dat gaat er ook weer vanaf... moet je in blijven vetten....quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:51 schreef vexz het volgende:
Er is inderdaad een speciaal middeltje voor, daar kun je het mee inwrijven, zul je meerdere keren moeten doen, is volgens mij een soort wax. Kijk bij een autospeciaalzaak de halfords ofzo..
Maar of dat middel nu helemaal goed werkt... ik betwijfel het..
rubber delen worden ook meestal poreus voor ze verkleurenquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet dat rubbers waxen vaak geen zin heeft hoor.
Nieuwe kopen is beter..
Insmeren met vaseline regelmaticquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet dat rubbers waxen vaak geen zin heeft hoor.
Nieuwe kopen is beter..
Bij ons zijn ze alleen verkleurd..quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:55 schreef Youp het volgende:
[..]
rubber delen worden ook meestal poreus voor ze verkleurendan is het sowieso verstandig nieuwe te kopen...
een laag (zwart) lagervet er op smerenquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze alleen verkleurd..
En nu zijn ze weer mooi zwart voor een paar weekjes ofzo...
Honda-zooi is duur bij de dealer.![]()
met photoshop?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:34 schreef LennyKravitz het volgende:
Toen ik mijn auto net had (2 jaar geleden) hadden de kunststof onderdelen rond mijn wielkas nog exact dezelfde kleur als het kunststof in mijn bumpers (donker grijs; zie bovenste foto).
Binnen niet al te lange tijd zijn ze nu verkleurd naar licht grijs (hoewel mijn bumpers nog wel donker grijs zijn)... Misschien is het omdat het net een ander soort kunststof is? Het is bij alle vier de wielkassen hetzelfde.
Weet iemand hoe ik de kleur weer even donker zou kunnen maken als het plastic van de bumper?
[afbeelding]
Hoeveel zou zoeits kosten? En duurt het lang?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:42 schreef Youp het volgende:
met de verffohn!!! dr zit een soort van siliconenvet achtig spul in de bumpers... en door de ze warm te maken trekt dat weer naar boven... en ze worden weer als nieuwhoe ik dat weet? paar dagen geleden op mn werk gezien hoe ze dat deden met een mercedes vito busje
de bumpers werden weer heel mooi donker grijs...
![]()
-edit-
en dit blijft ook weer net zo lang ongeveer als dat het was toen de auto nieuw was...
Kosten kan varieeren,hou deze sites in de gaten daarvoor :quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:16 schreef yup het volgende:
[..]
Hoeveel zou zoeits kosten? En duurt het lang?
Volgens mij hebben we zo een apparaat dat verf van de muur afbladert dmv hitte, er komt zware hitte uit zodat het verf loslaat. Het lijkt een beetje op een fohn. Is dat een verffohn?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Kosten kan varieeren,hou deze sites in de gaten daarvoor :
www.gamma.com
www.praxis.nl
www.formido.nl
Fohn er heel even ophouden, en gewoon baantjes maken(van links naar rechts bewegen).
Resultaat is direkt zichtbaar.
werkte bij mij ook prima idd..quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:42 schreef Youp het volgende:
met de verffohn!!! dr zit een soort van siliconenvet achtig spul in de bumpers... en door de ze warm te maken trekt dat weer naar boven... en ze worden weer als nieuwhoe ik dat weet? paar dagen geleden op mn werk gezien hoe ze dat deden met een mercedes vito busje
de bumpers werden weer heel mooi donker grijs...
![]()
-edit-
en dit blijft ook weer net zo lang ongeveer als dat het was toen de auto nieuw was...
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:29 schreef yup het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo een apparaat dat verf van de muur afbladert dmv hitte, er komt zware hitte uit zodat het verf loslaat. Het lijkt een beetje op een fohn. Is dat een verffohn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |