineel is die de hand boven het hoofd gehouden wordt.
En ik hoop dat hij niet aan spelen toekomt.
pi_19839919
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef SpleeffY het volgende:
Is die verkrachtig eigenlijk ooit bewezen?
nee
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19839948
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij rijdt nooit te hard?
en onverzekerd in andermans auto..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 12 juni 2004 @ 18:55:25 #99
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19840029
Die doos is niet verkracht denk ik, ik juich gewoon
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 12 juni 2004 @ 18:55:55 #100
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19840041
Wel zonder rijbewijs! Je moet wat als krantenjongen. (Dit is overigens al jaren geleden.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19840113
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hij is momenteel niet in vorm, maar de andere spitsen zijn dat evenmin. Het is dus onzin om hem meteen af te schrijven. We zullen zien of hij zich herpakt tijdens het toernooi.
Hij is al een hele tijd niet meer in vorm en uitgekotst door Barcelona. Makaay heeft een beter seizoen gedraaid en zelfs Van Nistelrooij die een matig seizoen had was dit seizoen de meerdere van Kluivert.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19840221
Natuurlijk niet, wat een domme nepsupporter ben je dan.. Je juicht toch voor je team/land en niet voor een individuele speler

Bovendien staat iemands prive leven voor mij helemaal los van zn voetbalcarriere.
pi_19840268
Ik juich alleen voor Kluivert als hij eruit wordt gehaald.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19840320
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is al een hele tijd niet meer in vorm en uitgekotst door Barcelona. Makaay heeft een beter seizoen gedraaid en zelfs Van Nistelrooij die een matig seizoen had was dit seizoen de meerdere van Kluivert.
Wat mij betreft staat Makaay bovenaan de ladder en komt daarna Nistelrooij/kluivert
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 19:19:12 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19840732
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:02 schreef devv05 het volgende:

Bovendien staat iemands prive leven voor mij helemaal los van zn voetbalcarriere.
Dus stel Marc Dutroux stond nu in de basis van Oranje, dan zou je blij zijn als hij ons naar de volgende ronde scoort?
pi_19840748
Jij snapt het niet he
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 19:21:23 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19840796
Ik begrijp overigens heel erg goed dat Angela bij onze Patrick blijft ondanks alles.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 19:21:54 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19840809
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:19 schreef Duiveltja het volgende:
Jij snapt het niet he
Dutroux is ook nog niet veroordeeld, dus het zou in pricipe kunnen.
pi_19840839
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dutroux is ook nog niet veroordeeld, dus het zou in pricipe kunnen.
Inderdaad. Bekende Nederlanders wordt ook wel de hand boven het hoofd gehouden.... Ook vinden er wel meer groepsverkrachtingen plaats waar niemand voor wordt veroordeeld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19840916
Dit topique kan wat mij betreft wel op slot.

Alleen maar bedoelt om te provoceren en de stelling slaat nergens op
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 19:30:51 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19841092
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Dit topique kan wat mij betreft wel op slot.

Alleen maar bedoelt om te provoceren en de stelling slaat nergens op
Ik volg alleen jullie stelling, zolang iemand niet is veroordeeld door justitie, dat wij hem dan niet mogen veroordelen.
pi_19841767
Het proces rond om Dutroux loopt nog, de kans dat hij niet veroordeelt word is zeer klein.

Whats next: Beckham mag niet juichen, omdat hij is vreemgegaan.

Ook bullshit omdat je hierbij weer uitgaat van wat je in de media hebt gelezen/gezien. Wij weten de feiten niet en dus mag je nooit over zo'n persoon oordelen. Helaas doen veel mensen dat onterecht wel.
pi_19841940
Ah SunChaser heeft weer wat gevonden waar hij op kan reageren hoor.
Op andere argumenten kan je blijkbaar geen tegengas geven zeker.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19842003
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:18 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik te hard gaan rijden?

Ik denk in tegenstelling tot jou wel aan mijn mede weggebruikers, aan het naleven van de wet en dat soort dingen.

Bovendien maakt het amper uit qua tijd of je 120 of 140 rijdt over de snel weg. Op een uur scheelt die 20km harder maar 10 minuten. De kans op een ongeluk is echter wel vele malen hoger.
Moraalridder. Voor de rest doe je zeker ook nooit wat niet mag? Flikker toch op joh, en wie ben jij om te oordelen of ik niet aan mijn medeweggebruikers denk?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19842083
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:52 schreef milagro het volgende:

[..]

en onverzekerd in andermans auto..
Ja tja, zoals ik al eerder heb gezegd, iedereen maakt fouten in zijn leven. Ook Patrick Kluivert, ook hegdhehoc. Alleen bij de een pakt het fout uit, bij de ander niet. Hoe vaak heb ik niet al in een onverzekerde auto gereden die niet van mij was. Maar als ik iemand had doodgereden jaren terug, en ik tap vanavond een biertje, is er dan iemand die mij dan niet bedankt omdat ik dat toen heb gedaan, zelfs al zou die het weten?

Hypocriet gedoe...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19842091
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik volg alleen jullie stelling, zolang iemand niet is veroordeeld door justitie, dat wij hem dan niet mogen veroordelen.
Justitie is heus niet altijd juist hoor !!
Moordenaars worden dikwijls vrijgesproken, ook al is iedereen er 100% zeker van. Rechtspraak is geen exacte wetenschap !
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19848210
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Moraalridder. Voor de rest doe je zeker ook nooit wat niet mag? Flikker toch op joh, en wie ben jij om te oordelen of ik niet aan mijn medeweggebruikers denk?
Nee, ik rijd niet te hard. Nee, ik rijd niet met alchohol op. Nee, ik rijd niet in een onverzekerde auto van iemand anders. Ik vind mezelf geen moraal ridder, maar dat soort dingen doe ik gewoon niet. Jij doet net alsof iedereen dat zomaar doet. Dat is dus echt niet het geval. Althans niet de mensen waar ik mee om ga. Het is gewoon verboden en dus strafbaar, en doe ik het niet. Simpel. Mensen die dat wel doen zijn a-sociaal in mijn ogen.

Misschien dat jij zo denkt, ik niet dus. Mag ik? Ik kan idd niet oordelen hoe jij met je medeweggebruikers omgaat, maar als jij zegt dat je soms ook 100 rijdt aar je 50 mag, lijkt het mij dat je daar dus niet aan denkt, want anders zou je het niet doen. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Nu weer ontopic: als jij voor Kluivert wil juichen dat juich je toch lekker. Laat mij dan ook de vrijheid hebben om dat niet te doen. Dan juich ik wel 2 keer zo hard als Ruud van Nistelrooij scoort. Das tenminste wel een beschaafde jongen, waar ik me veel meer mee kan identificeren dan Kluivert.
pi_19848482
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja tja, zoals ik al eerder heb gezegd, iedereen maakt fouten in zijn leven. Ook Patrick Kluivert, ook hegdhehoc. Alleen bij de een pakt het fout uit, bij de ander niet. Hoe vaak heb ik niet al in een onverzekerde auto gereden die niet van mij was. Maar als ik iemand had doodgereden jaren terug, en ik tap vanavond een biertje, is er dan iemand die mij dan niet bedankt omdat ik dat toen heb gedaan, zelfs al zou die het weten?

Hypocriet gedoe...
onverzekerd rijden maar vooral té hard, daardoor iemand doodrijden en dan een maand later net zo hard weer door rood rijden... tja...
je vriendin die in het ziekenhuis ligt om te bevallen van jouw kind bedriegen met een iemand in jullie huis, jullie slaapkamer..tja...

maar ik juich wel als hij scoort, dat gaat automatisch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 13 juni 2004 @ 01:00:06 #119
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19848877
Beetje hypocriet allemaal; als je 1x iemand dood rijdt mag je nooit meer te hard rijden?

Die "verkrachting" lijkt me een duidelijk gevalletje van "slet-na-alcohol-nonnetje-sober".
Zie: Kobe Bryant.

Stoer om een "ster" te neuken, minder stoer om dat de volgende ochtend aan je kwaaie paps en mams uit te leggen: "uhm ja, ik heb me dus lekker laten neuken door Kluivert en zijn 3 vrienden"...

Je begrijpt het: ik juich nog net zo hard.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19849457
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:22 schreef Hedgehog het volgende:
Dan juich ik wel 2 keer zo hard als Ruud van Nistelrooij scoort. Das tenminste wel een beschaafde jongen, waar ik me veel meer mee kan identificeren dan Kluivert.
Ken je Kluivert persoonlijk? Grootte kans dat dat niet het geval is, dus blaat niet zo dom dat hij niet beschaaft zou zijn. Kluivert staat de pers altijd vriendelijk te woord.

Het valt me wel op dat van Nistelrooij minder hard bekritiseert word dan Kluivert. Kluivert speelt niet goed en iedereen serveert hem meteen af, over een slecht spelende van Nistelrooij hoor je niks.
pi_19849782
Kluivert is misschien op iets te jonge leeftijd iets te snel beroemd geworden wellicht.. Maar voordat al die ellende gebeurde was 'ie toch een redelijk aardig ventje. Dat hij iemand dood heeft gereden.. tja, ik denk dat hij niet voor niets een tijd verslaafd is geweest aan pijnstillers daarna. Het was alleen een stomme zet om te spelen op de dag van de begrafenis, maar had van Gaal 'm dan ook niet beter nog een zondagje vrij kunnen geven? Reken maar dat Kluivert daar echt nog wel nachtmerries over heeft, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Bovendien zal hij nooit de kans krijgen het 'weg te schuiven' aangezien het altijd weer ter sprake komt..

De - vermeende - verkrachting.. Daar ben ik niet bij geweest, daar kan ik geen oordeel over vellen. Dat hij vreemd gaat terwijl zn vrouw in het ziekenhuis ligt te bevallen.. Foute actie ja, maar hoe veel meiden bieden zich niet vrijwillig aan aan een bekende nederlander en hoe veel mensen gaan er wel niet vreemd tijdens hun relatie.. Hij is toch echt niet de enige bekende voetballer die buiten het potje pist!! Als het idd een verkrachting was dan is dat héél fout, maar er is geen bewijs en wie moet je het voordeel van de twijfel gunnen.. Geen idee!!

Feit is dat Kluivert in Oranje speelt, feit is dat ik graag zie dat Oranje gaat winnen, feit is dat ik dus juich voor elk doelpunt van Oranje, feit is dus ook dat als Kluivert scoort ik ook zal juichen voor Oranje. Vertel mij wie er onberoerd op zn stoel blijft zitten als Oranje tegen Duitsland de winnende goal scoort of als Oranje de finale mocht winnen (ik blijf hopen), ook al is het Kluivert.. Sorry hoor, maar ik denk dat heel nederland dan weer oranje gekleurd is al scoort Kluivert in zn eentje alle doelpunten die nodig zijn. Forza Nederland
  zondag 13 juni 2004 @ 09:34:38 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19851335
Ach ja, als het goed gaat zijn het "onze jongens", als het fout gaat zijn het gewoon weer "die Surinamers".
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19851429
quote:
Op zondag 13 juni 2004 09:34 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, als het goed gaat zijn het "onze jongens", als het fout gaat zijn het gewoon weer "die Surinamers".
hmm..idd dit begint me ook steeds meer op te vallen
.
  zondag 13 juni 2004 @ 11:26:23 #124
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19852161
quote:
Op zondag 13 juni 2004 09:34 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, als het goed gaat zijn het "onze jongens", als het fout gaat zijn het gewoon weer "die Surinamers".
Ja, dus toch een beetje racistisch.

Een RvN wordt inderdaad minder bekritiseert. Dan kan je zeggen "die heeft dit en dat niet gedaan" maar gaat het nu om de prestaties op het veld of de wanprestaties buiten het veld?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 13 juni 2004 @ 11:52:10 #125
94715 TimeSplitter
In vino veritas.
pi_19852458
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:20 schreef Tomek het volgende:
voor mij wel.
ik moet die Kluivert echt niet meer, wat een debiel is dat zeg.
Als ik bondscoach was geweest had ik hem er ook echt uitgelaten.
Keep high aspirations, modest expectations and small needs.
pi_19853325
quote:
Op zondag 13 juni 2004 09:34 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, als het goed gaat zijn het "onze jongens", als het fout gaat zijn het gewoon weer "die Surinamers".
Idd.....zie het incident Seedorf en zodadelijk opent Dhr. Sunchaser ook nog een topic over de zaakjes van Davids..
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 13 juni 2004 @ 12:42:41 #127
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19853414
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Idd.....zie het incident Seedorf en zodadelijk opent Dhr. Sunchaser ook nog een topic over de zaakjes van Davids..
Tja ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 13 juni 2004 @ 12:44:27 #128
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_19853437
In z'n algemeenheid kun je stellen dat als je wilt dat Oranje weer iets gaat uitstralen, Advocaat eerst die klootzakken van Davids, Kluivert en Seedorf (de "kabel") moet laten optiefen.
En wat Frank de Boer in de selectie doet, ik weet het niet. Heeft ie trouwens z'n rollator thuisgelaten?
Thunderbirds are GO!
  zondag 13 juni 2004 @ 12:47:22 #129
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19853494
Wil je uitstraling of prestaties? Ik kies voor het laatste en dan heb je Davids, Kluivert en Seedorf wel nodig.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19853554
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef PolarMonk het volgende:
In z'n algemeenheid kun je stellen dat als je wilt dat Oranje weer iets gaat uitstralen, Advocaat eerst die klootzakken van Davids, Kluivert en Seedorf (de "kabel") moet laten optiefen.
En daar gaan we weer
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 13 juni 2004 @ 12:50:32 #131
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19853572
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En daar gaan we weer
Je kon er op wachten.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 13 juni 2004 @ 12:53:57 #132
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19853650
White Power!

Wat een gezwets toch weer hier.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19854044
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:53 schreef matthijst het volgende:
White Power!

Wat een gezwets toch weer hier.
Wat heeft dit met white power te maken ?
Hij noemt enkel de namen op die voor de meeste problemen zorgen in jullie elftal...
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19854687
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef PolarMonk het volgende:
In z'n algemeenheid kun je stellen dat als je wilt dat Oranje weer iets gaat uitstralen, Advocaat eerst die klootzakken van Davids, Kluivert en Seedorf (de "kabel") moet laten optiefen.
  zondag 13 juni 2004 @ 14:00:51 #135
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19855161

Hij vertelde onlangs in de Telegraaf dat hij dit boek las. :'(
Ik weet niet of ik nu moet gaan juichen.

Groetjes
De Dalai Lama
pi_19855257
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:11 schreef P4nic het volgende:

[..]

Wat heeft dit met white power te maken ?
Hij noemt enkel de namen op die voor de meeste problemen zorgen in jullie elftal...
Voor precies welke problemen zorgen die spelers dan?
  Redactie Frontpage dinsdag 15 juni 2004 @ 20:08:46 #137
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19918562
Nou, Dick heeft het probleem voor ons opgelost dus
pi_19919043
Die verkrachting was gewoon van een dom mokkel dat zich gewoon wilde laten gangbangen en achteraf toch nie zo geweldig vond en dacht nog wel rijker te kunnen worden aan Kluivert.
pi_19921137
quote:
Op zondag 13 juni 2004 14:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Voor precies welke problemen zorgen die spelers dan?
Geen enkele speler van Oranje komt zoveel maal in een negatieve zin in het nieus die dan twee... dus er moet toch iets van aan zijn...
Pain is weakness leaving the brain !
  dinsdag 15 juni 2004 @ 21:55:18 #140
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19921440
Laat 'm nu alsjeblieft scoren tegen de Duitsers. Dan verliezen we mogelijk niet. Misschien zelfs winst als 'ie 2x scoort!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19923189
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 21:45 schreef P4nic het volgende:

[..]

Geen enkele speler van Oranje komt zoveel maal in een negatieve zin in het nieus die dan twee... dus er moet toch iets van aan zijn...
Noem ff wat voorbeelden
pi_19924877
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus stel Marc Dutroux stond nu in de basis van Oranje, dan zou je blij zijn als hij ons naar de volgende ronde scoort?
Al noem je nu wel een extreem en onrealistisch voorbeeld, ja..
pi_19926357
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Al noem je nu wel een extreem en onrealistisch voorbeeld, ja..
Jij ken SC niet?
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:03:25 #144
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951186
Ik zag 'm net met Frits Barend praten op teevee. Wat een arrogant en vervelend mannetje is dat zeg. Ik hoop dat ie nooit meer opgesteld wordt. Gadverdamme!
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:06:45 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_19951274
Wees maar niet bang, Frits Barend zit niet eens in de selectie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:09:57 #146
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951360
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:06 schreef speknek het volgende:
Wees maar niet bang, Frits Barend zit niet eens in de selectie.
Waarom had ie dan een zonnebril op?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:10:39 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_19951384
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zag 'm net met Frits Barend praten op teevee. Wat een arrogant en vervelend mannetje is dat zeg. Ik hoop dat ie nooit meer opgesteld wordt. Gadverdamme!
Ach hij is teleurgesteld en ik geef hem nog gelijk ook ik zou ook teleurgesteld zijn als je zolang zo goed hebt gevoetbald en het loopt nou niet meer voor een meter
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_19951391
Hij had wel gelijk over die zonnebril, is ook onbeschoft
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:12:33 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951449
Kluivert worstelt met zijn verleden en terecht, dat is niets om trots op te zijn. Maar dat hoef je niet op Frits Barend af te reageren, hij is slechts verslaggever die hele correcte vragen stelt. "Hoe voel je je?", was de vraag. Dat is toch niet zo heel raar, of wel soms?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_19951696
Kluivert is gewoon een asociaal met een gebrek aan opvoeding
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:24:29 #151
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951767
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kluivert is gewoon een asociaal met een gebrek aan opvoeding
Ik ben het met je eens, hij moet zijn straf nog krijgen. Die man is gewend om boven de wet te leven en dat is fout. Bovendien vind ik het zeer slecht dat Kluivert als visitekaartje voetbal mag spelen als nationale held, een recht dat ie heeft verspeeld.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_19951792
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Kluivert worstelt met zijn verleden en terecht, dat is niets om trots op te zijn. Maar dat hoef je niet op Frits Barend af te reageren, hij is slechts verslaggever die hele correcte vragen stelt. "Hoe voel je je?", was de vraag. Dat is toch niet zo heel raar, of wel soms?
Je moet gewoon je zonnebril afdoen , wel zo beleefd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:27:42 #153
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951853
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Je moet gewoon je zonnebril afdoen , wel zo beleefd
Dat is wel waar, maar de reaktie van Kluivert past niet. Er schuilt een hoop wrok achter de man.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_19951891
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, hij moet zijn straf nog krijgen. Die man is gewend om boven de wet te leven en dat is fout. Bovendien vind ik het zeer slecht dat Kluivert als visitekaartje voetbal mag spelen als nationale held, een recht dat ie heeft verspeeld.
Precies! Niets aan toe te voegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19951905
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar de reaktie van Kluivert past niet. Er schuilt een hoop wrok achter de man.
True, hij kan niet tegen kritiek, zelfs als er geen kritiek is

Maar ik kan me ook wel iets bij die reactie voorstellen..het was een beetje vragen naar de bekende weg bij Frits..wat denkt hij nou? Duh!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:31:39 #156
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19951952
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef milagro het volgende:

[..]

True, hij kan niet tegen kritiek, zelfs als er geen kritiek is

Maar ik kan me ook wel iets bij die reactie voorstellen..het was een beetje vragen naar de bekende weg bij Frits..wat denkt hij nou? Duh!
Ja, sportverslaggevers lullen in het algemeen 95% van hun tijd uit hun nek. Wat moet je een voetballer anders vragen? ..Of zijn veters goed gestrikt zijn ofzo?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_19952677
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar de reaktie van Kluivert past niet. Er schuilt een hoop wrok achter de man.
Wat zeur je nou? Kluivert is gewoon teleurgesteld en dan mag je toch ontevreden zijn?

Toch triest om te zien hoe mensen snel hun oordeel over iemand klaar hebben.
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:29 schreef milagro het volgende:

Maar ik kan me ook wel iets bij die reactie voorstellen..het was een beetje vragen naar de bekende weg bij Frits..wat denkt hij nou? Duh!
Idd, het was een beetje vissen naar wat gepeperde uitspraken van een teleurgestelde speler.
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:21:15 #158
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_19953322
Patrick moet eventjes door de zure appel heen bijten, en zich er bij neerleggen dat Nistelrooy de spits de eerste spits is dit EK.

Kluivert moet na het EK een club zoeken die bij hem past om zich weer in de kijker te spelen.
Het lijkt mij verstandig als hij naar de Premier League vertrekt, je hebt daar veel exposure en je komt wekelijks op TV bij RTL5.
Bovendien beschikken het meerendeel van de Engelse clubs over dramatische achterhoedes en dito keepers, een waar walhalla voor spitsen.

WK 2006 is Patje weer de onbetwiste nummer uno, mark my words.
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:24:59 #159
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19953421
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef milagro het volgende:


Je moet gewoon je zonnebril afdoen , wel zo beleefd
Precies.

Over die opvoeding van Kluivert... het valt me nog mee hoe hij is geworden, als je weet hoe gek zijn moeder is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19953615


Inderdaad, ja!

Die moeder
Toen met Angela, die beelden in dat hotel, dat ze op PK 's rug zat, ik dacht tijdens de EK ?
"Wie is dat, die ken ik niet, komt er niet in ook" of iets in die trant.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage donderdag 17 juni 2004 @ 00:38:02 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19953711
Op www.stendersvroegop.nl is een real-life soap te volgen rond Patrick
  Redactie Frontpage donderdag 17 juni 2004 @ 00:38:33 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19953722
Even kijken bij: fijn fragment
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:40:04 #163
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19953750
hmmm, waarom zeikt toch niemand als we het hebben over George Best, zijn privé leven was toch ook niet zo fantastisch

en what about Paul Gascoigne?
juist bekend om zijn leven buiten het voetbal

maar nee hoor, hier moeten ze er weer specifiek op ingaan
mensne doodgereden, dat is bekend, maar hij is bekend, dan moet het natuurlijk iedere keer aangehalad worden
verkrachting is nooit bewezen, meer kan je er niet over zeggen

laat het nu zoals het is, privé en voetbal uit elkaar houden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19958842
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 00:40 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, waarom zeikt toch niemand als we het hebben over George Best, zijn privé leven was toch ook niet zo fantastisch

en what about Paul Gascoigne?
juist bekend om zijn leven buiten het voetbal

maar nee hoor, hier moeten ze er weer specifiek op ingaan
mensne doodgereden, dat is bekend, maar hij is bekend, dan moet het natuurlijk iedere keer aangehalad worden
verkrachting is nooit bewezen, meer kan je er niet over zeggen

laat het nu zoals het is, privé en voetbal uit elkaar houden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:39:11 #165
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_20054814
leuk om hem eindelijk nog eens in beeld te zien en aan het woord
studio sportzomer

en iemand durfde zijn kind (1à2 jaar) in zijn handen te leggen
zo zeg, ze durven wel, in de handen van een criminieel hun kind toevertrouwen
hoe ongehoord
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Redactie Frontpage maandag 21 juni 2004 @ 01:24:20 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_20055793
Ik moet bekennen dat ik gisteren had gehoopt dat Kluivert het laatste kwartier in het veld kwam om er 4-3 van te maken
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')