abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:08:31 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20014646
Je zal er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik, maar leg mij het verschil maar uit tussen oninteressant zijn en op de bank gezet worden, omdat je andere spelers gaat halen? Ik zie er geen verschil tussen.

Het is goed dat Real aankopen doet, maar je bent blind als je niet ziet dat het aankopen van al die grote namen en de bijbehorende commerciele verdiensten slechts een toevallige bijzaak zijn. Real is nog altijd een goed team met al die vedetten, maar waren ze dat ook niet gewoon zonder ze? Henry, van Nistelrooij, zijn ze nou echt nodig? Ik heb het gevoel dat Real op het moment een klimaat heeft gecreeert waarin spelers niet meer naar Madrid zouden willen komen, simpelweg om de redenen die methodmich aangeeft.

Dat Real zich niet richt op sportieve prestaties is misschien wat ongelukkig, maar mij bekruipt het gevoel dat Real vooral koopt vanwege het kopen, niet omdat de speler in kwestie een echte toevoeging zou zijn op het elftal, meer omdat het een schokkende grote spraakmakende transfer is die bijdraagt aan de platte wens een echt sterrenteam te hebben.

En of Beckham financieel slechter af is in Spanje? Ik betwijfel het. Direct krijgt 'ie misschien een miljoen minder van Real, maar overall is 'ie er 6 miljoen per jaar op vooruit gegaan, tenminste volgens de informatie die ik heb gelezen.
pi_20015049
Morientes moest weg van Pérez hoor, omdat ie lastig was. De spelers en Queiroz wilden hem dolgraag houden. Queiroz baalde toch al dat ie slechts 14 fatsoenlijke spelers kon kiezen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:29:52 #103
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20015064
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:08 schreef twi het volgende:
Je zal er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik, maar leg mij het verschil maar uit tussen oninteressant zijn en op de bank gezet worden, omdat je andere spelers gaat halen? Ik zie er geen verschil tussen.

Het is goed dat Real aankopen doet, maar je bent blind als je niet ziet dat het aankopen van al die grote namen en de bijbehorende commerciele verdiensten slechts een toevallige bijzaak zijn. Real is nog altijd een goed team met al die vedetten, maar waren ze dat ook niet gewoon zonder ze? Henry, van Nistelrooij, zijn ze nou echt nodig? Ik heb het gevoel dat Real op het moment een klimaat heeft gecreeert waarin spelers niet meer naar Madrid zouden willen komen, simpelweg om de redenen die methodmich aangeeft.

Dat Real zich niet richt op sportieve prestaties is misschien wat ongelukkig, maar mij bekruipt het gevoel dat Real vooral koopt vanwege het kopen, niet omdat de speler in kwestie een echte toevoeging zou zijn op het elftal, meer omdat het een schokkende grote spraakmakende transfer is die bijdraagt aan de platte wens een echt sterrenteam te hebben.

En of Beckham financieel slechter af is in Spanje? Ik betwijfel het. Direct krijgt 'ie misschien een miljoen minder van Real, maar overall is 'ie er 6 miljoen per jaar op vooruit gegaan, tenminste volgens de informatie die ik heb gelezen.
Over Morientes reageerd ik alleen op het feit dat je zei dat ze hem eerste niet wilde en nu wel. Dat klopt niet.

Ik zie ook dat er bijbehorende financiele meevallers zijn met de aankopen. En dat Real nog steeds een goed team is met die vedetten, daar ben ik het altijd al mee eens geweest. En ik heb ook al een paar keer aangegeven dat het er nu misschien wel genoeg zijn. Wie zou geen Ruud bij z'n selectie willen hebben, kun je het me kwalijk nemen maar ik weet ook dat het een keer mis kan gaan. Bij elke andere club zie je dat teveel vedettes niet gaat. Daarom is het misschien goed om ermee te stoppen.

Dat je zegt dat je het idee hebt dat Real koopt om het kopen, daar ben ik het helemaaaaaaal niet mee eens. Clubs die kochten om maar te kopen waren Lazio en op het moment Chelsea. Bij die clubs zie elke zomer ladingen aan spelers komen waarbij je niet weet wat er mee gedaan moet worden. Chelsea koopt Duff om een jaar later Robben te halen. Dat vind ik een slechte/zwakke zaak. Bij Real werd er per seizoen 1 speler gehaald, 1 speler die verschrikkelijk goed is en een speler die op 1 bepaalde positie in het veld kan spelen die die gewend is en waar nog "ruimte" voor was. Waar andere clubs gemiddeld denk ik 5 aankopen per seizoen hebben heeft Real er 1 en wordt er geroepen dat ze blind aankopen. Dat zijn dingen waar ik niet zo goed tegen kan

Verder zijn die spelers die gekomen zijn wel een toevoeging voor het elftal. Vind je Zidane geen pluspunt? Vind je Ronaldo geen pluspunt? Vind je Figo geen pluspunt? Over Beckham zal snel getwijfeld worden (in mijn ogen onterecht) door de "buitenstaanders" (buitenlanders die niet genoeg wedstrijden kijken om een objectief oordeel te vellen) omdat het hele seizoen van de hele club minder was. Volgens de Spaanse, en in mijn ogen kritische, pers heeft Beckham wel een heel goed jaar gedraaid, vooral voor een speler die niet gewend was op dit positie te spelen.

En dat Beckham nu 6 miljoen meer verdient.. sja leuk voor hem Ik geloof nog steeds niet dat dat de enige reden was om te komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20015206
Beckham werd dit seizoen alleen geprikkeld door Rebecca Loos, verder was ie vrij slecht, volgens de algehele internationale pers.

Hoewel, voor een matige speler met slechts een goede traptechniek, was ie wellicht goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:39:51 #105
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20015234
Hoeveel vrije trappen heeft Becks er eigenlijk in gejast dit seizoen?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:07:46 #106
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20015653
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:29 schreef methodmich het volgende:
Morientes moest weg van Pérez hoor, omdat ie lastig was. De spelers en Queiroz wilden hem dolgraag houden. Queiroz baalde toch al dat ie slechts 14 fatsoenlijke spelers kon kiezen.
Klopt niet. Hij wilde zelf weg, en bij Real vinden ze dat spelers die graag weg willen weg mogen. Dat zie je bij Makalele, en Roberto Carlos die op het punt stond te vertrekken. Bij Morientes was het hetzelfde geval.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:10:00 #107
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20015694
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel vrije trappen heeft Becks er eigenlijk in gejast dit seizoen?
Volgens mij maar 1. Wat was z'n gemiddelde over de laatste 6 seizoenen bij ManU? Dat zal geen 2 zijn denk ik. De vrije trappen van bijna alle spelers worden een beetje gehyped. Hoeveel spelers zijn er nou die er gemiddeld 2 per seizoen inschieten? Misschien Roberto Carlos omdat ie vanaf de 16 kogels schiet en Pierre omdat ie de beste is. De rest kan een goeie vrije trap nemen maar ze vliegen er niet vaak in.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:14:49 #108
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20015781
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Volgens mij maar 1. Wat was z'n gemiddelde over de laatste 6 seizoenen bij ManU? Dat zal geen 2 zijn denk ik. De vrije trappen van bijna alle spelers worden een beetje gehyped. Hoeveel spelers zijn er nou die er gemiddeld 2 per seizoen inschieten? Misschien Roberto Carlos omdat ie vanaf de 16 kogels schiet en Pierre omdat ie de beste is. De rest kan een goeie vrije trap nemen maar ze vliegen er niet vaak in.
Bij Man U meestal zo'n 7, a 8 per seizoen gemiddeld geloof ik. Plus zo'n 13 assists.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:19:24 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20015858
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Bij Man U meestal zo'n 7, a 8 per seizoen gemiddeld geloof ik. Plus zo'n 13 assists.
mmmm lijkt me sterk, zoek het eens op
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:22:46 #110
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20015916
Hij heeft gemiddeld 12 assists per seizoen en 5 free kick goals.

Edit: was alleen in het seizoen 2000-2001.

bron: http://soccer-europe.com/Archives/Prem0001/Performers.html
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:23:51 #111
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20015935
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft gemiddeld 12 assists per seizoen en 5 free kick goals.
Waar haal je dat vandaan? Ik zie gemiddeld rond de 7 goals. Dan zou die daar 5 van maken uit vrijetrappen.

Bron!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:25:17 #112
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20015963
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:23 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Ik zie gemiddeld rond de 7 goals. Dan zou die daar 5 van maken uit vrijetrappen.

Bron!
Het was alleen over seizoen 2000-2001
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:31:13 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20016067
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het was alleen over seizoen 2000-2001
Hahahah hond! Mij proberen wijs te maken dat dat z'n gemiddelde is. Hier staan wel z'n goals, maar zonder vrije trappen.

http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/3895.html
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:04:56 #114
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20016635
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:31 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hahahah hond! Mij proberen wijs te maken dat dat z'n gemiddelde is.
sorry
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:18:46 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20016908
jah joh, je hoeft geen sorry te zeggen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:23:08 #116
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20016983
Carvalho van Porto heeft een mondelinge overeenkomst met Perez voor als die gekozen wordt. Is dat een beetje een goeie?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:23:27 #117
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20016987
Was maar een geintje. Joaquin vind ik wel een goeie speler. Op het WK van 2002 speelde hij ook goed. Toen was hij samen met die De Pedro een van de betere.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:26:49 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20017037
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Was maar een geintje. Joaquin vind ik wel een goeie speler. Op het WK van 2002 speelde hij ook goed. Toen was hij samen met die De Pedro een van de betere.
Ja maar hij miste toen wel de penalty Wat weer je over die Carvalho?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:33:25 #119
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20017143
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ja maar hij miste toen wel de penalty Wat weer je over die Carvalho?
Ik heb niet zoveel van Porto gezien. Maar in de finale van de CL oogde hij solide.

Er is een vraagje voor je in de voetbalquiz.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20040487
Ricardo Carvalho is een superieure verdediger en zou voor Real een meer dan welkome versterking zijn. Samuel en Ricardo Carvalho is een ijzeren duo.

Faire verdediger, desondanks wel hard, scherpe tackle, goed in de lucht, vrij snel en een goede pass. Speelde Morientes compleet uit de wedstrijd in de CL-finale, neutraliseerde eerder Ruud.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 juni 2004 @ 16:34:07 #121
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20042630
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:13 schreef methodmich het volgende:
Ricardo Carvalho is een superieure verdediger en zou voor Real een meer dan welkome versterking zijn. Samuel en Ricardo Carvalho is een ijzeren duo.

Faire verdediger, desondanks wel hard, scherpe tackle, goed in de lucht, vrij snel en een goede pass. Speelde Morientes compleet uit de wedstrijd in de CL-finale, neutraliseerde eerder Ruud.
Sounds good to me! Laat maar komen die Carvalho!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20042719
Dit is hem:



En zijn profiel volgens www.euro2004.com:
quote:
Ricardo Carvalho has had to battle to earn a regular place in the FC Porto defence; but battling is very much his forte. An imposing figure, he is almost unbeatable in the air and provides an extra attacking option for his side with his regular forays forward.

Club
Although he joined FC Porto in 1997/98 only two years into his professional career, which had started at FC Leça, Ricardo Carvalho was forced to prove himself on a number of lengthy loan spells before he could be fully integrated into the Porto squad.

1997: After playing only once for Porto, Ricardo Carvalho moved on to Vitória Setúbal, where he was able to showcase his skills in the top flight on a regular basis. He returned to Porto but was sent out on loan to FC Alverca in 2000/01 for another season.

2001: With central defensive stalwart Jorge Costa having joined English club Charlton Athletic FC on a six-months loan, Ricardo Carvalho seized his opportunity at Porto. He played 25 games in the league and ten more in European competition to demonstrate that he was far more than just a squad player.

2002/2003: With Porto now blessed with a number of talented defenders, Ricardo Carvalho was forced to fight for his place. Ended the season with winner's medals in the championship, Portuguese Cup and UEFA Cup, where he played all 120 minutes against Celtic FC.

2003/04: Enhanced an already burgeoning reputation by playing all 1170 minutes of football as Porto won the Champions League, beating AS Monaco FC 3-0 in the Gelsenkirchen final. He scored twice in the SuperLiga, both winners, as the Dragons retained the title, although they lost the Portuguese Cup final to SL Benfica.

Did you know?
Ricardo Carvalho was just 20 years old when he won his first national title.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 juni 2004 @ 15:46:23 #123
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20067143
Ze krijgen 18 Miljoen euro voor 2 wedstrijden in Japan. 29 Juli en 1 Augustus. Dat is toch niet te geloven... ze krijgen in 2 wedstrijden meer dan de helft van wat de CL winaar verdient in het hele seizoen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 21 juni 2004 @ 15:59:52 #124
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20067475
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:46 schreef jojomen4 het volgende:
Ze krijgen 18 Miljoen euro voor 2 wedstrijden in Japan. 29 Juli en 1 Augustus. Dat is toch niet te geloven... ze krijgen in 2 wedstrijden meer dan de helft van wat de CL winaar verdient in het hele seizoen
Real is de club!!!! Iedereen houdt van Real (behalve Catalanen) dat ze er veel geld voor over hebben om ze te zien spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 21 juni 2004 @ 16:35:04 #125
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20068402
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Real is de club!!!! Iedereen houdt van Real (behalve Catalanen) dat ze er veel geld voor over hebben om ze te zien spelen.
Vorig jaar 80.000 voor een training van 1.5 uur in China The sky is the limit... zoals ze zeggen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')