abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:14:40 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20365250
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:07 schreef jpzegthallo het volgende:


Voor hoeveel bling-bling?
Geruild voor Hasselbaink.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_20365340
Kezza moet er zelf nog uitkomen met "the blues" volgens vi.nl en over bling bling lees ik nergens iets.
pi_20365523
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Geruild voor Hasselbaink.
ajacieden humor........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:28:38 #254
93916 quattro
What the FOK!
pi_20365715
ik hoorde ook dat Liverpool intresse zou hebben voor Davids.... meer mensen dit gehoord??
pi_20365760
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:28 schreef quattro het volgende:
ik hoorde ook dat Liverpool intresse zou hebben voor Davids.... meer mensen dit gehoord??
klopt maar dit is niet het geruchten topic
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20365793
Kezman naar Chelski
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:44:03 #257
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_20366178
NIeuwe topkeeper voor PSV Zoetebier!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:56:11 #258
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20366568
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:44 schreef Archie het volgende:
NIeuwe topkeeper voor PSV Zoetebier!
bron?

ander nieuws:

Ajax en Arsenal bereiken akkoord over Trabelsi
van www.voetbalzone.nl

Arsenal en Ajax hebben al samen om de tafel gezeten om een akkoord te bereiken over Hatem Trabelsi en vandaag kwam een overeenstemming, zo meldt Sky Sports. The Gunners zullen ongeveer 4,5 miljoen euro voor de rechtsback moeten neerleggen.

Trabelsi heeft al aangegeven dat hij niet langer bij Ajax wilt blijven, omdat de ploeg uit Amsterdam tot zijn ongenoegen de enige optie in zijn contract lichtte, wat hem een vrije transfer kostte.

De van afkomst Tunesische speler heeft zelfs een arbitragezaak aangespand tegen de ploeg, omdat het lichten van de optie volgens hem totaal niet rechtsgeldig is. De KNVB heeft er lang over na moeten denken, maar stelde Ajax uiteindelijk toch in haar gelijk, waardoor Trabelsi nog steeds tot 2006 onder contract staat bij de kampioen van Nederland.

Als we Sky Sports moeten geloven dan gaat Arsenal volgende week zelf met Trabelsi rond de tafel zitten. Ook hoopt de technische staf de transfer van Almunia binnekort af te ronden. De doelman, die inmiddels 27 jaar oud is, vertrekt bij Albacete.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20366723
vi.nl:

Weer een keeper voor PSV: Edwin Zoetebier

2/7/2004 16:49

Edwin Zoetebier gaat naar PSV. Vrijdagochtend bereikten Feyenoord en de Eindhovense club een akkoord over een transfer van de 34-jarige doelman, die nog tot medio 2005 onder contract stond in De Kuip.
De transfer van Zoetebier is opvallend. Twee seizoenen terug was hij nog de vaste keeper, die met Feyenoord de UEFA Cup won. Maar in het daaropvolgende jaren raakte hij mede door een blessure zijn plek onder de lat kwijt aan Patrick Lodewijks, nota bene de voormalig tweede keeper van PSV. De geboren Volendammer mocht vertrekken uit Rotterdam, omdat hij door concurrentie van Gábor Babos en Lodewijks weinig aan spelen toe leek te komen.

Zoetebier stond eerder onder contract bij Vitesse, Sunderland en FC Volendam. Hij kwam in twee periodes uit voor Feyenoord: van 1998 tot 2000 en van van 2001 tot 2004.

Coach Guus Hiddink heeft in korte tijd drie keepers naar Eindhoven gehaald. Eerder deze week haalde hij de Braziliaan Heurelho Silva Gomes weg bij Cruzeiro, en vorige maand trok hij de Australiër Nathan Coe aan.

Later meer
pi_20366869
quote:
FEYENOORD CONTRACTEERT BART GOOR

Feyenoord heeft Bart Goor aangetrokken. De Belgische speler van het Duitse Hertha BSC tekende vanmiddag een contract dat hem voor de komende twee seizoenen aan Feyenoord bindt. In het contract heeft Feyenoord ook een optie voor het derde seizoen opgenomen.


Feyenoord en Goor zijn nog wel in afwachting van de resultaten van de medische keuring die de speler vanmiddag in Rotterdam onderging.

Technisch directeur Mark Wotte toonde zich verheugd over het vastleggen van de 31-jarige Goor. ‘Bart is een ervaren linksbenige middenvelder die we goed kunnen gebruiken in de speelwijze van Ruud Gullit. We zien in hem een van de toekomstige steunpilaren van het elftal’.

Bart Goor hoopt aanstaande maandag al met de selectie van Feyenoord mee te trainen. ‘Ik heb er erg veel zin in. Ik ben 31 jaar, maar mijn ambitie is nog steeds onveranderd groot’, zei Goor, die nog één seizoen onder contract stond bij Hertha BSC. ‘Ik heb het in Berlijn altijd goed naar mijn zin gehad, maar de tegenvallende resultaten in het laatste seizoen hebben er toch voor gezorgd dat ik het plezier in het voetballen een beetje begon te verliezen. Dat hoop ik nu in Rotterdam weer terug te krijgen’.

Bart Goor is aanvoerder van het Belgische elftal. Hij speelde 56 interlands met de nationale selectie, waar ook Feyenoorder Thomas Buffel deel van uitmaakt. ‘Nee, ik heb Thomas niet geraadpleegd bij het maken van mijn beslissing. Dat was ook niet nodig, want Thomas en ik hebben een dusdanig goed contact dat ik al wist waar ik in Rotterdam aan toe zou zijn. Wel verheug ik me er op om met hem samen te spelen. Ik hoop dat hij me in mijn eerste dagen wat wegwijs kan maken, want ik wil de club zo snel mogelijk leren kennen’.

Bart Goor, getrouwd en vader van drie kinderen, begon zijn loopbaan in België bij Verbroedering Geel. Daarna verhuisde hij naar Racing Genk, voordat hij in 1997 de overstap maakte naar Anderlecht. In Brussel speelde hij drie seizoenen, onder anderen met ex-Feyenoorder Geoffrey Claeys. Daarna verhuisde naar het Duitse Hertha BSC.

De erelijst van Goor vermeldt twee Belgische titels, een Belgische Supercup en twee Duitse bekers. Goor speelde 47 Europese wedstrijden. Voor België werd hij 58 keer opgeroepen en kwam hij tot 56 interlands. Eén van die interlands speelde Goor in De Kuip: de beroemde 5-5 wedstrijd tegen Oranje in september 1999. Goor scoorde in die wedstrijd de eerste van zijn in totaal 13 doelpunten voor de Rode Duivels.
pi_20367151
alweer een miskoop voor Feyenooit Zoetebier als 3e keeper is ook niet fris, maar Bart Goor?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20367243
Feyenoord koopt naar mijn mening beter in dan PSV, want wat psv zie ik komend seizoen echt niet in de top 3 eindigen met het team dat ze nu hebben.
pi_20367282
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:16 schreef cultheld het volgende:
alweer een miskoop voor Feyenooit Zoetebier als 3e keeper is ook niet fris, maar Bart Goor?
Nee, Ajax en PSV hebben al topaankopen gedaan. .
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:25:42 #264
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20367387
Cocu?
De Narcis van Gabon
pi_20367448
Cocu is vooralsnog een tobaankoop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20367505
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef Mr.Tzr. het volgende:
Feyenoord koopt naar mijn mening beter in dan PSV, want wat psv zie ik komend seizoen echt niet in de top 3 eindigen met het team dat ze nu hebben.
Farfan (razendsnelle vleugelspits, scoort erg veel)
Vonlanthen (superspits)
Cocu (dragende speler)
Alex (wereldverdediger, veruit de beste verdediger van PSV)
Bouma (dragende speler)
Qvist (grootste talent van PSV, zal langzaam gebracht worden dit jaar)
Gomes (topkeeper, 1e keeper PSV)
Ooijer (routinier, erg goede verdediger)
van Bommel (dragende speler)
Sibon (hardwerkende spits die Vonlanthen in stelling gaat brengen)
Bogelund (prima rechtsback)
Colin (dito)
Park (goede wisselspeler)

Spelers die waarschijnlijk nog gehaald worden: Féher, Edman en Beasley.

PSV klaart Ajax en Feyenooit dit jaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20367517
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:21 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Nee, Ajax en PSV hebben al topaankopen gedaan. .
Die hebben wij niet nodig.
pi_20367521
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
Cocu is vooralsnog een tobaankoop.
geen verstand van voetbal
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20367556
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

geen verstand van voetbal


Iemand die Alex een wereldverdediger noemt en Farfan nu al de hemel in prijst, nemen we erg graag serieus.

Bovendien noem je ook Gomes een topkeeper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20367589
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

geen verstand van voetbal
Heb jij Cocu zien spelen op het EK?
pi_20367620
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Farfan (razendsnelle vleugelspits, scoort erg veel)
Vonlanthen (superspits)
Cocu (dragende speler)
Alex (wereldverdediger, veruit de beste verdediger van PSV)
Bouma (dragende speler)
Qvist (grootste talent van PSV, zal langzaam gebracht worden dit jaar)
Gomes (topkeeper, 1e keeper PSV)
Ooijer (routinier, erg goede verdediger)
van Bommel (dragende speler)
Sibon (hardwerkende spits die Vonlanthen in stelling gaat brengen)
Bogelund (prima rechtsback)
Colin (dito)
Park (goede wisselspeler)

Spelers die waarschijnlijk nog gehaald worden: Féher, Edman en Beasley.

PSV klaart Ajax en Feyenooit dit jaar.
Dat lijkt me wel héél erg optimistisch. Eerst zien, dan geloven. En met zien bedoel ik 5 HCE wedstrijden op een constant hoog niveau
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20367636
Qvist grootste talent van PSV. Dat was Thorninger ook en Attram.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20367719
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]



Iemand die Alex een wereldverdediger noemt en Farfan nu al de hemel in prijst, nemen we erg graag serieus.

Bovendien noem je ook Gomes een topkeeper.
En aangezien ik de Zuid-Amerikaanse competities (vooral Argentinië, Brazilië en copa libertadores) volg, heb ik recht van spreken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20367742
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Heb jij Cocu zien spelen op het EK?
Jazeker, heb je enig idee hoe belangrijk hij is? Hij is de Galasek van Nederland........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20367790
Nee, want je weet net zo goed als iedereen hier dat dat onzin is.

Alex begint als reserve achter Ooijer en Bouma...

Een Braziliaanse keeper is per definitie niet goed, want je weet wie er in Brazilië altijd keeper worden...

En iemand die uitblinkt in de competitie van Peru is goed genoeg voor een sympathieke provincieclub uit de Gouden Gids Divisie, maar zal bij PSV zeker niet direct een uitblinker worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')