Niet precies evenveel, maar wel ongeveer evenveel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:40 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn niet even veel mannen als vrouwen!
Ik ook niet, ik denk dat het iets is van 45% mannen en 55% vrouwenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:43 schreef _The_General_ het volgende:
Zelfs dat niet geloof ik, heb je cijfers?
Jaja, dat snappen we hier ook wel. Het punt van TS is, of het niet efficiënter is als er meer vrouwen dan mannen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef marcom2 het volgende:
Het is ongeveer 50/50, ooit wel is biologie gehad mensen? Dan zou je geleerd hebben dat de chromosomen altijd zo verdeeld zijn dat de kans op een jongetje of een meisje 50% is!
Ja, maar dan krijg je landen zoals china met een miljard mensen die liever een jongetje krijgen dan een meisje, gaat je hele biologie les!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef marcom2 het volgende:
Het is ongeveer 50/50, ooit wel is biologie gehad mensen? Dan zou je geleerd hebben dat de chromosomen altijd zo verdeeld zijn dat de kans op een jongetje of een meisje 50% is!
Coole redenering.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef EnderOnline het volgende:
twee oermannen die 18 oervrouwen moest beschermen tegen alles wat dreigde van buitenaf? lijkt me nogal een zware baan. en wat als ze daarbij doodgingen? 18 vrouwen nutteloos onproductief
Hoezo cool? Een leeuw beschermt toch ook een groep vrouwtjes... mensen konden dat niet? (met hun intelligentie)quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:07 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Coole redenering.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef EnderOnline het volgende:
twee oermannen die 18 oervrouwen moest beschermen tegen alles wat dreigde van buitenaf? lijkt me nogal een zware baan. en wat als ze daarbij doodgingen? 18 vrouwen nutteloos onproductief
Sorry? Ik snap niet hoe het beleid in China invloed heeft op de genetica van de mens.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:51 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je landen zoals china met een miljard mensen die liever een jongetje krijgen dan een meisje, gaat je hele biologie les!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |