abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19268076
Al geruime tijd vraag ik mij eigenlijk af waarom er eigenlijk evenveel mannen zijn als vrouwen. Zou het biologisch gezien niet evidenter zijn moesten er bijvoorbeeld 10% mannen en 90% vrouwen zijn? Mannen zijn weliswaar nodig voor de voortplanting, maar 1 man op 10 vrouwen zou zeker al voldoende zijn om een soort in stant te houden. Als er veel meer vrouwen dan mannen waren, zou er waarschijnlijk ook geen enkele man het zonder partner moeten doen (nu is dat wel zo :'( )
En toch zijn er ongeveer evenveel mannen dan vrouwen. Waarom dan?
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_19268105
chromosomen zijn netjes 50/50 bepaald.
1337ness straal je uit....
pi_19268106
Er zijn volgens mij meer vrouwen dan mannen hoor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19268111
Er zijn niet even veel mannen als vrouwen!
pi_19268134
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:40 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn niet even veel mannen als vrouwen!
Niet precies evenveel, maar wel ongeveer evenveel.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:43:21 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_19268171
hmmm 10% man en 90% vrouw klinkt wel heel erg goed eigenlijk...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_19268172
Zelfs dat niet geloof ik, heb je cijfers?
pi_19268198
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:43 schreef _The_General_ het volgende:
Zelfs dat niet geloof ik, heb je cijfers?
Ik ook niet, ik denk dat het iets is van 45% mannen en 55% vrouwen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19268204
Dan moet die man wel hard werken om al die huisvrouwen waar hij kinderen verwerkt heeft te onderhouden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:45:07 #10
69852 marcom2
Lekkerder dan lekker :D
pi_19268205
Het is ongeveer 50/50, ooit wel is biologie gehad mensen? Dan zou je geleerd hebben dat de chromosomen altijd zo verdeeld zijn dat de kans op een jongetje of een meisje 50% is!
pi_19268294
marcom2: zie eerste reactie
1337ness straal je uit....
pi_19268304
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef marcom2 het volgende:
Het is ongeveer 50/50, ooit wel is biologie gehad mensen? Dan zou je geleerd hebben dat de chromosomen altijd zo verdeeld zijn dat de kans op een jongetje of een meisje 50% is!
Jaja, dat snappen we hier ook wel. Het punt van TS is, of het niet efficiënter is als er meer vrouwen dan mannen zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:49:49 #13
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_19268306
iets meer vrouwen in NL....
bron: CBS
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_19268313
Het gaat hier om X en Y chromosomen

Een vrouw is: XX
Een man is: XY

Een spermacel (man) bevat een X of een Y chromosoom. Een eicel (vrouw) altijd een X chromosoom.

Dus zijn er 2 combi's mogelijk bij een bevruchtte eicel: XX (meisje) en XY (jongetje)

Enz enz.
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_19268336
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef marcom2 het volgende:
Ja, maar dan krijg je landen zoals china met een miljard mensen die liever een jongetje krijgen dan een meisje, gaat je hele biologie les!
pi_19268353
dan krijg je een dikke overpopulatie, want je krijg dan 80% meer babys
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:55:35 #17
30443 fris
pure frisheid
pi_19268432
bejaardentehuizen zitten vol met vrouwen....
pi_19268460
twee oermannen die 18 oervrouwen moest beschermen tegen alles wat dreigde van buitenaf? lijkt me nogal een zware baan. en wat als ze daarbij doodgingen? 18 vrouwen nutteloos onproductief
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:59:01 #19
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_19268504
Er zullen wel ongeveer evenveel meisjes als jongens geboren worden maar omdat vrouwen ouder worden dan mannen zijn er meer dan 50% vrouwen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_19268669
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef EnderOnline het volgende:
twee oermannen die 18 oervrouwen moest beschermen tegen alles wat dreigde van buitenaf? lijkt me nogal een zware baan. en wat als ze daarbij doodgingen? 18 vrouwen nutteloos onproductief
Coole redenering.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_19268766
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 14:07 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Coole redenering.
Hoezo cool? Een leeuw beschermt toch ook een groep vrouwtjes... mensen konden dat niet? (met hun intelligentie)

In de huidige situatie helemaal... beschermen van het vrouwtje speelt nagenoeg geen rol meer.
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_19268850
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef EnderOnline het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Maar omdat er evenveel mannen als vrouwen waren lijkt het mij logisch dat de man de jagende/beschermende rol op zich nam toen.

Als er minder mannen waren dan zou de vrouw toch gewoon een deel van de jagende/beschermende rol op zich nemen?
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:20:12 #23
12221 Tijn