abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 juni 2004 @ 20:09:09 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_20210741
Wat een pessimisme. Hij gaat schitteren vanavond.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20210824
Ik hoop het
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 juni 2004 @ 20:13:30 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_20210846
Ik hoop met je mee.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 juni 2004 @ 13:29:06 #154
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20224688
HAHAHAHA!!!!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20224726
Frank was gewoon goed. Z'n vervanger Fredje speelde helemaal een bere-partij !
pi_20224900
Fred is leuk ja.
PE#1
  zondag 27 juni 2004 @ 13:44:12 #157
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20224994
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef pietpaaltjens het volgende:
Frank was gewoon goed. Z'n vervanger Fredje speelde helemaal een bere-partij !
Goh! Wat heeft magische frank zoal laten zien dan, dat goed was? Hij was meestentijds kompleet onzichtbaar. Verdedigende taken heb ik hem niet zien doen behalve af en toe een schijnsprint inzetten die afgebroken werd omdat die dat toch nooit meer kan winnen... De meeste fransen speelden nog feller en dynamischer dan frank gister
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 27 juni 2004 @ 13:54:19 #158
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225201
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:44 schreef kamagurka het volgende:
Goh! Wat heeft magische frank zoal laten zien dan, dat goed was? Hij was meestentijds kompleet onzichtbaar. Verdedigende taken heb ik hem niet zien doen behalve af en toe een schijnsprint inzetten die afgebroken werd omdat die dat toch nooit meer kan winnen... De meeste fransen speelden nog feller en dynamischer dan frank gister
Oh nu zie ik het, je bent gewoon tegendraads.
.
De Boer niet goed ? Het is godver een leider in het veld, delegeert alles en vaak zijn zijn beste wedstrijden die, waarin je hem nietziet. Denk eens aan Wouters vroeger ? Die speelde het beste als je niks zag, waarom moet ik dit nog uitleggen ??? Is het je eerste eindronde dat je meekijkt ofzo ?
Over de Boer kon je voorheen best wat te zueren hebben, maar dit toernooi doet hij het gewoon prima. Vergelijk jij hem maar metde Fransen, je zet jezelf meer te kakken dan Frank.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 13:55:21 #159
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225225
Ik vind Frank de Boer trouwens goed spelen deze eindronde, ik hoop dat de blessure niet al te ernstig zal zijn.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:01:11 #160
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_20225351
Zeer waarschijnlijk einde van het toernooi voor Frank de Boer. Het wordt steeds erger. Vervelend einde voor de recordinternational
sig verwijderd door FA
  zondag 27 juni 2004 @ 14:03:31 #161
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20225407
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:54 schreef elcastel het volgende:

[..]

Oh nu zie ik het, je bent gewoon tegendraads.
.
De Boer niet goed ? Het is godver een leider in het veld, delegeert alles en vaak zijn zijn beste wedstrijden die, waarin je hem nietziet. Denk eens aan Wouters vroeger ? Die speelde het beste als je niks zag, waarom moet ik dit nog uitleggen ??? Is het je eerste eindronde dat je meekijkt ofzo ?
Over de Boer kon je voorheen best wat te zueren hebben, maar dit toernooi doet hij het gewoon prima. Vergelijk jij hem maar metde Fransen, je zet jezelf meer te kakken dan Frank.
.
Jij bent tegendraads oud wijf

Bijna niemand ziet nog heil in die parkinsonpatient, hij is zo over de top dat ze hem in turkije uitkotsen en hij bij een oliestaatje gaat voetballen, heeft geen bal goed geraakt gister en gaat als geblesseerde schlemiel voortijdig van het veld... ja, zo kan ik ook zeggen dat iedereen goed speelt.

Kijk alsjeblieft niet met die domme jostibril naar voetbal, maar leer eens reeel te kijken
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 27 juni 2004 @ 14:03:55 #162
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225414
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zeer waarschijnlijk einde van het toernooi voor Frank de Boer. Het wordt steeds erger. Vervelend einde voor de recordinternational
Hoe weet je dat ??? Zat je op de bbq gisteravond of wat ?
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:05:34 #163
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225442
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
Jij bent tegendraads oud wijf

Bijna niemand ziet nog heil in die parkinsonpatient, hij is zo over de top dat ze hem in turkije uitkotsen en hij bij een oliestaatje gaat voetballen, heeft geen bal goed geraakt gister en gaat als geblesseerde schlemiel voortijdig van het veld... ja, zo kan ik ook zeggen dat iedereen goed speelt.

Kijk alsjeblieft niet met die domme jostibril naar voetbal, maar leer eens reeel te kijken
Weet je val jij maar lekker dood geile kankerstaaf. Je kunt alleen maar janken en kotsen, maar inhoudelijk ben je niks meer waard dan de drol die ik zometeen tegen hetporselein aankets. Jammer hoor, ik denk er valt wel met je te praten, maar je kunt alleen maar janken.

. Huilie .
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:05:41 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20225445
Minder, maar goed het moet ook kunnen zonder hem.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 juni 2004 @ 14:06:55 #165
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_20225476
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:03 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ??? Zat je op de bbq gisteravond of wat ?
.
Net @ Ned. 2
sig verwijderd door FA
  zondag 27 juni 2004 @ 14:08:54 #166
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225514
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
Net @ Ned. 2
Klote. Thanks.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:09:10 #167
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20225524
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:05 schreef elcastel het volgende:

[..]

Weet je val jij maar lekker dood geile kankerstaaf. Je kunt alleen maar janken en kotsen, maar inhoudelijk ben je niks meer waard dan de drol die ik zometeen tegen hetporselein aankets. Jammer hoor, ik denk er valt wel met je te praten, maar je kunt alleen maar janken.

. Huilie .
Houd je bek stomme oranje josti met zweetplekken, je snapt niets van voetbal, komt hier ongefundeerd lopen bleren dat iemand met de benen van een bejaarde fanatstisch speelt, terwijl hij voor NIETS extra's heeft gezorgd, en het spel nadat ie eindelijk was opgerot veel beter liep door zijn vervanger, die nog wel ns een bal tegenhoudt... ws. ben je net zo'n debiel pratende polderboer als frank zelf, stom stuk stront!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 27 juni 2004 @ 14:12:57 #168
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225596
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:09 schreef kamagurka het volgende:
Houd je bek stomme oranje josti met zweetplekken, je snapt niets van voetbal, komt hier ongefundeerd lopen bleren dat iemand met de benen van een bejaarde fanatstisch speelt, terwijl hij voor NIETS extra's heeft gezorgd, en het spel nadat ie eindelijk was opgerot veel beter liep door zijn vervanger, die nog wel ns een bal tegenhoudt... ws. ben je net zo'n debiel pratende polderboer als frank zelf, stom stuk stront!
WAT IS ER MIS MET ORANJE JOSTIES ??????? Smerige vuile kankermof met je sfeer verpestende gejank, maak jezelf van kant ofzo. Oranje, Advocaat en de Boer kunnen inderdaad niet stuk bij me en weet je waarom ?? OMDAT IK EEN VUILE KUT CHAUVINIST BEN DIE BULKT VAN HET OPPERTUNISME !!!

Advocaat heeft hetzelfde gejank als Hiddink, Rijkaard en van Gaal hadden als het even tegenzat. De Boer heeft het een tijdje mindergedaan, maar speelt zoals je mag hopen dit toernooi. Mooie dieptepasses en goed schuifwerk, en vooral opeerbest coachen, dingen die jij niet ziet, omdat je wereld niet verder reikt dan het halsje van je bierflesje, zak hooi.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:13:43 #169
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225616
Bal gehakt.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:17:19 #170
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20225681
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

WAT IS ER MIS MET ORANJE JOSTIES ??????? Smerige vuile kankermof met je sfeer verpestende gejank, maak jezelf van kant ofzo. Oranje, Advocaat en de Boer kunnen inderdaad niet stuk bij me en weet je waarom ?? OMDAT IK EEN VUILE KUT CHAUVINIST BEN DIE BULKT VAN HET OPPERTUNISME !!!

Advocaat heeft hetzelfde gejank als Hiddink, Rijkaard en van Gaal hadden als het even tegenzat. De Boer heeft het een tijdje mindergedaan, maar speelt zoals je mag hopen dit toernooi. Mooie dieptepasses en goed schuifwerk, en vooral opeerbest coachen, dingen die jij niet ziet, omdat je wereld niet verder reikt dan het halsje van je bierflesje, zak hooi.
.
Dieptepasses en schuifwerk, JA HOOR domme kankerjosti, lul maar weer met termen waarvan je zelf ook niet kan uitleggen wat ze inhouden. Ga je school afmaken man, ipv met een oranje klomp op je domme harses schor voor de tv zitten meeschreeuwen om het schuifwerk en de diepte van frank
Hiddink en Rijkaard lieten tenminste nog wel eens goed voetbal zien en durf tegen betere opponenten dan zweden! Maar toen was jij ws. nog niet geboren of liep je nog niet mee met die oranje tulp in je aars en je leeuwenpak aan, loser!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 27 juni 2004 @ 14:24:39 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225796
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:17 schreef kamagurka het volgende:
Dieptepasses en schuifwerk, JA HOOR domme kankerjosti, lul maar weer met termen waarvan je zelf ook niet kan uitleggen wat ze inhouden. Ga je school afmaken man, ipv met een oranje klomp op je domme harses schor voor de tv zitten meeschreeuwen om het schuifwerk en de diepte van frank
Hiddink en Rijkaard lieten tenminste nog wel eens goed voetbal zien en durf tegen betere opponenten dan zweden! Maar toen was jij ws. nog niet geboren of liep je nog niet mee met die oranje tulp in je aars en je leeuwenpak aan, loser!
Nou praat je weer poep. Of heb jij de wedstrijd van de Oranje tegen de Letten nooit gezien. Weet je wat ?? IK GA WEER VERDER GENIETEN VAN ADVOCAAT EN ORANJE, ga jij maar lekker janken in een hoekje en vergeet je kaasschaaf niet. Wat zal jij een kuttoernooi hebben !!
. . .
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:25:05 #172
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225799
Jezus wat zal ik Frank de Boer missen met zijn blessure.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:26:02 #173
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20225818
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:24 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nou praat je weer poep. Of heb jij de wedstrijd van de Oranje tegen de Letten nooit gezien. Weet je wat ?? IK GA WEER VERDER GENIETEN VAN ADVOCAAT EN ORANJE, ga jij maar lekker janken in een hoekje en vergeet je kaasschaaf niet. Wat zal jij een kuttoernooi hebben !!
. . .
Wat is het leven heerlijk met een iq van een aardappel he?

Veel plezier kasplantje Blijf jij maar geloven dat dick meesterlijk is
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 27 juni 2004 @ 14:27:18 #174
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225843
Ow, Cum-augurka, sorry dat ik je mof noemde. Ik heb namelijk ondanks een Duister ontmoet met wie prima viel te praten, ik gaf je even iets teveel krediet. Won't happen again.
.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:27:58 #175
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20225856
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:26 schreef kamagurka het volgende:
Wat is het leven heerlijk met een iq van een aardappel he?

Veel plezier kasplantje Blijf jij maar geloven dat dick meesterlijk is
I will en een top toernooi, dat zul jij als hoogbegaafde dus mooi moeten missen.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')