Toevallig verleden gedaan ivm het 40 jarig huwelijk van mijn ouders.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Voor het 25-jarig huwelijk van onze ouders willen wij, als kinderen, graag een leuke foto van ons 3en geven. Niet origineel natuurlijk, maar ze zullen dit zeker erg kunnen waarderen. Nu heb ik zelf geen enkel benul van fotografie, vandaar mijn vraag waar we in omgeving Rotterdam een goede, leuke foto kunnen laten maken, liefst voor niet al te veel geld.
Tevens de vraag wat een redelijke prijs is voor zo'n foto, met lijst. Ik zag al in een vorig topic een vrij levendige discussie over de prijs van 30 Euro. Mocht dit een gemiddelde prijs zijn voor een foto, is dit met een normale lijst dan iets van 60 Euro?
Bij voorbaat dank![]()
Ow ja, het is niet de bedoeling dat Fok-amateurfotografen zich hier aanbieden. Ongetwijfeld goed en goedkoop, maar waarschijnlijk veel geregel en de foto's moeten al op korte termijn gemaakt worden...
opname met contactsheet (overzicht van de gemaakte foto's in 't klein, daarvanaf kun je kiezen welke je wilt vergroten) was 29 euro. De foto (20x30) en de lijst (30x45) was dus iets van 50 euro. hangt natuurlijk helemaal af van formaat foto, lijst etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toevallig verleden gedaan ivm het 40 jarig huwelijk van mijn ouders.
Bij van de Starre in de Crimpenhof, krimpen aan den IJssel.
Mooie foto, mooie lijst. Totaal 80 eurie, maar dat is uiteraard voor een groot deel afhankelijk van de lijst.
Dank!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toevallig verleden gedaan ivm het 40 jarig huwelijk van mijn ouders.
Bij van de Starre in de Crimpenhof, krimpen aan den IJssel.
Mooie foto, mooie lijst. Totaal 80 eurie, maar dat is uiteraard voor een groot deel afhankelijk van de lijst.
Ik verwacht wel dat dat meevalt hoor, maar als je zelf perse een prof. wil hebben...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Ow ja, het is niet de bedoeling dat Fok-amateurfotografen zich hier aanbieden. Ongetwijfeld goed en goedkoop, maar waarschijnlijk veel geregel en de foto's moeten al op korte termijn gemaakt worden...
Swetsenegger en ik zijn getrouwdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dank!![]()
En E.T. ook bedankt. Ging jouw verhaal over dezelfde zaak of over een andere?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swetsenegger en ik zijn getrouwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |