abonnement Unibet Coolblue
pi_19351133
Mijn vader wil komende week een auto er bij gaan halen voor mn broertje.. hij heeft zelf 1 auto op zijn naam staan en ook de auto van mn moeder..

Nu is mn vraag dus of het wel mogelijk is om 3 auto's in de verzekering te hebben als 1 persoon zijnde??
pi_19351232
tuuk.. net zoveel als je wil / kan betalen
Klikt niet op facebook links
  zondag 23 mei 2004 @ 23:58:35 #3
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_19351455
yep.....mijn vader heeft 2 autos en mijn moeder ook 1. En die staat op naam van mijn 'ouders' hun verzekering
Boef!
  maandag 24 mei 2004 @ 12:18:16 #4
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_19359519
Het wekt wel eerder argwaan bij de verzekeringsmaatschappij. Eerst zullen ze er niks van zeggen, maar wanneer ze dan een keer moeten betalen kunnen ze er wel over gaan zeuren, want je broertje is immers niet de hoofdbestuurder.
pi_19362378
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:18 schreef ConQuestador het volgende:
Het wekt wel eerder argwaan bij de verzekeringsmaatschappij. Eerst zullen ze er niks van zeggen, maar wanneer ze dan een keer moeten betalen kunnen ze er wel over gaan zeuren, want je broertje is immers niet de hoofdbestuurder.
Maar als je nu 3 verzekeringen afsluit bij verschillende verzekeraars dan komen ze daar toch niet achter??
pi_19362728
Nee, maar volgens mij mag je dan niet gebruik maken van de no - claim van je vader en dat kan dus wel bij de andere verzekeringsmaatschappij......

Ik kan het alleen niet aanraden, maar ok, dat was je vraag niet.
pi_19363283
Dat kan gewoon. Misschien is het dan wel handig om je broertje als hoofdbestuurder op te geven.
pi_19363496
Gewoon mogelijk, als er een ongeluk gebeurt kan het wel zijn dat je eigen risico een stuk hoger ligt als je broertje niet ouder dan 24 is.

Je kan zoveel mogelijk polissen afsluiten als je wil, maar bij zware ongelukken wordt er toch onderzoek gedaan naar wie nu de echte hoofdbestuurder van de auto was.
pi_19363579
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:41 schreef M82 het volgende:
Dat kan gewoon. Misschien is het dan wel handig om je broertje als hoofdbestuurder op te geven.
Dat heeft als nadeel :
- De premie gaat omhoog
- Broertje bouwt geen no-clame op

Ik denk dat het verder wel kan meerdere verzekeringen op een naam..
pi_19363615
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:23 schreef pAin het volgende:
Nee, maar volgens mij mag je dan niet gebruik maken van de no - claim van je vader en dat kan dus wel bij de andere verzekeringsmaatschappij......

Ik kan het alleen niet aanraden, maar ok, dat was je vraag niet.

???
Iedere polis heeft zn eigen no-claim hoor, vaak matsen verzekeringsmaatschappijen als je voor een 2e,3e, etc auto weer een polis afsluit bij die verzekering, door je op een hogere trede te laten beginnen.
Er valt bij verzekeringsmaatschappijen altijd te onderhandelen.
Een goede rede om nooit telefonisch of via internet een autoverzekering af te sluiten dus.
pi_19363714
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:52 schreef mightytweety het volgende:

[..]

Dat heeft als nadeel :
- De premie gaat omhoog
- Broertje bouwt geen no-clame op

Ik denk dat het verder wel kan meerdere verzekeringen op een naam..
Klopt gedeeltelijk.
Het broertje bouwt ook geen No-claim op als de vader als hoofdbestuurder staat (Duh ), als je broertje later zn eigen auto wil verzekeren bij dezelfde verzekeringsmaatschappij dan kan hij wel degelijk gebruik maken van zn status als hoofdbestuurder zonder ongelukken en mag hij zeer waarschijnlijk op een hogere trede beginnen.
Zowieso is No-claim opbouwen voor je 25e een wassen neus.
pi_19363815
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:52 schreef mightytweety het volgende:

[..]

Dat heeft als nadeel :
- De premie gaat omhoog
- Broertje bouwt geen no-clame op

Ik denk dat het verder wel kan meerdere verzekeringen op een naam..
Het broertje bouwt dan juist wél no-claim op. Daarom gaat de premie dus ook omhoog. Omdat ze zijn broertje als verantwoordelijke zien voor de auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')