abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:56:41 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19286482
oude topic

laatste post by version1
quote:
Smackdown! is echt oersaai de laatste tijd/maanden, er zijn niet echt interessante & spannende feuds gaande.. en Angle als GM is helemaal schraal. Heyman zou beter zijn.. Raw daarentegen is en blijft super! Opnieuw erg goede tagmatch! Het lijkt me overigens sterk dat The Rock gaat taggen met Eugene.. volgens mij verschijnt The Rock alleen op Raw als ze in de westcoast zijn.. dusja een match op BB zal die denk ik niet hebben.. z'n segment met Eugene was overigens humor .. Kvond het trouwens wel verrassend dat Kane de battle royal won... hij zit al in een feud met Matt Hardy/Lita.. ben benieuwd hoe ze dat gaan uitspelen. Had gehoopt dat Jericho eindelijk weer eens een title shot kreeg.. helemaal na zn cage match tegen Christian.. maargoed.. Raw is op dit moment gewoon erg relaxed!
ja vond ik ook al eem beetje raar maar ik denk dat ze die feud op deze manier willen verlengen, Kane die een championship match krijgt maar tijdens die match door Hardy V1 aangevallen word. Als het alleen kane vs Hardy was zou het ben ik bang na Bad Blood op zijn.
  zondag 23 mei 2004 @ 23:44:40 #2
7006 Ritch
The King!
pi_19351008
Ben een hele tijd echt fan geweest, maar paar maanden geleden gestopt met kijken, er was geen zak meer aan vond ik. HHH, Goldberg, Scott Steiner, Mark Henry, Coachman, Rodney Mack, Rhyno, stuk voor stuk de meest boring characters sinds Roddy Piper's laatste run. De heel turn van Kane en dat hele geklooi er om heen was te triest voor woorden, wie het heeft bedacht dat John Cena face moest worden moet meteen ontslagen worden en datzelfde geldt voor de persoon die vindt dat Big Show een top heel is (alleen Brock Lesnar kon goeie matches hebben met Big Show). De paar goeie dingen zoals de pushes van Eddie Geurrero en Chris Beniot waren gewoon niet boeiend genoeg.
Ik dacht gewoon dat ik te lang te veel had gekeken en gevolgt, maar het lag gewoon aan de kwaliteit van de storylines enzo. Toen ik The Ultimate Ric Flair Collection binnen had, toen wist ik weer dat wrestling wel cool zijn, maar de WWE het gewoon niet meer was. Misschien ga ik binnenkort wel weer es kijken omdat alle andere shows nu wel ongeveer aan het einde van het seizoen zijn en de hele zomer saai wordt op het gebied van tv, maar vraag me af of het me weer kan boeien....
En owja, laat die hele McMahon familie es een jaartje niet op tv verschijnen en geef Heyman WEL een belangrijke rol, zowel op tv (love to hate him) als achter de schermen (die vent verzint gewoon goeie dingen). Dan HHH nog ff weg van de tv en HELEMAAL weg achter de schermen, dan kan het weer zoals vanouds worden hopelijk!
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_19353079
Heyman begon goed als GM op SmackDown, maar toen die na de Draft Lottery er mee kapte was ik blij dat hij weg was. Als GM moet je niet te veel in de feud zelf zitten, zoals Heyman tegen Eddie, toen Angle de heel werd, maar de feud gewoon van buitenaf beinvloeden zoals ze dat bij RAW doen. Eric zet echt een heerlijk hufterig personage neer, Angle en Heyman zijn saai.

De feuds op SmackDown zijn veel te veel 1-op-1 feuds, bij RAW heb je wat groepjes rondlopen die elkaar (o.a. Evolution, zowel als Christian & co.) nog wel eens regelmatig steunen, en dat helpt een hoop bij de spanning. Die 6-man tag op SmackDown! was dan ook al een goed begin afgelopen donderdag. Laten we hopen dat we dat soort dingen meer gaan zien.

John Cena is wel okay als face, maar dat "Choke On These Nuts" idee kennen we nu wel. Laat Cena maar weer eens wat beter rappen zoals voorheen... dat helpt ook een hoop.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:37:44 #4
7006 Ritch
The King!
pi_19357279
Ik vond Heyman in de tijd van de invasion erg cool, hoe fanatiek die toen was, iedereen kan zich zijn rant op smackdown nog wel herinneren waar die McMahon behoorlijk onderuit haalde, je zou bijna denken dat dat echt was.
Ook vond ik Heyman goed als manager van Brock, Big Show en Team Angle, echt een irritante bastard was het toen
John Cena is echt niet scherp meer als face, hetzelfde als Angle toen, die was als face ook lang niet zo goed als heel.
Is er onderhand al weer een echte big player, zoals The Rock en Stone Cold waren? HHH is daar te saai voor, Eddie Guerrero en Benoit waren niet zo groot laatste keer dat ik keek, Angle was er dicht bij maarja, met die nek wordt dat niet meer wat. Brock had het kunnen worden, Undertaker is te oud evenals HBK, Kane is verneukt, Chris Jericho kan het zo zijn als die weer es een major push krijgt, maar die zie ik niet zo snel meer komen helaas.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:43:43 #5
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19357376
ja Eugene word DE face van RAW natuurlijk maar verder zijn er inderdaad niet echt big players meer nee helaas
  maandag 24 mei 2004 @ 10:46:04 #6
7006 Ritch
The King!
pi_19357416
Ik zal v/d week es RAW gaan kijken, weet ik ook wie Eugene is, al voorspelt de naam weinig goeds
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:55:03 #7
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19357587
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:46 schreef Ritch het volgende:
Ik zal v/d week es RAW gaan kijken, weet ik ook wie Eugene is, al voorspelt de naam weinig goeds
dan moet je die van afgelopen week en de week ervoor bekijken, allebei geniaal met die van afgelopen week het beste
  maandag 24 mei 2004 @ 12:28:01 #8
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_19359794
Briljant, die van afgelopen maandag, met The Rock en Eugene...vooral dat ie Triple H riep... 'we both like playing games'
The Innovator of Violence
pi_19359865
Ik moest het ff voor iemand downloaden
Wat een beeldvervuiling
20 van die nichten die in de ring aan het bitchslap'n zijn . En dan met die retard OMG
Snap niet hoe je dat leuk kan vinden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 mei 2004 @ 12:39:06 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19360046
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik moest het ff voor iemand downloaden
Wat een beeldvervuiling
20 van die nichten die in de ring aan het bitchslap'n zijn . En dan met die retard OMG
Snap niet hoe je dat leuk kan vinden .
dan moet je het gewoon niet meer kijken
  maandag 24 mei 2004 @ 13:38:41 #11
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19361506
@ Steve-O ...dat zelfde kun je ook zeggen van Jackass/Wildboyz [neem aan dat je fan van die 2 series bent?]

Een stel randdebielen die idiote stunts uitvoeren is humor? [nou vind ik jackass wel humor maar anderen kunnen dit bv erg debielig vinden enz..] M.a.w. smaken verschillen...

Raw is vanaf Wrestlemania XX al erg goed.. qua feuds, qua match kwaliteit :p
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:52:01 #12
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19361907
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:37 schreef Ritch het volgende:
Ik vond Heyman in de tijd van de invasion erg cool, hoe fanatiek die toen was, iedereen kan zich zijn rant op smackdown nog wel herinneren waar die McMahon behoorlijk onderuit haalde, je zou bijna denken dat dat echt was.
Ook vond ik Heyman goed als manager van Brock, Big Show en Team Angle, echt een irritante bastard was het toen
John Cena is echt niet scherp meer als face, hetzelfde als Angle toen, die was als face ook lang niet zo goed als heel.
Is er onderhand al weer een echte big player, zoals The Rock en Stone Cold waren? HHH is daar te saai voor, Eddie Guerrero en Benoit waren niet zo groot laatste keer dat ik keek, Angle was er dicht bij maarja, met die nek wordt dat niet meer wat. Brock had het kunnen worden, Undertaker is te oud evenals HBK, Kane is verneukt, Chris Jericho kan het zo zijn als die weer es een major push krijgt, maar die zie ik niet zo snel meer komen helaas.
Ben het met je eens dat Cena beter af is als heel. Als face worden zn raps een beetje saai.. als ie tenminste rapt want vorige week tegen Dupree deed ie ook niks rappen. Maar als face is nu gewoon erg over... Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door Taker Bradshaw= [hoewel zn match op JD nog enigszins meeviel].. Tja en verder.. geen echte heel die er bovenuitsteekt..

Eddie Guerrero is op dit moment een beetje .. umm niet erg veel aan.. komt naar mijn idee omdat hij gewoon geen waardige tegenstander heeft om mee te feuden.. Benoit daarentegen vind ik steeds leuker om naar te kijken.. Zn tagmatches met edge tegen Batista en Orton of Flair waren echt super. Alleen ben ik niet erg enthousiast over zn volgende feud met Kane... Jericho had gewoon die battle royal moeten winnen! Ik denk overigens dat Orton wel een major player gaat worden... Hij heeft wrestling skills.. goede mic skills.. veel charisma.. ik denk dat die binnen 1.5 jaar wel de world title zal dragen..
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:59:51 #13
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19362152
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:44 schreef Ritch het volgende:
Dan HHH nog ff weg van de tv en HELEMAAL weg achter de schermen, dan kan het weer zoals vanouds worden hopelijk!
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-mark
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:30:30 #14
7006 Ritch
The King!
pi_19362907
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:52 schreef Version1 het volgende:
Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door Taker Bradshaw= [hoewel zn match op JD nog enigszins meeviel].. Tja en verder.. geen echte heel die er bovenuitsteekt..
Bradshaw... Ik vond hem in de APA wel leuk, beetje midcard tag matches enzo, zolang die maar 1x per match de clothesline from hell deed was ik tevree. Sinds die z'n haar er af heeft is het alleen maar slechter geworden, helemaal zonder faarrooq. Dat hij nu een top heel is slaat helemaal nergens op imho.
quote:
Eddie Guerrero is op dit moment een beetje .. umm niet erg veel aan.. komt naar mijn idee omdat hij gewoon geen waardige tegenstander heeft om mee te feuden.. Benoit daarentegen vind ik steeds leuker om naar te kijken.. Zn tagmatches met edge tegen Batista en Orton of Flair waren echt super. Alleen ben ik niet erg enthousiast over zn volgende feud met Kane... Jericho had gewoon die battle royal moeten winnen! Ik denk overigens dat Orton wel een major player gaat worden... Hij heeft wrestling skills.. goede mic skills.. veel charisma.. ik denk dat die binnen 1.5 jaar wel de world title zal dragen..
Randy Orton wordt wel wat ja, daar kun je op wachten.
Ik wil weer een Y2J die in een bubbelbad zit met twee world title belts om arrogant loopt te doen, dan is die geweldig!
Benoit en Kane is imho gewoon een mismatch.
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Version1 het volgende:
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-mark
HHH kan bij mij nix meer goed doen. Ik vind het al heel wat dat die al zo lang geen champ meer is nadat het hele afgelopen jaar verneukte door altijd champ te zijn en alleen zijn buddy HBK goeie matches te geven . De laatste keer dat ik keek was die zo getraind/bodybuild dat die veels te log was voor een goeie match, alles was mega sloom.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:32:08 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19362959
Volgens mij is de enige reden dat HHH iets is dat hij Stephanie neukt
  maandag 24 mei 2004 @ 14:48:04 #16
7006 Ritch
The King!
pi_19363450
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij is de enige reden dat HHH iets is dat hij Stephanie neukt
Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:53:55 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19363613
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:48 schreef Ritch het volgende:

[..]

Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.
yup
  maandag 24 mei 2004 @ 15:52:19 #18
7006 Ritch
The King!
pi_19365128
Heb raw van vorige week binnen, vanavond na m'n werk maar es kijken of het weer de moeite waard is om te gaan volgen...
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:59:08 #19
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19365295
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef Ritch het volgende:
Heb raw van vorige week binnen, vanavond na m'n werk maar es kijken of het weer de moeite waard is om te gaan volgen...
je gaat iig lachen
  maandag 24 mei 2004 @ 16:08:30 #20
7006 Ritch
The King!
pi_19365536
ja als het maar niet 5 minuten van de 2 uur is ofzo, dan vind ik het de moeite niet waard.
we'll see...
kzal vanavond wel ff posten wat ik er van vond
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 16:10:25 #21
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19365589
de hele show was wel ok hoor
  maandag 24 mei 2004 @ 16:18:49 #22
7006 Ritch
The King!
pi_19365814
Jammer alleen dat ik nu al weet dat Kane de battle royal gaat winnen, maar ok
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:07:10 #23
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19367258
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:38 schreef Version1 het volgende:
@ Steve-O ...dat zelfde kun je ook zeggen van Jackass/Wildboyz [neem aan dat je fan van die 2 series bent?]

Een stel randdebielen die idiote stunts uitvoeren is humor? [nou vind ik jackass wel humor maar anderen kunnen dit bv erg debielig vinden enz..] M.a.w. smaken verschillen...

Raw is vanaf Wrestlemania XX al erg goed.. qua feuds, qua match kwaliteit :p
Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 mei 2004 @ 17:16:33 #24
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19367537
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden
hahahaha en als jij van drie meter hoog op een betonnen vloer met een miniem dun matje gesmeten word doet dat geen pijn? hahahahaha
  maandag 24 mei 2004 @ 17:18:48 #25
7006 Ritch
The King!
pi_19367586
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden
Pijn heeft absoluut nix met wrestling te maken, wrestling is niet echt en probeert niet echt te zijn. Als je echt wil dan ga je MMA kijken ofzo. Natuurlijk hebben die wrestlers wel pijn, ze weten hoe ze moeten slaan/vallen/mooi laten lijken, maar zonder pijn kun je een groot deel van moves gewoon niet doen. Daarnaast zijn wrestlers nuchter (naja, ene meneer S. Austin wou wel es een biertje drinken ), dat kun je niet (altijd) zeggen van die figuren met jackass etc, scheelt nogal voor je pijngrens.
Als je het allemaal te fake en te soft vind dan is er altijd nog CZW ofzo, waar mensen wel echt opengesneden worden met prikkeldraad enzo, maar dat heeft in mijn ogen weer weinig met entertainment te maken.
Bekijk wrestling eens niet als een vechtsport, maar als entertainment, meer is het niet. Wat niet weg neemt dat een groot deel van de wrestlers wel echte atleten zijn.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')