pi_19587636
XTC - Vragen & Antwoorden
XTC - Vragen & Antwoorden
XTC - vragen & antwoorden
XTC - vragen & antwoorden - Deeltje 4
XTC - vragen & antwoorden deel V
XTC - Vragen en Antwoorden deel VI
XTC - vragen & antwoorden deel VII
XTC - vragen & antwoorden deel VIII
XTC - vragen & antwoorden deel IX
XTC - Vragen & Antwoorden deel X
XTC - Vragen & Antwoorden deel XI
XTC - Vragen & Antwoorden deel XII
XTC - Vragen & Antwoorden deel XIII
XTC - Vragen & Antwoorden deel XIV

- Uit je bol over XTC
- Erowid over XTC
- XTC - De verantwoording
- What is this thing called... x-ta si

"I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great, or believed this to be possible (...) I am overcome by the profundity of the experience (...) All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet, completely disconnecting time and flowing easily from one activity to the next."

"Alexander Shulgin, Godfather of XTC"

Om de risico's van drugsgebruik zoveel mogelijk te beperken, kun je je XTC laten testen. Kijk op Drugs-test.nl voor adressen. Op Pillreports.com staan al flink wat testresultaten. Vergeet echter nooit dat een logo hetzelfde kan zijn, maar dat de inhoud kan verschillen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Steve.Porter op 02-06-2004 15:40:20 ]
pi_19587962
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef Steve.Porter het volgende:

- XTC - De verantwoording
hey, nog nooit gezien.
best goed.

die strip mdma
moet je wel veel slikken met die 20mgers
pi_19588513
ja die site kennen idd weinig mensen, terwijl die juist érg goed is.. daarom maar ff in openings post vermeld
pi_19589329
Wat is het adres van die site ook alweer waar iedereen zn pillen erop zet en hoe ze waren etc?
Heb namelijk een paar gekregen die ik nog niet ken, dus ik wil ff kijken of al meerdere mensen deze hebben gehad (heb geen tester nl.)
koekoek
pi_19589365
www.pillreports.com Misschien een idee om die ook in de OP te zetten?

En wat is dat voor vaags iets dat je de OP niet meer uit een gesloten topic kan vissen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_19589391
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:12 schreef LostFormat het volgende:

En wat is dat voor vaags iets dat je de OP niet meer uit een gesloten topic kan vissen?
Dat was hem, thnx!
koekoek
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:23:45 #7
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_19589664
Sjonge had ik zomaar de laatste post uit 't vorige topic zeg, had 't niet eens door.

Wat gaan die reeksen hard zeg
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_19590117
dat zou wat zijn zeg, als MDMA zou in strips zou worden verkocht

Heb gister MDMA besteld en elders nog wat pillen die zeer goed zouden moeten zijn. anders hoef ik ze niet (blijft natuurlijk tóch altijd beetje afwachten...)
"Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?"
pi_19590199
hey handig rekensommetje. 1.25 mg mdma per kilo lichaams gewicht. Dat is 100mg mdma voor dat je er wat op doet.

Nu snap ik waarom de eerste keer zo lang duurde.
pi_19590213
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:23 schreef Rabieluh het volgende:
Sjonge had ik zomaar de laatste post uit 't vorige topic zeg, had 't niet eens door.

Wat gaan die reeksen hard zeg
Dat ene verhaaltje van het Miami strand die moet in de OP komen.
pi_19590298
deze
quote:
Imagine:

Je ligt lekker met je maatjes te chillen aan de beach... op nog geen 10 meter afstand staan 4 ontzettende chicks te volleyballen. Terwijl je wordt gevraagt of je nog een ijskoud pilsje wilt breek je nog een halfje af. Je legt hem op je tong en met de smaak van ijskoud bier wordt deze naar de donkere dieptes van je maag vervoerd...

Opeens gaat de zon nog feller schijnen, de vrouwen worden nog mooier, het bier smaakt nog lekkerder, je voelt je nog beter en de dag is nog mooier dan dattie al was. Dan pas realiseer je je dat MDMA er voor jou een onvergetelijke dag van heeft gemaakt

Hey ya'll let's go to californie
pi_19590369
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:12 schreef LostFormat het volgende:

done
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:51:36 #13
12172 Rabieluh
pi_19590481
http://ist-socrates.berkeley.edu/~jmp/mdma_3d_mid.jpg Hier zou ik nou ook wel een grote poster van willen trouwens
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:08:47 #14
16082 Wytze
...Confidential
pi_19590912
quote:

bwa die mitsu's dak al gehad heb, vorig jaar waren maar bagger... hadden rare werking, je voelde je niet leip ofzo maar je was ook niet nuchter, moeilijk te beschrijven, denk datter nogal veel speed in zat, bleeeeeeeeeh. Liever mdma of liquid.
Had ook niet echt MDMA gevoel ervan, net wat je zegt niet leip niet nuchter. Maar absoluut geen stramma kaken. Heb ook helemaal niet zitten kauwen ofzo, terwijl ik er genoeg op had. Kut pillen dus. Dagen erna waren ook zwaar kut (Lichamelijk, niet geestelijk nooit last van) Het was iig ook geen speed wat erin zat dat weet ik wel hoe dat voelt en absoluut niet zo.

[quote]
Wytze kheb die eurotjes besteld. Zal je na NJOY wel vertellen hoe ik ze vond.
[quote]

Ben benieuwd idd, bij DefQon ben ik er niet bij. Geen kaartje Maar zeker laten weten hoe ze zijn

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_19591070
Doen ik .
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:55:23 #16
12172 Rabieluh
pi_19593454
Even tussendoor, wat vinden jullie nou van 't feit alleen dat je van die grote kijkers krijgt van xtc

Dacht er opeens aan nu ik net mijn kat weer zie na zijn bezoekje dierenarts van vanochtend, het beestje moest onder narcose vanwege 't verwijderen van z'n tandsteen. Hij loopt nu lekker waggelend suf rond, en hij heeft gigantische zwarte doppen.
Kan ook zijn dat hij bang is maar daar heeft hij nu weinig reden meer toe
pi_19593541
moet je voorstellen, me eerste keer: afgelopen oudjaar. eerst hadden we in de coffee shop gezeten, kwam ramstoned het huis van een vriend van me binnen. bleek dat zijn huisgenoten een feest hadden voor een mannetje of 20 !!!! Ik met potdichte ogen. 2 uur later liep ik er rond met ogen waar ik zelf bang van werd!!! Ben benieuwd wat die mensen gedacht hebben

Ik schrok er serieus van toen ik in de spiegel keek haha
"Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?"
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:16:39 #18
80718 _PlastikMan
Disconnect my brain
pi_19599235
Haha ja hoe je er dan uitziet in de spiegel vergeet je niet snel meer ja... vind het altijd wel intressant.... alleen jammer dat ik nog thuiswoon en nu nooitmeer na feesten 's morgens naar huis durf te komen omdat m'n moeder een keer wat dacht te zien... Ook een keer uitgerekend dat je na ongeveer 14 uur na laatste inname weer (redelijk) normale pupillen hebt... (jammer dat trucjes als even in de zon kijken niet werken (ja ik weet dat je blind kunt worden hiervan doe het ook niet) )
3,4-methylenedioxymethamphetamine _O_
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:36:38 #19
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19599828
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Wytze het volgende:

[quote]
Wytze kheb die eurotjes besteld. Zal je na NJOY wel vertellen hoe ik ze vond.
[quote]
Euro'tjes

Ik heb er ook nog een paar liggen... Heb ze de laatste tijd redelijk vaak gehad. Zijn prima
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:57:26 #20
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19600574
Iemand hier weleens witte Dolfijntjes gehad?
Wat doen jullie trouwens liever, lekker relaxen ergens en keihard loungen op de E, of lekker je energie wegstampen?
Want het is duidelijk dat de schadelijkheid van E sneller optreed bij het uitputten van je lichaam (hyperthermia blabla)
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_19601035
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:57 schreef Kornovichvb het volgende:
Wat doen jullie trouwens liever, lekker relaxen ergens en keihard loungen op de E, of lekker je energie wegstampen?
Want het is duidelijk dat de schadelijkheid van E sneller optreed bij het uitputten van je lichaam (hyperthermia blabla)
Afwisselen is de key. Ff alles los stampen. En weer ff spacen in de chillout. Heerlijk. Je moet je trippie maximaal benutten!
pi_19601080
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Afwisselen is de key. Ff alles los stampen. En weer ff spacen in de chillout. Heerlijk. Je moet je trippie maximaal benutten!

NoX is verkocht!
pi_19601339
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef LostFormat het volgende:

[..]

NoX is verkocht!
Ben benieuwd hoe het de volgende keer is. Op NJOY maar 1 droppen, heb zin om helemaal weg te spacen daar.
pi_19601592
quote:
'Vroegah'' de hele nacht dansen op een feest, nu liever hangen in mijn bank met muziek en maten...
Op donderdag 25 september 2014 15:48 schreef Lienekien het volgende:
ik droog praktisch in zodra ik jouw usernaam zie staan.
pi_19612758
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:57 schreef Kornovichvb het volgende:
Gewoon afwisselen hoewel ik echt kan genieten van te chillen op de grond bank oid is stampen helmaal het einde rennen trouwens ook
pi_19613820
Vind het ergens met paar vrienden zéér fijn, komt denk ik ook doordat ik hoofdzakelijk naar Metal luister en dus niet echt op die feesten komen waar jullie komen. Enige "dance" waar ik kom is Cyber Gothic feesten. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar feesten als Mysteryland enzo. Grote kans dat we daar wel een keertje gaan kijken Moet alles een keertje meegemaakt hebben he
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:24:43 #27
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19613993
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:17 schreef mithrandirrr het volgende:
Vind het ergens met paar vrienden zéér fijn, komt denk ik ook doordat ik hoofdzakelijk naar Metal luister en dus niet echt op die feesten komen waar jullie komen. Enige "dance" waar ik kom is Cyber Gothic feesten. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar feesten als Mysteryland enzo. Grote kans dat we daar wel een keertje gaan kijken Moet alles een keertje meegemaakt hebben he
Ik zou eigenlijk niet weten waarom MDMA-gebruik beperkt moet worden tot Dance-feesten. Op Lowlands zie je ook genoeg wause mensen rondlopen. Als je bepaalde muziek nuchter niet kan waarderen wordt het natuurlijk wel een stuk beter met MDMA op, maar muziek die je normaal al mooi vind wordt echt 10 keer beter dan

Maar dat je alles een keer moet proberen ben ik wel met je eens
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:31:49 #28
16082 Wytze
...Confidential
pi_19614179
Op de bank hangen met vrienden is zeker vet op XTC. Vroeger begreep ik dat nooit, waarom mensen dat deden. Maar vroeger was ik ook zwaar anti XTC

Maar de gesprekken die komen, het gevoel echt meesterlijk Alleen als je te lang blijft zitten krijg je kramp aan je benen. Ga weer effe dansen ofzo op TMF en dan is het zo weer voorbij
pi_19614471
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:31 schreef Wytze het volgende:
Op de bank hangen met vrienden is zeker vet op XTC. Vroeger begreep ik dat nooit, waarom mensen dat deden. Maar vroeger was ik ook zwaar anti XTC

Maar de gesprekken die komen, het gevoel echt meesterlijk Alleen als je te lang blijft zitten krijg je kramp aan je benen. Ga weer effe dansen ofzo op TMF en dan is het zo weer voorbij
haha, een gast waar we een keertje X mee hebben geslikt, zat echt de hele nacht op de bank met een biertje in zn hand. volgens mij is ie daar ook niet vandaan gekomen. heb volgens mij ook weinig tegen hem gepraat (kende hem verder ook niet (ja hed hem 1 keer gezien, 5 dagen ervoor, toen ie ook met X op de bank bier aan het zuipen was ). niet echt mijn idee van een vette X nacht. en hij deed dat echt zeer regelmatig. tja whatever floats your boat ey?

maar, dansen op TMF, nee dankje. doe dan maar keiharde dnb
pi_19616857
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk niet weten waarom MDMA-gebruik beperkt moet worden tot Dance-feesten. Op Lowlands zie je ook genoeg wause mensen rondlopen. Als je bepaalde muziek nuchter niet kan waarderen wordt het natuurlijk wel een stuk beter met MDMA op, maar muziek die je normaal al mooi vind wordt echt 10 keer beter dan

Maar dat je alles een keer moet proberen ben ik wel met je eens
Lowlands is ook een beetje van alles wat he, normaal gesproken ga ik naar graspop e.d...
Neef van me was vorig jaar mee, maar die houdt niet echt van metal. hij had toen de 2de avond een pilletje gepakt (ik deed dat nog niet). Vlak voordat Iron Maiden ging spelen sloeg ie in bij hem. Maiden's intro begon en hij wilde naar voren terwijl hij de hele band niet kent. naar voren dringend zei opeens een kerel: "ALS JE HET EENS WAAGT" Me neef schrok, ineens huneur omgedraaid en na 1 nummer wilde hij terug naar de tent hahaha
pi_19617999
Goddomme je internet is ff stuk en er is alweer een heel nieuw XTC topic. Wat een stormloop zeg.

Begin steeds meer een hekel te krijgen aan het beleid van de overheid enzo, maar als op kosten van de staat een laboratorium even mijn pillen onderzoekt, ben ik toch weer blij Nederlander te zijn.

Volgende week krijg ik mijn results. Hoop dat het een goeie is.
Het zijn roze bacardi's
Er stonden 8! roze bacardi's in zijn systeem maar geen een kwam overeen met die van mij... vreemd toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door mr.marcus op 03-06-2004 16:16:04 ]
Life sucks
pi_19618049
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 17:55 schreef Rabieluh het volgende:
Even tussendoor, wat vinden jullie nou van 't feit alleen dat je van die grote kijkers krijgt van xtc

Dacht er opeens aan nu ik net mijn kat weer zie na zijn bezoekje dierenarts van vanochtend, het beestje moest onder narcose vanwege 't verwijderen van z'n tandsteen. Hij loopt nu lekker waggelend suf rond, en hij heeft gigantische zwarte doppen.
Kan ook zijn dat hij bang is maar daar heeft hij nu weinig reden meer toe
Vind ik best leip.
Bij de HMH hebben ze van die spiegelwanden. Dus je ziet jezelf best vaak en steeds weer glimlachen om mijn eigen oogjes
Life sucks
pi_19618062
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef LostFormat het volgende:

[..]

NoX is verkocht!
Life sucks
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:54:02 #34
12172 Rabieluh
pi_19619372
Hoe vaak ik wel niet in de spiegel stond te staren tijdens de eerste keer
pi_19622099
Heheh ik heb ook regelmatig in de spiegel staan kijken. Kon ik meteen ff snoepies halen .
pi_19632549
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef mithrandirrr het volgende:
naar voren dringend zei opeens een kerel: "ALS JE HET EENS WAAGT" Me neef schrok, ineens huneur omgedraaid en na 1 nummer wilde hij terug naar de tent hahaha
dronken metalheads...
pi_19632755
op hellraiser voor het eerst geprobeerd.
beviel opzich wel.
maar ik weet nu wel dat het (gelukkig) niet iets is wat ik ieder weekend zou doen.
Bomen zijn relaxt
pi_19647586
Beste lui'tje
Binnen kort weer naar een party maar maak me toch een beetje zorgen over de kwaliteit van de
xtc van tegenwoordig. Wie kan me daar iets over zeggen?? wat is eventueel een goed alternatief en wat is de werking daar van?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 20:08:32 #39
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19647787
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:01 schreef Afhaalprijslijst het volgende:
Beste lui'tje
Binnen kort weer naar een party maar maak me toch een beetje zorgen over de kwaliteit van de
xtc van tegenwoordig. Wie kan me daar iets over zeggen?? wat is eventueel een goed alternatief en wat is de werking daar van?
Als je je zorgen maakt over de kwaliteit moet je je pillen van tevoren laten testen. Een link waar dat kan staat in de Openingspost van dit topic dacht ik. Alternatief is van die smartshop-xtc, maar dat lijkt eigenlijk vrij weinig op the real thing.

Ephedra+wiet kan je eventueel ook eens proberen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 01:09:15 #40
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19655730
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:08 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als je je zorgen maakt over de kwaliteit moet je je pillen van tevoren laten testen. Een link waar dat kan staat in de Openingspost van dit topic dacht ik. Alternatief is van die smartshop-xtc, maar dat lijkt eigenlijk vrij weinig op the real thing.

Ephedra+wiet kan je eventueel ook eens proberen.
Als Ephedra niet verboden zou zijn
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_19656679
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:09 schreef Et-Cetera het volgende:

[..]

Als Ephedra niet verboden zou zijn
Als je nog een vooraadje thuis hebt liggen . Morgen avond weer paar rode wappies weg smikklene
  zaterdag 5 juni 2004 @ 02:18:24 #42
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19656719
Tsja.. het is wel leuk spul, maar ik krijg er hartkloppingen van..
FUCK!
pi_19658692
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 02:18 schreef Et-Cetera het volgende:
Tsja.. het is wel leuk spul, maar ik krijg er hartkloppingen van..
Ik ook.. Mja ag je moet wat.
pi_19658948
quote:
Ook een keer uitgerekend dat je na ongeveer 14 uur na laatste inname weer (redelijk) normale pupillen hebt... (jammer dat trucjes als even in de zon kijken niet werken (ja ik weet dat je blind kunt worden hiervan doe het ook niet) )
Boink ! 14h is wel verschrikkelijk lang hoor.... 1 pil mag je ongeveer 3h rekenen NA het hoogtepunt bereikt te heben.
Heb al dikwijls meegemaakt, binnen (dark) sta ik nog met wijde pupillen, dan kom ik buiten 's morgens en zijn mijn pupillen echt megaklein, zolang ik in het klare licht blijf, kom ik dan terug ergens binnen dan groeien ze weer.
Was eens leuk op de trein, telkens een vriend de ene kant opkeek(kant van de middengang) groeiden ze, kijk hij effe door het ruitje, zwiep kleine bolletjes, hehe.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19660296
Mja als je buiten komt heb je opeens speldenlknopjes. Tot dat je weer in de schaduw ofzo komt. Dan heb je mega kneiters.
pi_19672513
Mjummie...

Daarstraks mercedesjes geregeld die erg lekker schijnen te zijn..
't Zal me benieuwen...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:37:20 #47
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19673945
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef LostFormat het volgende:
Mjummie...

't Zal me benieuwen...
Blauwe?
  zondag 6 juni 2004 @ 04:19:53 #48
16082 Wytze
...Confidential
pi_19678012
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef LostFormat het volgende:
Mjummie...

't Zal me benieuwen...
Mercedesjes 140 mg Zijn zeker goed, alleen hier niet meer te krijgen
  zondag 6 juni 2004 @ 18:34:05 #49
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19687748
zo, dat was weer een hele ervaring

had op legalize 4 van deze gekocht voor 10 ¤

die gast zei dat er 180 mg inzat, hij zag er iig wel tevreden uit

om een uur of 7 een halve gepakt, toen die begon te werken was legalize inmiddels stopgezet

maar t maakte niet uit want ik had t toch wel naar mn zin

dus toen de trein naar tilburg gepakt alwaar een feestje was op n industrie terrein in noord, 8 jaar wirwaar zmk was het geloof ik

kom daar binnen, 5 gigantische hallen met een ballenbak en een doolhof en schommels en vuurspuwers en allerlei prachtige constructies

toen de andere helft genomen, en die sloeg een 45 min later hard in, even zag ik alles dubbel maar dat was gelukkig snel weer voorbij, toen heb ik de rest van de avond alleen nog maar met een grijns van oor tot oor rondgedwarreld, echt niet normaal, heb nu nog keelpijn van al mijn gelul tegen mijn vrienden over hoe fijn ik t wel niet vond dat ze er ook waren

dit tot een uur of 7 sochtens toen ff in den bosch aan de rand van de polder van t zonnetje genoten met een biertje en een jointje, en daarna met de trein naar antwerpen, 11 uur thuis, tot 4 uur geslapen en ik voel me nu helemaal uitgerust en tevreden en warm vanbinnen

en dat van 2 halve op 6 uur tijd

t waren goeie

en ik heb er nog 3
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_19688149
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:34 schreef jaap393 het volgende:

[afbeelding]

om een uur of 7 een halve gepakt, toen die begon te werken was legalize inmiddels stopgezet

dus toen de trein naar tilburg gepakt alwaar een feestje was op n industrie terrein in noord, 8 jaar wirwaar zmk was het geloof ik

kom daar binnen, 5 gigantische hallen met een ballenbak en een doolhof en schommels en vuurspuwers en allerlei prachtige constructies

toen de andere helft genomen, en die sloeg een 45 min later hard in, even zag ik alles dubbel maar dat was gelukkig snel weer voorbij, toen heb ik de rest van de avond alleen nog maar met een grijns van oor tot oor rondgedwarreld, echt niet normaal, heb nu nog keelpijn van al mijn gelul tegen mijn vrienden over hoe fijn ik t wel niet vond dat ze er ook waren

dit tot een uur of 7 sochtens toen ff in den bosch aan de rand van de polder van t zonnetje genoten met een biertje en een jointje, en daarna met de trein naar antwerpen, 11 uur thuis, tot 4 uur geslapen en ik voel me nu helemaal uitgerust en tevreden en warm vanbinnen

t waren goeie

en ik heb er nog 3
klinkt als een leuk feestje daar in Tilburg.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zondag 6 juni 2004 @ 19:06:14 #51
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19688486
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

klinkt als een leuk feestje daar in Tilburg.
en dat was t ook

beste feestje sinds tijden

vorig jaar op een soortgelijk feestje geweest in gilze-rijen, dat was mijn eerste ervaring met xtc, en toen had ik ook een hele goede gekregen, maar ik denk dat deze nog beter zijn

gisteren was ook weer t perfecte feestje om helemaal scheef rond te lopen, iedereen is daar immers scheef
supersfeertje ook altijd, iedereen kan doen waar ie zin in heeft:)

en de politie was nog even langs geweest, maar die vonden t allemaal wel best
pi_19688693
naar dynamo gegaan daar 4 (hartjes) geslikt, die ik van een of andere rotterdammer had gekocht

was wel ff flink trippen na 2 van die dingen, 2 ernaa nog genomen maar dat was meer nadelig dan voordelig,ff flink depressief gezeten op dynamo. en achteraf heb ik het gevoel dat het leuker was geweest zonder xtc.

ik weet niet maar ze knallen toch niet meer als vanouds(had 4 maanden niks meer gehad), de lol is er van af en heeft nu meer nadelen dan voordelen. vooral toen ik vanmorgen opstond helemaal een verrotte bek en heb nu al 4 stukjes tong in m'n handen gehad(zal wel weer aangroeien maar ja).

had me voorgenomen eens in de 3 maanden xtc te pakken na een half jaar intensief gebruik maar ik zie er geen heil meer in.

dus ik denk dat ik maar afschijd ga nemen van de xtc maar wel zonder spijt
pi_19689604
En dit van 2 halvjes zeg.... ofwel ben jij niet veel gewend ofwel waren het megagoeie, ik hoop he tweede maar ik vrees dat het wel het eerste zal zijn.
  zondag 6 juni 2004 @ 20:30:08 #54
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19690088
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:06 schreef P4nic het volgende:
En dit van 2 halvjes zeg.... ofwel ben jij niet veel gewend ofwel waren het megagoeie, ik hoop he tweede maar ik vrees dat het wel het eerste zal zijn.
t zal wel wat van beide zijn, ik maak er iig niet zo´n gewoonte van, dan blijft t leuk, weinig behoefte om ieder weekend 6 van die dingen te moeten slikken om er effect van te hebben

en een maat van me die toch wel vrij regelmatig gebruikt was er ook aardig weg van, en die had ook gewoon 2 halve gepakt tegelijk met mij

en daarbij had ik op heel de dag bijna niets gegeten, dat maakt wsl ook wel verschil
pi_19690916
Ook al is ie bijna helemaal uitgewerkt.. als je dan weer iets gaat doen waardoor je je goed gaat voelen dan worden je pupillen weer extreem groot (bij mij na douchen vooral heel erg)
  zondag 6 juni 2004 @ 22:42:27 #56
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19693310
ben net ff aan de schelde een pintje gaan drinken en een jointje gaan smoren, en ik ben nog steeds volledig tevreden
pi_19693555
Ik voel me wel weer okay. Ff wat uitgesproken over gisteren met een vriendin. Lucht wel op. Alhoewel het me toch zwaar valt. Ag ja beoie. A.s donderdag lekker naar Q-Beach en zaterdag spacen op NJOY.
  zondag 6 juni 2004 @ 23:56:21 #58
16082 Wytze
...Confidential
pi_19694799
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:34 schreef jaap393 het volgende:

[afbeelding]

t waren goeie

en ik heb er nog 3
Always nice to read stuff like this
  zondag 6 juni 2004 @ 23:57:44 #59
16082 Wytze
...Confidential
pi_19694831
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef NoXxa het volgende:
Ik voel me wel weer okay. Ff wat uitgesproken over gisteren met een vriendin. Lucht wel op. Alhoewel het me toch zwaar valt. Ag ja beoie. A.s donderdag lekker naar Q-Beach en zaterdag spacen op NJOY.
En volgende week DefQon

Je gaat goede tijd tegemoed hoor ik al weer Heb je je Eurotjes al binnen ?
pi_19695298
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:57 schreef Wytze het volgende:

[..]

En volgende week DefQon

Je gaat goede tijd tegemoed hoor ik al weer Heb je je Eurotjes al binnen ?
Gister avond gekregen. Ben benieuwd. Hopen dat iemand anders kan rijden naar NJOY want zoals het er nu naar uitziet ben ik de lul dus...
  maandag 7 juni 2004 @ 10:26:29 #61
16082 Wytze
...Confidential
pi_19699308
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Gister avond gekregen. Ben benieuwd. Hopen dat iemand anders kan rijden naar NJOY want zoals het er nu naar uitziet ben ik de lul dus...
Als je 1 snoepie neemt, verder niets kan je aan het eind van de avond nog wel terug rijden hoor. Heb het nooit gedaan, maar het zou kunnen. Gewoon zorgen dat je niet meer leip bent als je gaat driven

Maar ben benieuwd hoe ze je smaken
pi_19699504
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:06 schreef P4nic het volgende:
ik hoop het eerste voor hem!! toch relaxed om flink te keer te gaan op 2 halfjes?
pi_19699559
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef NoXxa het volgende:

[..]

hoe ver moet je rijden? ben zaterdag van Nijmegen naar Eindhoven gereden (na dynamo). die middag in me uppie 4 joints gerookt. mertkte nog wel wat 's avonds, maar rijden ging gewoon erg lekker rustig en vooral relaxed. met de nieuwe NIGHTWISH in de cd speler
  maandag 7 juni 2004 @ 11:22:52 #64
16082 Wytze
...Confidential
pi_19700511
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:38 schreef mithrandirrr het volgende:

[..]

hoe ver moet je rijden? ben zaterdag van Nijmegen naar Eindhoven gereden (na dynamo). die middag in me uppie 4 joints gerookt. mertkte nog wel wat 's avonds, maar rijden ging gewoon erg lekker rustig en vooral relaxed. met de nieuwe NIGHTWISH in de cd speler
Als je met een pafferd op kan rijden, moet dat met een snoepie helemaal kunnen. Daar val je tenminste niet van in slaap

@NoXXa: Hoorde dat het Zaterdag in Veenendaal bij de Escape er ook aardig leip aan toe is gegaan Dj Outblazzt
pi_19708942
heeft iemand ooit ervaring gehad met zonnetjes? kan deze kopen, maar ze staan niet op pillreports...
pi_19708987
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef mithrandirrr het volgende:
heeft iemand ooit ervaring gehad met zonnetjes? kan deze kopen, maar ze staan niet op pillreports...
Als we nou eens gewoon met z'n allen onze ervaringen ook op pillreports gaan zetten...
pi_19709234
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:22 schreef Wytze het volgende:

[..]

Als je met een pafferd op kan rijden, moet dat met een snoepie helemaal kunnen. Daar val je tenminste niet van in slaap

@NoXXa: Hoorde dat het Zaterdag in Veenendaal bij de Escape er ook aardig leip aan toe is gegaan Dj Outblazzt
Kan ook met ephedra op goed rijden. Reactie vermogen is erg hoog dan.

Zaterdag Escape ben ik niet geweest. Maatje moest wel draaiden DJ Taling. Maar denk dat het rustig is geweest. Meeste mensen waren naar Mindcontroller op XXLerator.
  maandag 7 juni 2004 @ 19:35:07 #68
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19710029
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:22 schreef Wytze het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af....

Na een goeie pil zijn er veel mensen die in hun ooghoeken ineens 'iets' zien, en dat lijkt me tijdens het rijden niet echt ok....

Zoiezo heb je met een snackie volgens mij meer kans op (lichte) hallucinaties dan met een jointje...
pi_19710112
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af....

Na een goeie pil zijn er veel mensen die in hun ooghoeken ineens 'iets' zien, en dat lijkt me tijdens het rijden niet echt ok....

Zoiezo heb je met een snackie volgens mij meer kans op (lichte) hallucinaties dan met een jointje...
of je kan de wijzerplaten niet meer scherp krijgen en je denkt at je veel trager rijdt
pi_19710903
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af....

Ahja hangt af van persoon tot persoon, ken iemand die heeft een tijd gehad die zat de hele dag door te "snoepen", ging er mee mee in auto en die reed evengoed als hij nuchter is, en ken er veel die met 1-2 op ook normaal kunnen rijden, ikzelf zou het niet kunnen geef ik toe.
pi_19712084
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:48 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Als we nou eens gewoon met z'n allen onze ervaringen ook op pillreports gaan zetten...
Ja iedereen moet dat eigenlijk gewoon altijd doen.
Donderdag krijg ik mijn uitslag van de roze bacardi's en dan zal ik meteen het goede voorbeeld geven.
Life sucks
  maandag 7 juni 2004 @ 23:18:23 #72
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_19716370
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Als je 1 snoepie neemt, verder niets kan je aan het eind van de avond nog wel terug rijden hoor. Heb het nooit gedaan, maar het zou kunnen. Gewoon zorgen dat je niet meer leip bent als je gaat driven
Ik raad het je af te rijden na een hele dag trippen, heb zelf zeer slechte ervaringen er mee na MysteryLand vorig jaar.

Ik was trouwens nog wel aardig leip (al dacht ik dat ik al heel wat helderder was op het moment van wegrijden )
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_19723405
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef mithrandirrr het volgende:
bedoel je millennium-pjes? daarop staat een ondergaande zon met lange dunne stralenkrans, maar die zijn uit 2000 van rond de milleniumwisseling. binnen 20 minuten lop je te zweven en je kunt dichtbij niet meer scherp zien (zoals op horloge kijken)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:53:04 #74
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19723488
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 11:49 schreef DJRoberto1978 het volgende:
en je kunt dichtbij niet meer scherp zien (zoals op horloge kijken)
Dat kan ik eigenlijk nooit
pi_19723517
Ugh, ik heb weer eens slecht geslapen...

Ik moet echt maar eens beginnen met pre/postloaden.
pi_19723896
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 11:54 schreef LostFormat het volgende:
Ugh, ik heb weer eens slecht geslapen...

Ik moet echt maar eens beginnen met pre/postloaden.
Is echt van harte aan te bevelen.
Meer mensen, aan wie ik het verteld heb, doen het nu ook en allen merken ze een positief verschil in de dagen erna.
Pre- en postloaden werkt echt!

Nog een kleine tip.
Het sap van de Noni vrucht schijnt heel erg veel en zeer sterke anti-oxidanten te bevatten.
Heb hier een tijdje geleden nog mee geexperimenteerd en moet zeggen dat ik er uitermate tevreden over ben.
Helpt ook bij herstel, bevorderd de aanmaak van serotonine, helpt het lichaam te zuiveren en zit barstends vol anti-oxidanten en aminozuren (alle essentiele aminozuren zelfs).
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:50:53 #77
12172 Rabieluh
pi_19724802
Nu maar hopen dat die vrucht nog lekker is ook
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:09:58 #78
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19726934
Voor de experts, is MDMA (in pil of poedervorm) eigenljik HEEL ERG slecht voor je maag ? (denk aan maagbloedingen, maagzweren...)

Dat het niet goed voor je maag is lijkt me duidelijk, maar is er een enorm verhoogde kans op maagziektes door het (veel?) nemen van MDMA ?
pi_19728804
als je het met mate neemt lijkt het me niet schadelijk voor je maag.. maar elke week...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:25:12 #80
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19729056
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de experts, is MDMA (in pil of poedervorm) eigenljik HEEL ERG slecht voor je maag ? (denk aan maagbloedingen, maagzweren...)

Dat het niet goed voor je maag is lijkt me duidelijk, maar is er een enorm verhoogde kans op maagziektes door het (veel?) nemen van MDMA ?
Kheb een jaar lang elke week veelste pillen gehad, en heb nu na 1 pil al last van mn maag. Vooral de dag erna heel erg last van mn maag... Dus het zal vast wel iets doen
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:05:10 #81
83921 poepert
lamme anus
pi_19730080
pre/postloaden??? wat houd dat in?
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:17:31 #82
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19730442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:25 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Kheb een jaar lang elke week veelste pillen gehad, en heb nu na 1 pil al last van mn maag. Vooral de dag erna heel erg last van mn maag... Dus het zal vast wel iets doen
Ik dus ook..... borrelen als een gek.....
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:20:38 #83
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19730530
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik dus ook..... borrelen als een gek.....
Ook diarree een paar dagen lang na de tijd?
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:29:56 #84
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19730754
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:20 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Ook diarree een paar dagen lang na de tijd?
Niet altijd gelukkig maar soms wel ja.....
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:30:37 #85
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19730780
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:35:24 #86
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19730920
Neuh, geen GHB voor mij....

Dan maar een maagbloeding
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:37:04 #87
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19730968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Neuh, geen GHB voor mij....

Dan maar een maagbloeding
Mwa, t.o.v. XTC is dit 10x beter...
pi_19731276
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

Gezond is het zeker niet, ik krijg er hevige oprispingen van, al kon dit ook zijn doro het feit dat ik die avond niets gegeten had, mijn andere keren weet ik niet echt meer als ik er last van had, aangezien ik het niet meer weet denk ik van niet. Ook rekening houden met de hoeveelheid, meestal doe ik toch wel een gram op op een avond.....dus als je paar "bommetjes" drop zal het wel minder lasten geven.
Heb sowieso al een minder sterke maag, tussen mijn 12-17 beetje teveel bier gezopen en nu kan ze daar ook nog amper tegen...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:42:17 #89
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19733610
Zelf thuis ook maar even wat info opgezocht, eigenlijk weinig gevonden over XTC en maagproblemen, maar heel veel over Alcohol + XTC = maagproblemen

Ligt dus als ik het goed begrijp vooral aan het overmatige gebruik van alcohol, helemaal in combinatie met X...

Hmmm, voortaan dus maar gewoon aan het water en de sapjes ipv liters bier....
pi_19733950
Volgens mij is alcohol en drugs uberhaupt niet zo'n al te beste combi. IK blijf altijd helemaal nuchter van alcohol als ik gebruik. Appelsap
pi_19734060
Ik blijf nooit nuchter als ik gebruik. Alcohol is gewoon een vast gegeven als ik uitga en daar komt dan soms nog iets bij. Heb het altijd zo gedaan en heb geen problemen ermee. Ook geen maagproblemen.

Alleen bij tripmiddelen blijf ik nuchter.
pi_19734297
Mja vroeger was het voor mij alleen maar alcohol. Dat werd toen wat minder. En sind ik naar grote feesten ga drink ik nog minder. En nu met drugs nog weer minder. Vind alcohol echt nie zo veel meer aan.
pi_19734360
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf thuis ook maar even wat info opgezocht, eigenlijk weinig gevonden over XTC en maagproblemen, maar heel veel over Alcohol + XTC = maagproblemen

Ligt dus als ik het goed begrijp vooral aan het overmatige gebruik van alcohol, helemaal in combinatie met X...

geen sapjes wordt je enkel maar nuchter van :-)
water is my thing, als ik het zonder alcohol wil doen, maar alcohol erbij is altijd wel leuk :-)
pi_19734392
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:00 schreef dopa het volgende:
Ik blijf nooit nuchter als ik gebruik.
Echt waar?
pi_19734598
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:42 schreef PBateman1978 het volgende:

Door MDMA kan de pH van het maagzuur zo ver omlaag gaan dat het maagslijmvlies of zelfs de maagwand beschadigd raakt.
Maagbloedingen, pijn, diaree en eetproblemen zijn dan de gevolgen.
Dan hebben we het wel over langdurig misbruik van dit soort middelen.

Hoe de combinatie met alcohol de situatie verergert weet ik even niet.
Maar ik weet genoeg dat combineren met alcohol zowieso een slecht idee is i.v.m. het uitdrogen van het lichaam.

Bij normaal gebruik zou je hooguit kunnen merken dat men zich af en toe een beetje misselijk voelt.
Da's ook een teken dat de pH waarde van het maagzuur aan de lage kant is.
Een rennie of maalox tablet verhelpt dat snel en zal zo ook de misselijkheid verdrijven.
pi_19734700
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:00 schreef dopa het volgende:
Ik blijf nooit nuchter als ik gebruik.
[...]
Alleen bij tripmiddelen blijf ik nuchter.
pi_19734777
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Rabieluh het volgende:
Nu maar hopen dat die vrucht nog lekker is ook
Nee, smaakt nogal vies.
De vrucht ruikt zelfs naar kaas.
Daarom gebruik ik enkel sap van het merk Tahitian noni int.
Daar zijn verschillende zuren uit gehaald geworden en heeft men er nog een beetje bessen en druivensap erbij gedaan... smaakt stukken beter zo.
Tevens is dit het enige merk dat controlle uitoefend om te zien of de beloofde stoffen er ook daadwerkelijk in zitten.
Bij verre weg het beste voedingssuplement dat ik ooit ben tegen gekomen... alleen wel erg duur.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:36:30 #98
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19734809
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:26 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Door MDMA kan de pH van het maagzuur zo ver omlaag gaan dat het maagslijmvlies of zelfs de maagwand beschadigd raakt.
Maagbloedingen, pijn, diaree en eetproblemen zijn dan de gevolgen.
Dan hebben we het wel over langdurig misbruik van dit soort middelen.

Hoe de combinatie met alcohol de situatie verergert weet ik even niet.
Maar ik weet genoeg dat combineren met alcohol zowieso een slecht idee is i.v.m. het uitdrogen van het lichaam.

Bij normaal gebruik zou je hooguit kunnen merken dat men zich af en toe een beetje misselijk voelt.
Da's ook een teken dat de pH waarde van het maagzuur aan de lage kant is.
Een rennie of maalox tablet verhelpt dat snel en zal zo ook de misselijkheid verdrijven.
Ik heb dus vrijwel nooit last van oprispingen, brandend maagzuur of misselijkheid.
Vaak zijn het maagkrampen en diaree

Denk trouwens dat het meer komt door mijn ongezonde eetgewoontes sinds ik op mijn zelf woon bedacht ik me net, kan me niet herinneren dat ik veel last had toen ik nog thuis woonde en elke dag een vrij gezonde hap van mijn ma voorgeschoteld kreeg
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:47:09 #99
12172 Rabieluh
pi_19735041
Tahitian noni int. dus, ik zal er eens naar zoeken, klinkt wel goed
Pre- post loaden gaat bij mij niet verder dan rustig aan doen de tijd ervoor met weinig slaap en alcohol gebruik en veel bananen eten rond de periode
Ow ja, vitamine pil bij thuiskomst. Erg veel zal 't niet uitmaken, maar ja als is 't maar om het psychologische effect
pi_19735324
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
Pre- post loaden gaat bij mij niet verder dan rustig aan doen de tijd ervoor met weinig slaap en alcohol gebruik en veel bananen eten rond de periode
Ow ja, vitamine pil bij thuiskomst. Erg veel zal 't niet uitmaken, maar ja als is 't maar om het psychologische effect
Zo veel moeite is het toch niet om voor een avondje stappen vier tabletten in te nemen.
Gewoon 2x 1000mg vitamine C en 2x hoog gedoseerde multivitminen.
Met preloaden geldt eigenlijk wel 'hoe meer hoe beter', maar als je deze vier tableten ervoor en erna neemt zal het al een effect hebben.
Zo simpel kan het zijn.
pi_19735699
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:05 schreef poepert het volgende:
pre/postloaden??? wat houd dat in?
Simpel gezegd bescherm je hiermee jouw lichaam tegen eventuele schade die een avond flink uit je bol gaan kan aandoen.
Het heeft te maken met het spel tussen vrije-radikalen en anti-oxidanten.
Het is uitvoerig besproken geworden in eerdere delen van dit topic.
Ik geloof deel 4,5 of 6 ofzo... effe terug lezen aub.
Is namelijk heel erg nuttige informatie om te hebben.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:19:30 #102
12172 Rabieluh
pi_19735893
Muchos importante dus

Mocht XTC in de toekomst ooit in doordrukstrips verkrijgbaar zijn, dan mag er van mij best een aparte pre- & postloading handleiding komen bij de gebruiksaanwijzing.
pi_19737268
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:16 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Echt waar?
pi_19737323
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:31 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Voor alle duidelijk dan maar: nuchter of niet nuchter slaat in dit geval op het al dan niet gebruiken van alcohol
pi_19737579
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
Meen mij te herinner dat bananen vooral handig zijn ACHTERAF, bepaalde stoffen daarin breken dan schadelijke stoffen die door de mdma ontstaan zijn rapper/beter af.
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:12:45 #106
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19742542
Volgens mij is er een onderzoek wat bewijst dat tijdelijk na het gebruik van xtc, l-tryptofaan (de stof in bananen) niet in 5-htp en dus niet in serotonine kan omgezet worden.

Dus so much voor de zogenaamde post-load pakketjes bij de smartshop.

Maar blijf maar gewoon mooi dooreten met die banaan, zou je vast wel iets goed doen
pi_19742690
postload zelf rechtstreeks met 5-htp, heb je ook geen last van het feit of het nou wel of niet wordt omgezet.
Life sucks
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:46:38 #108
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19743196
Inderdaad, hopen dat de smartshops nou ook nog even doorkrijgen dat ze de l-tryptofaan moeten vervangen door griffonia extract
pi_19743754
azarius doet dat wel...
Life sucks
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:09:37 #110
16082 Wytze
...Confidential
pi_19747077
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:21 schreef mr.marcus het volgende:
postload zelf rechtstreeks met 5-htp, heb je ook geen last van het feit of het nou wel of niet wordt omgezet.
Die 5-HTP shit was toch verboden? Niet meer in smart-shops te krijgen ?
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:59:52 #111
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19748149
Ze verkopen nu nog natuurlijke 5-htp van de griffiona. Eerst verkochten ze synthetische 5-htp
pi_19748280
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Kornovichvb het volgende:
Volgens mij is er een onderzoek wat bewijst dat tijdelijk na het gebruik van xtc, l-tryptofaan (de stof in bananen) niet in 5-htp en dus niet in serotonine kan omgezet worden.

Dus so much voor de zogenaamde post-load pakketjes bij de smartshop.

Maar blijf maar gewoon mooi dooreten met die banaan, zou je vast wel iets goed doen
Ok, weten we ook weer bij, maar toch een banaan na een avondje stappen vult de maag goed :-) haha
pi_19748802
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Kornovichvb het volgende:
bron?
pi_19749283
Dr_Gonzo lijkt dit jouw wat ? aangezien jij vaak over anti-oxidanten spreekt
http://www.azarius.net/pr(...)&tabID=4&category=35

En zijn die producten in Healthshop het eigenlijk waard om te bestellen, vraag voor iedereen, met eventuele ervaringen ermee...
pi_19749318
Zelf heb ik meer vertrouwen in l-tryptofaan dan in 5-htp eigenlijk.
Bij voldoende aanwezig vitamine B6 (zit haast in elke multivit enzo) is er een grote kans dat zowat de hele omzetting van de 5-htp naar 5-ht (serotonine) in de lever plaatsvind. De serotonine komt vervolgens in de bloedbaan terecht en gaat richting het hart. Serotonine is een stofje dat je niet in je bloed wilt hebben , aangezien het slecht is voor o.a je hartkleppen.
Serotonine kan ook niet de bloed-brein barrierre passeren dus het zal zo niet gebruikt kunnen worden.

l-tryptofaan daarintegen wordt alleen maar naar 5-htp omgezet in de hersenen. De omzetting van 5-htp naar 5-ht zal dus ook alleen in de hersenen plaatsvinden.
Nadeel van l-trypto is dat het ook gebruikt wordt in andere pathways en dus uiteindelijk niet alleen in serotonine zal worden omgezet.
pi_19750161
Daarop wil ik toevoegen dat vitamines zoals B6, B11 en B12 erg belangrijk zijn bij de omzetting en het gehele serotonine-proces, en dus een bijdrage kunnen leveren bij het pre- en postloaden.
pi_19750414
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:39 schreef P4nic het volgende:
Dr_Gonzo lijkt dit jouw wat ? aangezien jij vaak over anti-oxidanten spreekt
http://www.azarius.net/pr(...)&tabID=4&category=35

En zijn die producten in Healthshop het eigenlijk waard om te bestellen, vraag voor iedereen, met eventuele ervaringen ermee...
volgens mij kan je dit beter bij de kruidvat kopen. scheelt een hoop geld...
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:34:00 #118
12172 Rabieluh
pi_19750945
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef dceas het volgende:
Daarop wil ik toevoegen dat vitamines zoals B6, B11 en B12 erg belangrijk zijn bij de omzetting en het gehele serotonine-proces, en dus een bijdrage kunnen leveren bij het pre- en postloaden.
En in welke producten kunnen we deze allemaal aantreffen? (behalve dan in vitamine pillen ed.)
Kan nu zo op stage niet zelf even zoeken helaasch
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:34:33 #119
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19750958
Ik denk niet dat kruidvat combinaties van zulke hoge doseringen verkoopt
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:40:25 #120
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19751103
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Yorrit het volgende:

[..]

bron?
Ik heb het een keer voorbij zien komen op bluelight, kan het nu niet meer vinden.
pi_19791756
Ik kreeg vandaag de resultaten van pillen (roze bacardi's) die ik had laten testen.
ze waren volgens dat lab 73 mg. Op zich redelijk weinig.
Maten van mij hadden ze zaterdag al genomen en ze sloegen echt verschrikkelijk goed in. Halfje sloeg haast harder in dan een hele zorro ( 60 mg). Vreemd toch?
Zou het kunnen dat ze niet allemaal hetzelfde zijn?
Of zouden ze gewoon in het lab een foutje hebben gemaakt?
Het lijkt me namelijk heeeeel vreemd als een pil van 73 mg zooo hard in kan slaan als die zaterdag bij mijn kameraden insloeg. Op Pillreports zijn ze er ook allemaal heel lovend over. Dan kan dat toch geen 73 zijn? Maar om nou zo'n lab-test in twijfel te trekken is ook al zo wat ????
Life sucks
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:01:57 #122
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19798295
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:25 schreef mr.marcus het volgende:
Ik kreeg vandaag de resultaten van pillen (roze bacardi's) die ik had laten testen.
Maten van mij hadden ze zaterdag al genomen en ze sloegen echt verschrikkelijk goed in. Halfje sloeg haast harder in dan een hele zorro ( 60 mg). Vreemd toch?
Het lijkt me namelijk heeeeel vreemd als een pil van 73 mg zooo hard in kan slaan als die zaterdag bij mijn kameraden insloeg. Op Pillreports zijn ze er ook allemaal heel lovend over. Dan kan dat toch geen 73 zijn? Maar om nou zo'n lab-test in twijfel te trekken is ook al zo wat ????
Ik weet niet hoe het er in zo'n lab aan toe gaat, maar lijkt me stug dat daar een fout is gemaakt, lijkt me dus wel dat de pil die je ingeleverd hebt 73 mg was. Of die van hetzelfde soort was als diegenen die je vrienden hebben gebruikt weet ik natuurlijk niet, maar bij ons is het zooitje pillen dat je koopt altijd wel hetzelfde qua effect. Zou natuurlijk kunnen dat het andere bacardi'tjes waren.
Misschien waren er speciale omstandigheden bij je vrienden waardoor ie goed insloeg, hoewel ik me dat toch moeilijk kan voorstellen bij de helft van 73 mg...

Als je zekerheid wil zal je er nog een moeten laten testen, is die ook 73 dan blijft het gewoon een vage ervaring van je vrienden. Als blijkt dat er in die tweede meer zit lijkt het me dat je verschillende pillen hebt gekocht, geen prettige gedachte opzich.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:20:12 #123
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_19800852
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:25 schreef mr.marcus het volgende:
misschien zit er een andere stof bij.
ook hangt het er van af hoe lang diegenen niks gebruikt hebben voordat ze die pil namen.

er zijn nogal wat externe factoren die meespelen. maar een beetje vreemd is het wel
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_19804428
Elk heeft een eigen mening over 'hard inslaan', hard inslaan bij mij is dat je plots echt wel heeelemaal weggeschoten wordt, 1 enkel momentje dat je bijna over je nek gaat, dan kan ik zeggen ja die sloeg lekker in.

Krijg ik enkel een zeer goed gevoel en voel ik de xtc gewoon echt goed dan noem ik het gewoon een goede pil.
pi_19805133
bron
quote:
Een 17-jarige Britse student is overleden nadat hij op een feest elf xtc-pillen had ingenomen. Het xtc-gehalte in het bloed van het slachtoffer bedroeg 10,42 milligram per liter. Dat is het hoogste gehalte ooit gemeten.
Als een mens 6 liter bloed heeft, dan zou het uitkomen op 60 mg 'xtc-gehalte'. Dit is toch niet zo veel als je kijkt naar sommige pillen die wel 140 mg mdma bevatten Of waar heb ik het nou fout?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:32:21 #126
16082 Wytze
...Confidential
pi_19805451
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 09:39 schreef P4nic het volgende:
Elk heeft een eigen mening over 'hard inslaan', hard inslaan bij mij is dat je plots echt wel heeelemaal weggeschoten wordt, 1 enkel momentje dat je bijna over je nek gaat, dan kan ik zeggen ja die sloeg lekker in.

Krijg ik enkel een zeer goed gevoel en voel ik de xtc gewoon echt goed dan noem ik het gewoon een goede pil.
Neh mijn indslag is nooit echt lekker. Laatste keren was de inslag niet echt relaxt (Kan ook aan de pillen hebben gelegen) Ineens 10.0000 gedachtes te gelijk, super hard zweten, druk op me kop, raar duf gevoel. Duurde ongeveer 10 a 15 minuten, daarna was het voorbij en was ik blij

Vind iemand van jullie trouwens dattie stukken magerder is geworden door de XTC?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:21:02 #127
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19806577
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:32 schreef Wytze het volgende:

[..]

Vind iemand van jullie trouwens dattie stukken magerder is geworden door de XTC?
Mwja, je valt wel af omdat je de zondag vaak niets vreet..

Met speed nog erger, toen ik was gestopt met de speed elk weekend kwam ik binnen 2 maand weer 7 kilo aan.. You do the math..
pi_19806741
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:15 schreef Realzm het volgende:
bron
[..]

Als een mens 6 liter bloed heeft, dan zou het uitkomen op 60 mg 'xtc-gehalte'. Dit is toch niet zo veel als je kijkt naar sommige pillen die wel 140 mg mdma bevatten Of waar heb ik het nou fout?
Je maakt 2 denkfouten: dat elke mg effectief je bloedbaan bereikt en dat alle mdma tegelijk in je bloedbaan terechtkomt. Dat is dus niet zo.
quote:

IK ben een juist een aantal kilo's verdikt omdat ik nu veel minder gebruik dan pakweg 3 jaar geleden. Ik zie er nu wel gezonder uit overigens als ik anderen mag geloven (geen vel over knook meer)
pi_19807394
quote:

[..]

Neh mijn indslag is nooit echt lekker. Laatste keren was de inslag niet echt relaxt (Kan ook aan de pillen hebben gelegen) Ineens 10.0000 gedachtes te gelijk, super hard zweten, druk op me kop, raar duf gevoel. Duurde ongeveer 10 a 15 minuten, daarna was het voorbij en was ik blij

Wel lekker toch, eerste keren ik dit gevoel had vond ik het ook kut, maar na verloop van tijd ben je het wel gewend

Ooit eens 9 pillen op een dag gehad, jaja en kom nu niet af van niet echt verstandig,blablabla, weet ik ook wel, dag erna was ik 2 kilo vermagerd....
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:41:06 #130
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_19807931
quote:

[..]

Een biertje kan die inslag goed vind ik persoonlijk, en de pillen in halfjes verdeeld over een half uur nemen misschien. Zodat eerst het eerste halfje inslaat, voel je je redelijk goed, dan merk je na een tijdje dat dat andere halfje ook ingeslagen is en kom je erachter dat je super blij bent.
Zonder een harde inslag.
pi_19808298
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:41 schreef Kornovichvb het volgende:

[..]

Een biertje kan die inslag goed vind ik persoonlijk, en de pillen in halfjes verdeeld over een half uur nemen misschien. Zodat eerst het eerste halfje inslaat, voel je je redelijk goed, dan merk je na een tijdje dat dat andere halfje ook ingeslagen is en kom je erachter dat je super blij bent.
Zonder een harde inslag.
Mja dat had ik dus ook. Met die halfjes voel je em niet inslaan. na 3 halfjes heb ik een zwart gat dat ik niks meer weet. Alleen maar dat ik opeens stond te stampen en super blij was.
pi_19808402
Ik gooi er gewoon gelijk 1 hele naar binnen hoe je het wend of keert 2 halfjes zijn minder hard als 1 hele en ik vind de inslag gewoon lekker
pi_19810120
idd, in het begin deed ik ook halfjes, toen maar eens hele gedaan en is veeel lekkerder, als je halfjes neemt kun je niet hetzelfde effect hebben alsof je hele neemt.
pi_19810248
de volgende keer doe ik toch maar weer eerst een halfje. is toch iets relaxter met die mitsu's van ons. als ik er een hele neem sta ik na 45 minuten al zo strak als een bos uien
pi_19810508
Ik doe volgende keer een hele. Laatst had ik 3 halfjes nodig om iets te voelen dat was beetje matig. Nu eerst een hele en dan misschien een halve erbij. Ligt er beetje aan hoe ik me voel.
pi_19811067
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:15 schreef Realzm het volgende:
bron
[..]

quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 03:15 schreef PsychoNoot het volgende:
Ik voel toch even de neiging om hier een kleine analyse van te maken :
(motivatie leg ik later in dit stuk wel uit)

"On the average, an adult human male who weighs 70 kg. has a blood volume of about 5 liters, or a little more than 5 quarts. " (bron)

Per liter bevatte zijn bloed 10,47 mg mdma (oftewel , nog niet afgebroken werkzame stof) om 6 ur 's ochtends. Aannemelijk is dat ie meer dan een uur van tevoren de laatste pil in zn mik gedrukt had. (waarschijnlijk niet alle 11 tegelijk , maar verspreid over een korte periode of de hele nacht).

In totaal bevatte zijn bloedbaan dus op het moment van meten 5 x 10,42mg = 52,10 mg MDMA.

De hoeveelheid MDMA van een halve tot 1 hele xtc pil dus.

Er lopen elk wekend in nederland toch wel 100.000 mensen rond met een hogere hoeveelheid mdma in hun bloed dan boven beschreven. (tijdens de eerste 3-4 uur na inname van hun xtc).
Oftewel, er wordt alleen NA gebruik gemeten , en niet tijdens?
(ivm hoogste meting ooit )

Toch vreemd dat hij het begeven heeft , ondanks dat ie al voor het slikken van die 11 pillen hersenloos was (dumb ass, wie doet nou zoiets)

De dodelijke dosering van mdma in een menselijk lichaam ligt officieel rond de 5000 mg (oftewel, 40 xtc pillen van zeer hoge kwaliteit oraal ingenomen) , waarbij de hersenen als eerste aan de beurt zijn. Neurotoxiteit zorgt dan voor het falen van basisfuncties van bijvoorbeeld het hart door falen van het centrale zenuwstelsel.

Zijn vitale organen (waarschijnlijk lever / nieren) hebben het daarentegen begeven bij een 1/5 dosis van de officiele dodelijke hoeveelheid.
Geval van zwakke organen dus, die het vroeg of laat (eerder vroeg dan laat) toch begeven zouden hebben.

Waarschijnlijk heeft zijn lever het na urenlang hard werken begeven , wat dan ook de vlekken in zijn gezicht verklaart. Het HAD ook mis kunnen gaan met een lange zuipsessie dus blijkbaar (gebeurt ook wekelijks bij jongeren, jaarlijks wereldwijd duizenden dodelijke jeugdige slachtoffers (bron) maargoed dat lezen we niet in het nieuws )

Ik schrijf dit stukje niet om deze domme kut-aktie van mr. braindead goed te praten, maar om aan te geven dat wanneer dit met xtc gebeurt (een niet maatschappelijk geaccepteerde drug), het direkt het wereldwijde nieuws haalt, terwijl het een relatief extreem weinig voorkomend fenomeen is. Mischien moet er eens meer nagedacht worden over het misbruiken van je lichaam in het algemeen, in plaats van altijd maar de aandacht te richten op de drugs waar geen belastinggeld op verdiend wordt ...

Dit soort gebeurtenissen worden namelijk wel met beide handen door de overheid aangegrepen om gebruik van xtc 'aan te pakken' , waardoor normale 'verstandige' gebruikers straks allemaal de lul worden van dit soort relatief weinig voorkomende ongevallen.

Amerikaanse toestanden krijg je daarvan - dingen waar de CDA bijvoorbeeld voor pleit, wat dan ook typerend is voor een partij met dusdanig weinig raakvlakken met de werkelijkheid. maar dat terzijde.

Ik ga niet roepen dat het niet slecht is voor je , maar dit soort extreem wenig voorkomende ongevallen kunnen zelfs nog voorkomen worden-
En wel door goede voorlichting op scholen met betrekking tot de werkelijke gevaren van drugs , en het 'verstandig' gebruik ervan.
Ook voor veel ouders zal dit leerzaam zijn , zodat een stukje onterechte angst weggenomen kan worden, en er normaal over gecommuniceerd kan worden wanneer nodig.
pi_19812940
Ik weet niet of jullie al eens in London ofzo zijn wezen stappen.
Maar laat me je vertellen dat die lui echt flink er tegen aan gaan, veel harder dan wij Nederlanders.
Britten lijken wel een natuurlijke aanleg te hebben om te ver te gaan.
Heb er ook al meerdere horen zeggen dat ze het heerlijk vinden om helemaal naar de klote te gaan Maar dan ook zo erg naar de kloten gaan dat ze dagen lam zijn, ziek voelen, KO gaan, niks herinneren, overgeven, ziek worden... de "smack my bitch up" videoclip in het echt a.h.w.
Ongeacht of het nu zuipen of slikken is, maakt ze niets uit.
De laatste tijd is ook vaker in het britse nieuws te horen dat ze praten over de problemen van het 'binge drinking' en het geweld en overlast dat daaruit voortvloeit.

Als je zo'n gedrag toepast op flink stevige XTC pillen en dat ook nog eens combineert met sterke drank, gaat dansen en gek doen in een hete club.... ja, dan loop je i.d.d. een erg groot risiko.

Zo ben ik eens op een feestje in Brixton geweest in "The Mass".
Die lui gingen echt veel harder dan wij dat tegenwoordig doen.
Er wordt meer gezopen, meer gerookt, meer geslikt, meer gefreaked... maar het is wel reuze gezellig.
Op een gegeven moment was het zo enorm druk en heet dat het condens als dikke regendruppels naar beneden kwam.
Dat ondanks het fijt dat er grote airco's in de zalen hingen.

Als je in zo'n cultuur terecht komt en niet weet waar je mee bezig bent dan zijn de risiko's aanzienlijk groter.
Goede voorlichting zou al een groot verschil uitmaken.
Maar ook de instelling die mensen aannemen als ze uitgaan moet veranderen.
Britten, zeker als ze in groepjes zijn en gezopen hebben, kunnen wandelende tijdbommen zijn.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:03:16 #138
80718 _PlastikMan
Disconnect my brain
pi_19815245
* _PlastikMan gaat naar spanje dit jaar... hoor al genoeg verhalen over britten die 'zomaar' ff iemand neerslaan op straat enz..
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:23:24 #139
12172 Rabieluh
pi_19815789
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef _PlastikMan het volgende:
* Rabieluh gaat naar spanje dit jaar... hoor al genoeg verhalen over britten die 'zomaar' ff iemand neerslaan op straat enz..
Ik bereid me er ook maar op voor ja.
pi_19822464
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Maar laat me je vertellen dat die lui echt flink er tegen aan gaan, veel harder dan wij Nederlanders.
Britten lijken wel een natuurlijke aanleg te hebben om te ver te gaan.
Heb er ook al meerdere horen zeggen dat ze het heerlijk vinden om helemaal naar de klote te gaan Maar dan ook zo erg naar de kloten gaan dat ze dagen lam zijn, ziek voelen, KO gaan, niks herinneren, overgeven, ziek worden... de "smack my bitch up" videoclip in het echt a.h.w.
Ongeacht of het nu zuipen of slikken is, maakt ze niets uit.
De laatste tijd is ook vaker in het britse nieuws te horen dat ze praten over de problemen van het 'binge drinking' en het geweld en overlast dat daaruit voortvloeit.

Als je zo'n gedrag toepast op flink stevige XTC pillen en dat ook nog eens combineert met sterke drank, gaat dansen en gek doen in een hete club.... ja, dan loop je i.d.d. een erg groot risiko.

Zo ben ik eens op een feestje in Brixton geweest in "The Mass".
Die lui gingen echt veel harder dan wij dat tegenwoordig doen.
Er wordt meer gezopen, meer gerookt, meer geslikt, meer gefreaked... maar het is wel reuze gezellig.
Op een gegeven moment was het zo enorm druk en heet dat het condens als dikke regendruppels naar beneden kwam.
Dat ondanks het fijt dat er grote airco's in de zalen hingen.

Als je in zo'n cultuur terecht komt en niet weet waar je mee bezig bent dan zijn de risiko's aanzienlijk groter.
Goede voorlichting zou al een groot verschil uitmaken.
Maar ook de instelling die mensen aannemen als ze uitgaan moet veranderen.
Britten, zeker als ze in groepjes zijn en gezopen hebben, kunnen wandelende tijdbommen zijn.
best wel raar eigenlijk, als je je bedenkt dat xtc gebruik in Engeland lang niet zo wordt getolereerd als in Nederland..
  zaterdag 12 juni 2004 @ 00:22:02 #141
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19825598
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 22:10 schreef Steve.Porter het volgende:

[..]

best wel raar eigenlijk, als je je bedenkt dat xtc gebruik in Engeland lang niet zo wordt getolereerd als in Nederland..
Juist dan, als je als subcultuur geisoleerd wordt van de rest van de samenleving wordt gedrag extremer dan wanneer het algemeen geaccepteerd zou worden.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 00:47:53 #142
16082 Wytze
...Confidential
pi_19826162
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef _PlastikMan het volgende:
* Wytze gaat naar spanje dit jaar... hoor al genoeg verhalen over britten die 'zomaar' ff iemand neerslaan op straat enz..
Daar zou ik me niet zo druk om maken, loopt van die gardia seville rond of hoe je het schrijven mag. iig een stel mariniers die effe alles neerknuppelen wat vervelend is, dus die lui houden zich wel gedeist. Zo niet, be prepared to eat knuppel

Ik heb ze in Lloret echt hele straten zien leegknuppellen, gaat er echt grof aan toe.
Last time I checked waren britten nog kansloze dikke bierzuipers met een uber ransige baard En nu zijn ze ineens 10x meer party dan ons? Impossible

Over dat dunner worden, van de Speed had ik het helemaal. Dat je gewoon thuis kwam en dacht WTF ! Dat haalde volgens mij echt ALLES uit je lijf, dus dat heb ik voorlopig wel zwaar afgeleerd.

Bij snoepies heb ik soms de volgende ook wel het idee dat ik er iets wat uitggehongerd heeft, maar op de lange termijn ben ik niks afgevallen. Woog toen ik begon rond de 73 nu nog steeds zelfde, heb in die tijd ook speed gebruikt, maar op lange termijn dus niet afgevallen
pi_19826315
Ik weeg met m'n 1m85 60kg. Of dat nu door de pillen komt, geen idee. Ik was voordat ik daar aan begon al ongeveer hetzelfde gewicht. Maar ik ben wel vaak na feesten 2 kilo kwijtgeraakt.
pi_19827908
Ik val soms wel 5 kilo af op een nacht goed rossen. Na in Qontrol was dat o.a.
Verder merk ik wel dat ik langzaam aan het afvallen ben. Mede dankzij fitness maar ook door af en toe ephedra gebruik heb ik het idee. Is nie erg mag wel wat kwijt.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 05:13:44 #145
The Taxman Cometh
pi_19828968
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 00:55 schreef LostFormat het volgende:
Ik weeg met m'n 1m85 60kg. Of dat nu door de pillen komt, geen idee. Ik was voordat ik daar aan begon al ongeveer hetzelfde gewicht. Maar ik ben wel vaak na feesten 2 kilo kwijtgeraakt.
heu?

ik ben 1.75 ofzo...en ik weeg 69 kg....en ik ben verre van dik...dat heb je zelf gezien
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 12 juni 2004 @ 05:14:53 #146
The Taxman Cometh
pi_19828975
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 02:41 schreef NoXxa het volgende:
Verder merk ik wel dat ik langzaam aan het afvallen ben. Mede dankzij fitness maar ook door af en toe ephedra gebruik heb ik het idee. Is nie erg mag wel wat kwijt.
vriend van me is ook veel kwijt geraakt door ephedra...
hij gebruikte het alleen voor de energie, maar hij is er duidelijk door afgevallen...niet dat ie dik was, maar hij is er zeker op vooruit gegaan
  zaterdag 12 juni 2004 @ 10:41:55 #147
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19830388
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 02:41 schreef NoXxa het volgende:
Meeste gewicht wat je na een party kwijt bent is onderhuids vocht ofzoiets.. Zit er na een paar dagen weer gewoon bij..
pi_19830431
Mja ik ben laatste maanden duidelijk strakker in het vel gaan zitten. Nog geen goddelijk lichaam. Maar dat verlang ik ook niet.

Idd het gewicht dat je met feesten kwijt raakt heb je een week later wel weer terug.
pi_19831756
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik was met een goeie vriend van me een keer een paar dagen naar Liverpool gegaan.
Maar die gasten zijn echt verschrikkelijk lomp in hun zuipen. In ons hostel zaten ook Engelsen en wat zei alleen al zopen VOOR het uitgaan, kunnen wij minstens 2 dagen mee.
Engeland lijdt per jaar echt verscrhikkelijk veel (loopt in de tientallen miljarden) schade door drank(misbruik) Ze doen ook van die rare dingen heb nog nooit meegemaakt dat mensen in een club hun broek uitdeden
Zal met XTC wel niets anders zijn.
Life sucks
pi_19831800
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Simpel gezegd bescherm je hiermee jouw lichaam tegen eventuele schade die een avond flink uit je bol gaan kan aandoen.
Het heeft te maken met het spel tussen vrije-radikalen en anti-oxidanten.
Het is uitvoerig besproken geworden in eerdere delen van dit topic.
Ik geloof deel 4,5 of 6 ofzo... effe terug lezen aub.
Is namelijk heel erg nuttige informatie om te hebben.
Vragen over 5-HTP
Prepair Repair
Life sucks
pi_19831836
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:01 schreef gaylordfukker het volgende:
Ik gooi er gewoon gelijk 1 hele naar binnen hoe je het wend of keert 2 halfjes zijn minder hard als 1 hele en ik vind de inslag gewoon lekker
Inslag

Ik had trouwens een keer dat het effect na de inslag weer even weg ging...
Dacht toen echt van:Wat krijgen we nou ... Later kwam het gelukkig weer terug.
Life sucks
pi_19831893
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:15 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Inslag

Ik had trouwens een keer dat het effect na de inslag weer even weg ging...
Dacht toen echt van:Wat krijgen we nou ... Later kwam het gelukkig weer terug.
Jah ik snap het niet helemaal het is net of sommige mensen op FOK! bang zijn voor de inslag ofzo ik vind het het mooiste deel van de avond je gaat hard en je weet dat het nog een hele avond gaat duren
pi_19831990
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:18 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Jah ik snap het niet helemaal het is net of sommige mensen op FOK! bang zijn voor de inslag ofzo ik vind het het mooiste deel van de avond je gaat hard en je weet dat het nog een hele avond gaat duren
je weet dat het nog een hele avond gaat duren, idd... maar je weet ook dat met E in je kop de tijd echt voorbij vliegt. en das wel
Life sucks
pi_19832078
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

je weet dat het nog een hele avond gaat duren, idd... maar je weet ook dat met E in je kop de tijd echt voorbij vliegt. en das wel
Jah

laatste keer:
ooow het is 22:00 uur
Hmm 24:00 dat ging snel nja toch maar ff door....
2:30 Gvd Nog maar 30 min....
4:10 Waar blijft die klote taxi
4:30 Thuis...
pi_19853449
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:29 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Jah

laatste keer:
ooow het is 22:00 uur
Hmm 24:00 dat ging snel nja toch maar ff door....
2:30 Gvd Nog maar 30 min....
4:10 Waar blijft die klote taxi
4:30 Thuis...
Ook een leuke: Om half 2 pilletje pakken. Naar gevoel een uurtje later wordt er gezegd dat het kwart voor 7 is en dat we gaan
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_19854161
hahah Know the feeling
Sta je zo nog lekker te stampen leggen ze plots de muziek stil en komen je vrienden je halen omdat we naar huis gaan
pi_19854798
Ho is. Reportje van die eurotjes.

Khad eerst een hele genomen (laatste keer halve voelde em niet "inslaan") nou dit keer dus ook niet. Langzaamaan kwam die op zetten.
Ondertussen beetje over het NJOY terrein gebanjerd. In het zonnetje En toen kwamen we de massage stoelen tegen. Ho eeeenss! Dat is vaag als je strak staat. Kwist niet waat ik het zoeken moest man.
Enfin nog halfje erbij. Toen ging het wel erg lekker. Ik had wel ontzettend last van een wapperende onderkaak. Maar echt trillen deed ie niet. Verder gewoon erg happy allemaal. Veel leuke mensne gesproken. om 20u nog aan halfje genomen. Tot 23u doorgefeest. En toen naar huis oeps...
pi_19854824
Kortom ik vond die eurotjes wel lekker. Die smsjes wordt je minder waus van. Maar dit was in het geheel niet vervelend.
  zondag 13 juni 2004 @ 13:49:11 #159
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19854882
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:45 schreef NoXxa het volgende:
Ho is. Reportje van die eurotjes.

Khad eerst een hele genomen (laatste keer halve voelde em niet "inslaan") nou dit keer dus ook niet. Langzaamaan kwam die op zetten.
Ondertussen beetje over het NJOY terrein gebanjerd. In het zonnetje En toen kwamen we de massage stoelen tegen. Ho eeeenss! Dat is vaag als je strak staat. Kwist niet waat ik het zoeken moest man.
Enfin nog halfje erbij. Toen ging het wel erg lekker. Ik had wel ontzettend last van een wapperende onderkaak. Maar echt trillen deed ie niet. Verder gewoon erg happy allemaal. Veel leuke mensne gesproken. om 20u nog aan halfje genomen. Tot 23u doorgefeest. En toen naar huis oeps...
Klinkt goed... Had je ze laten testen of niet?
  zondag 13 juni 2004 @ 14:08:02 #160
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19855311
Staat ook een report over Euro'tjes op pillreports.com

http://www.pillreports.com/viewpill.php3?sub=9&area=2&id=41334

Zoals die kerel daar ook zegt: Het zijn echt zwaar relaxte candies!
pi_19855938
Heb ze niet laten testen. maar komt idd wel overeen met die pillreports ja. Ik voel pillen niet inslaan maar zet langzaam op. Idd die spraakfontein is typerend. Hadden wij ook. Lullen als een gek, en super snel en super veel!!
Daar in tegen stonden wij wel vet te knauwen. En idd ze werken vrij lang door.
  zondag 13 juni 2004 @ 15:37:51 #162
16082 Wytze
...Confidential
pi_19857231
quote:
Op zondag 13 juni 2004 14:33 schreef NoXxa het volgende:
Heb ze niet laten testen. maar komt idd wel overeen met die pillreports ja. Ik voel pillen niet inslaan maar zet langzaam op. Idd die spraakfontein is typerend. Hadden wij ook. Lullen als een gek, en super snel en super veel!!
Daar in tegen stonden wij wel vet te knauwen. En idd ze werken vrij lang door.
Hehehe goed om te horen

Knauwen vind ik juist heerlijk. Met een kauwgompje erin, dan kan ik niet ophouden. Zo heerlijk voel ik me dan. Ongelovelijk is dat ! En dat lullen ik weet...

"Hey man ik voel me vet goed!"
-Ja man en je praat ook vet snel
"Ja?"
-Ja!
"Ow appart"
-Idd
"Voel me echt chill"
-Ja man ik ook
"Echt goed !"
-Zeker !"

En dat dan binnen 6 seconde ofzo
pi_19857300
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:37 schreef Wytze het volgende:

[..]

Hehehe goed om te horen

Knauwen vind ik juist heerlijk. Met een kauwgompje erin, dan kan ik niet ophouden. Zo heerlijk voel ik me dan. Ongelovelijk is dat ! En dat lullen ik weet...

"Hey man ik voel me vet goed!"
-Ja man en je praat ook vet snel
"Ja?"
-Ja!
"Ow appart"
-Idd
"Voel me echt chill"
-Ja man ik ook
"Echt goed !"
-Zeker !"

En dat dan binnen 6 seconde ofzo
Of je bent zo waus dat je de pauzes er tussen in vergeten bent en het maar 6 seconden lijken wat in werkelijkheid 20 seconden was
Time-shifts zijn zo waanzinnig cool als je wappie bent
  zondag 13 juni 2004 @ 15:48:57 #164
The Taxman Cometh
pi_19857365
* TheWilliedockSaints zit er serieus aan te denken om helemaal te stoppen met mdma
  zondag 13 juni 2004 @ 15:53:43 #165
83921 poepert
lamme anus
pi_19857458
en waarom zit TheWilliedockSaints daar serieus aan te denken?
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19857496
Hehehe of dat iemand je wat uit probeert te leggen. Echt je hoort het niet goed. Nog een keer herhalen. Hoor je het wel. Nog een keer herhalen, je hoort het wel maar begrijpt het niet

hey begrijp er echt geen zak van
- He?
Dat ik er geen zak van begrijp
- Ik snap er geen zak van.
Ja
- Okay

zondag 13 juni 2004 @ 15:56:56 #167
12172 Rabieluh
pi_19857522
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:55 schreef NoXxa het volgende:
Hehehe of dat iemand je wat uit probeert te leggen. Echt je hoort het niet goed. Nog een keer herhalen. Hoor je het wel. Nog een keer herhalen, je hoort het wel maar begrijpt het niet

- He?
Ja
- Okay

zondag 13 juni 2004 @ 16:04:55 #168
The Taxman Cometh
pi_19857668
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:53 schreef poepert het volgende:
en waarom zit TheWilliedockSaints daar serieus aan te denken?
Slaapproblemen de dagen erna...en ach, de lol is er ook wel een beetje vanaf..

ik hou het voortaan bij de smartshop, en heel af een toe een lijntje
  zondag 13 juni 2004 @ 16:17:54 #169
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19857950
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Slaapproblemen de dagen erna...en ach, de lol is er ook wel een beetje vanaf..

ik hou het voortaan bij de smartshop, en heel af een toe een lijntje
Tja, als je het wel zo'n beetje gezien hebt ermee, lijkt het me logisch om ermee te kappen inderdaad. Maar ik dacht dat je allang gestopt was met MDMA
  zondag 13 juni 2004 @ 16:59:50 #170
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_19859065
quote:
Ook een leuke: Om half 2 pilletje pakken. Naar gevoel een uurtje later wordt er gezegd dat het kwart voor 7 is en dat we gaan
Heb ik ook altijd.
Vraag ik iemand om de tijd, is het 4 uur. Voor m'n gevoel een kwartier later is het al weer 6 uur. Ha ha maar wel de tijd van me leven op dat moment.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  zondag 13 juni 2004 @ 17:30:41 #171
16082 Wytze
...Confidential
pi_19859831
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:55 schreef NoXxa het volgende:

- He?
Ja
- Okay

De tering ja, dat heb ik ook vaak gehad...

"Heb je nog fruit in de koelkast?"
-Wat?
-Wat zeg je nou ?
-Ik snap echt geen hol van wat je zegt
"Laat maar"
  zondag 13 juni 2004 @ 17:51:13 #172
80718 _PlastikMan
Disconnect my brain
pi_19860296
Hehe na de 3e keer herhalen allebei een glimlachje... okeej laat maar
pi_19862665
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:30 schreef Wytze het volgende:

[..]

De tering ja, dat heb ik ook vaak gehad...

-Wat?
-Wat zeg je nou ?
-Ik snap echt geen hol van wat je zegt
"Laat maar"
Hahaha idd. Laat maar...

Of maakt niet uit jongen!! Maakt nie uit!
  zondag 13 juni 2004 @ 19:51:58 #174
The Taxman Cometh
pi_19862891
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:17 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, als je het wel zo'n beetje gezien hebt ermee, lijkt het me logisch om ermee te kappen inderdaad. Maar ik dacht dat je allang gestopt was met MDMA
nee ik was heel erg geminderd

en nu is toch wel het moment gekomen om er definitief mee te stoppen
  zondag 13 juni 2004 @ 19:57:31 #175
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19863063
Tja ik heb het ook wel eens genomen, leuk geweest in begin maar voorlopig ff niet meer...
Iemand ooit gehad dat je op xtc, een paddo flashback kreeg?
:) :D
  zondag 13 juni 2004 @ 20:02:22 #176
The Taxman Cometh
pi_19863219
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef YoriZ het volgende:
Iemand ooit gehad dat je op xtc, een paddo flashback kreeg?
  maandag 14 juni 2004 @ 09:54:34 #177
16082 Wytze
...Confidential
pi_19874158
Even berichtje aan GaylordFucker

je signature is echt koning

I said no to drugs,
But they didn't listen.
pi_19875284
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:54 schreef Wytze het volgende:
Even berichtje aan GaylordFucker

je signature is echt koning

I said no to drugs,
But they didn't listen.
En ook nog 3,4-methylenedioxymethamphetamine (mdma) er achter
  maandag 14 juni 2004 @ 14:05:46 #179
16082 Wytze
...Confidential
pi_19880506
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:51 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

En ook nog 3,4-methylenedioxymethamphetamine (mdma) er achter
Hehehe

Iedereen zijn shit voor DefQon al in huis ?
  maandag 14 juni 2004 @ 14:07:22 #180
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19880566
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:05 schreef Wytze het volgende:

[..]

Hehehe

Ik heb altijd shit in huis
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:11:44 #181
12172 Rabieluh
pi_19880687
hmm ik niet, ik trek graag snel door na de poepoe.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:13:17 #182
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19880735
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:11 schreef Rabieluh het volgende:
hmm ik niet, ik trek graag snel door na de poepoe.
ja ik ook
maar luiers kun je zo moeilijk door de plee proppen
*Zucht* waarom nou toch?
  maandag 14 juni 2004 @ 14:16:26 #183
16082 Wytze
...Confidential
pi_19880830
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:07 schreef SirWacko het volgende:

[..]

Ik heb altijd shit in huis
Junk
  maandag 14 juni 2004 @ 14:16:28 #184
12172 Rabieluh
pi_19880832
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:13 schreef SirWacko het volgende:

[..]

ja ik ook
maar luiers kun je zo moeilijk door de plee proppen

Herinnert me er aan dat we wel vrij vaak katteshit in huis hebben, 'swinters meer als in de zomer.
Das pas hard joh
  maandag 14 juni 2004 @ 14:24:49 #185
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
  maandag 14 juni 2004 @ 14:44:14 #186
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19881591
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:24 schreef Hephaistos. het volgende:
----------------> Coffeeshop "The Afterparty" Deel 14

*Zucht* waarom nou toch?
pi_19885101
[quote]Op maandag 14 juni 2004 14:05 schreef Wytze het volgende:

[..]

Hehehe

[/quoteHehehe zeker weten. Die nog genoeg euro's op voorraad. Komt helemaal goed. Alleen nog ff baal hasj halen van de week.
pi_19887987
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:05 schreef Wytze het volgende:

[..]

Hehehe

Nja misschien nog wat hasj halen maar was niet van plan spees op defqon rond te lopen
Maar heb wel wat in huis
Misschien later op de dag/begin van de avond ofzo
pi_19888300
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Nja misschien nog wat hasj halen maar was niet van plan spees op defqon rond te lopen
Maar heb wel wat in huis
Ik ga eerst ff rondje lopen, dan begin ik langzaam aan. Als ik er goed ana ben jointje erbij. Super lekker!
  maandag 14 juni 2004 @ 19:31:13 #190
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19888733
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Maar heb wel wat in huis
Van 2 of 3 pilletjes loop je toch niet spees rond? Gewoon lekker gevoel...
pi_19888835
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:31 schreef Exhale_02 het volgende:

[..]

Na 2 eurotjes was ik redelijk heen hoor. Maar had ze ook in vrij korte tijd op. Denk dat ik defqon wel trek op 3 wappies. En dan nog halfje op de after.
pi_19888894
quote:

[..]

Ik weeg 60 kilo en ben een klein mannetje dan slaan 150 mg pillen heel hard in en ben ik zo spees als een plank
pi_19888957
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:36 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Ik weeg 60 kilo en ben een klein mannetje dan slaan 150 mg pillen heel hard in en ben ik zo spees als een plank
Halfjes doen dus.
pi_19889034
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:38 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Halfjes doen dus.
pi_19889055
quote:

[..]

nou...

heb ooit alles omver gelopen in de fun omdat ik er 3 op had, niet echt leuk !
after turn the volume up, it's my beat !
pi_19889093
Damn ik heb vanacht echt zwaar ruk gesalpen van die krengen.

Eerst kon ik niet in slaap komen. Toen kut muggen om m'n hoofd.
Toen ik eenmaal sliep schrok ik wakker om te voelen of m'n vriendin nog naast me lag. Om dan te beseffen dat die gewoon thuis sliep.
Kheb gedroomd over vorige feesten. En over defqon.. pfff beetje wazgi allemaal.
pi_19889191
heb je ook dat er zo ONTIEGELIJK veel door je hoofd gaat als je dan in bed ligt wanneer je gaat slapen na een pilletje?

ik bleef maar allemaal van die modelautotjes zien die een afgrond inreden. en zo een hele optocht ofzo, het BLEEF maar doorgaan? en de hele avond niet naar plee gehoeven. lig je in je bed, zegt me neef. kut man ik moet pissen. ik: "ja man ik ook". Hij geweest , ik geweest. na 5 minuten, hij: "shit man, moet ALWEER pissen!" en ik ook weer! zo ging dat 3 keer in 15 minuten ofzo
  maandag 14 juni 2004 @ 19:53:23 #198
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19889365
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:36 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Mitsubishi 180 mg...
bij 80 kilo 1,78m....
zelfde effect... je vliegt... en hard ook..
*Zucht* waarom nou toch?
  maandag 14 juni 2004 @ 19:57:38 #199
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19889504
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:53 schreef SirWacko het volgende:

[..]

Mitsubishi 180 mg...
bij 80 kilo 1,78m....
Daarom moet je ook gewoon pilletjes hebben van 80-100mg...
pi_19889516
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:53 schreef SirWacko het volgende:

[..]

Mitsubishi 180 mg...
bij 80 kilo 1,78m....
65 kilo
1,77m
150mg

Zooooeeeeemmmm
  maandag 14 juni 2004 @ 20:15:42 #201
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_19889974
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef mithrandirrr het volgende:
heb je ook dat er zo ONTIEGELIJK veel door je hoofd gaat als je dan in bed ligt wanneer je gaat slapen na een pilletje?
Yep, heb k ook altijd.

Maar meestal is dat 5 minuten ofzo en dan val ik als een blok in slaap.
pi_19890007
Mnou dat had ik dus die avond zelf. beethe schemer toestand. slapen waken.
En ik zag een schilderij dat zich vermenigvuldigde over de hele wand. Rood, oranje en gele tinten door elkaar en in elkaar. Vet mooi maar wel vaag.
  maandag 14 juni 2004 @ 22:31:48 #203
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19894376
quote:
Nou dat valt nog mee dan , ik weeg 52 kilo en ben ong 1.68 dat is pas klein mannetje. Maar idd voor mij is 1 pil van 150 mg al teveel dan ga ik echt te hard daarom neem ik ze ook per half dan is het nog goed te doen... iedereen z'n eigen grens he Maar voorlopig laat ik ze ff liggen ik heb al teveel drugs op in korte tijd en dat is een beetje blijven hangen, als ik al een joint rook krijg ik trip terug

maarja komt wel goed
pi_19894841
quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:16 schreef NoXxa het volgende:
Mnou dat had ik dus die avond zelf. beethe schemer toestand. slapen waken.
En ik zag een schilderij dat zich vermenigvuldigde over de hele wand. Rood, oranje en gele tinten door elkaar en in elkaar. Vet mooi maar wel vaag.
Ik ben dus niet de enige die gaat hallucineeren das fijn om te horen
Ik zag op In Qontrol allemaal live schattige teddybeertjes op de muur overal lijnen (op mensen de muur enz) en er verdweden op het hoogtepunt ineens mensen of kwamen er bij. En het ene moment zag ik iedereen met zonnebrillen op en dan weer niet of 1 meisje met een dikke jas en vanalles aan en daarna in string Heel erg vaag maar heeel erg leuk

* gaylordfukker wil terug
  maandag 14 juni 2004 @ 22:51:47 #205
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19895067
quote:
Op maandag 14 juni 2004 22:45 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die gaat hallucineeren das fijn om te horen
Ik zag op In Qontrol allemaal live schattige teddybeertjes op de muur overal lijnen (op mensen de muur enz) en er verdweden op het hoogtepunt ineens mensen of kwamen er bij. En het ene moment zag ik iedereen met zonnebrillen op en dan weer niet of 1 meisje met een dikke jas en vanalles aan en daarna in string Heel erg vaag maar heeel erg leuk

* Exhale_02 wil terug
Ik hallucineer ook weleens...

Op Awakenings in april dacht ik dat iedereen op de dansvloer op stoelen ging zitten en 2 tellen later lagen ze allemaal dood op de grond (dit zag ik vanaf de tribune). Er hing de hele tijd een soort van zeepbel een meter voor me...ook erg vaag... Of meisjes die een tafel aan hun reet hadden...ook lekker. Zo zie je maar weer dat veel drank + pillen geen goede combi is...
  maandag 14 juni 2004 @ 22:53:30 #206
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19895122
Ik voelde op inqontrol iets op m'n shouder tikken, d'r was niemand achter me. Twee keer gebeurd...

had 150 mg pilletje op Visuele hallucinaties had ik niet echt, wel met gehoor (geluid was soms gewoon heel zacht ik kon iedereen duidleijk horen zelfs mensen die ver weg waren die je normaal niet kon horen) en ook gevoel dus..... (bijv. dat tikken) en verder hallucinaties kwa gedachten.... Verder als zo'n ding eenmaal begint uit te werken vind ik het net een slaap pil, kan dan zo in slaap vallen en helemaal weg dromen....
  maandag 14 juni 2004 @ 22:55:26 #207
12172 Rabieluh
pi_19895192
Of je zag de persoon gewoon niet die 't deed terwijl die naast je stond
  maandag 14 juni 2004 @ 22:59:27 #208
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19895343
Nee er was echt helemaal niemand in de buurt die dat gedaan kon hebben Het was best wel wazig, nou zit ook wel een beetje in truth enzo en kan ik er wel iets van maken maarja, of je dat kan vertrouwen als je onder invloed bent is ook weer een ander verhaal...
pi_19904737
Gatver jullie reageren nogal raar op pillen zeg, stop er maar allemaal mee

Hallucinaties eenmaal gehad ja en dit was na 9 pillen op een dag.
Pissen doe ik niet meer dan anders, slapen doe ik als een blok, heb zelf nog in slaap gevallen middenin.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:21:36 #210
16082 Wytze
...Confidential
pi_19907419
Geflipte ervaringen allemaal
pi_19914447
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef P4nic het volgende:
Gatver jullie reageren nogal raar op pillen zeg, stop er maar allemaal mee
Is toch niet gezellig als iedereen stopt? ben jij dadelijk de enige die hier aan het posten is
  dinsdag 15 juni 2004 @ 17:44:05 #212
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19914891
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:58 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

65 kilo
1,77m
150mg

Zooooeeeeemmmm
heerlijk is dat
*Zucht* waarom nou toch?
pi_19915012
Slaat XTC harder in als je het NA coke neemt?
Life sucks
  dinsdag 15 juni 2004 @ 17:52:16 #214
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19915130
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 17:48 schreef mr.marcus het volgende:
geen idee... als ik coke gebruik, doe ik alleen coke... geen combi...
Maar denk het wel he...
*Zucht* waarom nou toch?
pi_19915237
Nog nooit gedaan.. En zal er ook niet van komen ook.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 17:58:52 #216
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19915285
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 17:56 schreef NoXxa het volgende:
*Zucht* waarom nou toch?
pi_19915346
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 17:58 schreef SirWacko het volgende:

[..]

Ik krijg al last van m'n neus als ik iemand anders zie snatsen.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 18:09:51 #218
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19915542
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:01 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Ik krijg al last van m'n neus als ik iemand anders zie snatsen.
Ik snats niet... ik snuif alleen
neej ik snap je wel... zelf weten wat je doet...
*Zucht* waarom nou toch?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 18:54:44 #219
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19916566
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 17:48 schreef mr.marcus het volgende:
Ik doe het wel eens allebei... En naar mijn idee remt t alleen maar, aangezien je van coke juist 'nuchter' wordt... Maar niet echt een groot verschil ofzo en het ligt natuurlijk ook aan het moment.
pi_19917343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:54 schreef Exhale_02 het volgende:

[..]

Ik doe het wel eens allebei... En naar mijn idee remt t alleen maar, aangezien je van coke juist 'nuchter' wordt... Maar niet echt een groot verschil ofzo en het ligt natuurlijk ook aan het moment.
True, maar dat is volgens mij Coke NA XTC, toen ik laatst GHB na coke nam sloeg dat ook zo heerlijk hard in.
Weet ik veel, misschien omdat je al flink veel dopamine hebt?
Life sucks
pi_19922369
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:09 schreef SirWacko het volgende:

[..]

Ik snats niet... ik snuif alleen
Wat is het verschil?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:41:41 #222
83921 poepert
lamme anus
pi_19922918
een ander woord??
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:42:59 #223
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_19922968
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 22:26 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
ik zat flauw te doen....
*Zucht* waarom nou toch?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 23:13:18 #224
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_19923941
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:26 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

True, maar dat is volgens mij Coke NA XTC, toen ik laatst GHB na coke nam sloeg dat ook zo heerlijk hard in.
Weet ik veel, misschien omdat je al flink veel dopamine hebt?
marcus waarom mail je me niet??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_19926218
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 23:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

marcus waarom mail je me niet??

deze jongen heb ik kaarten verkocht van RHCP maar hij had ze nog niet ontvangen, oh oh troubles, hij schijnt wel een aardig paranoia mafkees te zijn geld gestuurd, niets ontvangen :(

[ Bericht 16% gewijzigd door mr.marcus op 16-06-2004 01:00:42 ]
Life sucks
  woensdag 16 juni 2004 @ 02:16:40 #226
The Taxman Cometh
pi_19927401
pi_19927451
  woensdag 16 juni 2004 @ 02:25:33 #228
The Taxman Cometh
pi_19927459

pi_19927463
Life sucks
pi_19927472
en heb je ze verstuurd?
pi_19927476
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 02:28 schreef Steve.Porter het volgende:
en heb je ze verstuurd?
Ja echt waar steve, zonder gekheid....
Life sucks
pi_19927490
on topic nu weer!
  woensdag 16 juni 2004 @ 02:33:36 #233
The Taxman Cometh
pi_19927491
  woensdag 16 juni 2004 @ 03:31:42 #234
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_19927715
Roze Mercedes
Lacoste

vet uit me dak
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 16 juni 2004 @ 08:29:30 #235
16082 Wytze
...Confidential
pi_19928293
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 17:56 schreef NoXxa het volgende:
Zonde van je geld ook, vind het nog geen kwartje waard
  woensdag 16 juni 2004 @ 08:33:00 #236
16082 Wytze
...Confidential
pi_19928316
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:54 schreef Exhale_02 het volgende:

[..]

Vriend van me doet dit wellis met speed om de inslag te voorkomen. Maar die vinden de meeste fokkers juist lekker. Denk niet dat het harder inslaat, eerder remt idd
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:30:44 #237
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19930225
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 08:33 schreef Wytze het volgende:

[..]

Vriend van me doet dit wellis met speed om de inslag te voorkomen. Maar die vinden de meeste fokkers juist lekker. Denk niet dat het harder inslaat, eerder remt idd
Maar speed is ook wel weer een iets ander goedje eh...
pi_19935557
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 08:29 schreef Wytze het volgende:

[..]

Zonde van je geld ook, vind het nog geen kwartje waard
Duur dat wel... maar toch
Life sucks
pi_19935975
Kheb genoeg lol op een xje. En die kosten geen reet. .
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:59:56 #240
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_19936132
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:54 schreef NoXxa het volgende:
Maar toch mis je dan iets essentieels...
pi_19943469
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:54 schreef NoXxa het volgende:
hehe don't get me wrong, MDMA prefereer ik ver boven sos, maar soms is sos gewoon ook fijn. Ben je ook lang niet zo gaar van. Vergeet je niet alles. Kun je die week daarne je gewoon concentreren enzo.
Life sucks
pi_19975645
ff vraagje.

Stel een hele pil doe je 4 uur op. Doe je dan op een halve 2 uur. Of werkt ie net zo lang maar minder krachtig?
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:18:12 #243
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19975720
Minder lang, minder krachtig.

Ik krijg een beetje een licht gevoel in mijn hoofd, wordt wat vrolijker en actiever van een halfje.
Heeft iemand toevallig ervaring met wit gespikkelde mitsu's ?
FUCK!
pi_19975816
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:18 schreef Et-Cetera het volgende:

Ik krijg een beetje een licht gevoel in mijn hoofd, wordt wat vrolijker en actiever van een halfje.
Okay. Thnx

Nee geen ervaring mee zelf.
pi_19975884
zeker ervaring mee, al eerder in dit topic genoemd, niet overdreven zwaar wel lekker waus ofzo kan niet goed uitleggen haha, gewoon chille dingen, neem er niet teveel want dan ga je nekken.

ofzo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:23:31 #246
16082 Wytze
...Confidential
pi_19985758
quote:

Ja die hadden wij 2/3 weken geleden. Kut pillen

Geen energie, alleen duf, wel vrolijk, maar niet echt lekker. Als je andere kan krijgen, andere nemen. Zo niet veel kopen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:37:26 #247
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19986080
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:15 schreef NoXxa het volgende:
ff vraagje.

Stel een hele pil doe je 4 uur op. Doe je dan op een halve 2 uur. Of werkt ie net zo lang maar minder krachtig?
Hij klapt er dan niet zo hard in als dat het doet met een hele.. Ik zelf vind een halve eerst fijner, omdat ie er dan wat rustiger in klapt, dan na half uurtje nog een halve. Dan bennik stuk vrolijker
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:44:50 #248
16082 Wytze
...Confidential
pi_19986231
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Hij klapt er dan niet zo hard in als dat het doet met een hele.. Ik zelf vind een halve eerst fijner, omdat ie er dan wat rustiger in klapt, dan na half uurtje nog een halve. Dan bennik stuk vrolijker
Me 2 Maar binnenkort krijgen we weer Bacardi's als het goed is. Dat waren de enige pillen waarbij ik de inslag echt heerlijk vond, echt super lekker. En dat was met een halve. Dus daar moet een hele helemaal super lekker zijn
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:45:54 #249
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_19986253
Jaar terug begon ik echt elke week met 2 tegelijk. Dan sta je helemaal op je kop en krijg je niet meer zoveel mee.. Daarom nu (als ik al slik, bijna niet meer) een halfje per keer
pi_19986598
quote:
Ja, een tijdje geleden kwam iemand er mee aanzetten.
Heb 'em geprobeert maar vond het niets speciaals.
De laatste goede mitsubishi was een driehoekige, da's zeker 3 jaar geleden dat ik die had.
De echte mitsubishi's zoals we die van 7 jaar geleden kenden zijn helemaal niet meer te krijgen.
Bij verre weg de meesten zijn tegenwoordig neppers.

Witte eurotjes daarintegen
pi_19987496
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ja, een tijdje geleden kwam iemand er mee aanzetten.
Heb 'em geprobeert maar vond het niets speciaals.
De laatste goede mitsubishi was een driehoekige, da's zeker 3 jaar geleden dat ik die had.
De echte mitsubishi's zoals we die van 7 jaar geleden kenden zijn helemaal niet meer te krijgen.
Bij verre weg de meesten zijn tegenwoordig neppers.
wij hebben die driehoekige (weet niet of het dezelfde zijn). zijn wel goed. als ik er 1 neem sta ik een uur later al zo strak als een bos uien .
moeten ze nog een keertje echt laten testen. dan weten we tenminste zeker. want de vriend van de dealer had het over 130 mg. maar dat lijkt me een beetje overdreven..
pi_19991476
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:44 schreef Wytze het volgende:

[..]

Me 2 Maar binnenkort krijgen we weer Bacardi's als het goed is. Dat waren de enige pillen waarbij ik de inslag echt heerlijk vond, echt super lekker. En dat was met een halve. Dus daar moet een hele helemaal super lekker zijn
roze?
Life sucks
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:08:53 #253
16082 Wytze
...Confidential
pi_19994404
quote:
* Wytze wilt ze ook een keer proberen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:09:24 #254
16082 Wytze
...Confidential
pi_19994423
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:44 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

roze?
Nope witte, die zijn echt koning. Super goed. Als je ze kan krijgen, zeker halen
pi_19994687
* gaylordfukker heeft bericht over rode draakjes uit Arnhem die zijn ongeveer 100 mg
pi_19995961
ik wil een keer xtc proberen, ik heb best veel ervaring met wiet, maar met xtc helemaal geen eigen ervaring, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
'Expand my brain, learning juice!'
Last.fm
pi_19996055
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:55 schreef crossover het volgende:
ik wil een keer xtc proberen, ik heb best veel ervaring met wiet, maar met xtc helemaal geen eigen ervaring, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
stap 1: Lees er veel over en krijg een beetje inzicht over hoe het werkt etc. dat is handig en gewoon leuk om te doen

stap 2: Zoek iemand met goede pillen en ervaring

stap 3: Probeer het uit

pi_19996104
in je vrienden-/kennissen-kring rondvragen of iemand aan pillen kan komen.
dan een leuk avondje met je vrienden plannen en die dingen nemen, en dan een nachtje ultieme gezelligheid

lees anders de vorige delen, staat (naast een hoop gelul ) ook heel veel goede info in, oa over pre- en postloaden.
pi_19996170
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Yorrit het volgende:

[..]

wij hebben die driehoekige (weet niet of het dezelfde zijn). zijn wel goed. als ik er 1 neem sta ik een uur later al zo strak als een bos uien .
moeten ze nog een keertje echt laten testen. dan weten we tenminste zeker. want de vriend van de dealer had het over 130 mg. maar dat lijkt me een beetje overdreven..
Nja 130 mg is niet overdreven veel

* gaylordfukker heeft er 1 van 150 mg
pi_19998809
quote:

[..]
Die zijn zeker goed .
pi_19998876
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:58 schreef gaylordfukker het volgende:

[..]

stap 1: Lees er veel over en krijg een beetje inzicht over hoe het werkt etc. dat is handig en gewoon leuk om te doen

stap 2: Zoek iemand met goede pillen en ervaring

stap 3: Probeer het uit

Lees je er goed over in!! Maar dan ook echt goed, voor en nadelen. Gevolgen. Ga na wat andere mensen ervaren als ze het gebruikt hebben.
En bedenk donders goed, als je 1x hebt gebruikt wil je nog een keer. De eerste keer is meestal het beste!
Zorg dat je goede pillen van mensen krijgt die je vertrouwt.
Begin met een halve. En ga pas de volgende halve gebruiken als je na een uur a anderhalf uur nog niks voelt.
Zorg ervoor dat je vrienden weten wat je gebruikt. Zodat ze je kunnen helpen als het mis gaat. Nog beter zorg dat je samen met iemand die meer ervaring heeft je eerste ptje neemt.
En doe het in een vertrouwde omgeving. Iig een plek waar je je nuchter ook goed thuis voelt.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:32:38 #262
The Taxman Cometh
pi_20001259
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Yorrit het volgende:
in je vrienden-/kennissen-kring rondvragen of iemand aan pillen kan komen.
dan een leuk avondje met je vrienden plannen en die dingen nemen, en dan een nachtje ultieme gezelligheid

lees anders de vorige delen, staat (naast een hoop gelul ) ook heel veel goede info in, oa over pre- en postloaden.
jaaa
supergaaf
  zondag 20 juni 2004 @ 16:46:17 #263
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_20042949
Nou nou.. zaterdag had ik toch wat!!

Ik had een capsule genomen, sloeg heel geleidelijk in... echt heerlijk gewoon. Na een tijdje rondgespeesd te hebben zag ik ineens tafels, hekjes in de tenten @ defqon, heel apart
Maar nu het gekke, op een gegeven moment kreeg ik toch ineens klappertanden, ik was gewoon de controle over mijn gebit kwijt! Heeft iemand dit weleens gehad?
FUCK!
pi_20043044
MDMA-overload.
  zondag 20 juni 2004 @ 16:52:14 #265
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_20043100
aha
FUCK!
  zondag 20 juni 2004 @ 17:25:39 #266
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_20043947
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:45 schreef NoXxa het volgende:

Begin met een halve. En ga pas de volgende halve gebruiken als je na een uur a anderhalf uur nog niks voelt.
Ik zou ze voor de eerste keer liever eerst laten testen en pas als ze aardig heftig zijn beginnen met die halfjes. De eerste keer is erg mooi, dat moet je niet gaan vergooien met halfjes. Stel dat je pillen hebt van 60 mg, als je dan begint met een halfje ga je je ook afvragen waar nou al die drukte over gemaakt wordt.

Dus mijn tips voor de eerste keer:
- Lees je goed in, voor- en nadelen, risico's, wat moet je doen als het fout gaat, evt. pre en postloaden.
- Probeer uit te vinden waar je goede pillen kan halen. Als je aardig wat mensen kent die wiet roken zal dit niet zo'n probleem zijn.
- Laat ze testen om vervolgens te bepalen of je begint met een halfje of gelijk een hele doet.
- Doe het niet alleen, met vrienden is het stukken leuker.
- Drink elk half uur een glaasje water en neem af en toe rust als je het doet tijdens een feest. Drink er liever geen alcohol bij.
- Maak je nadat je een pilletje genomen hebt geen zorgen meer (behalve dan af en toe wat water en rust), go with the flow. Als je ze hebt laten testen, weet wat het inhoudt en bovenstaande tips volgt zijn de risico's klein / erg klein.
- Have a hell of a good time
  zondag 20 juni 2004 @ 17:56:53 #267
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_20044701
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:46 schreef Et-Cetera het volgende:

Ik had een capsule genomen, sloeg heel geleidelijk in... echt heerlijk gewoon. Na een tijdje rondgespeesd te hebben zag ik ineens tafels, hekjes in de tenten @ defqon, heel apart
Maar nu het gekke, op een gegeven moment kreeg ik toch ineens klappertanden, ik was gewoon de controle over mijn gebit kwijt! Heeft iemand dit weleens gehad?
Neem dan kauwgom ofzo... dan heb je er niet zo'n alst van.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:30:51 #268
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_20045513
Het was niet het gewone kauwen/knagen (dat had ik ook), maar mijn gebit sloeg echt op hol! Mijn tanden sloegen een aantal keer gewoon keihard op elkaar.. Ik weet zeker dat het pure mdma was in capsulevorm, geen speed ofzo
FUCK!
pi_20046293
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:30 schreef Et-Cetera het volgende:
Het was niet het gewone kauwen/knagen (dat had ik ook), maar mijn gebit sloeg echt op hol! Mijn tanden sloegen een aantal keer gewoon keihard op elkaar.. Ik weet zeker dat het pure mdma was in capsulevorm, geen speed ofzo
Ja, dat kan voorkomen.
Heb het zelf ook wel gehad en heb het vaker gezien bij anderen.
Een vriend van me had het laatst heel erg, maar goed toen hadden we ook meer dan 600mg MDMA achter de kiezen.
Zeker als je dingen begint te zien terwijl je MDMA hebt gehad duid het er op dat je zeker een hoge dosering hebt gehad.
Weet je niet hoeveel er in zat?
Ben je de hele nacht doorgegaan op 1 capsule?
Als dat zo is ga er dan maar van uit dat het krachtige shit was
pi_20046354
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Als het dezelfde zijn als ik toen had dan geloof ik 130mg wel hoor.
Waren best heftige pillen destijds
pi_20046727
quote:

Je was niet de enige die hekjes en hangtafels zag staan.
Ik zag ook scooter en complete picknick stelletjes... . Vriendin van me zag mega lucifers. Iemand is daar gewoon aan het fucken geweest met ons.

En klappertanden heb ik ook altijd. Juist geen kauwgom eten want dan train je je spieren. Lollies zuigen, en roken.
pi_20046797
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:27 schreef NoXxa het volgende:
En klappertanden heb ik ook altijd. Juist geen kauwgom eten want dan train je je spieren. Lollies zuigen, en roken.
Idd ivm die kauwgun, velen zeggen dit helpt maar het doet juist het tegenovergestelde.
pi_20046894
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:29 schreef P4nic het volgende:

[..]

Idd ivm die kauwgun, velen zeggen dit helpt maar het doet juist het tegenovergestelde.
Ik heb al eens iemand horen vertellen dat hij bijna gestikt was in kauwgom.
Hij voelde zich zo lekker en was zo heerlijk aan het spacen dat hij niet opmerkte dat het kauwgompje achter in zijn keel was gevallen.
Pas toen hij in ademnood kwam merkte hij pas wat er aan de hand was en heeft hij het kunnen ophoesten.
pi_20047233
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:29 schreef P4nic het volgende:

[..]

Mja vooral roken wordt mijn tik als ik strak sta. Verdomme pakje in een uur weg gezogen :S.
pi_20047459
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:48 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Mja vooral roken wordt mijn tik als ik strak sta. Verdomme pakje in een uur weg gezogen :S.
Ja, meestal is roken dan heerlijk en maak je van een (bijna) niet roker een kettingroker
Maar soms ook juist walgelijk vind ik... hangt er net een beetje van af hoe het valt.
  zondag 20 juni 2004 @ 20:00:39 #276
80718 _PlastikMan
Disconnect my brain
pi_20047521
Het belangrijkste van een kauwgumpje is toch dat je je tanden niet verslijt... zeker voor de mensen die elke week gebruiken is kauwgum aan te raden... ook hou je zo meer speeksel in je mond waardoor je mond 'schoner' blijft. (minder bacterien, minder gaatjes)
pi_20047997
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:57 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ja, meestal is roken dan heerlijk en maak je van een (bijna) niet roker een kettingroker
Maar soms ook juist walgelijk vind ik... hangt er net een beetje van af hoe het valt.
Idd zware ketting roker dus. Kon echt niet stoppen man.

Khad overigens wel mega pijn in m'n kop na defqon. Kan dat komen door ontrekking van vocht uit je lichaam?
Twas met een ibuprofen en een kwartje zo verholpen welis waar.
pi_20055162
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:19 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Idd zware ketting roker dus. Kon echt niet stoppen man.

Khad overigens wel mega pijn in m'n kop na defqon. Kan dat komen door ontrekking van vocht uit je lichaam?
Twas met een ibuprofen en een kwartje zo verholpen welis waar.
Ja, uitdroging is meestal wel de oorzak van hoofdpijn.
Meestal drinkt men toch te weinig op feesten.
Maar als je veel gerookt hebt kan ik me ook voorstellen dat je bloedvaten zich iets gaan vernauwen en dat je daardoor ook misschien sneller kans maakt op hoofdpijn.
pi_20055535
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:25 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik zou ze voor de eerste keer liever eerst laten testen en pas als ze aardig heftig zijn beginnen met die halfjes. De eerste keer is erg mooi, dat moet je niet gaan vergooien met halfjes. Stel dat je pillen hebt van 60 mg, als je dan begint met een halfje ga je je ook afvragen waar nou al die drukte over gemaakt wordt.
dat had ik dus
Maar voor beginners die hun pillen niet laten testen zijn halfjes wel aan te raden
pi_20058603
quote:

Freaky ervaring zeg, nog nooit meegemaakt.

Als je heel veel neemt ga je dan ALTIJD hallucineren?
Heb toch aardig wat genomen soms maar niet echte hallucinaties gehad, althans niet verder dan afstapjes en hekjes.
Life sucks
  maandag 21 juni 2004 @ 13:08:25 #281
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_20063020
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:41 schreef NoXxa het volgende:

[Witte euro'tjes]

Die zijn zeker goed .

Khad ze op In Qontrol
Senatus Populus Que Romanus
pi_20063376
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:08 schreef Nynex het volgende:

[..]

[afbeelding]

Khad ze op In Qontrol
Boordevol liefde .
pi_20065119
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:57 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Als je heel veel neemt ga je dan ALTIJD hallucineren?
Heb toch aardig wat genomen soms maar niet echte hallucinaties gehad, althans niet verder dan afstapjes en hekjes.
of het altijd is weet ik niet, maar als ik veel neem hallucineer ik wel, en wel wat meer dan alleen afstapjes en hekjes!
Zo stond ik ooit eens op de dansvloer, terwijl ik me zelf in een oud Amerikaans cowboy stadje met saloon en al waande..
Die hallucinaties kunnen echt intens zijn. Ik heb ook altijd last van mijn coordinatie gevoel. Dan sta je bv. met je hoofd naar de DJ, maar heb je het idee dat je dat links van hem doet.. beetje vaag, maar de meeste gebruikers zullen het herkennen
pi_20065333
Hallucinaties heb ik ook altijd vrij snel last van. Inderdaad barretjes. bankjes en afstapjes. Maar vooral als ik die dag gewerkt heb dan ben ik in m'n hoofd gewoon weer klanten aan het helpen...
pi_20067365
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:28 schreef Steve.Porter het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd last van mijn coordinatie gevoel. Dan sta je bv. met je hoofd naar de DJ, maar heb je het idee dat je dat links van hem doet.. beetje vaag, maar de meeste gebruikers zullen het herkennen
Daar heb ik ook echt last van hoor.

Als je 2x in week wilt nemen (awakenings en dan sensation black) werkt de 2e keer dan wel gewoon goed of moet je ietsje meer nemen?

Voor sensation hadden we al afgesproken om flink te snoepen, maar de techno @ awakenings is ook zo fijn met wat mdma achter de kiezen... En om hier nou een keuze te moeten maken is ook weer zo zonde.
Life sucks
pi_20067454
De tweede keer is het gevoel echt minder. Je topt veel minder. Het blijft dan een moeilijke keuze. Het is of de eerste keer rustig aan met max 1 of een half zodat je de tweede keer ook nog goed kan genieten. Of de eerste keer vol en dan is het de tweede keer minder. Bij mij ligt het er dan altijd aan bij welk feest ik het meer naar m'n zin wil hebben.
pi_20067518
Awakenings wilde ik sowieso rustig aan doen en er maar 1tje nemen . 't is toch een dag festival hè
Is het trouwens mogelijk om daarna weer naar huis te rijden (zo'n 5 a 6 uur nadat je genomen hebt)
Life sucks
pi_20067797
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:58 schreef LostFormat het volgende:
De tweede keer is het gevoel echt minder. Je topt veel minder. Het blijft dan een moeilijke keuze. Het is of de eerste keer rustig aan met max 1 of een half zodat je de tweede keer ook nog goed kan genieten. Of de eerste keer vol en dan is het de tweede keer minder. Bij mij ligt het er dan altijd aan bij welk feest ik het meer naar m'n zin wil hebben.
Of zorgen dat je goed aan pre- en postloading doet.
Doordat je veel oxidatieve stress bespaard blijft zullen je synapsen beter blijven werken en gaat de cyclus van 5HT afgave en heropname grotendeels ongestoord verder.

Ik heb dit eens getest door op de tweede dag (24 uur later) ook nog een 1/4 pilletje te nemen.
Dit kwartje kwam zelfs onverwacht heftig aan

Vroeger was er een periode dat we drie van de vier weekenden uitgingen en xtc slikten.
Toen merkte ik i.d.d. duidelijk dat na week 3 ik zeker 1 a 1 1/2 pilletje meer nodig had voor een avond.
Een vriend van me heeft ooit eens 4 dagen achter elkaar genomen met carnaval... op dag vier werkte de pillen helemaal niet meer.
Alleen nog een beetje oppeppend, meer niet.
pi_20067847
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Of zorgen dat je goed aan pre- en postloading doet.
Doordat je veel oxidatieve stress bespaard blijft zullen je synapsen beter blijven werken en gaat de cyclus van 5HT afgave en heropname grotendeels ongestoord verder.
* mr.marcus standaard pre/postload
quote:
Ik heb dit eens getest door op de tweede dag (24 uur later) ook nog een 1/4 pilletje te nemen.
Dit kwartje kwam zelfs onverwacht heftig aan
hehe... ff iets testen

[ Bericht 13% gewijzigd door mr.marcus op 21-06-2004 16:25:35 ]
Life sucks
pi_20068970
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Een vriend van me heeft ooit eens 4 dagen achter elkaar genomen met carnaval...
  maandag 21 juni 2004 @ 17:12:48 #291
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_20069361
Deze meneer zit er tegenwoordig weer vrijwel wekelijks aan....
  maandag 21 juni 2004 @ 17:20:07 #292
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_20069557
* pulsar2kx heeft zaterdag maar weer eens 1 pilletje gepakt na 10 weken niet meer gebruikt te hebben

Was weer lekker, heb niet teveel genomen zodat de kater niet te erg zou zijn, en dat viel idd heel erg mee

Ben echt weer helemaal ontstresst . De afgelopen maanden waren erg druk en hectisch voor mij, nou ik weer even flink los heb kunnen gaan (lichamelijk en geestelijk) voel ik me weer stukken beter dan vóór zaterdag

Ben echt supervrolijk nu
pi_20076920
de dinsdag moet nog komen hoor
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:40:11 #294
16082 Wytze
...Confidential
pi_20082028
@ NoXXa

Zijn de witte Bacardi's bij jou in de buurt al weer te krijgen ?
pi_20093434
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:40 schreef Wytze het volgende:
@ NoXXa

Zijn de witte Bacardi's bij jou in de buurt al weer te krijgen ?
Geen idee. Ben zelf nog voorzien. Maar zal eens vragen .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:01:22 #296
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_20097505
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:42 schreef Steve.Porter het volgende:
de dinsdag moet nog komen hoor
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:17:30 #297
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_20099701
haha
pi_20099785
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:01 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Same here dude!! Ik heb dus voor het eerst geen after X dip gehad!!

Ik denk dat dat komt omdat ik zondag nacht meteen ben gaan eten toen ik thuis kwam. Khad zo'n onwijze trek. Witte bolletjes met fruithagel gemaakt. Ging er in als zoete koek. Daarna lekker vanille yoghurt en ijs gegeten. Jammie jammie. Voel me toppie! Maar heb vanacht een nachtdienst dus weer een nacht doorhalen. Misschien maar ff wat ephedra mee sleuren just in case.
pi_20099825
after dip is volgens mij sowieso stukken milder als je naar een dagfestival bent geweest ipv een nachtfeest.
Je ritme is dan ook niet zo verneukt.
Life sucks
pi_20099877
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:22 schreef mr.marcus het volgende:
after dip is volgens mij sowieso stukken milder als je naar een dagfestival bent geweest ipv een nachtfeest.
Je ritme is dan ook niet zo verneukt.
Euh nou mijn ritme is wel fucked. Ben na defqon thuis doorgegaan. Maar niet te wild hoor. Khad kneiter pijn in me harses. Toen maar een ibuprofen plus een kwartje genomen. Binnen 30 min was ik van alle ellende verlost. Hebben tot zondag avond 18u vrolijk door gechilled in de woonkamer.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:25:55 #301
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_20099896
Ik ook , was vrijdag in groningen, psy-feestje in platform theater. Nog vet na-gechillt in de stad op zo'n hele chille warme-lucht-blaas-rooster (damn, wat was dat uber). Was om 11 uur weer thuis, tot 7 uur 's avonds gepit. Gelijk uit bed gestapt, kameraad opgehaald, was ik om 10 uur weer thuis. Hebben we ons neergeplaatst op de bank, weer pilletje gedropt . (denk je ook ff aan harm-reduction te gaan doen )
En tot 5 uur vetttt gechillt in bed.

En totaal geen dip ofzo .

(Zal ook zeker wel door dat pre/post-loaden komen, heb 40 tabletten weggewerkt ofzo )

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')