abonnement Unibet Coolblue
pi_19789071
Zit je daar in gesprek met je stagebegeleider en je mentor van school. Iedereen heel positief. Leuk lief en aardig. Ja en amen knikken. Gaat mn stagebegeleider opeens beginnen over de manier van omgaan met internet op het werk!

Nu is dat niet zo erg hoor. Ik voel me niet aangesproken. Alleen een paar maanden geleden is iedereen op het bedrijf van het internet gegooid. En hij heeft er toen met geen woord met mij over gesproken! Niets. Nu voelde ik me niet aangesproken dus heb er niets van gezegd.

Gaat die $@%#%^dat aankaarten op mijn eindgesprek !!! IK BEN HEEEEEEEEEEEL KWAAD!

Zit je dan.....gezellig te doen. AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGG

Ppff....gelukkig ben ik er met een week weg.

:'(
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:43:03 #2
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_19789178
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:38 schreef Leintje het volgende:
Ja en adem knikken.
?? Ja en amen zeggen...??
Decisions are made by those who show up.
pi_19789187
Maar heb je het wel goed gedaan dan... M.a.w. moet je het overdoen?
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_19789296
Je kunt toch wel gezellig ergens een gesprek over hebben? Het was toch niet jou schuld neem ik aan dat iedereen van inet afgedonderd werd
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_19789321
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef Gitarist het volgende:
Maar heb je het wel goed gedaan dan... M.a.w. moet je het overdoen?
Ik hoef niks over te doen. Kreeg een voldoende. Alleen die vent heeft er nooit met mij over gesproken en gaat die zoiets bespreken op mijn eindgesprek. Had die veel eerder moeten doen als hij er een probleem van gemaakt zou hebben. En mij niet in verlegenheid brengen....

pi_19789457
Niet echt aardig van hem nee, maar aan de andere kant. Zoals je zelf al zei je bent er nog maar één week en daarna is het

Enjoy, bijna "vakantie"!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_19789505
Tja, bij mij was het eindgesprek ook een ramp: ik kreeg ineens te horen dat ik een aantal dingen niet had gedaan... van die dingen die je niet bedenkt als er niet van je gevraagd wordt het te doen. Stonden ook best ver van de rest van mijn taken af. Als ze er een keer iets van gezegd hadden tijdens de stage, had ik er iets aan kunnen doen, iets van kunnen leren enz. Maar nee, op het eindgesprek mee aankomen...
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:55:40 #8
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_19789510
Als je het internet in de eerst plaats niet misbruikt had, kon hij er ook niks van zeggen natuurlijk
pi_19789588
Stuur hem een kaartje vanaf je vakantieadres om hem te bedanken voor alles.
En stuur na 5 weken weer een kaartje om hem voor de 2e keer te bedanken
En net voor het extra...stuur hem na 8 weken een kaartje vanaf je vakantieadres om hem nog extra te bedanken!
(Je hoeft er niet persee te zijn, maar laat het vrienden doen ofzo )
pi_19789716
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef xman het volgende:
Stuur hem een kaartje vanaf je vakantieadres om hem te bedanken voor alles.
En stuur na 5 weken weer een kaartje om hem voor de 2e keer te bedanken
En net voor het extra...stuur hem na 8 weken een kaartje vanaf je vakantieadres om hem nog extra te bedanken!
(Je hoeft er niet persee te zijn, maar laat het vrienden doen ofzo )
pi_19789749
Wat was er me dat internet dan?
pi_19789773
Bij mij was het ook steeds Ja en Amen.
Heb in ziekenhuis stage gelopen op chirurgische afdeling.
20 weken iedereen erg aardig, geen vuiltje aan de lucht.
3 weken voor t einde blijk ik het ineens superslecht te doen en krijg ik volle lading commentaar over me heen. Ben toen maar gewoon gekapt in overleg met school. Sloeg echt nergens op.
En dan week van te voren een briefje rond laten gaan waarop staat: Vul dit briefje even in en scoor hem op de 8 criteria.
De meest aardige en fijne gaven me volle onvoldoendes op IEDER punt.
Heb nu van de 8 criteria er 2 gehaald.
Daar zien ze me niet meer terug.
Ze weten zelf niet hoe ze het begeleiden aan moesten pakken en lieten me maar lekker alleen mijn dingen doen. Gevraagde hulp kreeg ik niet, ja dat moet je als HBOer zelf aanpakken.
Flikker toch op luie apen waren er 2 waar ik wel goed mee overweg kon de andere 30 beschouwden me als een havo scholier die nix weet...
Bent er niet om te weten, je bent er om te leren he
Maarja genoeg geluld over die teringbende daar
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:06:35 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19789785
Ik kan lekker op drie computers internetten op mijn werk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_19789794
Wat loop je nou te miepen over een klote stage beoordeling, je hebt toch een voldoende gekregen?
pi_19789849
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:05 schreef _The_General_ het volgende:
Wat was er me dat internet dan?
Sommige mensen zaten onder werktijd teveel op internet. En toen hebben ze de hele groep erafgegooid.

pi_19789912
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef Koenijntje het volgende:
Bij mij was het ook steeds Ja en Amen.
Heb in ziekenhuis stage gelopen op chirurgische afdeling.
20 weken iedereen erg aardig, geen vuiltje aan de lucht.
3 weken voor t einde blijk ik het ineens superslecht te doen en krijg ik volle lading commentaar over me heen. Ben toen maar gewoon gekapt in overleg met school. Sloeg echt nergens op.
En dan week van te voren een briefje rond laten gaan waarop staat: Vul dit briefje even in en scoor hem op de 8 criteria.
De meest aardige en fijne gaven me volle onvoldoendes op IEDER punt.
Heb nu van de 8 criteria er 2 gehaald.
Daar zien ze me niet meer terug.
Ze weten zelf niet hoe ze het begeleiden aan moesten pakken en lieten me maar lekker alleen mijn dingen doen. Gevraagde hulp kreeg ik niet, ja dat moet je als HBOer zelf aanpakken.
Flikker toch op luie apen waren er 2 waar ik wel goed mee overweg kon de andere 30 beschouwden me als een havo scholier die nix weet...
Bent er niet om te weten, je bent er om te leren he
Maarja genoeg geluld over die teringbende daar
das wel heel erg lullig ja, das van mij nog niks bij.

Maar ach voordeel van stage is dat je er ook weer weggaat!

Halelujah!

pi_19790077
Aah, dat is zwaar kut, ben ook wel eens benadeeld op mijn stage tijdens het eindgesprek, terwijl ik in zijn ogen niks fout heb gedaan :S

Zolang je maar je voldoendes haalt is er niks aan de hand
pi_19790192
Feitelijk niet, maar ja, je kijtk toch met een ander gevoel op de stage terug. Als ik het me goed herinner vond ik de stage 'tijdens' best leuk, maar achteraf heb ik er zo'n klotegevoel over.... Bah...
pi_19790245
Same here...
pi_19790536


[ Bericht 100% gewijzigd door Richardfun op 10-06-2004 18:44:31 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_19790716
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:09 schreef Leintje het volgende:

[..]

Sommige mensen zaten onder werktijd teveel op internet. En toen hebben ze de hele groep erafgegooid.

Dan mag het toch best besproken worden als jij niet 1 van die mensen was?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_19791055
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:43 schreef existenz het volgende:

[..]

Dan mag het toch best besproken worden als jij niet 1 van die mensen was?
Ja natuurlijk moet dat besproken worden! Maar dat had gemoeten een maand geleden toen het gebeurde. Toen zei niemand er wat over. Nu spreekt niemand er meer over. Behalve dan mijn stagebegeleider in mijn eindgesprek.....

Dammnnzz....
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:10:57 #23
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_19791373
Oioioi, ik heb volgende week mijn eindgesprek. En ik heb zo'n coach die aan het begin van het jaar zegt: 'als je wat wilt moet je er zelf mee komen'. Op zich logisch, maar af en toe eens geinteresseerd zijn in je LIO is niet te veel gevraagd, toch? Ben erg benieuwd wat we gaan bespreken...
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:35:56 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_19793647
Dat zuigt echt hard!
Gelukkig heb ik een fantastische stage (basisschool) aardige collega's relaxed sfeertje.
Maar m'n vorige stage zat ook in een klote situatie met 3 directe collega's die eigenlijk mijn hele stage overspannen waren (ongetwijfeld door mij )
Ik was wel blij toen het voorbij was...
pi_19797004
Stage is geweldig je moet je alleen wel voldoende inzetten lijkt mij. Dan komt het allemaal wel goed, als het niet goed gaat in overleg met school een andere plaats zoeken want een stage tegen je zin doen lijkt me niet echt ideaal.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')