abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 oktober 2004 @ 10:20:49 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22591977
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef minoes1967 het volgende:
Succes alvast voor vanavond..........jammer dat we niet msn-en met elkaar,als je dan een webcam hebt en mij mee laat kijken,kan ik roepen:....ja,daarin steken...nee,links.....ja...zo.......
Hahahaha,nou ja,je roept maar als t niet lukt ,dan probeer ik je er wel door heen te kletsen ofzow
Wat brei jij het liefste?
Ik heb wel msn hoor, maar geen webcam renee apestaartje christan-maurits.net (zit nu op mijn werk zonder msn trouwens).

Ik heb eigenlijk altijd truien gebreid voor mezelf, en mijn laatste project van 4 jaar terug was een sierdekentje voor de wieg. Maar nu kreeg ik ineens zin om eens wat voor Christan te breien. Da's in elk geval een stuk sneller klaar dan die lappen voor mezelf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 10:23:00 #252
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22592020
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval een stuk sneller klaar dan die lappen voor mezelf
Dikke pennen

Ben nu bezig op pen 5 en ik vlieg er doorheen...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22592050
REWIMO,dan wordt t lastig,want ik heb ook geen webcam,nou ja,anders mail ik wel,gil maar
En ja,dat vindt ik dus ook zo lang duren,die lange flappen op die pennen voor mezelf,pfff.
Dan liever zo'n snoezig babyding of kindertruitje,vééééééél leuker
MISS-D...reactie in mod.8

Groetjes,Minoes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 oktober 2004 @ 10:25:30 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22592063
Dat deed ik ook Maar het moesten sowieso grote truien worden Ik heb eens een prachtige knalrode Noorse trui voor mezelf gebreid, met van die sterren en 'vinkjes' in wit en turquoise. Hij was hartstikke mooi. Maar zowat niet te tillen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 10:28:36 #255
43556 miss_dynastie
pi_22592111
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als je nou eens een goede machine uitkiest in de winkel (onder het mom van: ik ben me aan het oriënteren en ik wil dit en dat) en dan eens kijkt of diezelfde machine ook online te bestellen is, en wat ie daar kost? Misschien scheelt het niet zoveel en dan lijkt het me handiger om hem toch in de winkel te kopen i.v.m. garantie en service (en ook als je vragen hebt over de bediening). Scheelt het echt een heleboel geld dan zou je hem online kunnen bestellen.
Dat zou ook kunnen..... maar gemiddeld driehonderd euro vind ik een hoop geld Als ik bij de wehkamp hetzelfde krijg voor minder geld, heb ik dat liever
pi_22592133
lois ik heb dezelfde geloof ik! hij doet het prima hoor, wel heel simpel maar ik ben toch niet veel ingewikkelds van plan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 oktober 2004 @ 10:42:08 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22592356
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen..... maar gemiddeld driehonderd euro vind ik een hoop geld Als ik bij de wehkamp hetzelfde krijg voor minder geld, heb ik dat liever
Dat scheelt wel erg veel ja. Ik zou dan in elk geval wel naar die winkel gaan om te kijken wat voor machine je het beste kunt nemen qua snufjes, handigheidjes en trucjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22592552
Ja zo 1 zag ik daar dus ook van toyota. Zelfde idee. Ietsie duurder, mar dan had je er ook een naaikit en hoes bij. En dan was die bij de otto 149. En wat ik vooral lekker vond. 3 jaar garantie. Maa rje had dus ook een iets luxere uitvoering zag ik. Hmmm twijfel twijfel. Denk dat ik ook de goedkopere maar neem. Dan hoef ik niet verder te sparen en ik moet t toch nog leren.
Kreeg je er bij die borther ook een naaikit en garantie enzo bij?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:03:08 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22592687
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
De naaimachine is hier een beetje een probleem aan het worden
mister_d vertrouwt de wehkamp niet en wil eigenlijk dat ik er een koop bij de veel te dure naaimachinewinkels in het dorp
Iemand enig idee hoe ik hem op andere gedachten kan brengen, zijn die van wehkamp echt even goed of hou ik hem dan voor de gek
Het enige dat ik kan zeggen is 'koop niet een té goedkope machine'...
Ze zijn er nl idd ook van 100 euro, maar daar kan je lang niet zo veel mee en haperen ook sneller, dan kan je beter meer geld uitgeven, dat betaald zich echt wel terug.
Bedenk goed dat er een hoop stofjes in zo'n machine gaan dwarrelen en je wil niet dat hij om de haverklap stil staat of uit slaat.

Dat ding van Lois ziet er trouwens goed uit!
***
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:04:54 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22592719
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:55 schreef jessie het volgende:
Ja zo 1 zag ik daar dus ook van toyota. Zelfde idee. Ietsie duurder, mar dan had je er ook een naaikit en hoes bij. En dan was die bij de otto 149. En wat ik vooral lekker vond. 3 jaar garantie. Maa rje had dus ook een iets luxere uitvoering zag ik. Hmmm twijfel twijfel. Denk dat ik ook de goedkopere maar neem. Dan hoef ik niet verder te sparen en ik moet t toch nog leren.
Kreeg je er bij die borther ook een naaikit en garantie enzo bij?
Daarom dus...
Als je het straks geleerd heb ga je vast niet en nieuwe betere machine kopen, want dan geef je 2 keer geld uit, kan je beter nu net even iets meer uit geven.

Hoe gaan jullie het leren?
Ik heb dus nu ruim een jaar les en ik moet zeggen dat het echt als een trein gaat. Heel erg gezellig met 10 meiden/vrouwen 2 uurtjes per week. Erg leuk!
***
  Jubileum moderator woensdag 13 oktober 2004 @ 11:11:10 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22592821
Karin en ik zijn op zoek naar een cursus. Een broek of gordijnen inkorten moet ik nog wel kunnen denk ik, heb tenslotte vroeger lang genoeg les gehad maar ik zou wel weer eens een opfriscursus willen voor het maken van echte kleding enzo.
Jessie die naaikit kreeg ik er niet bij, heb ik er wel bij besteld en ik heb 1 jaar garantie. Je kon wel extra garantie kopen.
Ik ben, net als bixis, niet van plan om hele ingewikkelde dingen te gaan doen (ik heb ooit een spijkerjas gemaakt nou dat doe ik nooit meer) dus ik heb voor deze simpele machine gekozen die in mijn ogen prima gaat voldoen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22592859
Nee precies, ingewikkelde dingen ben ik ook niet van plan. Maar een leuk kinderbroekje ofzo wil ik wel leren.
Dat ding van Lois en Bix is dus wel wat Brighteyes. Dan moet die van toyota die ik bedoel ook wel wat zijn. Is een beetje hetzelfde idee.
Thx meiden.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 11:17:55 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_22592920
Ik heb een goedkope toyota en daar mee ros ik zelfs door van die karatebanden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22592994
He thx Mous dat wilde ik ff horen.
Welk type nummer heb jij? Ik zat aan de cb-02t te denken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 11:28:38 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_22593061
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:24 schreef jessie het volgende:
He thx Mous dat wilde ik ff horen.
Welk type nummer heb jij? Ik zat aan de cb-02t te denken
Heb je een blokker in de buurt, die is daar in de aanbieding geweest, ik weet niet of die aanbieding nog geld

Ik heb de Se05

En die gaat al een jaar of 3,4 mee
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22593088
Mooi ding
Weet je nog hoe duur die bij de blokker was Mous?
Bij de otto is die 149

O die heb ik ook zien staan geloof ik die jij hebt. Die was wel wat duurder.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:33:23 #267
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_22593144
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Graag, al krijg ik momenteel breiles van NoNick


Issie al af??
Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 11:34:40 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_22593177
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:30 schreef jessie het volgende:
Mooi ding
Weet je nog hoe duur die bij de blokker was Mous?
Bij de otto is die 149

O die heb ik ook zien staan geloof ik die jij hebt. Die was wel wat duurder.
Blokker had een toyota voor 139,-. Welk model psies weet ik niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 oktober 2004 @ 11:35:53 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22593197
Je lijkt Christan wel Kale pennen hoor Vanavond nieuwe en dan meer geconcentreerde poging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22593200
O, ok thx, Nou scheelt gelukkig niet zo veel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 14:03:38 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22596152
ik heb een anker naaimachine (nu al 13 jaar )
kostte me destijds bijna 900 piek, maar hij heeft zichzelf al tig keer terugverdiend.
ik ga nooooooit meer op naailes. ik heb vroeger in de oudheid een paar jaar modevakschool gedaan. ik kan prima mijn eigen patronen maken/aanpassen en zou ook nog volgens eigen ontwerp kunnen werken. toen ik op naailes zat was ik meer bezig andere cursisten te helpen dan dat ik aan mijn eigen naaiwerk toekwam. en daar betaal ik natuurlijk niet voor, dan wil IK betaald worden

o ja ,een tipje voor alle (potentiele) naaimachinebezitsters regelmatig stofjes verwijderen en af en toe een drupje olie doen wonderen!

jessie: een vrije arm is handig als je een mouw of broekspijp moet afzomen
pi_22596549
Ik heb ongeveer dezelfde als Moussy, van oma gekregen (nieuw overigens) maar zonder handleiding
Iemand een idee of je die nog ergens kunt vinden? Wil er ook dingen mee gaan maken, maar heb nu al ruzie met dat ding
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 14:30:39 #273
7074 moussy
kuttekop
pi_22596736
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:21 schreef ikikke het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde als Moussy, van oma gekregen (nieuw overigens) maar zonder handleiding
Iemand een idee of je die nog ergens kunt vinden? Wil er ook dingen mee gaan maken, maar heb nu al ruzie met dat ding
Waar heb je ruzie mee?

V&D heeft ze gehad, misschien kunnen hun je naar de leverancier doorverwijzen, of blokker, voor een copy? Tis nml een heel boekje, anders wilde ik hem je wel inscannen en doormailen. Tegenwoordig krijg je er nog een DVD bij, ik heb een ouderwetse videoband
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22597137
Ik krijg het spoeltje niet meer op z'n plek, om de draad dus weer richting naald te krijgen.
Ging van de week een 1e poging wagen en zat toen in de knoop, toen moest dat allemaal los en nu wilt het niet meer in elkaar
Ik heb geen idee (en ik denk dat oma dat niet meer zal weten) waar ze hem destijds vandaan gehaald heeft.
Zoeken op google vind meer auto's dan naaimachines....
Hoeveel pagina's is die handleiding?
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 14:50:43 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_22597228
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:47 schreef ikikke het volgende:
Ik krijg het spoeltje niet meer op z'n plek, om de draad dus weer richting naald te krijgen.
Ging van de week een 1e poging wagen en zat toen in de knoop, toen moest dat allemaal los en nu wilt het niet meer in elkaar
Ik heb geen idee (en ik denk dat oma dat niet meer zal weten) waar ze hem destijds vandaan gehaald heeft.
Zoeken op google vind meer auto's dan naaimachines....
Hoeveel pagina's is die handleiding?
108

Het inzetten van de spoel zal toch wel enigzins gelijk zijn? Ik scan het vanavond wel ff.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')