abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:22:16 #1
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561263
Hmmm we gaan hard

Er is toch interesse

Het Chinese Leger

Het Chinese Leger deeltje 2
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:19 schreef Hawk het volgende:
Bij een 1 op 1 gevecht tussen een Chinese soldaat en een Amerikaan zet ik m'n geld op de Chinees.
The Americans act tough, the Chinese are tough


Ja opzig.. ik denk eerlijk gezegd wel dat een Chinese Reservist (PAP) een Amerikaanse National Garde mannetje geblinddoekt nog verslaat..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:24:19 #2
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561305
en trouwens, deze site werkt gewoon hoor bij mij http://www.emeraldesigns.com/matchup/military.shtml
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:24:31 #3
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561311
Goed, dat scheelt.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:12 schreef Wuder het volgende:

[..]

Aha invasie das leuk

FF denken, ik ben de Amerika.. Ik stuur mijn hele aanvalsleger richting Irak. Ik overwin makkelijk tegen een tegenstander uit de oertijd zonder luchtmacht, anti-air, moraal, moderne tanks, verdedigbare landschappen, bondgenoten, burgelijke steun...

Ik ben Amerika ik val een land aan: met een luchtmacht, met tanks die meedoen met de westerse tanks, met een leger dat wil vechten, met een nationalistische burgerbevolking, met atoomwapens, met anti-air, met bondgenoten, met zeer verschillende landschappen, met zware burgelijke steun, met in de geschiedenis als VS ass-kicken, met genoeg bevolking in eigen land om verzet te plegen..




Sorry hoor, de US Army is sterk en als het 1vs1 tegen PLA geplaatst wordt maakt PLA geen kans, maar een verdedigings oorlog, dat houdt de PLA met gemak vol..

Denk dat bij een onafhankelijkheids verklaring een CBG neerzetten het domste wat je kunt doen.. je maakt een lokale crisis tot een internationale..
Je leest niet.
De PLAAF heeft 30 jaar oude rommel die het einde van hun service life nadert, de airframes zijn OP, de Su 30K's zijn niet genoeg om de hele USAF op te ruimen, ongeacht hoe gemotiveerd je bent.
De T72 is absoluut geen tank die op internationaal vlak nog meespeelt, het ding rolde 30 jaar geleden van de band af en is nu gewoon hopeloos verouderd.
Hoeveel T98's zijn er? In een van die links stond in elk geval een absurd laag getal.
Anti air: ja, luchtdoelartillerie, get real, hoe effectief denk je dat die zijn tegen vliegtuigen die hun kruishoogte op 14-15 kilometer is?
Burgerlijke steun: noem jij het verzet in Irak buitengewoon pro Amerikaans? Ik niet.
Zware burgerlijke steun? Je verwart het met nationalisme, iemand die trots is op zijn land is niet noodzakelijk trots op de regering.
Om te zeggen dat 100% zich zal verzetten is kortzichtig, misschien 10% van de mensen die Anti VS-Taiwan zijn zal over genoeg kloten beschikken om openlijk gewapend verzet te plegen, give or take.


En de Nationale garde is geen militaire organisatie, dan moet je de reservisten hebben.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:25:29 #4
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19561337
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:22 schreef Wuder het volgende:
Hmmm we gaan hard

Er is toch interesse

Het Chinese Leger

Het Chinese Leger deeltje 2
[..]



Ja opzig.. ik denk eerlijk gezegd wel dat een Chinese Reservist (PAP) een Amerikaanse National Garde mannetje geblinddoekt nog verslaat..
Geblindoekt nog wel?
Ik denk dat die Amerikaan met blinddoek om dat Chineesje na met hem gejongleert te hebben en er zijn tanden mee geflost te hebben maar gewoon in zijn broekzak stopt om er later nog maar weer eens mee te spelen.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:26:58 #5
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561377
Überigens onderschat ik de Chinese soldaat niet, maar om blindelings te geloven wat de PLA Daily zegt gaat me ook wat te ver.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:28:48 #6
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561422
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:22 schreef Wuder het volgende:
Hmmm we gaan hard

Er is toch interesse

Het Chinese Leger

Het Chinese Leger deeltje 2
[..]



Ja opzig.. ik denk eerlijk gezegd wel dat een Chinese Reservist (PAP) een Amerikaanse National Garde mannetje geblinddoekt nog verslaat..
Ik wist niet dat de Nationale Reserve als eerste soldaat ging spelen.
De reservisten worden ingezet wanneer ze nodig zijn, niet als de VS of Nederland of Irak of China even gaan buitenspelen, en zeker niet als fronteenheden tenzij het echt de spuigaten uitloopt.
Reservisten zijn lang niet op hetzelfde niveau als carriére militairen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:30:08 #7
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561463
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef Piro het volgende:
Goed, dat scheelt.
[..]

Je leest niet.
De PLAAF heeft 30 jaar oude rommel die het einde van hun service life nadert, de airframes zijn OP, de Su 30K's zijn niet genoeg om de hele USAF op te ruimen, ongeacht hoe gemotiveerd je bent.
De T72 is absoluut geen tank die op internationaal vlak nog meespeelt, het ding rolde 30 jaar geleden van de band af en is nu gewoon hopeloos verouderd.
Hoeveel T98's zijn er? In een van die links stond in elk geval een absurd laag getal.
Anti air: ja, luchtdoelartillerie, get real, hoe effectief denk je dat die zijn tegen vliegtuigen die hun kruishoogte op 14-15 kilometer is?
Burgerlijke steun: noem jij het verzet in Irak buitengewoon pro Amerikaans? Ik niet.
Zware burgerlijke steun? Je verwart het met nationalisme, iemand die trots is op zijn land is niet noodzakelijk trots op de regering.
Om te zeggen dat 100% zich zal verzetten is kortzichtig, misschien 10% van de mensen die Anti VS-Taiwan zijn zal over genoeg kloten beschikken om openlijk gewapend verzet te plegen, give or take.


En de Nationale garde is geen militaire organisatie, dan moet je de reservisten hebben.
Nee klopt, de SU-30 zijn niet genoeg.. maar China heeft binnen een paar jaar een paar divisies vol Su-27/J-11/J-10.. dat spul kan ook gewoon goed strijden tegen de USAF.

De T-72 van de Irakezen hebben een groot genoeg kanon om Amerikaans armor te naaien. Ze hebben alleen zelf geen vuurgeleidingssysteem en geen tactiek. Laat China toevallig dat wel hebben en ook reactive armour..

De T-98s zijn er niet veel, maar de T-96 begint te komen. Die heeft dacht ik alleen geen zelfverdedigings-lasersysteem

Ja jij praat hier over bommers.. Ja, maar om doeltreffend te schieten heb je toch nog laagvliegende spul nodig en om troepen neer te zetten heb je helicopters nodig en die schiet je makkelijk neer met anti-air.

Chinezen zijn misschien niet allemaal voor de regering, maar ze zijn wel voor CHINA!!
Vergeet dat niet! Invasie is een Invasie!

Ja en de PAP is eigenlijk een soort marechaussee/politie
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:30:51 #8
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19561487
Chinezen hebben natuurlijk ook het nadeel dat Aziaten meestal kleiner, lichter en minder sterk zijn dan blanken en negers.

Je ziet niet snel een Chineesje of een Jap de K1 winnen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:30:55 #9
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561491
Hawk:
Lachwekkend gewoon.
Als China geen invasie het hoofd kon bieden was het allang binnengevallen door de VS en bondgenoten.
BTW. Wat China militair allemaal in huis heeft bestaat merendeel uit giswerk en veronderstellingen....:W.

Want jij weet precies hoeveel mensen daar informatie doorspelen aan buitenlandse mogendheden.
Vertel nooit alles wat je weet, en dat geldt ook voor de States, die gaan echt niet aan de grote klok hangen wat ze allemaal over de PRC weten.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:30:55 #10
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561492
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Piro het volgende:
Überigens onderschat ik de Chinese soldaat niet, maar om blindelings te geloven wat de PLA Daily zegt gaat me ook wat te ver.
Ja komop, wat er gestuurd wordt naar die trainingskampen zijn ook gewoon mensen van Navy SEALS niveau, dus kan best dat het klopt..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_19561517
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:03 schreef Piro het volgende:

[..]

Oh please, als Rusland enkel voor de export produceert en die inkomsten direct in nieuwe exportspullen moet steken schiet je er geen zak mee op, of je overdrijft aan de Russische kant, of het is gewoon reëel om te zeggen dat Rusland heel makkelijk kan zeggen dat ze de tering kunnen krijgen.
In de situatie die jij schetst zijn zij enkel R&D lab voor de PRC en dat lijkt me niet echt realistisch.

MBT het tweede: hier hebben we het over gehad, het rapport zegt dat de Chinese luchtmacht niet flexibel is en de airframes het einde van hun service life nadert.
De weinige SU 30K's die ze hebben zijn in geen geval voldoende om de gehele Taiwanese en UK/VS luchtmacht op te ruimen in geval van een invasie.
Op het gebied van pantservoertuigen is de landmacht hopeloos achterhaald.
T5X en T6X tanks vormen de grootste hoeveelheid tanks.
De marine is een brown water navy die een beetje power projection op een minimale schaal kan uitvoeren, als er een CBG bij Taiwan geparkeerd wordt dan is het daarmee rap afgelopen.

Kruisraketten kunnen ze niet onderscheppen, stealth bommenwerpers en B52s vliegen buiten het bereik van de luchtafweer.
Een goeie anti-armor helicopter hebben ze niet, het rapport spreekt boekdelen en sinodefense.com ook.
Droom lekker verder als je denkt dat China in een positie is om een invasie het hoofd te kunnen bieden, dat zijn ze economisch en militair gezien gewoon niet.
Aha invasie das leuk

FF denken, ik ben de Amerika.. Ik stuur mijn hele aanvalsleger richting Irak. Ik overwin makkelijk tegen een tegenstander uit de oertijd zonder luchtmacht, anti-air, moraal, moderne tanks, verdedigbare landschappen, bondgenoten, burgelijke steun...

Ik ben Amerika ik val een land aan: met een luchtmacht, met tanks die meedoen met de westerse tanks, met een leger dat wil vechten, met een nationalistische burgerbevolking, met atoomwapens, met anti-air, met bondgenoten, met zeer verschillende landschappen, met zware burgelijke steun, met in de geschiedenis als VS ass-kicken, met genoeg bevolking in eigen land om verzet te plegen..




Sorry hoor, de US Army is sterk en als het 1vs1 tegen PLA geplaatst wordt maakt PLA geen kans, maar een verdedigings oorlog, dat houdt de PLA met gemak vol..

Denk dat bij een onafhankelijkheids verklaring een CBG neerzetten het domste wat je kunt doen.. je maakt een lokale crisis tot een internationale..
//quote

en de vs heeft echt niet zijn hele leger gestuurd naar irak er zitten maar "135000" VS soldaten in irak en ik dacht dat de VS de beschikking had over 1000000+ soldaten.
en irak is een oorlog die ze niet mogen winnen als ze willen winnen moeten ze gewoon falluja plat bombarderen die al sadr uit zijn moskee schieten. maar ja daar win je geen steun van de bevolking mee.

tegen china zal de strijd veel harder zijn.
verder ik weet niet wie er wint een national guard of een chinese weekend soldaat.
daar heb ik te weinig verstand van.
en china heeft bijna dezelfde tanks als irak namelijk t72 maar die van irak waren in de eerste golfoorlog beter.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:32:05 #12
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561518
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Chinezen hebben natuurlijk ook het nadeel dat Aziaten meestal kleiner, lichter en minder sterk zijn dan blanken en negers.

Je ziet niet snel een Chineesje of een Jap de K1 winnen


Ja, maar de Chinese soldaten kijken veel Jet-Li en wuxia dus die vliegen over water en vallen Tanks aan met energie-aanvallen
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:34:40 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19561584
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:32 schreef Wuder het volgende:




Ja, maar de Chinese soldaten kijken veel Jet-Li en wuxia dus die vliegen over water en vallen Tanks aan met energie-aanvallen
Welja, we sturen gewoon Chris Tucker mee, die maakte ook gehakt van Jacky Chang
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:35:25 #14
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561604
quote:
en de vs heeft echt niet zijn hele leger gestuurd naar irak er zitten maar "135000" VS soldaten in irak en ik dacht dat de VS de beschikking had over 1000000+ soldaten.
en irak is een oorlog die ze niet mogen winnen als ze willen winnen moeten ze gewoon falluja plat bombarderen die al sadr uit zijn moskee schieten. maar ja daar win je geen steun van de bevolking mee.

tegen china zal de strijd veel harder zijn.
verder ik weet niet wie er wint een national guard of een chinese weekend soldaat.
daar heb ik te weinig verstand van.
en china heeft bijna dezelfde tanks als irak namelijk t72 maar die van irak waren in de eerste golfoorlog beter.
Klopt, anders ontketen je een totale oorlog en dan is het echt geen beginnen meer aan..

China heeft nu vooral nog de T-72s dat klopt, maar dan wel zwaar ge-upgraded. Ze zijn nu bezig deze sletten te vervangen met de Type-96s. Die dingen zijn helft van de prijs van een M1A1 en kunnen echt wel standhouden tegen die bakbeesten
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:35:27 #15
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561605
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef Wuder het volgende:

[..]

Ja komop, wat er gestuurd wordt naar die trainingskampen zijn ook gewoon mensen van Navy SEALS niveau, dus kan best dat het klopt..
Dat ze de créme de la créme zijn wil ik best van je aannemen.
Maar als sinodefense.com mij verteld dat de Chinese amfibische strijdkrachten bij lange na niet op USMC niveau zijn (heeft dat onderdeel een afkorting trouwens? Of hoort het gewoon bij de PLAN?) dan heb ik ergens moeite te geloven dat de SF eenheden wél op niveau zijn, een reguliere eenheid zou in mijn boekje veel makkelijker tot een vergelijkbare eenheid te werken zijn dan een SF eenheid.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_19561625
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef Wuder het volgende:

[..]

Nee klopt, de SU-30 zijn niet genoeg.. maar China heeft binnen een paar jaar een paar divisies vol Su-27/J-11/J-10.. dat spul kan ook gewoon goed strijden tegen de USAF.

De T-72 van de Irakezen hebben een groot genoeg kanon om Amerikaans armor te naaien. Ze hebben alleen zelf geen vuurgeleidingssysteem en geen tactiek. Laat China toevallig dat wel hebben en ook reactive armour..

De T-98s zijn er niet veel, maar de T-96 begint te komen. Die heeft dacht ik alleen geen zelfverdedigings-lasersysteem

Ja jij praat hier over bommers.. Ja, maar om doeltreffend te schieten heb je toch nog laagvliegende spul nodig en om troepen neer te zetten heb je helicopters nodig en die schiet je makkelijk neer met anti-air.

Chinezen zijn misschien niet allemaal voor de regering, maar ze zijn wel voor CHINA!!
Vergeet dat niet! Invasie is een Invasie!

Ja en de PAP is eigenlijk een soort marechaussee/politie
ja maar de luchtafweer schakel je dus eerst uit met de bombers en dan pas ga je aan de slag met je helicoptertjes etc.

off/
het is er druk is iedereen vrij ofzo
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:36:17 #17
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561627
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:34 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Welja, we sturen gewoon Chris Tucker mee, die maakte ook gehakt van Jacky Chang


Chris Tucker? Stuur dan gewoon Sylvester.. Die gaat met een katapult en mes, tanks en helicopters te lijf!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:36:24 #18
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561631
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:32 schreef Wuder het volgende:

[..]



Ja, maar de Chinese soldaten kijken veel Jet-Li en wuxia dus die vliegen over water en vallen Tanks aan met energie-aanvallen
Oh nee!
Het is de kamehameha!
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:36:47 #19
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561642
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:36 schreef Wuder het volgende:

[..]



Chris Tucker? Stuur dan gewoon Sylvester.. Die gaat met een katapult en mes, tanks en helicopters te lijf!
!
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_19561675
Deel 3 alweer ??:S gaat snel ....
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:39:48 #21
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561718
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Piro het volgende:

[..]

Dat ze de créme de la créme zijn wil ik best van je aannemen.
Maar als sinodefense.com mij verteld dat de Chinese amfibische strijdkrachten bij lange na niet op USMC niveau zijn (heeft dat onderdeel een afkorting trouwens? Of hoort het gewoon bij de PLAN?) dan heb ik ergens moeite te geloven dat de SF eenheden wél op niveau zijn, een reguliere eenheid zou in mijn boekje veel makkelijker tot een vergelijkbare eenheid te werken zijn dan een SF eenheid.
Klopt de PLAM zijn niet zo sterk, zijn ook niet de elite-troepen van PLA. Dat zijn de Airborne corps.

En zoals op sinodefence ook staat, de PLAM is geen onafhankelijke eenheid zoals de USMC.

En trouwens, een Chinees PAP man is al fysiek beter getraind dan een westerse soldaat. Die mensen moeten elk jaar complete zandzakken dammen neerzetten tegen overstromingen

Dat Chinese SF eenheden op niveau zijn geloof ik best Maar goed, er is ook niet echt veel over ze bekend..

Door dit fanatieke topic vergeet ik trouwens te leren... morgen weer verder, niet teveel lullen met Strijder, anders moet ik morgen alles gaan lezen
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:40:01 #22
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561723
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Wuder het volgende:

[..]

Klopt, anders ontketen je een totale oorlog en dan is het echt geen beginnen meer aan..

China heeft nu vooral nog de T-72s dat klopt, maar dan wel zwaar ge-upgraded. Ze zijn nu bezig deze sletten te vervangen met de Type-96s. Die dingen zijn helft van de prijs van een M1A1 en kunnen echt wel standhouden tegen die bakbeesten
Zijn nu bezig met is dus nog niet compleet.
Trouwens: zwaar geupgrade: een oud design kan maar zoveel hebben.
Je kan een T ford ook zwaar upgraden, maar een 426 Hemi motor erin lepelen wil niet echt lukken.
Of ze stand kunnen houden tegen een M1 kan geen van ons over oordelen, ik heb nog geen oefeningen gezien tussen de twee. En zelfs dat zou geen betrouwbare graadmeter zijn, oefeningen zijn net geen oorlog.
En ik wil ook specs zien.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_19561742
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Wuder het volgende:

[..]

Klopt, anders ontketen je een totale oorlog en dan is het echt geen beginnen meer aan..

China heeft nu vooral nog de T-72s dat klopt, maar dan wel zwaar ge-upgraded. Ze zijn nu bezig deze sletten te vervangen met de Type-96s. Die dingen zijn helft van de prijs van een M1A1 en kunnen echt wel standhouden tegen die bakbeesten
ja maar houden ze ook stand tegen apaches en verder ik dacht dat de m1a2 verder kon schieten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:42:03 #24
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19561777
Ben even pleitheine.
Ja icecreamfarmer, het zijn de laatste weken van school voor de meesten, dat betekent dus weken achtereen vrij hebben. .
Hou het even op een laag pitje, ik heb het druk met alles beantwoorden.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:42:35 #25
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19561789
De enige vindbare specs zijn op Sinodefense.. maar wat zij neerzetten is ook meestal pure speculatie of officiële bronnen (ik geef toe, vaak overdrijven)..

Maar een T-72 kan best wel veel hebben hoor. Je kunt er makkelijk een betere vuurgeleidingssysteem monteren, thermal sights, reactive armour.. De enige limieten zijn de chassis sterkte, turret-grootte en motorkracht
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')