abonnement Unibet Coolblue
pi_19711439
In het veld was het geen lieverdje, waarom geeft Willem Dickie niet gewoon een stevige elleboogstoot?

Dickie heeft zijn kans gehad, ik wil Willem aan het roer!
Snoep verstandig, lik m'n reet!
  maandag 7 juni 2004 @ 20:52:27 #2
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19711674
Willem is bang voor dickie. Dickie straalt zoveel macht uit en hij heeft dat ook. Ik weet zeker dat als WIllem een grote mond of zo heeft Dickie hem meteen aanpakt. Enne eleboogstoot durft hij niet, Kijk maar maar van gaal en die andere gasten na een wedstrijd. Die zijn allemaal bang voor hem. Ze durven niet eens kritisch te oordelen. Kijk maar vaker naar de derde helft dan zie je wat ik bedoel.

DIckie is dangerous

Alleen 1 opmerking, Hij is bang voor sommige spelers en dat is niet goed. Ze moeten hem vrezen en sommigen doen dat helaas niet. Vandaar dat hij soms een rare opstelling maakt
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_19711700
Dat mag niet van mevrouw van Hanegem
pi_19711864
Man wat zeur je, iedereen denkt het te weten.
Weet je dat nederland voor het ek88 ook beroerd speelde.
Als het erom gaat dan komt het wel goed
  maandag 7 juni 2004 @ 20:58:54 #5
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19711897
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:53 schreef BobRooney het volgende:
Dat mag niet van mevrouw van Hanegem
Zelfs die vrouw van hanegem is de baas over willem. Willem is een watje geworden
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_19741040
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:28 schreef AapNootMies het volgende:
In het veld was het geen lieverdje, waarom geeft Willem Dickie niet gewoon een stevige elleboogstoot?

Dickie heeft zijn kans gehad, ik wil Willem aan het roer!
Willem van Hanegem op de persconferentie in Zeist nadat het duo Advocaat/Van Hanegem is gepresenteerd:
quote:
"Wat ik doe als Dick en ik het niet eens zijn over de opstelling? Dan sla ik hem neer. Hoe ik dat bedoel? Gewoon, dan tik ik hem neer. Die kleine kan ik wel hebben. Met Rijkaard was een ander verhaal geweest."
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:24:39 #7
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19741398
Vrijdag avond 20.00 persconferentie: WIllem wordt hoofdcoach, Advocaat overspannen naar huis, (Nederland Europees kampioen)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_19741445
Nee, alsjeblieft niet die introverte seniel. Doe dan maar Robbie Oudkerk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:26:26 #9
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19741449
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:24 schreef Stefkuh het volgende:
Vrijdag avond 20.00 persconferentie: WIllem wordt hoofdcoach, Advocaat overspannen naar huis, (Nederland Europees kampioen)
Wat een droom heb jij gehad zeg
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:29:49 #10
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_19741549
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:58 schreef sieb het volgende:
Man wat zeur je, iedereen denkt het te weten.
Weet je dat nederland voor het ek88 ook beroerd speelde.
Als het erom gaat dan komt het wel goed
Dat klopt sieb!..daar heb ik ook over na zitten denken. Het grote verschil is alleen dat er toen een systeem is gekozen waarbij Gullit, van Basten en Rijkaard volledig werden gebruikt vwb hun capaciteiten. Wat Dicky Dick doet is een eigen strategy opzetten waarbij de spelers ondergeschikt zijn.
Resume: EK´88 systeem ondergeschikt aan de kwaliteiten van de spelers mn de "grote 3" en EK´04 de spelers ondergeschikt aan het syteem....
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_19741554
maakt niet uit wie er aan het roer staat de ahum vedetten zijn te groot.

zou het niet leuker zijn om een ek/wk te orginaseren met alleen maar spelers uit de eerste divisie?
Vond de eerste divisie hier in de UK een stuk aantrekkelijker voetbal om te zien.
pi_19741929
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef Big_Yin het volgende:
maakt niet uit wie er aan het roer staat de ahum vedetten zijn te groot.

zou het niet leuker zijn om een ek/wk te orginaseren met alleen maar spelers uit de eerste divisie?
Vond de eerste divisie hier in de UK een stuk aantrekkelijker voetbal om te zien.
QuickBoys - HSC 3-3
Om het landskampioenschap..
DAT is spektakel
quote:
In de eerste helft hielden Quick Boys en HSC ’21 het nog rustig, maar na de pauze gingen alle remmen los. Spektakel in de eerste wedstrijd om de algehele amateurtitel, maar geen winnaar, want het duel op sportpark Nieuw Zuid in Katwijk eindigde in 3-3.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_19747164
hij zag er apart uit toen die nog voetbalde
pi_20188599
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Willem van Hanegem op de persconferentie in Zeist nadat het duo Advocaat/Van Hanegem is gepresenteerd:
[..]

hhmm, hier zei hij t dus al

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')