pff ik snap echt geen ruk meer van vrouwen.
Er is dus een meid (meid A zeg maar) die ik al een tijdje vaag, heel vaag ken. Echter de laatste tijd ken ik haar wat beter en kom haar vaak tegen tijdens uitgaan enzo. 'k vind haar erg leuk en volgens mij zij mij ook. Tenminste dat denk ik op te maken uit haar doen en laten. probleem is echter dat ze heel verlegen is, niets durft, heeft ze trouwens zelf verteld. Ze zal volgens zichzelf nooit iemand bellen om uit te gaan, of zomaar langs komen wippen. Het is wel zo dat als ze wat gedronken heeft, dan is ze wel wat vrijer, Nu is ze echter wel een paar keer bij mij thuis geweest (niets gebeurt verder, waren soms ook anderen bij) en dat was heel leuk/gezellig kletsen.
Nou komt hier het verhaal waarom ik haar niet meer begrijp :
Eerste keer, op een zaterdagavond (nadat ze een paar drankjes had gehad) afgesproken dat ze de andere dag bij mij zou komen eten, omdat ze niet geloofde dat ik sla kon klaarmaken en ze geen eten thuis had. nou best. dus ik extra vlees klaargemaakt, alels extra. komt ze niet, want ze had al wat soep genomen. GRRR. dus ik chagrijnig, want ja ik zat met dat extra eten. afijn zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
Tweede keer, in een uitgaansgelegenheid kwam ik haar tegen, beetje kletsen,had ze volgens haar niet begrepen dat ze bij mij zou eten, ze dacht dat ze alleen wat sla kon halen bij mij en dat vond ze later zo lullig toen ze er over nadacht. naja, excuses accpeted. later kwam het gesprek op een evenement waarbij zij in galajurk gekleed zou gaan. ik zei dat ik dat toch wel ff wou zien. dus beetje kletsen en bleek dat ze mij wel mee wou hebben. dus aan degene wie het evenement organiseert gevraagd of ze mij mee mocht nemen en dat mocht. even later echter vroeg ze of haar vriendin mij nou op moest halen of zij? dus ik zo van ja, jij natuurlijk. toen wou ze weten of dat kwam omdat ik haar leuker vond dan haar vriendin, ja tuurlijk zei ik. nou dan was het goed. dus dat leek positief.
weer ff later, dezelfde avond en uitgaansgelegendheid nog, vroeg ze wat ik de andere dag ging doen (de volgende dag was hemelvaartsdag) dus ik vertelde dat ik 's morgens maar ff ging uitslapen en 's middags wat leuks zou gaan doen. ze vroeg of ik helemaal alleen iets leuks (film, uitgaan, karten, whatever) zou gaan doen, dus ik bevestigde dat. keek ze heel sip en kwam er uiteindelijk op neer (weet niet meer precies hoe, had wat gedronken en het is al bijna week terug) dat ze wel graag mee wou, omdat ze op zulke dagen toch niets te doen had en ze vaag (weer met drank op) een keer gezegd had dat ik wel op zondagmiddag bij haar langs kon komen omdat ze dan altijd alleen thuis zat. dus ik afgesproken dat ik haar dan op zou halen de andere dag. nou dat was goed. verder moet ik er bij vertellen dat ze wel tegen me aan kwam zitten enzo. de usual stuff zeg maar die je verteld dat het wel goed komt.
Echter, de andere dag toen ik daar haar kwam ophalen kreeg ik wat te drinken en te horen dat ze eigenlijk geen zin had, ze wou een boek lezen en luieren. GRRRR. dus ik snel me glas leeggedronken en maar weggegaan. voelde me echt weggestuurd. word nog pissed off als ik er aan denk. mooiste van alles is dat ik net voor dat ik naar haar toe ging iemand weg moest sturen die gezellig bij mij langs kwam. maar nu zat ik dus de hele middag alleen thuis.

Hier kan ik dus zo slecht tegen, met alcohol (niet echt dronken hoor, alleen net iets vrijer zeg maar) op spreken ze alles af, willen ze weten of je ze nou echt leuk vind, beetje te flirten en dan eenmaal de andere dag dan durven ze niets

nou heb ik haar afgelopen weekend dus links laten liggen, niet gebeld/sms/thuis geweest. en zij laat uiteraard niets horen want dat durft ze niet. had ook al afgesproken dat ik iedere zaterdagavond wat extra chinees zou meenemen voor haar (ik haal altijd op zaterdag voor me zelf)
dat heb ik dus nog niet gedaan en ook niet gevraagd.
nou heb ik dus volgende week dat evenement waarbij ze mij op zou halen, ze zal het zelf niet vragen, dat weet ik, maar zou ik haar nou nog een kans geven? ik weet het zelf echt niet meer, vind haar wel leuk, maar geen afspraken nakomen kan ik slecht tegen.
oja, en nog een bijkomend iets, ik was donderdag zo pissed over dat ik "weggestuurd" was, dat ik 's avonds op een feest waar ik een leuke meid, meid B dus (zelfs ex van me, 10 jaar terug, ik was toen 12 ahha) die ik van jaren terug kende ontmoette. die vond me nog wel erg leuk en heb haar mijn nummer gegeven, en ze zwoer langs te komen deze week, voor vrijdag.
dus zit een beetje in dubio. wat denken jullie? vind meid A erg leuk en ben ook beetje fliefd op haar, maar meid B is ook leuk. zou A echt gewoon alleen verlegen zijn of doen vrouwen altijd zo als ze je niet willen? gewoon aan het lijntje houden?
pfff.... lange post en onoverzichtelijke shit volgens mij

ik ga van het weekend flink uit me dak zit ik me net te bedenken