abonnement Unibet Coolblue
pi_19807231
Ik heb een sms gestuurd naar Noorwegen met 0047 ervoor maar ik vraag me af of het wel is aangekomen aangezien ik nog niets terug heb ontvangen.
Of ik ben gewoon te ongeduldig, misschien moet dit iets anders zijn of +47 ofzo
Tis naar een vakantie vriendinnetje btw.

tja ter illustratie..
pi_19807443
0047 of +47 maakt niks uit. Dat is allebei hetzelfde.

Dus ik denk dat je gewoon ongeduldig bent
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:01:30 #3
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_19807631
0047 dan nog 8 nummers
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:33:21 #4
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_19807795
Moet je afleverrapporten aanzetten.
  Moderator vrijdag 11 juni 2004 @ 12:35:55 #5
45833 crew  Fogel
pi_19807832
Als je echt zo ongeduldig bent en wil weten of het werkt, dan kan je een SMS naar mij sturen. Stuur een mail naar het adres in mijn profiel en ik stuur mijn mobiele nummer naar je op zodat je het kan testen.

Maar, ik ga nu eerst effe een halfuurtje lunchen, dus een half uur moet je zoieso geduld hebben

-edit- voor het geval dat niet duidelijk was: ik woon in Noorwegen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_19807869
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:35 schreef Fogel het volgende:
Als je echt zo ongeduldig bent en wil weten of het werkt, dan kan je een SMS naar mij sturen. Stuur een mail naar het adres in mijn profiel en ik stuur mijn mobiele nummer naar je op zodat je het kan testen.

Maar, ik ga nu eerst effe een halfuurtje lunchen, dus een half uur moet je zoieso geduld hebben

-edit- voor het geval dat niet duidelijk was: ik woon in Noorwegen
of hij belt even naar het nummer waar hij net een SMS naar toe gestuurd heeft
  Moderator vrijdag 11 juni 2004 @ 12:46:44 #7
45833 crew  Fogel
pi_19808053
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:37 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

of hij belt even naar het nummer waar hij net een SMS naar toe gestuurd heeft
Nee joh, dan moet je praten enzo, dat doet de jeugd van tegenwoordig toch niet?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_19808673
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:46 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nee joh, dan moet je praten enzo, dat doet de jeugd van tegenwoordig toch niet?
Daar gaat t niet om en bellen lijkt me niet zo een goedkope optie. En sms-en doe ik bijna nooit trouwens.

Maar hoe is het nou in Noorwegen, en hoe ben jij daar verzeild geraakt als ik vragen mag?
pi_19809884
is het nou gelukt of niet?!
  Moderator vrijdag 11 juni 2004 @ 14:54:50 #10
45833 crew  Fogel
pi_19811374
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:11 schreef Celica91 het volgende:

[..]

Daar gaat t niet om en bellen lijkt me niet zo een goedkope optie. En sms-en doe ik bijna nooit trouwens.

Maar hoe is het nou in Noorwegen, en hoe ben jij daar verzeild geraakt als ik vragen mag?
Naja, graag of niet.

Op het moment is het half-bewolkt en een graad of 17 hier in Oslo. Hoe het in de rest van Noorwegen is, kan je zelf op http://met.no bekijken.
Ik ben hier met het vliegtuig verzeild geraakt. Maar het gaat je vast niet om hoe, maar waarom... het waarom ga ik over enkele maanden mee trouwen. En behalve het feit dat vrouwen hier gewoon liever en mooier zijn dan in Nederland, is er ook nog eens meer dan genoeg plek in dit land, en er hangt een lekker rustige sfeer. Volgende week ben ik voor een paar dagen in Nederland en ik heb nu al geen zin de drukte en stress (dit merk je heel goed als je een tijdje uit Nederland weg bent geweest.. ik was voor het laatst in september 2003 in NL).

Maar eigenlijk moet ik schijven dat Noorwegen ronduit klote is om te wonen, anders krijgen jullie misschien het idee om hier de rust te komen verpesten :p
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:01:09 #11
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_19811562
Laten we met ze alle een meet en greet in oslo doen ?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_19830907
Nog niets terug ontvangen maarja ik laat het er maar bij, ik stuur der wel een brief inclusief de veele foto's welke ik heb gemaakt.

Vrouwen liever en mooie dan in Nederland ... hehe joh maar er zijn er daar wel minder toch ? door de populatie van 5miljoen ofzo of was het nou zo dat er daar minder mannen dan vrouwen zijn.

En idd toen ik terug kwam in nederland nadat ik constant met scandinavisch volk omgegaan ben in Turkije Ben ik niet zo blij met de verotte randstad mentaliteit die nogal heerst in Zoetermeer(waar ik woon) Denhaag Rotterdam e.d. Net of iedereen zich moet bewijzen tegenover elkaar.

Wat ben ik blij als ik heel binnenkort een keertje naar Noorwegen op vakantie kan

lekker offtopic btw. maarja
  Moderator zondag 13 juni 2004 @ 19:11:23 #13
45833 crew  Fogel
pi_19861902
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:20 schreef Celica91 het volgende:
Nog niets terug ontvangen maarja ik laat het er maar bij, ik stuur der wel een brief inclusief de veele foto's welke ik heb gemaakt.

Vrouwen liever en mooie dan in Nederland ... hehe joh maar er zijn er daar wel minder toch ? door de populatie van 5miljoen ofzo of was het nou zo dat er daar minder mannen dan vrouwen zijn.

En idd toen ik terug kwam in nederland nadat ik constant met scandinavisch volk omgegaan ben in Turkije Ben ik niet zo blij met de verotte randstad mentaliteit die nogal heerst in Zoetermeer(waar ik woon) Denhaag Rotterdam e.d. Net of iedereen zich moet bewijzen tegenover elkaar.

Wat ben ik blij als ik heel binnenkort een keertje naar Noorwegen op vakantie kan

lekker offtopic btw. maarja
Als je zeker wil weten of je wel naar de juiste persoon hebt gestuurd, kan je dat nakijken op http://www.gulesider.no. Klik op "Nummersøk" en typ daar het telefoonnummer in (uiteraard zonder de landcode 47). De meeste nummers zijn hier beschikbaar, maar niet alle.

De schatting van het aantal inwoners in dit land is 4,546,123 (Juli 2003)
Waarvan de verdelings als volgt is:
0-14 years: 19.9% (male 465,320; female 439,095)
15-64 years: 65.2% (male 1,501,608; female 1,462,590)
65 years and over: 14.9% (male 281,554; female 395,956) (2003 est.)
bron: http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/no.html

Dacht altijd dat er hier meer vrouwen waren, maar dat klopt dus blijkbaar niet (naja voor 65+ klopt het wel, maar da's nou niet echt een boeiende doelgroep).

PS De KLM heeft Kristiansand bij de zomeraanbiedingen zitten als ik het me goed herinner.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fogel op 13-06-2004 19:11:57 (Bronvermelding erbij) ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')