abonnement Unibet Coolblue
pi_19594145
Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de nieuwe SPV (de m1000) (zie: http://nu.nl/news.jsp?n=325246&c=131, PDA & GSM in 1, is het handig? Wat zijn eventuele voordelen en nadelen?

Ik hoor het graag, heb namelijk plannen om deze aan te schaffen!
pi_19618390
Niemand die me er meer over kan vertellen en/of ervaringen heeft?
pi_19703340
jammer genoeg niet, maar als je hem hebt vertel het dan eens. Ben ook van plan de M1000 aan te schaffen lijkt me inderdaad vet.

Nadeel:
- Is zo groot voor een telefoon:(
Oplossing: Niet als telefoon gebruiken

Voordeel:
- Je kunt veel meer dingen dan je met een normale mobiel kunt.
...
pi_19712099
Ik heb em een weekje gekregen ivm een review, heb helaas weinig tijd van mijn kant kun je een review verwachten op nieuwemobiel.nl

Mooi ding, krachtigste PDA / phone die er nu op de markt is (400Mhz xScale, 128mb ram), erg goede camera. Neemt video's op in mooie kwaliteit, veeeeel beter dan menig Symbian-bak. Hij schopt sowieso een symbiantoestel kont omdat-ie veel krachtiger is. Wat dacht je van SNES-emulatie en DivX met een bitrate van 1mb/s?

Nadelen zijn de batterijtijd (iets meer dan 1 dag) en het formaat, je moet het niet erg vinden om met een pocket PC rond te lopen. Als je dat gewend bent, halen dat ding
url
pi_19722833
Ik heb zo gelijkend ding ( qtek 1010 ) !! Errug handig!! Om al je bestanden in te zetten gewoon een PC in je zak ( duh Pocket PC ) Nadeel alleen is idd de batterij maar dat kan je dusdanig oprekken door je LCD backlight uit te doen. Over dat formaat.... tja de winter is voorbij dus een jas waarmee je hem draagt gaat de kast in, in de zomer neem ik hem niet zo vaak mee aangezien hij te veel stress oplevert ( geen plek in de zak ( sleutels portemenee en je korte broek is vol ), en wegens diefstal gevaar ) Maar als je toch een PocketPC wilt halen dan is een in combi met een Telefoon het allerbeste, met het oog op internet. Maar om te bellen heb ik altijd een andere telefoon (6210) bij de hand, met een een stoeptegel bellen is ook niet alles .

Hangt ervan af wat je ermee wilt!

Wil je het als alternatief gebruiken voor een nieuwe Telefoon dan is dit niet ideeal
Wil je het als alternatief gebruiken voor een PDA dan is dit een Topper!!!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 21:58:40 #6
71835 noizzie
Veni, Vidi, Vici
pi_21383775
Heb hem nu ook vanaf ongeveer 7 augustus. Ging mij voornamelijk om de MSN en de email. Had al een SPV E100, maar die heeft iets wat de m1000 niet heeft; bluetooth.. vanaf mijn mobiel op ons adsl zitten, zodat ik niet steeds achter die pc hoef te zitten.... ideaaal!!..

Vooral als je bedenkt dat mijn pc op zolder staat en het daar gewoon zomers bloedje heet is en minder gezellig dan in de woonkamer..

Voor een telefoon is hij idd wat groot uitgevallen. Maar daar heb ik voor gekozen. En op een gewone telefoon zit geen TomTom. das ook een heel handig iets!

Ben alleen nog aan het kijken of hij volledig in het nederlands kan.. Landsinstellingen kan je wel instellen, maar er zit geen NL-talige startmenu etc bij volgens mij.. Das wel minder. niet dat mijn engels slecht is, maar mijn moerstaal beheers ik toch beter..
When we CHANGE our Heart, we CHANGE the WoRLD
pi_21643012
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:58 schreef noizzie het volgende:
bluetooth.. vanaf mijn mobiel op ons adsl zitten, zodat ik niet steeds achter die pc hoef te zitten.... ideaaal!!..
Ik heb hem nu ook al even, en werkt perfect!.. Maar ehm, dat internetten via adsl met bluetooth, hoe doe je dat precies?
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:50:04 #8
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_21649354
Ik heb hem ook al een tijdje en het is zeker een topapparaatje! Het enige nadeel vind ik het formaat, hij is nog een stuk groter dan m'n vorige telefoon (Nokia 3650)....

Ik zit er nu aan te denken om een kleine nokia (met cam) aan te schaffen om mee te nemen naar feestjes, festivals e.d. dat is een stuk handiger (ook om bijvoorbeeld effe snel een smsje te typen als het regent enzo...)


In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:52:33 #9
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_21649432
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:04 schreef siroypp het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook al even, en werkt perfect!.. Maar ehm, dat internetten via adsl met bluetooth, hoe doe je dat precies?
via Bluetooth een Activesync connectie opzetten. Je activesync moet dan wel de Passtrough optie ingeschakeld hebben (dat is standaard geloof ik het geval).
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_21652382
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef whoops het volgende:

[..]

via Bluetooth een Activesync connectie opzetten. Je activesync moet dan wel de Passtrough optie ingeschakeld hebben (dat is standaard geloof ik het geval).
Hmmm, maar je moet je bluetooth dus gewoon aanzetten, en verder? Moet er iets voor ingesteld worden op je pc of m1000? Zolang heb ik hem nog niet, dus van dat soort mogelijkheden weet ik eigenlijk nog niets
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:32:30 #11
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_21655158
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:34 schreef siroypp het volgende:

[..]

Hmmm, maar je moet je bluetooth dus gewoon aanzetten, en verder? Moet er iets voor ingesteld worden op je pc of m1000? Zolang heb ik hem nog niet, dus van dat soort mogelijkheden weet ik eigenlijk nog niets
How to setup Bluetooth ActiveSync with Desktop

Neem hier maar eens een kijkje!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')