abonnement Unibet Coolblue
pi_21535979
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:48 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij heete dat spel milieu (heb het vroeger ook op school gespeeld en ik zag het pas geleden op mijn stage plek liggen )
Weet je toevallig hoe ik aan dat spel kan komen? Ik heb namelijk al gegoogled op download, milieu en spel. Maar krijg daar geen goede links tussen.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_21536431
Ik ben op zoek naar een adventure, ik heb het spel járen geleden gespeeld en er hangt me iets bij dat het "evidence" heette, maar ik kan er niks over terug vinden en betwijfel dus ook of dat de titel wel is.
Het was een soort point & click adventure met nederlands ingesproken stemmen. Iemand die me verder kan helpen?

Edit/ Deze is het dus: http://www.adventure-archiv.com/e/evidence.htm

Alleen nu nog een winkel waar ze het verkopen

[ Bericht 25% gewijzigd door Viskes op 26-08-2004 12:31:39 ]
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:12:51 #153
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_21557627
Ik zoek een leuke pinball-game op de PC

Ben een enorme fan van de simpele topdown-pinballgame Psycho Pinball, maar dat is weer zo'n spel dat het niet doet onder XP

Dus dan maar wat leuks anders... iemand een tip (die ook nog verkrijgbaar is?)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:16:23 #154
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_21557689
op winxp zit toch standaard ook een simpel pinball spelletje?
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:23:50 #155
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_21557863
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:16 schreef mordradead het volgende:
op winxp zit toch standaard ook een simpel pinball spelletje?
Ik wil een leuke.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:35:15 #156
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_21558136
Open word 97, open een nieuw document, tik "Bleu", selecteer het woord, kies kleur blauw, tik een spatie achter het woord "Blue", ga naar help -> about, Ctrl-Shift-Left klik het Word icoontje

M.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:41:11 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_21558266
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:35 schreef MrSubtle het volgende:
Open word 97, open een nieuw document, tik "Bleu", selecteer het woord, kies kleur blauw, tik een spatie achter het woord "Blue", ga naar help -> about, Ctrl-Shift-Left klik het Word icoontje

M.


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:49:55 #158
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_21558420
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:41 schreef Verbal het volgende:

[..]



V.
Sorry, ik was wat melig er zat in word 97 een flipperkast verborgen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:17:33 #159
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_21580915
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:12 schreef Verbal het volgende:
Ik zoek een leuke pinball-game op de PC
Visual Pinball is freeware en je kan allerlei extra tafels inladen of zelf maken.

extra tafels o.a. hier of hier

[ Bericht 20% gewijzigd door BdR op 27-08-2004 16:24:44 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_21598010
Ik ben op zoek naar zelda deel 1 voor de nes voor een beetje redelijke prijs
deel 2 heb ik wel en mijn moeder heeft deel 1 maar die speelt het zelf te graag
Iemand?
mijn email adres staat bij mijn profiel.
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:19:30 #161
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21619887
Ik ben op zoek naar iets wat waarschijnlijk niet echt als spel benoemd wordt, maar voor mijn gevoel was het een spel. In volgens mij groep 8 mochten we om de beurt even achter de computer dit spel spelen.

Het had met het milieu te maken. Je moest geloof ik de krant bij het oud papier doen, termostaat op de goede temperatuur zetten en de lampen uit doen als je ging slapen. Dus eingelijk een soort educatief spel waarin je leert om zuinig te zijn ofzo.

We speelden het geloof ik in 1994...

Wie o wie weet hoe dit 'spel' heet en hoe je eraan komt? Alvast bedankt!
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:24:04 #162
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21619997
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 03:06 schreef StarBright het volgende:
Ik zoek ook een spel. Dat is zeker 10 jaar oud. Ik weet nog dat het met het milieu te maken had. Wij mochten het op de basisschool altijd doen als we klaar waren met computerles. Je moest dan vanalles doen zoals kranten recyclen, eten koken,douchen enzo. Je bent hier een mannetje en verder is er niets in huis. Je was altijd af als je bijv. deur van garage open liet staan. Je moest ook stofzuigen en op tijd naar bed enzo. Weet iemand hoe dit spel heet? Het spel was nederlands.

Ik wil dit spel erg graag aan mijn kleine nichtje laten zien.
Grappig, dat spel bedoel ik dus ook... Alleen zoek ik het dan voor mezelf omdat ik 't vroeger zo leuk vond. Tegenwoordig waarschijnlijk niet meer, maarja wil het gewoon nog een keertje doen.
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
pi_21637546
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:19 schreef Merida het volgende:
Ik ben op zoek naar iets wat waarschijnlijk niet echt als spel benoemd wordt, maar voor mijn gevoel was het een spel. In volgens mij groep 8 mochten we om de beurt even achter de computer dit spel spelen.

Het had met het milieu te maken. Je moest geloof ik de krant bij het oud papier doen, termostaat op de goede temperatuur zetten en de lampen uit doen als je ging slapen. Dus eingelijk een soort educatief spel waarin je leert om zuinig te zijn ofzo.

We speelden het geloof ik in 1994...

Wie o wie weet hoe dit 'spel' heet en hoe je eraan komt? Alvast bedankt!
"Thuis in het milieu". Werd destijds uitgegeven door Malmberg.
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:46:53 #164
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21644792
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef StevenX het volgende:

[..]

"Thuis in het milieu". Werd destijds uitgegeven door Malmberg.
Dankje
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
pi_21664660
Weet iemand toevallig ook hoe je aan dat spel kan komen?
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_21697368
Ik zoek het een spel voor de pc en het is een bekend spel maar kan het nergens vinden?
Het heet Championshipmanager seizoen 01/02, ze verkopen hem wel maar alleen de engelse versie en ik zoek de nederlandse versie, me broer heeft hem ook, dus ik weet dat die bestaat.
Iemand enig idee waar deze nog te koop is?:)
pi_21744890
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:15 schreef Riabeest het volgende:
Ik zoek het een spel voor de pc en het is een bekend spel maar kan het nergens vinden?
Het heet Championshipmanager seizoen 01/02, ze verkopen hem wel maar alleen de engelse versie en ik zoek de nederlandse versie, me broer heeft hem ook, dus ik weet dat die bestaat.
Iemand enig idee waar deze nog te koop is?:)
Er zit in het spel een taalkeuze .
pi_21764188
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:07 schreef StarBright het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoe je aan dat spel kan komen?
Ik heb hem hier thuis liggen. Heb hem gedownload van iemand op tweakers die hem hostte. Volgens mij was dat spel legaal downloadbaar. Ik zou hem evt. kunnen mailen.
//geen commentaar...
  zondag 5 september 2004 @ 20:23:21 #169
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_21771526
hoe heet dat shockwave/flash spelletje alweer dat je tegen elkaar of de computer treintjes moet racen, net als zo'n auto racebaan met 2 van die gas-'controllers' maar dan dus met treintjes, en op het station staan dan luitjes die in het eerste treintje gaan dat op het station komt
purrr
  maandag 6 september 2004 @ 09:29:52 #170
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_21780277
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:23 schreef aragorntje het volgende:
hoe heet dat shockwave/flash spelletje alweer dat je tegen elkaar of de computer treintjes moet racen, net als zo'n auto racebaan met 2 van die gas-'controllers' maar dan dus met treintjes, en op het station staan dan luitjes die in het eerste treintje gaan dat op het station komt
http://www.google.nl/search?q=flash+game+train+race

"Catch the Tube" ?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_21829216
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:23 schreef Smoonshine het volgende:

[Thuis in het milieu]
Ik heb hem hier thuis liggen. Heb hem gedownload van iemand op tweakers die hem hostte. Volgens mij was dat spel legaal downloadbaar. Ik zou hem evt. kunnen mailen.
Toevallig heb ik de linkvan die tweaker gekregen:
http://members.lycos.nl/autistje/tihm.htm
Het spel zou volgens zijn post eerder freeware zijn, jammer dat de Malmberg site geen informatie meer heeft over het spel...
pi_21830661
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef mschol het volgende:
benm op zoek naar een redelijk nieuw spel. ik speelde het volgens mij in de periode 2001-2002
en wat je moest doen was simpel:
je begon met een train en je moest d.m.v. wissels omzetten de wagonnen oppikken en uiteindelijk bij het einde uitkomen.. (met alle wagons.)
hier kreeg je maar een x aantal keer de kans om wissels om te zetten.

het was een spel met een 3d engine op de pc
iemand??
hoop dat niemand voor mij het antwoord al wist maar :

http://www.rottentomatoes(...)n/gallery.php?page=2 loco-commotion..ontzettend leuke game was dat
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
pi_21832508
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:33 schreef Mauzerus het volgende:

[..]

hoop dat niemand voor mij het antwoord al wist maar :

http://www.rottentomatoes(...)n/gallery.php?page=2 loco-commotion..ontzettend leuke game was dat
Mijn dank is enorm
Dit is em

enig idee hoe ik em nog kan krijgen.. ?

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 09-09-2004 07:50:24 ]
pi_21842346
quote:
Op donderdag 9 september 2004 07:41 schreef mschol het volgende:

[..]

Mijn dank is enorm
Dit is em

enig idee hoe ik em nog kan krijgen.. ?
om eerlijk te zijn niet op legale wijze volgens mij..de demo is wel nog te vinden (althans heb enige links gevonden maar niet geprobeert te downloaden) maar heb m al in geen eeuwigheid in de winkel zien liggen

[edit]
herstel : http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 bol.com
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
  donderdag 9 september 2004 @ 17:40:03 #175
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_21842412
Ik zoek weer eens een game... een heel oude PC game nog wel. Het was een soort real-time schaak oorlogsspel. Je speelde met heel modern ogende schaakstukken op een "3D"? schaakbord achtig veld. Het was mega moeilijk als ik me goed herinner en zag er voor die tijd echt enorm goed uit. Als titel staat me iets bij als "Theatre of war" maar ik kan daar niets op vinden...

HELP!
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')