sorryquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:10 schreef Megumi het volgende:
Wordt moeilijk. Ligt een meter of twee onder de grond.
Lekker aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef Megumi het volgende:
Als het nog kon zou ik hem een geweldige schop onder zijn hol geven.Maar dat kan niet meer.
![]()
Als ik heel eerlijk ben zou ik hem met zoiets willen kietelen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Lekker aardig.
Open er een topic overquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik hem met zoiets willen kietelen.
[afbeelding]
kan wel.. met een schop onder zn hol gaan graven... maar of t wat opschiet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef Megumi het volgende:
Als het nog kon zou ik hem een geweldige schop onder zijn hol geven.Maar dat kan niet meer.
![]()
Ben niet echt in R&P.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Baklap het volgende:
[..]
Open er een topic over
Ben benieuwd waar die haat vandaan komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:23 schreef Dezz het volgende:
Ik heb een supergrote fles Straffe Hendrik gekochtDat is Belgisch bier, altijd goed!
Ehhh.... volgens mij is het volgende week zondag pas vaderdag (20 juni)quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Deva het volgende:
voor de genen die niet weten wanneer het vaderdag is..: dat is aankomende zondag (13 juni)![]()
linkjequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef Sorella het volgende:
Tis maar goed dat ik dit topic lees anders had ik dus met lege handen gestaan zondag (dacht dat het de derde zondag in de maand was)
Voor mijn pa maar 2 pakjes shag en voor de vader van onze zoon maar chocolade, alhoewel die er niet eens is, maar met motor in duitsland is
p.s. waar koop je zo'n donderlamp, hoe ziet dat eruit
Inderdaad altijd de derde zondag in Juni en dat is dus pas volgende week.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:45 schreef iloveblue het volgende:
[..]
Ehhh.... volgens mij is het volgende week zondag pas vaderdag (20 juni)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |