abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:23:17 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19216128
Gamen on....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:30:23 #2
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19216288
Nog even terugkomend op deze post van Chadi:
quote:
Ik heb het over het huidige voetbal met betrekking tot spelersbeleid van Madrid eventueel.
Oliver Dacourt en Roy Keane zijn ook zulke type spelers en die zijn beide nog actief.

Edit: Real denkt toch na over Oliver Dacourt?

[ Bericht 8% gewijzigd door mr_anonimous op 18-05-2004 13:39:43 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19217496
Een beetje arrogant ja, maar dat kun je van Henry niet zeggen...die is arrogant tot het irritante aan toe. Wat zou jij doen als je je arm om je teamgenoot heen wilt slaan om mee te juichen nadat ie gescoord heeft, maar hij gooit jouw arm van z'n schouder omdat ie liever alleen juicht!?!? Sorry hoor, maar IK hoef zo'n speler niet in m'n team.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:56:31 #4
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19218260
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Een beetje arrogant ja, maar dat kun je van Henry niet zeggen...die is arrogant tot het irritante aan toe. Wat zou jij doen als je je arm om je teamgenoot heen wilt slaan om mee te juichen nadat ie gescoord heeft, maar hij gooit jouw arm van z'n schouder omdat ie liever alleen juicht!?!? Sorry hoor, maar IK hoef zo'n speler niet in m'n team.
Nou Ruud is anders ook niet zo'n lekkere voor je ploeg. Kleedkamers verbouwen omdat je niet opgesteld wordt. Medespelers slaan. Zijn nou ook geen eigenschappen voor een goede speler.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19218682
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nou Ruud is anders ook niet zo'n lekkere voor je ploeg. Kleedkamers verbouwen omdat je niet opgesteld wordt. Medespelers slaan. Zijn nou ook geen eigenschappen voor een goede speler.
Klopt, maar ik heb ook niet gezegd dat ze die moeten halen. Vraag me trouwens af in hoeverre dat waar is...
In Italie is een boek gepubliceerd over Raul, daarin zegt ie dat Ruud z'n ideale partner in de spits zou zijn. Misschien zou Florentino em daarom willen halen...
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:29:14 #6
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19218956
Dat zou kunnen. Eerst was Perez gecharmeerd van Kluivert. Ik ben blij dat hij nooit gekomen is. Dat vind ik nou een arrogant maar ook vervelend mannetje.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19222672
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zou kunnen. Eerst was Perez gecharmeerd van Kluivert. Ik ben blij dat hij nooit gekomen is. Dat vind ik nou een arrogant maar ook vervelend mannetje.
Misschien als hij een goed EK draait
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:00:03 #8
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19225032
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Misschien als hij een goed EK draait
Hopelijk krijgt ie een blessuretje.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:33:41 #9
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19229201
Tommie, ff reageren op wat je in het vorige topic zei....

Ik denk niet dat Florentino op z'n achterhoofd is gevallen maar hij kiest er zelf voor een beleid te voeren waarbij hij elk jaar 1 grote ster haalt. Hij heeft zelf aangegeven dat sterren alleen maar aanvallers kunnen zijn (iets wat in mijn ogen ook gedeeltelijk waar is, kijk maar naar je eigen favo top10 spelers, meeste zijn aanvallers). Op het moment dat ie besluit dat beleid te voeren weet hij zelf ook dat er niet 9 aanvallers in het veld kunnen lopen. Zelf denk ik niet dat de spelers van Madrid het op dit moment erg vinden om 1 grote aanvaller erbij te krijgen omdat is gebleken dat ze allemaal zonder adem zitten, om af en toe tijdens het seizoen rust te geven zal er toch iemand bij moeten komen.

Henry komt niet, die heeft meerdere keren zelf aangegeven dat ie niet weg wil. Real begrijpt dit nu ook wel. Waarom zou Arsenal zijn aller belangrijkste spelers aan de concurrent verkopen? Arsenal wil voor de CL gaan, dan kun je je team niet gaan verzwakken. Als er een gigantisch bedrag geboden wordt, dan kan ik het ook wel begrijpen maar Real is niet de club om die bedragen (100 miljoen euro's) te betalen.

Ik denk zelf nog dat Figo weggaat ( vind ik zelf niet heel erg omdat ik niet van spelers hou die schwalbes maken) naar Chelsea, die zullen een flink bedrag willen betalen Ik hoop dat Beckham wordt verkocht aan Chelsea, dan kunnen we daarvoor een extra verdedigende middenvelder neerzetten, 2 man dus

Perez heeft vandaag aangegeven dat volgende week Maandag of Dinsdag een hoop dingen over de toekomst duidelijk zullen worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:40:00 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19236645
Gistermiddag en avond is de hele dag overleg geweest tussen Real en Roma in het huis van Sensi over Walter Samuel Lijkt erop dat het bijna rond is
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:41:47 #11
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19236688
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:40 schreef jojomen4 het volgende:
Gistermiddag en avond is de hele dag overleg geweest tussen Real en Roma in het huis van Sensi over Walter Samuel Lijkt erop dat het bijna rond is
Dat is goed nieuws op de vroege ochtend.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19237218
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:33 schreef jojomen4 het volgende:
Tommie, ff reageren op wat je in het vorige topic zei....

Ik denk niet dat Florentino op z'n achterhoofd is gevallen maar hij kiest er zelf voor een beleid te voeren waarbij hij elk jaar 1 grote ster haalt. Hij heeft zelf aangegeven dat sterren alleen maar aanvallers kunnen zijn (iets wat in mijn ogen ook gedeeltelijk waar is, kijk maar naar je eigen favo top10 spelers, meeste zijn aanvallers). Op het moment dat ie besluit dat beleid te voeren weet hij zelf ook dat er niet 9 aanvallers in het veld kunnen lopen. Zelf denk ik niet dat de spelers van Madrid het op dit moment erg vinden om 1 grote aanvaller erbij te krijgen omdat is gebleken dat ze allemaal zonder adem zitten, om af en toe tijdens het seizoen rust te geven zal er toch iemand bij moeten komen.

Ik denk zelf nog dat Figo weggaat ( vind ik zelf niet heel erg omdat ik niet van spelers hou die schwalbes maken) naar Chelsea, die zullen een flink bedrag willen betalen Ik hoop dat Beckham wordt verkocht aan Chelsea, dan kunnen we daarvoor een extra verdedigende middenvelder neerzetten, 2 man dus
Ik snap ook wel dat ie zichzelf heeft verplicht bij z'n beleid te blijven, helemaal nu de verkiezingen er aan zitten te komen...daardoor moet ie extra goed voor de dag komen. Of de ploeg er echt beter van wordt is een andere vraag, dus moeten er zoals je zegt een paar weg. Ik denk zelf ook dat Figo plaats zal gaan maken voor de volgende Galactico, ik zou het wel heel jammer vinden. Dan liever Ronaldo weg en Morientes terug. Maar die willen ze geloof ik doorverkopen
Dat Samuel en Camacho waarschijnlijk komen vind ik echter een heel goed begin, nu nog een verdedigende middenvelder en op naar de voorronde Champions League!!
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:23:47 #13
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19237635
Camacho? Ik weet het niet hoor. Is zo'n mannetje als Korbach. Werkt altijd maar even. Real is gebaat bij een trainer/coach die ze niet alleen weer op de rails krijgt maar ook die ze weer aan de top kan houden. Misschien is Ottomar Hitzfeld een goede?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:27:23 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19237736
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat ie zichzelf heeft verplicht bij z'n beleid te blijven, helemaal nu de verkiezingen er aan zitten te komen...daardoor moet ie extra goed voor de dag komen. Of de ploeg er echt beter van wordt is een andere vraag, dus moeten er zoals je zegt een paar weg. Ik denk zelf ook dat Figo plaats zal gaan maken voor de volgende Galactico, ik zou het wel heel jammer vinden. Dan liever Ronaldo weg en Morientes terug. Maar die willen ze geloof ik doorverkopen
Dat Samuel en Camacho waarschijnlijk komen vind ik echter een heel goed begin, nu nog een verdedigende middenvelder en op naar de voorronde Champions League!!
Ik denk niet dat Camacho komt. Op marca.com heeft ie gister gezegd dat ie helemaal nog niet benaderd is en omdat ik denk Queiroz maandag al onstlagen wordt zullen ze de volgende coach al klaar hebben staan.

Morientes is in de ogen van de mensen geen Galactico. Hijs wel heel goed maar geen Galactico

Zidane, Henry, Nedved, Shevchenko, Ronaldinho, Morientes.

Welk hoort er niet in?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19237982
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Camacho? Ik weet het niet hoor. Is zo'n mannetje als Korbach. Werkt altijd maar even. Real is gebaat bij een trainer/coach die ze niet alleen weer op de rails krijgt maar ook die ze weer aan de top kan houden. Misschien is Ottomar Hitzfeld een goede?
Ja, heb je misschien gelijk in. Ik vind het raar dat de naam van Lippi niet gevallen is...zouden ze die achter de hand hebben?
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:40:12 #16
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19238069
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ja, heb je misschien gelijk in. Ik vind het raar dat de naam van Lippi niet gevallen is...zouden ze die achter de hand hebben?


Ja dat is ook een goede. Vele prijzen gepakt. Net als Hitzfeld heeft hij volgend seizoen geen club. Dus hoeven ze geen afkoopsom te betalen.

Edit: Hector Cuper verdient na zijn debacle bij Inter ook wel een herkansing denk ik. De goede man was behoorlijk succesvol met Valencia.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19238776
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja dat is ook een goede. Vele prijzen gepakt. Net als Hitzfeld heeft hij volgend seizoen geen club. Dus hoeven ze geen afkoopsom te betalen.

Edit: Hector Cuper verdient na zijn debacle bij Inter ook wel een herkansing denk ik. De goede man was behoorlijk succesvol met Valencia.
Hitzfeld...hmmm...het is een en blijft een duitser. Ik denk wel dat ze naar de taalbarriere kijken, spaans-sprekenden hebben wel de voorkeur denk ik. Cuper is trouwens ook een goeie...
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:10:12 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19238955
Cuper vind ik veel te verdedigend. Dat is meer een Generaal. Je moet iemand hebben net als Del Bosque die iedereen gewoon met rust laat. HIj begreep tenminste dat ie met de beste op de wereld werkte en dat die geen zin hebben in kleine zeikerige details. Gewoon je mannen het veld opsturen en lekker laten voetballen. Je denkt toch niet dat zo'n trainertje Zidane, Raul, Ronaldo, Figo, Roberto Carlos kan vertellen wat ze wel of niet moeten doen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19239416
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Je denkt toch niet dat zo'n trainertje Zidane, Raul, Ronaldo, Figo, Roberto Carlos kan vertellen wat ze wel of niet moeten doen.
Nee, en je hebt gezien wat dat dit jaar opgeleverd heeft...geen moment hebben ze als een team gespeeld, allemaal op individuele kwaliteit. En als ze dan moe zijn of er is er eentje geblesseerd dan wil het ineens niet meer. Er zal toch een beetje lijn in het spel moeten komen en Zidane en co. zullen zich daar toch in moeten schikken (denk trouwens niet dat ze daar problemen mee hebben).
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:27:23 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19239495
ik denk dat ze dit jaar teveel opdrachten hebben gekregen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19239540
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Cuper vind ik veel te verdedigend.
Daar kunnen ze best een beetje van gebruiken op het moment...
pi_19239581
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
ik denk dat ze dit jaar teveel opdrachten hebben gekregen.
Teveel opdrachten, hoe bedoel je dat?
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:34:01 #23
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19239691
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Teveel opdrachten, hoe bedoel je dat?
Queiroz wilde als trainer z'n naam gaan vestigen in voetballand door Real op zijn manier te laten spelen, waardoor mensen over 5 jaar nog zeggen die Queiroz is een goeie. Als alle spelers in het begin van het seizoen al roepen dat communicatie een van de sterkste punten is van de trainer dan concludeer ik daar uit dat ie veel van praten houd en veel opdrachtjes geeft voor in het veld.

Spelers van grote klasse willen die verhaaltjes volgens mij helemaal niet horen. Del Bosque zag je nooit met spelers praten, misschien wel ff in de kleedkamer maar daar hield het volgens mij ook wel mee op.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:36:41 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19239769
Ze zijn hem volgens mij allang zat. 3 weken geleden zaten ze (de spelers) al aan te geven wie wel of niet goed zou zijn als opvolger. Als je goed met een trainer kunt opschieten zeg je dat allemaal niet, dat zou ik tenminste niet doen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:42:41 #25
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19239944
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Cuper vind ik veel te verdedigend. Dat is meer een Generaal. Je moet iemand hebben net als Del Bosque die iedereen gewoon met rust laat. HIj begreep tenminste dat ie met de beste op de wereld werkte en dat die geen zin hebben in kleine zeikerige details. Gewoon je mannen het veld opsturen en lekker laten voetballen. Je denkt toch niet dat zo'n trainertje Zidane, Raul, Ronaldo, Figo, Roberto Carlos kan vertellen wat ze wel of niet moeten doen.
Dan moet Camacho dus helemaal uit de buurt blijven. Blijft alleen Lippi over.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19240228
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

zijn manier
Met 6 aanvallers en 4 verdedigers. Ik denk dat de aanbiedingen bij em binnen zullen stromen.
Als er één coach is die z'n stempel niet op een elftal heeft weten de drukken is Queiroz het wel, als je het mij vraagt was ie nog lang niet klaar voor het grote werk.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:12:18 #27
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19241988
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:53 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Met 6 aanvallers en 4 verdedigers. Ik denk dat de aanbiedingen bij em binnen zullen stromen.
Als er één coach is die z'n stempel niet op een elftal heeft weten de drukken is Queiroz het wel, als je het mij vraagt was ie nog lang niet klaar voor het grote werk.
Ik zei niet dat het hem gelukt was (z'n stempel drukken ) Ik zei dat hij dat graag wilde (denk ik).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19242391
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het hem gelukt was (z'n stempel drukken ) Ik zei dat hij dat graag wilde (denk ik).
Ik begrijp het. Qua tactische wissels vind ik em trouwens ook uitermate slecht. Hij heeft Portillo op momenten dat het toch echt nodig was niet eens de kans gegeven om te laten zien wat ie kan. Net zoals afgelopen zondag; Jordi voor Borja in de 89ste minuut...daar win je helemaal geen wedstrijden mee...
pi_19242556
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Misschien als hij een goed EK draait
Kluivert
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:34:02 #30
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19242593
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kluivert
Kluivert zou wel een goeie zijn om de snelheid uit de aanvallen te halen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19242594
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:40 schreef jojomen4 het volgende:
Gistermiddag en avond is de hele dag overleg geweest tussen Real en Roma in het huis van Sensi over Walter Samuel Lijkt erop dat het bijna rond is
de aanbieding van Chelsea is beter
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:39:33 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19242783
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

de aanbieding van Chelsea is beter
Dat klopt maar tegenwoordig hebben de spelers de macht in handen. Ook heeft Samuel in oktober 2003 bijgetekend zodat hij niet transfervrij zou vertrekken, hij heeft dit gedaan terwijl die wist dat ie deze zomer zou verhuizen. De club houd dus ook rekening met zijn wensen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19242854
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat klopt maar tegenwoordig hebben de spelers de macht in handen. Ook heeft Samuel in oktober 2003 bijgetekend zodat hij niet transfervrij zou vertrekken, hij heeft dit gedaan terwijl die wist dat ie deze zomer zou verhuizen. De club houd dus ook rekening met zijn wensen.
de aanbieding van Chelsea was te goed om te weigeren
En Inter wil hem ook hebben
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:43:52 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19242916
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

de aanbieding van Chelsea was te goed om te weigeren
En Inter wil hem ook hebben
Begrijp ik niet helemaal
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:44:18 #35
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19242921
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

de aanbieding van Chelsea was te goed om te weigeren
En Inter wil hem ook hebben
Ja, dat kan wel zo zijn, maar hij wil naar Real. Naar de club van Di Stefano en, geloof ik, de favoriete club van zijn pa.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:46:40 #36
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19242992
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel zo zijn, maar hij wil naar Real. Naar de club van Di Stefano en, geloof ik, de favoriete club van zijn pa.
Dat wilde ik ook al roepen, volgens mij begrijpt hij niet dat de spelers beslissen en omdat hij netjes heeft gehandeld voor de club is het normaal dat de club dat ook doet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19243080
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

de aanbieding van Chelsea is beter
Dus...
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:53:03 #38
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19243181
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:46 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook al roepen, volgens mij begrijpt hij niet dat de spelers beslissen en omdat hij netjes heeft gehandeld voor de club is het normaal dat de club dat ook doet.
Sinds het Bosmanarrest bepalen spelers meestal zelf waar ze willen spelen. Als club kun je dan wel dwars liggen maar dan gaat hij iets later weg en dan gratis. Nu kan Roma een pak geld voor hem vangen en gaat Samuel tevreden weg naar de club van zijn en zijn vaders dromen. En dan is iedereen blij. Roma heeft centen, Real een topverdediger en Samuel speelt bij 'zijn' cluppie. Mooi toch?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19243222
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Dus...
te goed om te weigeren !!!!!!!!!

en Chelsea gaat de komende jaren beter presteren dan Real
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:57:58 #40
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19243316
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

te goed om te weigeren !!!!!!!!!

en Chelsea gaat de komende jaren beter presteren dan Real
Dat kun je nooit van te voren zeggen. Ieder seizoen is anders. Walter is een Argentijn. Real heeft in Argentinië meer aanzien dan Chelsea. Hij houdt van real al sinds hij nog een kleuter was. Daarom wil hij nu naar Real. In zo'n geval speelt geld geen rol. Dan telt alleen dat je bij je cluppie mag spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19243331
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

te goed om te weigeren !!!!!!!!!

en Chelsea gaat de komende jaren beter presteren dan Real
Oh ja, ik denk het ook...volgende onderwerp
pi_19243484
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:58 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Oh ja, ik denk het ook...volgende onderwerp
hij kiest voor geld en succes
pi_19243496
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

hij kiest voor geld en succes
dus hij gaat na Inter
pi_19243664
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

dus hij gaat na Inter
We hebben hier te maken met een echte kenner, dat zie ik alweer...
pi_19243743
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

We hebben hier te maken met een echte kenner
pi_19243835
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

pi_19243918
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:14 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

  woensdag 19 mei 2004 @ 14:27:17 #48
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19244200
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

dus hij gaat na Inter
.....?
pi_19246867
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

.....?
lees topic
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:21:42 #50
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_19246989
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Walter is een Argentijn. Real heeft Overal (Argentinië) meer aanzien dan Chelsea.
kleine aanpassing
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:49:44 #51
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19247679
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef DAMH het volgende:

[..]

kleine aanpassing
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:18:59 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19248389
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

lees topic
ja pfaf, lees het topic!!! en dan zie je gelijk dat je deze legend killer niet serieus hoeft te nemen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19264517
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

ja pfaf, lees het topic!!! en dan zie je gelijk dat je deze legend killer niet serieus hoeft te nemen


Real wilt zo veel kopen
en dat allemaal aanvallers ( het elftal moet in evenwicht zijn )
Ik hoop dat het volgend jaar weer fout gaat
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:17:26 #54
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19264776
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:06 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]



Real wilt zo veel kopen
en dat allemaal aanvallers ( het elftal moet in evenwicht zijn )
Ik hoop dat het volgend jaar weer fout gaat
Chelsea is lekker evenwichtig aan het inkopen. Mutu, Crespo, Duff volgens mij ook allemaal spitsen of niet? En nu wil Abramovitsj Ronaldo en Morientes er ook nog bij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:56:15 #55
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19265666
Het laatste bod van Real is 22 miljoen voor Samuel, das maar 3 minder dan Chelsea.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:54:05 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19270938
En nu is die dan helemaal van Real. Sensi heeft het ja woord gegeven voor 22 miljoen! Samuel zal 3.7 miljoen per jaar gaan verdienen. Eind Mei wordt het bekend gemaakt!

Goeie 1ste verdediger, als ze nu nog Ayala kunnen strikken

Het ziet er naar uit dat Real pas na het EK achter Xabi Alonso gaat, ik denk dat het dan al eens te laat kan zijn...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19271098
Ze hadden hem beter al direct uit Argentinië kunnen halen destijds, was goedkoper geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:06:22 #58
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19271207
LOL goed opgemerkt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:23:53 #59
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_19271525
Scherp gezien hoor metho geeez
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:12:42 #60
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19275078
Camacho naar Real!

Toen hem gevraagd werd over z'n toekomst zei hij: "De voorzitter heeft gezegd: Tot maandag mondje dicht."

Zo doen ze dat bij Real, wachten tot de competitie is afgelopen en een dag later naar buiten met het nieuws Welkom Antonío!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:37:28 #61
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19275590
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:12 schreef jojomen4 het volgende:
Camacho naar Real!

Toen hem gevraagd werd over z'n toekomst zei hij: "De voorzitter heeft gezegd: Tot maandag mondje dicht."

Zo doen ze dat bij Real, wachten tot de competitie is afgelopen en een dag later naar buiten met het nieuws Welkom Antonío!
Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn. Ik denk dat ze voor een soort Korbacheffect gaan. Camacho is een azijnpisser en een tiran. Dat werkt, met al die sterren, misschien 1 seizoen. Daarna kotsen ze hem uit.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:50:42 #62
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19275900
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn. Ik denk dat ze voor een soort Korbacheffect gaan. Camacho is een azijnpisser en een tiran. Dat werkt, met al die sterren, misschien 1 seizoen. Daarna kotsen ze hem uit.
We zullen zien. Ik denk dat ze bij Madrid ook wel weten wat voor een mannetje het is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:53:06 #63
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19275968
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:50 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik denk dat ze bij Madrid ook wel weten wat voor een mannetje het is.
Misschien, maar ik vrees van niet. Ik denk dat die Camacho een noodoplossing is, dat is hij al vaker geweest. Want Mourinho was hun eerste keus.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:54:36 #64
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19276013
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien, maar ik vrees van niet. Ik denk dat die Camacho een noodoplossing is, dat is hij al vaker geweest. Want Mourinho was hun eerste keus.
Waar heb je die info vandaan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:55:30 #65
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19276038
Jezus, FF nog wat nieuws tussendoor! De Aankoop van Walter Samuel wordt deze avond bekend gemaakt

www.marca.com
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:57:39 #66
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19276079
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waar heb je die info vandaan?
Via een Portugese maat van mij. Stond in E Bola, het bekendste voetbalblad van Portugal.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:59:21 #67
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19276118
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:55 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus, FF nog wat nieuws tussendoor! De Aankoop van Walter Samuel wordt deze avond bekend gemaakt

www.marca.com
Laten we dan de eerste supporters van Real in Nederland zijn die Walter welkom heten.

Walter wees welkom bij de club van je dromen. En doe die Hierro vergeten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:00:59 #68
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19276153
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Laten we dan de eerste supporters van Real in Nederland zijn die Walter welkom heten.

Walter wees welkom bij de club van je dromen. En doe die Hierro vergeten.
Mooie woorden

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19276161
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Via een Portugese maat van mij. Stond in E Bola, het bekendste voetbalblad van Portugal.
A Bola.

http://www.abola.pt
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:03:10 #70
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19276205
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

A Bola.

http://www.abola.pt
Sorry je hebt gelijk. Ebola is een ziekte.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19276216
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

A Bola.

http://www.abola.pt
Betweter
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19276273
Ik kijk er bijna dagelijks op, DS.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:14:58 #73
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19276505
Heeft Mourinho nou al bij Chelski getekend of niet?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:12:23 #74
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19284616
gefeliciteerd dan maar zal ik zeggen
goede aankoop hoop ik voor jullie maar niet heus
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19293306
Pérez heeft Casillas gevraagd om te gaan trouwen, zodat Real dit seizoen toch nog een feestje heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:09:30 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19293526
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:58 schreef methodmich het volgende:
Pérez heeft Casillas gevraagd om te gaan trouwen, zodat Real dit seizoen toch nog een feestje heeft.
grappemaker! Staat zeker op marca.com
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19293711
Nee, is een mop die in Valencia circuleert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:19:16 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19293728
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Nee, is een mop die in Valencia circuleert.
Wel een goeie
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19302217
Yes, Real heeft Walter Samuel van AS Roma aangetrokken. In ieder geval een stap in de goede richting.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:21:44 #80
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19302268
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 21:19 schreef Westlife-fan het volgende:
Yes, Real heeft Walter Samuel van AS Roma aangetrokken. In ieder geval een stap in de goede richting.
Inderdaad nu nog een goede 2 of 3 goede balafpakkers en ze zijn weer terug.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:07:09 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19303461
IK had het een tijdje geleden nog over Ayala, dat ik die er graag bij wilde hebben. Nu bedenk ik me dat we die helemaal niet kunnen gebruiken omdat ie van buiten de EU is. We hebben Ronie, R. Carlos en nu Samuel al als de 3 van buiten de EU.

De volgende aankopen zullen dan vast en zeker van dichterbij zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:08:21 #82
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19303491
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:07 schreef jojomen4 het volgende:
IK had het een tijdje geleden nog over Ayala, dat ik die er graag bij wilde hebben. Nu bedenk ik me dat we die helemaal niet kunnen gebruiken omdat ie van buiten de EU is. We hebben Ronie, R. Carlos en nu Samuel al als de 3 van buiten de EU.

De volgende aankopen zullen dan vast en zeker van dichterbij zijn.
Fabio dus. (Cannavaro)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19311663
Heeft Ayala geen Spaans paspoort, aangezien Valencia ook regelmatig Pellegrino, Aimar, Ricardo Oliveira, Fabio Aurelio en Canobbio laat meedoen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:28:02 #84
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19312380
Ik denk van niet omdat die volgens mij voor Argentinie uitkomt. Als het zo is dat hij voor Argentinie uit mag komen en daarnaast ook een Spaans paspoort mag hebben is het misschien wel waar.

Die spelers die jij opnoemt spelen niet altijd, het kan dus zo zijn dat ze regelmatig rouleren. Oliveira, Pellegrino, Aurelio en Canobbio zijn niet eens basisspelers toch? Je bent Carboni trouwens vergeten, of het moet zijn dat ie een ander paspoort heeft en je hem expres eruit hebt gelaten
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19312567
Carboni is een Italiaan he, die komt uit de EU.

Dat Ayala voor de Argentijnen speelt zegt niets. Verón speelt ook onder een Italiaanse pas voor Chelsea.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:44:06 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19312647
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef methodmich het volgende:
Carboni is een Italiaan he, die komt uit de EU.

Dat Ayala voor de Argentijnen speelt zegt niets. Verón speelt ook onder een Italiaanse pas voor Chelsea.
Carboni, heb je natuurlijk weer eens gelijk in!

En Veron speelt wel voor Chelsea maar wel als een EU speler.

Ik begrijp er eigenlijk geen zak meer van Mogen europese clubs nou wel of niet meer dan 3 selers van buiten de EU opstellen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19312688
Dat is per land anders.

In Nederland is er geen limiet bijvoorbeeld, waardoor spelers bij ons ook niet met paspoorten hoeven te klooien. In Engeland gelden voor spelers van buiten de EU strenge regels, omtrent interlandaantallen. Daarom spelen daar soms mensen met vreemde passen, zoals de Peruviaan Nol Solano die ooit onder een Griekse pas voetbalde.

In Italië en Spanje zijn er de scherpste regels, in Duitsland en België is het weer soepeler.

In Nederland werken we nog met een minimumsalaris, dat kennen de Belgen niet, vandaar dat een Beveren daar met 9 Ivorianen speelt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19312746
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:44 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Carboni, heb je natuurlijk weer eens gelijk in!

En Veron speelt wel voor Chelsea maar wel als een EU speler.

Ik begrijp er eigenlijk geen zak meer van Mogen europese clubs nou wel of niet meer dan 3 selers van buiten de EU opstellen.
Dat verschilt per land, bij de sommige europese landen 3 en bij anderen 5..Voorbeelden 5: Frankrijk en Duitsland. voorbeelden 3: Engeland, Spanje en volgens mij ook Italie. Weet iemand hier hoe precies zit?
That's all folks!
pi_19312754
Ok MM, duidelijk.
That's all folks!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:51:17 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19312768
Bedankt mannen, nu snap ik er weer wat van
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:55:52 #91
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19312849
Ik denk trouwens wel dat je met meer dan 3 mag in Spanje omdat ze het nog steeds over Emerson hebben, ze zullen wel niet zo stom zijn om 4 basisspelers te contracteren die daarna niet samen mogen spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19312881
Het zal me niks verbazen als Walter Samuel een Italiaans paspoort heeft en daar dus op speelt. Aangezien er bij Roma ook wel wat Brazilianen rondliepen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:11:26 #93
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19313106
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat je met meer dan 3 mag in Spanje omdat ze het nog steeds over Emerson hebben, ze zullen wel niet zo stom zijn om 4 basisspelers te contracteren die daarna niet samen mogen spelen.
Emerson is wel een goeie. Maar waarom koopt Real niet nog een goede verdediger dan kan onze Helguera weer als vuilnisman op het middenveld spelen?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:22:47 #94
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19313295
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:11 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Emerson is wel een goeie. Maar waarom koopt Real niet nog een goede verdediger dan kan onze Helguera weer als vuilnisman op het middenveld spelen?
Ik denk dat ze ze 1 verdedigend ingestelde middenvelder kopen. Dan kan Helguera samen met deze voor de verdediging spelen en Raul Bravo achterin een koppel vormen met Samuel. Raul Bravo is niet zo slecht als de meeste hier denken.

Dan heb je 6 "verdedigend" (Salgado, Carlos en Helguera zullen willen blijven aanvallen) ingestelde spelers en zullen ze hoop ik wat minder goals ontvangen. Dan kun je aanvallend nog Van Nistelrooy, Ronaldo, Raul, Zidane en Beckham neerzetten.

Het probleem wordt onderhand ook dat omdat ze veel goeie spelers hebben/kopen er ook mensen op de bank zullen belanden. Als Figo niet verkocht wordt dan heb je een probleem. Wat ik eigenlijk ideel vind is 13/14 goeie spelers die eigenlijk basis moeten staan en daar af en toe tussen wisselen. Vooral na dit seizoen denk ik dat spelers daar geen moeite mee zullen hebben, ze moeten immers ergens hun rust pakken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:33:04 #95
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19313453
jojomen4, zou een samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Real niet iets moois zijn? A match made in heaven lijkt mij. Dat Feyenoord dan een jaartje of twee van de diensten van Portillo ofzo gebruik mogen maken. Kan die jongen lekker rijpen en Feyenoord een topspits erbij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:57:43 #96
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19313840
LOL, ik denk dat die samenwerkingsverbanden voor de Nederlandse clubs geweldig kunnen zijn. Net als Chelsea - PSV als dat doorgaat. Als Feyenoord gebruik zou kunnen maken van spelers van topclub die net niet genoeg zijn Maar ik denk dat dat plan van jou niet door zal gaan

Als ze iemand willen laten rijpen doen ze dat denk ik liever in Spanje waar het niveau vaak wat hoger is.

Het verhaal gaat ook rond dat Real misschien Etoo terug haalt, die is nog 50% van Madrid. Misschien dat die Stand-in wil zijn, hijs iig wel goed
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:02:20 #97
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19313912
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:57 schreef jojomen4 het volgende:
LOL, ik denk dat die samenwerkingsverbanden voor de Nederlandse clubs geweldig kunnen zijn. Net als Chelsea - PSV als dat doorgaat. Als Feyenoord gebruik zou kunnen maken van spelers van topclub die net niet genoeg zijn Maar ik denk dat dat plan van jou niet door zal gaan

Als ze iemand willen laten rijpen doen ze dat denk ik liever in Spanje waar het niveau vaak wat hoger is.

Het verhaal gaat ook rond dat Real misschien Etoo terug haalt, die is nog 50% van Madrid. Misschien dat die Stand-in wil zijn, hijs iig wel goed
Eto'o zou inderdaad als supersub wel een goede zijn. Het niveau van competitie is in Spanje hoger inderdaad, maar bij een Nederlandse top 3 club krijgt zo'n jongen ook Europese speeltijd en dat is ook erg aantrekkelijk.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19320483
Mocht Real zich niet rechtstreeks plaatsen voor de CL zouden ze ¤ 20 miljoen mislopen omdat Real dan de Aziatische tour zal moeten laten schieten omdat in die tijd ook de voorrondes van de CL gepland staat
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:05:45 #99
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19320922
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:42 schreef superjoden het volgende:
Mocht Real zich niet rechtstreeks plaatsen voor de CL zouden ze ¤ 20 miljoen mislopen omdat Real dan de Aziatische tour zal moeten laten schieten omdat in die tijd ook de voorrondes van de CL gepland staat
Waar heb je die info vandaan?

Ik kan me niet meer exact de datum herrineren van afgelopen seizoen maar ze zouden best begin aug kunnen gaat voor 15/18 dagen en daarna 10 dagen concentreren op de CL voorronde...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19320963
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waar heb je die info vandaan?

Ik kan me niet meer exact de datum herrineren van afgelopen seizoen maar ze zouden best begin aug kunnen gaat voor 15/18 dagen en daarna 10 dagen concentreren op de CL voorronde...
dacht uit de laatste VI... even checken..

Ja staat in de laaste VI.... net als het feit dat real de laatste 4 wedstrijden heeft verloren. Sinds 1946 had Murcia in competitieverband niet meer gewonnen van Real.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_19321051
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Eto'o zou inderdaad als supersub wel een goede zijn. Het niveau van competitie is in Spanje hoger inderdaad, maar bij een Nederlandse top 3 club krijgt zo'n jongen ook Europese speeltijd en dat is ook erg aantrekkelijk.
1 rondje ja
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:21:06 #102
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19321217
oki
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:24:07 #103
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19322774
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:42 schreef superjoden het volgende:
Mocht Real zich niet rechtstreeks plaatsen voor de CL zouden ze ¤ 20 miljoen mislopen omdat Real dan de Aziatische tour zal moeten laten schieten omdat in die tijd ook de voorrondes van de CL gepland staat
wow, extra motivatie voor Barça
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 10:18:41 #104
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19331789
Slecht nieuws uit het Madrid kamp

Het kan zijn dat Roberto Carlos vandaag z'n laatste wedstrijd voor Real speelt. Tijdens het hele seizoen heeft hij al geprobeerd z'n contract te verlengen met Real maar ze zijn er nog niet over uit gekomen. Carlos' z'n contract loopt volgend jaar af en hij wil er graag 4 jaar bij hebben. Real is bereid 2 jaar aan te bieden omdat Roberto al op een "oudere" leeftijd zit en het is Real's mening dat je met "oudere" spelers niet weet hoe zij zich over 2 jaar voelen.

Chelsea is wel bereid 4 jaar aan te bieden en zelfs meer geld.

Ik zou het verschrikkelijk jammer vinden omdat ik integenstelling tot anderen Carlos 1 van de beste verdedigers van de wereld vind. Z'n loopvermogen is gigantisch en zelfs in de sprint wint hij het nog bijna van iedereen. Vele vinden dat hij verdedigend niet zo sterk is maar die zou ik adviseren eens de 1 tegen 1 duels goed te bekijken. Ik herhaal nogmaals, de verdedigers van Real lijken niet zo goed omdat ze veel goals tegen krijgen, dit is (vind ik) omdat het hele team aanvallend speelt en er in totaal maar 4 jongens zijn die verdedigen waar andere teams er vaak 6/7 hebben.

Roberto Carlos is de buitenlandse speler die de meeste wedstrijden voor Real heeft gespeeld maar liefst meer dan 400.

KUT DUS als die weggaat
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 12:20:00 #105
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19333266
Zeker kut! Nu moet Cole van Arsenal dus maar komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19333324
quote:
Op zondag 23 mei 2004 10:18 schreef jojomen4 het volgende:
-knip-
Madrid is steeds stommer bezig, ze laten nu 1 van de beste verdedigers ter wereld gaan en ze hebben al bijna geen verdedigers!
  zondag 23 mei 2004 @ 12:36:28 #107
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19333572
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeker kut! Nu moet Cole van Arsenal dus maar komen.
Cole vind ik een koekenbakker, doe dan maar Bridge van Chelsea (volgens mij zei jij dat al een tijd geleden), kunnen ze die mooi in de deal betrekken, zo'n 50 miljoen inclu Bridge!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 12:39:11 #108
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19333616
dan kopen ze Maxwell toch gewoon voor de linksbackplaats
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 23 mei 2004 @ 12:40:48 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19333635
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:22 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Madrid is steeds stommer bezig, ze laten nu 1 van de beste verdedigers ter wereld gaan en ze hebben al bijna geen verdedigers!
Ja maar hij is al 32, wie weet over die over 2/3 jaar nog zo goed is. Ik vind dat hij doormiddel van z'n geweldige snelheid vaak situaties op kan lossen, áls iemand hem al voorbij komt kom je hem vaak nog eens tegen. Als hij conditioneel minder wordt en hij aanvallend niet meer zoveel kan brengen heb je niet meer zo heel veel aan hem, iedereen wil tegenwoordig aanvallende becks hebben...

Ik vind wel dat ze hem moeten geven wat ie wil hoor Maar ik begrijp hun standpunt wel. Op het moment dat hij over 2 jaar nog steeds top is zullen ze hem daarna ook wel weer 2 jaar geven. Dat hebben ze bij Zidane en Figo ook gedaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 12:41:31 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19333647
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:39 schreef mitt het volgende:
dan kopen ze Maxwell toch gewoon voor de linksbackplaats
Kijk!!!!!!!!!!! die was ik ff vergeten Max is voor mij ook zooooooooooo goed he..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 12:44:26 #111
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19333705
Maxwell is inderdaad een aardige optie. En als ze slim zijn kapen ze Mexes nog snel voor de neus van Roma weg. Dan zit het defensief wel weer snor.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:00:21 #112
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19337962
En Hatem - ik voel me belazerd- Trabelsi kunnen ze als stand in voor onze Salgado ook wel gebruiken denk ik? Maar wat heb je tegen Cole jojomen 4? Ik vind hem defensief iets beter dan Carlos. Aanvallend is hij misschien ietsje minder.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:05:43 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19338086
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
En Hatem - ik voel me belazerd- Trabelsi kunnen ze als stand in voor onze Salgado ook wel gebruiken denk ik? Maar wat heb je tegen Cole jojomen 4? Ik vind hem defensief iets beter dan Carlos. Aanvallend is hij misschien ietsje minder.
Ik vind hem defensie niet eens zo heel goed. Ik vind hem te speels, komt niet serieus over als een echte prof. En komt een beetje arrogant over... Hij zal best wel z'n kwaliteiten hebben maar het is gewoon niet m'n favo.

Ik zie liever: Riis, Bridge, Maxwell. Het allerliefst heb ik gewoon dat R. Carlos blijft. Die vind ik super.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 16:14:35 #114
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19338318
Bridge is wel een goede ja. Fysiek sterk en verdedigend ook. Maar ik weet niet of hij aanvallend de plek van onze Roberto in kan vullen. Maxwell is daarom beter. En dan zit Ajax wel met een zak peseta's maar niet met een goede back, wat weer positief is voor Feyenoord.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:14:52 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19338326
En ja hoor! Marca wijd weer eens een artikel aan de mogelijke komst van Ruud naar Real

Omdat al bekend is dat Ruud de voorzitter's favo aankoop zou zijn voor deze zomer en Ruud heeft gezegd dat ie graag naar Real zou willen komen is Real van plan deze week naar ManU te gaan voor een gesprek. Omdat ManU een beursgenoteerd bedrijf is zijn ze verplicht te luisteren naar clubs die geintreseerd zijn spelers over te kopen (dit staat op marca.com, schiet me niet af als het niet zo is) omdat de aandelen d.m.v een verkoop van hogere waarde kan zijn.

Het lijkt erop dat het voor het EK al afgerond kan worden.

Verder zeggen ze nog over Emerson dat Roma hem aan Real aanbied voor 9 miljoen maar dat Emerson een "voor"-contract heeft getekend met Juve. Het lijkt daarom dat Real toch weer gaat vissen naar Patrick Viera omdat zo zegt de "krant": De voorzitter de beste van de wereld wilt op elke positie. Wat een geweldige vent!

Verder wordt de aankoop van Ruud (zo'n 50 miljoen) betaald door de transfers van Morientes en mogelijk (ik denk dat ie nu al voor 80% weggaat) Roberto Carlos. Voor Morientes moeten ze denk ik toch wel 30 miljoen kunnen vragen. Voor Roberto weet ik niet wat een redelijke prijs is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 16:16:55 #116
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19338378
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Bridge is wel een goede ja. Fysiek sterk en verdedigend ook. Maar ik weet niet of hij aanvallend de plek van onze Roberto in kan vullen. Maxwell is daarom beter. En dan zit Ajax wel met een zak peseta's maar niet met een goede back, wat weer positief is voor Feyenoord.
Ik zou het niet erg vinden als de opvolger van Roberto niet ever sterk is als hem. Ik heb liever dat ze nu wat verdedigers aantrekken die zich vooral druk maken om het verdedigen. Aanvallend hebben we wel genoeg spelers die voor creativiteit moeten kunnen zorgen. Als we eerst eens de pot achterin dicht kunnen houden dan zijn we ook niet meer "verplicht" om elke wedstrijd 4 goals te maken om te kunnen winnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 16:17:14 #117
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19338388
Waarom Ruud? Ik zie liever Totti, Rosicky of Gilardino komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:21:45 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19338497
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom Ruud? Ik zie liever Totti, Rosicky of Gilardino komen.
Ruud omdat die afgelopen 3 jaren heeft bewezen dat ie 1 van de beste spitsen in de wereld is. De voorzitter wil het lieft het beste, en ik zou het zelf geweldig vinden om deze simpatieke Nederlander (omdat hij dus Nederlands is) bij Real te zien.

Rosicky is denk ik te duur als bankzitter, we hebben Zidane al als spelverdeler en Raul ook als Ruud straks komt, Raul zal toch een linie moeten zakken. Totti heb ik zelf een "hekel" aan. Voetballend kan hij het denk ik wel aan maar ik vind het gewoon een vervelend mannetje wat heel verwend lijkt. Hij straalt niet de vriendelijkheid uit die alle Real spelers (die er op dit moment spelen) uitstralen. Gilardino die ken ik niet eens
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 16:28:08 #119
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19338659
Totti is een echte Realsupporter. Hij wil alleen voor Real bij Roma weg. Dat verdiend toch wel enige credit denk ik zo. Gila is een koopje want hij behoort tot de boedel van Parma. Is nog een jonge knul en scoorde dit seizoen toch een aardige 23 treffers in de Serie A.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:39:48 #120
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19338968
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Totti is een echte Realsupporter. Hij wil alleen voor Real bij Roma weg. Dat verdiend toch wel enige credit denk ik zo. Gila is een koopje want hij behoort tot de boedel van Parma. Is nog een jonge knul en scoorde dit seizoen toch een aardige 23 treffers in de Serie A.
Die Gilardino mag wel komen om de bank warm te houden Ik heb liever Ruud in de basis. Dat Totti een echte supporter is, daar heb je wel een punt ja. Maar ik vind hem niet tot de Galacticos horen... Hij wel heel goed maar zou bij mij zeker niet in de top 3 komen van spelers die het beste seizoen hebben gedraaid. Dat zijn voor mij spelers als Ruud, die al 3 jaar (dit jaar iets minder, hij heeft ook wat minder wedstrijden gespeeld) top presteren, of een Zidane, Figo, Viera, Henry, Raul, Ronaldinho, Nedvet.

Ik denk ook dat Totti niet snel beslissingen kan accepteren die tegen hem genomen worden. Je kan zo iemand niet wissel zetten omdat hij zich daar te goed voor voelt. Als ie gehaalt wordt maar ik denk niet dat hij veel aan spelen toekomt.

Ik zie het nu ff zo:

Casillas
Salgado
Helguera
Samuel
R. Carlos
Viera
Raul
Zidane
Beckham
Ronaldo
Van Nistelrooy

Dit zal het denk ik niet worden omdat Carlos weggaat en Viera niet komt, maar het blijft leuk om zelf 11 man te verzinnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 16:42:11 #121
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19339031
Ruud scoort inderdaad veel, maar hij heeft 1 zwakke knie en is toch een beetje van de pass afhankelijk. Chevchenko is wat mij betreft een betere optie.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:47:49 #122
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19339197
Mijn rijtje:
Casillas
Salgado
Samuel
Mexes
Maxwell
Vieira
Helguera
Zidane
Raul
Ronaldo
Totti of Chevchenko



Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 16:59:36 #123
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19339493
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ruud scoort inderdaad veel, maar hij heeft 1 zwakke knie en is toch een beetje van de pass afhankelijk. Chevchenko is wat mij betreft een betere optie.
Shevchenko ofzo Iig met de S.

Een type Shevchenko hebben we al met Ronaldo. Ik zie liever iemand ie de ballen binnen de 16 genadeloos afmaakt. Als Ruud afhankelijk is van de pass's die die krijgt zit ie bij Real wel goed denk ik. Met Zidane, Raul, Beckham en straks Xabi Alonso
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 19:36:21 #124
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19343152
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:59 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Shevchenko ofzo Iig met de S.

Een type Shevchenko hebben we al met Ronaldo. Ik zie liever iemand ie de ballen binnen de 16 genadeloos afmaakt. Als Ruud afhankelijk is van de pass's die die krijgt zit ie bij Real wel goed denk ik. Met Zidane, Raul, Beckham en straks Xabi Alonso
Ik weet het niet hoor. Ruud scoort wel veel maar zijn personality staat mij niet aan. De reden daarvoor heb ik al in eerdere post gegeven. Dan zie ik liever Makaay komen. Hij ook spreekt al Spaans en scoort ook altijd. Maar Real is meer gebaat bij een valse spits die ook zijn doelpuntjes mee pikt. Bijv. Totti of Ronaldinho. (Zou ook nog een mooie manier zijn om Barca te naaien, en daar ben ik altijd voor.)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 20:19:43 #125
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19344459
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ruud scoort wel veel maar zijn personality staat mij niet aan. De reden daarvoor heb ik al in eerdere post gegeven. Dan zie ik liever Makaay komen. Hij ook spreekt al Spaans en scoort ook altijd. Maar Real is meer gebaat bij een valse spits die ook zijn doelpuntjes mee pikt. Bijv. Totti of Ronaldinho. (Zou ook nog een mooie manier zijn om Barca te naaien, en daar ben ik altijd voor.)
Raul is toch al een valse spits die z'n goaltjes maakt?

Ik wil dus graag de intikker hebben, iemand die altijd goed staat. Ronaldinho zal alleen voor 100miljoen verkocht worden, dat vind ik een beetje veel. Laat Barca z'n eigen team maar bouwen dan nog zullen ze nooit aan Real kunnen tippen. Totti heeft er dit jaar veel gemaakt omdat hij DE man was die ze moest maken. Op het moment dat je Ronaldo als schutter haalt kun je niet echt verwachten dat Raul er ook nog 25 maakt. Makaay hoef ik ook niet, ik vind het 1 van de 3 beste spitsen in de wereld maar ik zie dus graag een intikker-specialist komen. Als ik jou was zou ik me ook erop gaan voorbereiden dat Ruud komt, dan doet het straks minder pijn
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19344806
Real moet winnen om minimaal 3de te blijven aangezien Depor nu met 1-0 heeft gewonnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door superjoden op 23-05-2004 21:01:27 ]
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2004 @ 21:09:29 #127
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19346025
Posts verwijderd. En The_Legend_Killer, doe eens effe wat relaxder...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_19346179
Wat zat de keeper daar mis ...
  zondag 23 mei 2004 @ 21:40:44 #129
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19346965
Jezus wat een kut-einde-van-het-seizoen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 21:43:19 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19347028
Oki, nu is het al 2-3 er is nog hoop!

Barca 1-1 geworden net, ik hooooooooooooooop!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 22:06:14 #131
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19347795
plaats 4
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19347947
Olé
  zondag 23 mei 2004 @ 22:17:28 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19348177
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:10 schreef Smeich het volgende:
Olé
Helemaal niets in Bernabeu

Is dit te vertalen naar het Spaans?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 23 mei 2004 @ 22:22:28 #134
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19348326
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Helemaal niets in Bernabeu

Is dit te vertalen naar het Spaans?
ohnee?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 22:54:54 #135
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19349386
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Raul is toch al een valse spits die z'n goaltjes maakt?

Ik wil dus graag de intikker hebben, iemand die altijd goed staat. Ronaldinho zal alleen voor 100miljoen verkocht worden, dat vind ik een beetje veel. Laat Barca z'n eigen team maar bouwen dan nog zullen ze nooit aan Real kunnen tippen. Totti heeft er dit jaar veel gemaakt omdat hij DE man was die ze moest maken. Op het moment dat je Ronaldo als schutter haalt kun je niet echt verwachten dat Raul er ook nog 25 maakt. Makaay hoef ik ook niet, ik vind het 1 van de 3 beste spitsen in de wereld maar ik zie dus graag een intikker-specialist komen. Als ik jou was zou ik me ook erop gaan voorbereiden dat Ruud komt, dan doet het straks minder pijn
Ik denk dat die Ruud Real meer pijn in de portemonee doet dan zijn komst mij persoonlijk. Kijk het zit zo ik heb dan wel een hekel aan hem, maar als Real de Champions League pakt dank zij zijn goaltjes ben ik ook blij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 22:56:04 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19349426


Maar we moeten maar snel naar volgend seizoen kijken

Positieve dingen zijn:
- Er zal flink geinvesteerd worden nu is gebleken dat de selectie niet sterk genoeg is.
- Ze gaan hopelijk niet om Asia-reis of naar Australie om geld te verdienen, spelers zullen in verdere stadia van het seizoen fitter zijn.
- Ze zijn volgend jaar gebrand om revenge te nemen!



Het is heel jammer maar het kan natuurlijk gebeuren! Tijd voor veranderingen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 22:57:18 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19349475
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik denk dat die Ruud Real meer pijn in de portemonee doet dan zijn komst mij persoonlijk. Kijk het zit zo ik heb dan wel een hekel aan hem, maar als Real de Champions League pakt dank zij zijn goaltjes ben ik ook blij.
Daarom, zo heb ik een hekel aan Totti maar als ie straks belangrijk is hoor je mij niet klagen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 22:58:06 #138
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19349502


wat een drama zeg.

Exit Querioz
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 23 mei 2004 @ 22:59:25 #139
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19349552
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Daarom, zo heb ik een hekel aan Totti maar als ie straks belangrijk is hoor je mij niet klagen.
Als Real ze allebei haalt zijn we allebei blij komend seizoen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 22:59:38 #140
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19349559
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:56 schreef jojomen4 het volgende:


Maar we moeten maar snel naar volgend seizoen kijken

Positieve dingen zijn:
- Er zal flink geinvesteerd worden nu is gebleken dat de selectie niet sterk genoeg is.
- Ze gaan hopelijk niet om Asia-reis of naar Australie om geld te verdienen, spelers zullen in verdere stadia van het seizoen fitter zijn.
- Ze zijn volgend jaar gebrand om revenge te nemen!



Het is heel jammer maar het kan natuurlijk gebeuren! Tijd voor veranderingen!
die reis ging toch al niet door als ze voorrondes moesten spelen?
dat was vast hun bedoeling geweest vandaag
ze wilden nmet zen allen niet naar Azië
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 23:03:27 #141
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19349688
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

die reis ging toch al niet door als ze voorrondes moesten spelen?
dat was vast hun bedoeling geweest vandaag
ze wilden nmet zen allen niet naar Azië
Zal Perez blij mee wezen. Kost hem toch een flink aantal peseta's.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 23:05:55 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19349750
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Zal Perez blij mee wezen. Kost hem toch een flink aantal peseta's.
Dat klopt maar dat zal ons als supporters toch een flinke worst wezen. Het gaat mij om de spelers. De meeste jongens zijn al goed op leeftijd (Zidane, Carlos, Figo, Salgado en Beckham, Raul en Ronaldo zijn ook al niet meer de jongste) en die voelen zo'n reis van 3 weken wel.

Mij hoor je niet klagen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 23:11:05 #143
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19349918
Daar heb je gelijk in. Maar nu gaan Barca en Man U er met de poen vandoor en dat steekt mij wel.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 23:37:15 #144
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19350778
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar nu gaan Barca en Man U er met de poen vandoor en dat steekt mij wel.
Maak je daar maar niet druk om. Als Real volgend jaar gewoon soepel loopt walst het over elk team in europa (behalve misschien Arsenal).

Je denkt toch niet dat Barca 2de is geworden omdat ze zo goed zijn, ze zijn 2de geworden omdat Real nog nooit zo slecht heeft gepresteerd. In de laatste 5 wedstrijden laten ze gvd 15 punten liggen

Barca heeft een geweldig 2de seizoen gedraaid maar dat zullen ze ook nooit meer kunnen presteren. Ik maak me nergens druk om. Laat ze maar bij Barca denken dat ze beter zijn, ik weet wel beter.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 23:37:18 #145
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19350782
ff wat plagen
de tegengoals dit seizoen



dit is echt topclub onwaardig
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 23:39:54 #146
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19350863
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:37 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Maak je daar maar niet druk om. Als Real volgend jaar gewoon soepel loopt walst het over elk team in europa (behalve misschien Arsenal).

Je denkt toch niet dat Barca 2de is geworden omdat ze zo goed zijn, ze zijn 2de geworden omdat Real nog nooit zo slecht heeft gepresteerd. In de laatste 5 wedstrijden laten ze gvd 15 punten liggen

Barca heeft een geweldig 2de seizoen gedraaid maar dat zullen ze ook nooit meer kunnen presteren. Ik maak me nergens druk om. Laat ze maar bij Barca denken dat ze beter zijn, ik weet wel beter.
Klopt. En die circusaap van een Ronaldinho zit hopelijk volgend jaar lekker ponden te cashen bij Chelsea.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 23:41:09 #147
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19350904
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Klopt. En die circusaap van een Ronaldinho zit hopelijk volgend jaar lekker ponden te cashen bij Chelsea.
moet wel zeggen dat Ronaldo wel wat heeft gedaan voor zijn geld, hij is topscorer geworden
alleen zijn blessureleed is wel minder voor jullie

hij legt ze er makkelijk in, dat wil ik ook kunnen zeggen over onze spitsen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19350913
jemig zo slecht Zonder Ronaldo waren ze gedegradeerd
pi_19350956
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Klopt. En die circusaap van een Ronaldinho zit hopelijk volgend jaar lekker ponden te cashen bij Chelsea.
Milan zeker vergeten. Volgend jaar helemaal sterk
  zondag 23 mei 2004 @ 23:44:53 #150
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19351014
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:41 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

moet wel zeggen dat Ronaldo wel wat heeft gedaan voor zijn geld, hij is topscorer geworden
alleen zijn blessureleed is wel minder voor jullie

hij legt ze er makkelijk in, dat wil ik ook kunnen zeggen over onze spitsen
Ja des ondanks hij te dik is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 23 mei 2004 @ 23:49:10 #151
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19351155
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja des ondanks hij te dik is.
en onze saviola is te klein en te mager vind ik, een spits moet zijn lichaam kunnen zetten om duels te winnen en daarna te scoren
alhoewel dat van Ronaldo kolossaal is
maar hij heeft een neus voor goals, Saviola een mindere

wees blij
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 23:54:11 #152
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19351307
Tuurlijk ben ik blij met Rony. Hij is al jaren 1 van mijn favo spelers. Saviola is ook een echte nummer 10. Hij scoort wel vaak maar is meer een valse spits. Kluivert is gewoon over the hill. Bij Barca in ieder geval wel.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 mei 2004 @ 00:01:11 #153
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19351540
Tering zeg, ik zal de discussie niet nog een keer opwekken maar die Kluivert Hoop echt niet dat ie in de basis staat straks anders liggen we er de eerste ronde uit. Wat een gehaktbal..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 00:06:56 #154
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19351714
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:01 schreef jojomen4 het volgende:
Tering zeg, ik zal de discussie niet nog een keer opwekken maar die Kluivert Hoop echt niet dat ie in de basis staat straks anders liggen we er de eerste ronde uit. Wat een gehaktbal..
Inderdaad. En ik zie duizend keer liever Ruud komen dan Kluivert. Aan Ruud heb ik een hekel maar Kluivert haat ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 mei 2004 @ 00:10:04 #155
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19351807
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:01 schreef jojomen4 het volgende:
Tering zeg, ik zal de discussie niet nog een keer opwekken maar die Kluivert Hoop echt niet dat ie in de basis staat straks anders liggen we er de eerste ronde uit. Wat een gehaktbal..
ik heb dat niet richting Kluivert getrokken deze discussie

maar ik ben toch wel Kluivert "fan"
alleen jammer dat hij zo weinig waardering krijgt

voor zover ik het weet is tong ook een "fan"
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19357404
Ik ben ook een Kluivert Fan maar hoe hij erbij stond gister was om te kotsen. Hij zat vastgeschroefd aan het veld leek het en wilde niet bewegen.
pi_19357499
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:45 schreef Chadi het volgende:
Ik ben ook een Kluivert Fan maar hoe hij erbij stond gister was om te kotsen. Hij zat vastgeschroefd aan het veld leek het en wilde niet bewegen.
Uiteraard, hij is allang bezig met het EK. Komt helemaal goed met die jongen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 mei 2004 @ 10:54:29 #158
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19357577
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:10 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik heb dat niet richting Kluivert getrokken deze discussie

maar ik ben toch wel Kluivert "fan"
alleen jammer dat hij zo weinig waardering krijgt

voor zover ik het weet is tong ook een "fan"
En..? Dat tong een fan is van kluivert maakt het opeens wel de topvoetballer van dit moment? Ik geloof dat tong ook fan is van f. de boer... ook geniaal zeker?

Ik geef Kluivert de waardering die hij verdient, op dit moment erg weinig dus... jammer van zijn in het verleden behaalde rendement, maar die jongen heeft het alweer verkwantselt lijkt het..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_19357637
Helemaal niets in Madrid

Wat een kutelftal. Ik zat net Real - Ajax , 1995 te kijken en dat was toch een veel leuker elftal. Met Redondo, Sanchis, Luis Enruiqe, Alkorta, Buyo, Zamorano, Raul, M. Laudrup... prachtig. En die wedstrijd was natuurlijk fantastisch van Ajax kant
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_19358676
Hè hè, het is vakantie...tijd voor de jongens om mentaal weer op krachten te komen en voor de directie om een uitgebalanseerde selectie samen te stellen. Wat een rampzalig slot van de competitie, dat had ik echt nooit verwacht.
Door Walter Samuel aan te trekken hebben ze, denk ik, in ieder geval een stap in de goeie richting gezet. Wat ik van Camacho als coach, als die het uiteindelijk wordt, moet verwachten weet ik niet zo goed. In zijn periode bij de nationale selectie heeft ie in ieder geval een "team" weten te maken en bij Benfica heeft ie het dit jaar uitstekend gedaan, dus ik heb wel vertrouwen in em.
Voorrondes Champions League betekent in ieder geval geen trip naar Azie, maar goed ook...want al dat gereis heeft (samen met een te krappe selectie), denk ik, de vermoeidheid van de spelers alleen maar bervorderd.

Ik heb in ieder geval zin in volgend seizoen en ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen tijdens de zomer.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:22:40 #161
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19361001
Camacho heeft z'n ja-woord al gegeven.

marca.com
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19362143
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
Camacho heeft z'n ja-woord al gegeven.

marca.com
Florentino heeft z'n aanstelling (en het ontslag van Queiroz) in een persconferentie bevestigt en morgen zal ie officieel gepresenteert worden.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:14:48 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19362513
Nu maar wachten tot Ruudje ja-zegt!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 14:19:03 #164
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19362607
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 24 mei 2004 @ 14:33:46 #165
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19363018
De keuring van Samuel wordt uitgesteld tot na de Copa America. Dat gaat dus nog ff duren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19363659
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:33 schreef zjroentje het volgende:
De keuring van Samuel wordt uitgesteld tot na de Copa America. Dat gaat dus nog ff duren.
Scherp opgemerkt hoor. De reden hiervan is mij ook niet duidelijk, aangezien hij zelf vandaag wel in Madrid aanwezig was voor z'n presentatie. Hij is uiteindelijk aangetrokken voor 25 miljoen, heeft voor 5 jaar getekend en zal 3,7 miljoen per jaar gaan verdienen...niet slecht. Eat your heart out Abrahamovich...
  maandag 24 mei 2004 @ 14:57:25 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19363712
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:33 schreef zjroentje het volgende:
De keuring van Samuel wordt uitgesteld tot na de Copa America. Dat gaat dus nog ff duren.
Het enige waarop die afgekeurd kan worden is dat ie veels te hard is. Die gaat echt benenbreken hoop ik..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19364822
Hopelijk ook tijdens de trainingpartijtjes.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:46:39 #169
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19364947
Florentino zegt dat ie geen spijt heeft dat ie Del Bosque's contract vorig jaar niet heeft verlengd. Ook heeft ie er geen spijt van dat hij Makalele weg heeft gedaan. En hij zegt dat Queiroz niet goed genoeg heeft gepresteerd met de selectie die hij had en dat het een fout is geweest hem te contracteren.

Ik vind z'n plannen allemaal geweldig maar veel zelfkritiek (naar buiten toe) heeft ie niet. Het aantrekken van spelers komende weken is voor mij het bewijs dat de selectie niet goed genoeg is. Ik vind het niet echt Queiroz z'n schuld. Dat hij ook niet wil toegeven dat Makalele belangrijk was vind ik een beetje zwak.

Ik begrijp wel dat hij het lieft niet naar buiten z'n fouten toegeeft maar hij maakt zich bij mij iig niet meer geloofwaardig. Dat zal die best jammer vinden denk ik
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 15:49:52 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19365051
Jullie 'fans' doen er lekker luchtig over, 4e met een zogenaamd wereldteam

Schande is het. Maar leuk vind ik het wel
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:59:22 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19365302
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef popolon het volgende:
Jullie 'fans' doen er lekker luchtig over, 4e met een zogenaamd wereldteam

Schande is het. Maar leuk vind ik het wel
Je kan niet elk jaar winnen. En ik zie er alleen maar positieve dingen van komen. Als we volgend jaar 15/16 goeie spelers hebben ipv 11 kunnen we tenminste beetje varieren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 16:09:02 #172
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19365552
even tussendoor, hoe doe ik een Enter in m'n signature
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 16:15:46 #173
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19365718
wees idd blij dat de azië reis niet was doorgegaan, Rijkaard vond de verplichtingen in Amerika ook teveel van het goede, hij had liever meer gewerkt naar het begin vna de competitie, niet te overdreven van start gaan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19365740
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef popolon het volgende:
Jullie 'fans' doen er lekker luchtig over, 4e met een zogenaamd wereldteam

Schande is het. Maar leuk vind ik het wel
Luchtig!? Ik dank de hemel op m'n blote knieen dat het seizoen is afgelopen, want veel dieper konden ze niet zinken. Dit hoofdstuk is nu afgelopen en als je het niet heel erg vind zijn we ons alvast aan het verheugen op volgend seizoen...en dan gaat het hopelijk beter dan de afgelopen 2 maanden.
pi_19365797
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
wees idd blij dat de azië reis niet was doorgegaan, Rijkaard vond de verplichtingen in Amerika ook teveel van het goede, hij had liever meer gewerkt naar het begin vna de competitie, niet te overdreven van start gaan
Ja, nu moet je voor die voorrondes naar Oekraïne ofzo, die beginnen ook al erg vlug na het EK.
Ben wel benieuwd wie de aankopen zullen worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 mei 2004 @ 16:20:54 #176
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19365865
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, nu moet je voor die voorrondes naar Oekraïne ofzo, die beginnen ook al erg vlug na het EK.
Ben wel benieuwd wie de aankopen zullen worden.
ken je soms de exacte datums?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 16:25:46 #177
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19366011
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:09 schreef jojomen4 het volgende:
even tussendoor, hoe doe ik een Enter in m'n signature
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19366019
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, nu moet je voor die voorrondes naar Oekraïne ofzo, die beginnen ook al erg vlug na het EK.
Ben wel benieuwd wie de aankopen zullen worden.
Finale van het EK is op 4 juli, maar ik denk niet dat daar veel spelers van Real zullen staan. De eerste wedstrijden van de voorrondes worden geloof ik in de 2de week van augustus gespeeld. Ik neem aan dat er voldoende ruimte is voor de spelers om te herstellen...
pi_19366039
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ken je soms de exacte datums?
Nee geen idee, op de site van de uefa kan ik ze nog niet vinden. Ze zitten nog te veel bij dit jaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_19366119
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Finale van het EK is op 4 juli, maar ik denk niet dat daar veel spelers van Real zullen staan. De eerste wedstrijden van de voorrondes worden geloof ik in de 2de week van augustus gespeeld. Ik neem aan dat er voldoende ruimte is voor de spelers om te herstellen...
Die ruimte is er wel, het verschil is nu alleen, dat je er in die 2de week van augustus ook al echt moet staan. Er komt een nieuwe trainer, er komen nieuwe spelers, dat vergt wel wat voorbereiding.
Het zal ze wel lukken hoor, maar het wordt sowieso een langer seizoen.
alhoewel ik met plezier mijn werk zou willen ruilen met hun 'werk'
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 mei 2004 @ 16:30:37 #181
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19366175
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:09 schreef jojomen4 het volgende:
even tussendoor, hoe doe ik een Enter in m'n signature
Gewoon, op enter drukken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 24 mei 2004 @ 16:34:42 #182
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19366301
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die ruimte is er wel, het verschil is nu alleen, dat je er in die 2de week van augustus ook al echt moet staan. Er komt een nieuwe trainer, er komen nieuwe spelers, dat vergt wel wat voorbereiding.
Het zal ze wel lukken hoor, maar het wordt sowieso een langer seizoen.
alhoewel ik met plezier mijn werk zou willen ruilen met hun 'werk'
dat hebben wij dus ook meegemaakt, nieuwe spelers en nieuwe trainer EN nieuwe voorzitter ook nog
misschien met wat geluk mogen jullie hetzelfde presteren als Barça
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19366337
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat hebben wij dus ook meegemaakt, nieuwe spelers en nieuwe trainer EN nieuwe voorzitter ook nog
misschien met wat geluk mogen jullie hetzelfde presteren als Barça
Reken mij aub niet tot de Real aanhangers, ik vind het maar wat leuk dat het dit seizoen zo verrot is gelopen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 mei 2004 @ 16:38:40 #184
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19366429
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat hebben wij dus ook meegemaakt, nieuwe spelers en nieuwe trainer EN nieuwe voorzitter ook nog
misschien met wat geluk mogen jullie hetzelfde presteren als Barça
Wij zullen de CL en titel pakken. Waar Barca misschien de halve finale van de Uefa cup haalt en 3de wordt in de competitie.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 16:39:09 #185
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19366446
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Reken mij aub niet tot de Real aanhangers, ik vind het maar wat leuk dat het dit seizoen zo verrot is gelopen.
goh, jij ook al?

de vaste Real aanhangers zijn, Jojo, Mitt, tommie en anonimous ?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 16:39:43 #186
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19366471
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Finale van het EK is op 4 juli, maar ik denk niet dat daar veel spelers van Real zullen staan. De eerste wedstrijden van de voorrondes worden geloof ik in de 2de week van augustus gespeeld. Ik neem aan dat er voldoende ruimte is voor de spelers om te herstellen...
Ruudje, Raul, Baraja, Salgado Zijn er toch 4
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19366563
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ruudje, Raul, Baraja, Salgado Zijn er toch 4
Als dat de finale wordt, dan zijn er helemaal veel spelers van Barça die mee doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_19366591
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef ASSpirine het volgende:

[..]
misschien met wat geluk mogen jullie hetzelfde presteren als Barça
Zoals in de eerste of in de tweede seizoenshelft??
  maandag 24 mei 2004 @ 16:46:15 #189
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19366681
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Zoals in de eerste of in de tweede seizoenshelft??
doe maar de 1ste
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19367358
4de plek
pi_19368324
Al met al was het een enerverend seizoen.

En het bleef nog lang onrustig in Madrid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 24 mei 2004 @ 17:57:52 #192
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19368616
Hoe zie jij de toekomst van Real mm?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19368648
Daar ga ik me na het eten over buigen jojomen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 24 mei 2004 @ 18:03:21 #194
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19368776
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Daar ga ik me na het eten over buigen jojomen!


Denk er rustig over na, en vertel me daarna maar dat je denkt dat ze alles winnen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19369225
Coach

pi_19369710
degradatie
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 18:45:39 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_19369840
Johan Cruijff aan het begin van het seizoen :

"Die gaan niks winnen, ze hebben geen bal-afpakkers. En zonder bal kun je niet scoren."


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 24 mei 2004 @ 18:47:54 #198
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19369913
Ja die misten we inderdaad. En natuurlijk die grote vormcrisis bij de halve selectie.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19369980
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja die misten we inderdaad. En natuurlijk die grote vormcrisis bij de halve selectie.
geen evenwicht in team
pi_19369987
noemen we dat
  maandag 24 mei 2004 @ 18:52:21 #201
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19370019
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:45 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff aan het begin van het seizoen :

"Die gaan niks winnen, ze hebben geen bal-afpakkers. En zonder bal kun je niet scoren."


en over Barça had hij ook iets gezegd, en ook al gelijk gekregen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 18:57:05 #202
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19370146
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

geen evenwicht in team
Een gebrek aan evenwicht was duidelijk. Maar ieder team kan een vormcrisis krijgen. Real kreeg hem op een moment dat alles nog open was. En dan sta aan het eind van de rit met lege handen. Het Franse team had dat ook op het WK in 2002. Een grote vormcrisis op het verkeerde moment. Twee jaar daar voor hadden ze ook een vormcrisis gehad maar vlak voor het toernooi.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19370181
quote:
Miljoenenschade voor Real Madrid

MADRID, 24 mei 2004 17:49 - Door het missen van de rechtstreekse deelname aan de Champions League loopt Real Madrid miljoenen euro's mis omdat de Koninklijke geen lucratieve wedstrijden in verre oorden kan spelen in de eerste weken van augustus. Met name in Azie en Californie zou Real Madrid 30 miljoen euro hebben verdiend voor het spelen zes oefenpotjes met zijn Dream Team. Ook loopt de club voorlopig de premie mis voor de kwalificatie van de Champions League (12 miljoen euro). Uiteraard kan Real de kwalificatiewedstrijd in Madrid wel te gelde maken.
Voor Florentino Perez wordt het nog een hele klus om de verkiezingen om het voorzitterschap te winnen. Dat is wel noodzakelijk om een ander drama te voorkomen. Perez heeft met een boekhoudkundig foefje de balans van Real opgewaardeerd, maar de verkoop van de terreinen in Madrid (het oude trainingscomplex) wordt onderzocht door de Europese commissie zodat die eigenlijk niet in de boeken kan worden vermeld. Het gaat dan om 400 miljoen euro. De commissie (olv Frits Bolkenstein) vermoedt dat er sprake is geweest van een niet wettige joint-venture waarbij de gemeente Madrid verkapte subsidie heeft gegeven aan Real Madrid. Wanneer Perez in het ongelijk wordt gesteld loopt hij tenminste 50 miljoen euro mis. In dat geval zou het gat in de begroting veel groter zijn en zou (maar zover zal het nooit komen gezien de machtspositie van Real binnen de G-14 en de UEFA) de club niet aan de criteria voldoen om zich in te mogen schrijven voor de aanstaande EC-toernooien.


Aanpakken die handel.
pi_19370754
Op zich zeg ik dit:

Real miste een goede verdediger in het centrum en een goede defensieve middenvelder. Dat speelt je in het hele seizoen parten. Die nederlagen op het eind wijt ik aan het feit dat je dan ineens in een negatieve spiraal zit, aangeschoten wild wordt en elke club graag van Real wil winnen.

Met Samuel zet men een stap in de richting, als ze dan ook nog een goede defensieve middenvelder vinden, los je je problemen al grotendeels op. Plus dat je je selectie kwantitatief op orde moet brengen en niet 15 man alles moeten spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19371281
maarre Samuel is er nog niet zoals er beweerd wordt
  maandag 24 mei 2004 @ 21:39:01 #206
82065 accelerator
rechts medium
pi_19375295
quote:
**Real Madrid heeft zich ontdaan van
trainer Carlos Queiroz.De Portugees
wordt verantwoordelijk gehouden voor
het uitermate teleurstellende seizoen,
waarin Real geen enkele prijs won.

Bovendien verloor Real de laatste vijf
competitie-duels,een record,waardoor de
club slechts vierde werd en voorrondes
in de Champions League moet spelen.

Real heeft Jose Antonio Camacho benoemd
als de opvolger van Queiroz.Camacho,die
zelf zestien jaar uitkwam voor Real en
oud-bondscoach van Spanje is,komt over
van het Portugese Benfica en tekende
een contract voor twee jaar.

meer voetbalnieuws op www.nossport.nl
Ik had die Argentijn, die ze ontsloegen omdat hij er niet goed genog uitzag, teruggehaald
  maandag 24 mei 2004 @ 23:25:38 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19379062
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:39 schreef accelerator het volgende:

[..]

Ik had die Argentijn, die ze ontsloegen omdat hij er niet goed genog uitzag, teruggehaald
Volgens mij was dat geen Argentijn


Verder heeft de voorzitter aangegeven dat de besprekingen met R. Carlos op een dood spoor zitten.

Hij heeft aangegeven dat spelers die niet tevreden zijn en liever niet bij Real spelen mogen vertrekken. Ook gaf hij aan dat Chelsea aanbiedingen mag doen voor de sterren en dat ze dat flink wat geld gaat kosten.

Het ziet er naar uit dat de Beste Carlos zal vertrekken. Een van m'n lievelingsspelers (naast die andere 7)

Altijd vriendelijk, altijd hard werkend, altijd sprintend, altijd schietend en altijd lachend
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19384734
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat geen Argentijn


Verder heeft de voorzitter aangegeven dat de besprekingen met R. Carlos op een dood spoor zitten.

Hij heeft aangegeven dat spelers die niet tevreden zijn en liever niet bij Real spelen mogen vertrekken. Ook gaf hij aan dat Chelsea aanbiedingen mag doen voor de sterren en dat ze dat flink wat geld gaat kosten.

Het ziet er naar uit dat de Beste Carlos zal vertrekken. Een van m'n lievelingsspelers (naast die andere 7)

Altijd vriendelijk, altijd hard werkend, altijd sprintend, altijd schietend en altijd lachend
Milito geen argentijn, wat dan wel?

Roberto Carlos zelf heeft aangegeven heel graag te willen blijven en z'n carriere bij Real af te willen sluiten. Ik denk niet dat ze die zomaar zullen laten vertrekken...doen ze dat wel, dan vind ik dat erg dom van ze. Gewoon beide partijen ff wat water bij de wijn doen, kom op.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:15:46 #209
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19386574
Hoewel ik niet erg gelukkig ben met zijn aanstelling wil ik Camacho vanaf deze plek toch alle succes toe wensen bij Real. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat hij niet een Frits Korbachachtige trainer is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19392812
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ken je soms de exacte datums?
Speeldata zijn 11 en 25 augustus. Mocht Real zich plaatsen, worden ze toch ingedeeld bij de groepshoofden. In de te spelen 3de ronde zijn ze ook groepshoofd en ontlopen op die manier teams als Manchester, Juventus en Inter. Plaatsing is gebaseerd op de prestaties in de Champions League van de afgelopen 5 jaar.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 17:42:24 #211
82065 accelerator
rechts medium
pi_19398107
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Milito geen argentijn, wat dan wel?

Roberto Carlos zelf heeft aangegeven heel graag te willen blijven en z'n carriere bij Real af te willen sluiten. Ik denk niet dat ze die zomaar zullen laten vertrekken...doen ze dat wel, dan vind ik dat erg dom van ze. Gewoon beide partijen ff wat water bij de wijn doen, kom op.
Ik bedoel natuurlijk del Bosque

  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:23:35 #212
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19399032
Dat dacht ik ook, das een Spanjaard volgens mij

Milito is nooit ontslagen omdat ie nog nooit bij Real heeft gezeten. Het contract is pas geldig als de lichamelijke keuring goed gekeurt is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:26:58 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19399126
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Milito geen argentijn, wat dan wel?

Roberto Carlos zelf heeft aangegeven heel graag te willen blijven en z'n carriere bij Real af te willen sluiten. Ik denk niet dat ze die zomaar zullen laten vertrekken...doen ze dat wel, dan vind ik dat erg dom van ze. Gewoon beide partijen ff wat water bij de wijn doen, kom op.
Water bij de wijn doen vind ik altijd de beste oplossing maar ik denk niet dat de voorzitter ooit in z'n leven water bij de wijn heeft gedaan.

Als hij vna mening is dat een oude speler niet meer dan 2 jaar moet kunnen verlengen dan heeft water bij de wijn doen geen zin. Dat is zijn visie en die verander je niet 1..2...3

Verder kan Roberto Carlos 9 miljoen euro per jaar verdienen bij Chelsea, die zal het dus ook niet heel erg vinden om te vertrekken. Ik hoop dat ie blijft maar ik denk het niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:41:43 #214
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19406744
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:19 schreef mitt het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/6723



Del Bosque moet terug
Sorry Mitt, Del Bosque zien we voorlopig niet terug bij Real. Hij is aardig pissig op Perez en Valdano. En daar heeft Del Bosque volkomen gelijk in. Onbegrijpelijk dat ze zo'n succesvolle trainer hebben in geruild voor die lul de behanger van Queiroz.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:46:14 #215
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19408553
Hey jojomen4 voorlopig lijkt het er op dat Camacho mij mijn ongelijk gaat bewijzen.
quote:
Camacho: 'Ik kom niet binnen met een zweep'

Real Madrid presenteerde José Antonio Camacho dinsdagmiddag officieel als nieuwe coach. De voormalige speler van de Koninklijke en bondscoach van Spanje moet orde op zaken stellen in Madrid en voorkomen dat de club een seizoen beleeft als het huidige onder de ontslagen Carlos Queiroz.
Voorzitter Florentino Pérez kwam woorden tekort om zijn nieuwe sterke man te prijzen. 'Wij hebben Camacho vastgelegd, een mythe van het madridismo. Wij hebben gedaan wat we moesten doen om van Real de club van de dromen te maken', aldus Pérez.

Camacho moet van het sterrenensemble van Real weer een echte ploeg maken, al weigert hij zichzelf te zien als autoritare legercommandant. 'Ik kom niet met een zweep de kleedkamer binnen. Autoritair moet je zijn als dat nodig is, maar ik ben de eerste die de spelers in bescherming neemt', aldus Camacho.

Hoe zijn ploeg er volgend seizoen uit zal zien, weet Camacho nog niet. Maar hij heeft altijd plaats voor de eigen kweek. 'De deur staat open voor spelers uit de opleiding, maar dan moeten ze wel op die deur staan te bonken. We gaan hard werken om Real hét voorbeeld voor Spanje en de hele wereld te laten worden.'
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:48:20 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19408609
bron: vi.nl

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:49:34 #217
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19408645
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:48 schreef jojomen4 het volgende:
bron: vi.nl

Klopt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19414398
Volgens marca.com wil Camacho nog een centrale verdediger en een keeper aantrekken. Heb dit weekend die Luisao tegen Frankrijk gezien en dat lijkt me wel wat...beer van een vent, jong. Dat kunnen ze wel gebruiken in de verdedinging, een beetje kopkracht...dus doe die maar. En een keeper, in hetzelfde artikel werd Sander Westerveld genoemd, lijkt me niet gek als tweede man achter Casillas.

Begin me wel zorgen te maken over het geval Roberto Carlos, het begint steeds meer op het geval Redondo te lijken en die ging er uiteindelijk ook vandoor. Vanuit hier zou ik Roberto Carlos willen vragen om alsjeblieft z'n Chupa Chups de komende jaren nog in Madrid te blijven eten...please!!
pi_19414467
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
<br><Br> misschien? of met [ ] ik weet niet of dat wel werkt
pi_19414496
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:24 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Volgens marca.com wil Camacho nog een centrale verdediger en een keeper aantrekken. Heb dit weekend die Luisao tegen Frankrijk gezien en dat lijkt me wel wat...beer van een vent, jong. Dat kunnen ze wel gebruiken in de verdedinging, een beetje kopkracht...dus doe die maar. En een keeper, in hetzelfde artikel werd Sander Westerveld genoemd, lijkt me niet gek als tweede man achter Casillas.

Begin me wel zorgen te maken over het geval Roberto Carlos, het begint steeds meer op het geval Redondo te lijken en die ging er uiteindelijk ook vandoor. Vanuit hier zou ik Roberto Carlos willen vragen om alsjeblieft z'n Chupa Chups de komende jaren nog in Madrid te blijven eten...please!!
Dan moet Madrid gauw met een smak geld komen anders zijn er denk ik wel andere grote clubs in Engeland die hem wel willen hebben hoor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:59:38 #221
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19415052
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:24 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Volgens marca.com wil Camacho nog een centrale verdediger en een keeper aantrekken. Heb dit weekend die Luisao tegen Frankrijk gezien en dat lijkt me wel wat...beer van een vent, jong. Dat kunnen ze wel gebruiken in de verdedinging, een beetje kopkracht...dus doe die maar. En een keeper, in hetzelfde artikel werd Sander Westerveld genoemd, lijkt me niet gek als tweede man achter Casillas.

Begin me wel zorgen te maken over het geval Roberto Carlos, het begint steeds meer op het geval Redondo te lijken en die ging er uiteindelijk ook vandoor. Vanuit hier zou ik Roberto Carlos willen vragen om alsjeblieft z'n Chupa Chups de komende jaren nog in Madrid te blijven eten...please!!
Rein van Duijnhoven zou ook geen slechte optie zijn. Al twee jaar de beste doelman uit de Bundesliga. En ik herhaal nog maar een keer Philipe Mexes moet gehaald worden voor de verdediging.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19415146
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
En ik herhaal nog maar een keer Philipe Mexes moet gehaald worden voor de verdediging.
Hadden ze vorig jaar ook al interesse in toch? Volgens mij zijn ze dit jaar niet de enige meer, wou Arsenal hem ook niet hebben?
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:05:16 #223
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19415185
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:03 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Hadden ze vorig jaar ook al interesse in toch? Volgens mij zijn ze dit jaar niet de enige meer, wou Arsenal hem ook niet hebben?
Gaat waarschijnlijk naar Roma.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:09:02 #224
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19415248
Ja. Maar Real is denk ik een aansprekendere club dan Arsenal, hoewel hij daar meer landgenoten treft. Sammi Koufour zou ook een optie zijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19416066
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Sammi Koufour zou ook een optie zijn.
Als het ff kan niet zeg, laat die maar lekker op z'n plek blijven! Ik stem op Luisao, die is jong, (kop)sterk, niet al te duur en Camacho weet wat voor vlees hij dan in de kuip heeft.
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:47:14 #226
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19416243
Ja Luisao is een goede gozer. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Mexes. Omdat hij iets verder is in zijn ontwikkeling denk ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:55:16 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19416477
Mexes gaat dacht ik al naar Roma, stond dacht ik in de bevestigde transfer topic.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:02:17 #228
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19416671
Jammer. Dan moet dus Luisao maar worden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:04:42 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19416735
ownee, was dus trasfergeruchten
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:06:44 #230
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19416782
Ik vind het allemaal best. Luisao, Mexes of zelfs Cannavaro. Alle topclubs moeten van Meïté afblijven natuurlijk. Die moet gewoon naar Feyenoord!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:07:54 #231
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19416809
Davids tekend niet bij Barca he Dat zou wat zijn!

De kans dat het wat wordt lijkt me klein omdat hij een 4 jarig contract wil en Real dat niet met "oudjes" doet. Daarom gaat RC weg
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:13:31 #232
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19416954
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
Davids tekend niet bij Barca he Dat zou wat zijn!

De kans dat het wat wordt lijkt me klein omdat hij een 4 jarig contract wil en Real dat niet met "oudjes" doet. Daarom gaat RC weg
Wie moet Carlos vervangen. Ik denk toch dat Maxwell de beste optie is. Betaalbaar(voor Real) en hij wil uiteraard komen. (Wie kan kiezen tussen Ajax en Real kiest altijd voor Real)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:16:05 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19417018
De vergangers voor RC lijken te worden ............ van Celta (die ene die de hele rechterflank van Ajax toen stukliep ! ) of ............ van Boca Juniors, die ken niet. (namen worden later ff ingevult, marca.com opent nu ff niet
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:16:52 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19417042
Max vind ik ook heel goed, maar die stond niet in het artikel
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:18:07 #235
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19417073
Jammer want (hoewel hij een A**cied is) vind ik Maxwell een goede. Plus dat A**x er zwakker op word en dat zie ik maar al te graag gebeuren.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19417161
Denk dat Max volgend seizoen nog even gaat draaien bij Ajax en dat dan Milan hem over gaat nemen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:22:30 #237
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19417199
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:21 schreef Chadi het volgende:
Denk dat Max volgend seizoen nog even gaat draaien bij Ajax en dat dan Milan hem over gaat nemen.
Daar zou je wel eens behoorlijk gelijk in kunnen krijgen. Maldini gaat volgend jaar waarschijnlijk met pensioen. Dan zou Max wel eens zijn opvolger op de links kunnen worden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19417792
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:16 schreef jojomen4 het volgende:
De vergangers voor RC lijken te worden ............ van Celta (die ene die de hele rechterflank van Ajax toen stukliep ! ) of ............ van Boca Juniors, die ken niet. (namen worden later ff ingevult, marca.com opent nu ff niet
Juanfran en Rodriguez geloof ik. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar Maxwell uit, dat kan een hele goeie worden denk ik. Eerst maar kijken of RC nou weggaat of niet. Solari zou er eventueel ook kunnen spelen, heeft ie vaker gedaan en aanvallend is ie nog beter dan RC...denk alleen niet dat z'n verdedigende kwaliteiten vergelijkbaar zijn.
pi_19422042
Maxwell gaat hoe dan ook niet naar Real Madrid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19422166
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Maxwell gaat hoe dan ook niet naar Real Madrid.
Ow okee...da's duidelijk...next!!
pi_19424643
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Maxwell gaat hoe dan ook niet naar Real Madrid.
neej naar FC Internazionale
pi_19424869
Maxwell blijft nog 1 jaar bij Ajax en gaat dan pas weg, als de Italiaanse teams ruimte hebben of als hij A-international is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:23:29 #243
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19425250
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Maxwell blijft nog 1 jaar bij Ajax en gaat dan pas weg, als de Italiaanse teams ruimte hebben of als hij A-international is.
Toch vind ik hem een echte Realspeler. Maar als hij naar de Serie A wil dan gaat hij naar de Serie A.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19426323
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:23 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Toch vind ik hem een echte Realspeler. Maar als hij naar de Serie A wil dan gaat hij naar de Serie A.
maar ik zie hem eerder in de Serie A
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:27:39 #245
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19427931
Ik zeg toch ook dat als hij daar naar toe wil dan gaat hij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:31:11 #246
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19429754
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

neej naar FC Internazionale
Eerder naar de buurman.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19432589
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Eerder naar de buurman.
De buurman wil hem niet

Inter heeft een nieuwe linkerflank speler nodig
willen Maxwell of Dede
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:43:41 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19438565
Del Bosque komt terug!!!!!!!!!!!!!!!! Er is een aanbieding gedaan! Niet als hoofdcoach natuurlijk..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19438937
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

De buurman wil hem niet

Inter heeft een nieuwe linkerflank speler nodig
willen Maxwell of Dede
AC zit met Pancaro en Costacurta wel goed wil je zeggen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:46:04 #250
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19440618
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:43 schreef jojomen4 het volgende:
Del Bosque komt terug!!!!!!!!!!!!!!!! Er is een aanbieding gedaan! Niet als hoofdcoach natuurlijk..
Als wat dan jojomen4?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:47:29 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19440660
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:46 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Als wat dan jojomen4?
VOlgens mij als assistent ofzo
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:49:20 #252
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19440710
Mijn Portugese maat vertelde dat hij in een interview in A Bola las dat hij zo lang Perez en Valdano er werkzaam waren nooit meer terug wou. Hij voelt zich erg gekwest door hun.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:45:43 #253
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19442463
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn Portugese maat vertelde dat hij in een interview in A Bola las dat hij zo lang Perez en Valdano er werkzaam waren nooit meer terug wou. Hij voelt zich erg gekwest door hun.
Klopt maar Camacho is een goeie vriend van hem
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:20:36 #254
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19443448
Dat bied misschien perspectief. Maar volgens mij is Del Bosque een standvastig mannetje.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:21:05 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19443468
En toch is er tijd om naar Japan te gaan. 16 Juli komen ze bij elkaar. Dan zitten ze 8 of 9 dagen in Jerez! Ik zit 30 KM zuidelijker dus misschien fiets ik wel even langs Daarna vliegen ze even wat daagjes naar Asie om toch wat wedstrijdjes te pakken en wat geld En de 11de staan ze klaar voor de CL.

Druk druk druk..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:22:21 #256
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19443516
Eindstand: Real begint weer oververmoeid aan de competitie en verspeeld de eerste paar weken punten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:24:55 #257
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19443598
Over je opmerking over Del Bosque ben ik het met je eens. Ik zou niet onder zo'n vent willen werken die me zo behandeld heeft en onterecht heeft weggewerkt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:28:03 #258
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19443691
Hij heeft het meest moeite met Valdano. Die noemde hij in dat interview een backstabber. Hij dacht dat ze vrienden waren en dan flikt hij hem zoiets.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:31:18 #259
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19443783
De beslissing kwam toch niet van Valdano. Hij moet het ook niet overdrijven, business is business. Ze kunnen dan wel vrienden zijn geweest, op het moment dat er een beslissing genomen wordt die (in de ogen van de Managers) goed is dan kan er natuurlijk niet een vriendschap tussen staan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:33:25 #260
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19443835
Valdano is de technische baas. Hij heeft ook er ook zijn aandeel in gehad. Natuurlijk gaan zaken en vrienden niet samen. Maar hij is boos omdat hij nooit gefaald heeft en dat zijn 'vriend' Valdano dat niet verdedigd heeft. Elk jaar een prijs is niet niks.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:51:36 #261
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19444378
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Valdano is de technische baas. Hij heeft ook er ook zijn aandeel in gehad. Natuurlijk gaan zaken en vrienden niet samen. Maar hij is boos omdat hij nooit gefaald heeft en dat zijn 'vriend' Valdano dat niet verdedigd heeft. Elk jaar een prijs is niet niks.
Klopt!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19447725
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

AC zit met Pancaro en Costacurta wel goed wil je zeggen.
Maldini verhuist na de linksback plaats
pi_19447772
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maldini verhuist na de linksback plaats
Maldini stopt waarschijnlijk na het volgend seizoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19447939
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maldini stopt waarschijnlijk na het volgend seizoen.
waarschijnlijk .... hij zal wel bijtekenen
pi_19457950
quote:
Jorge Valdano stapt op bij Real Madrid

27/5/2004 20:33

Jorge Valdano houdt het over twee weken voor gezien als technisch directeur van Real Madrid. Op 11 juni, de datum dat de ambtstermijn van club-president Florentino Perez afloopt, zal ook Valdano opstappen bij de Koninklijke.
De Argentijn is vier jaar aan Real Madrid verbonden geweest als technisch directeur. Hij trad aan op hetzelfde moment dat Perez voorzitter werd. 'En het lijkt me normaal en eerlijk dat we, omdat we op hetzelfde moment gekomen zijn, ook gezamenlijk terugtreden', zo liet Valdano op de website van zijn club weten.

Valdano liet voorts weten dat dit hét moment was om met het nieuws naar buiten te komen. Valdano: 'De geruchtenstroom bleef maar toenemen en daardoor voelden we ons wat ongemakkelijk worden. Wanneer ik dit besloten heb? Een paar dagen geleden. Zelf zal ik nu de nodige afstand nemen, de voorzitter is straks vrij te besluiten wat hij gaat doen.'

Jorge Valdano liet in het midden of het teleurstellende voorbije seizoen een rol heeft gespeeld in zijn beslissing op te stappen.
Dus dan is de weg weer vrij voor Del Bosque als ik de verhalen hier zo lees?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 01:26:30 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19463194
Nee, dat lees je niet goed. Ten eerste is Camacho aangesteld, die is dus gewoon hoofdtrainer op het moment. Hij stopt over 2 weken omdat rond die periode de verkiezingen weer beginnen, de kans lijkt me behoorljik groot dat Perez weer herkozen wordt, als dit zo is zal Valdano ook weer terug komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19464100
Verhalen gaan de ronde dat Butragueño terug zal keren...
pi_19464219
Camacho, de man met de geweldige zweetplekken onder de oksels in Korea
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:15:45 #269
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19465779
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:26 schreef jojomen4 het volgende:
Nee, dat lees je niet goed. Ten eerste is Camacho aangesteld, die is dus gewoon hoofdtrainer op het moment. Hij stopt over 2 weken omdat rond die periode de verkiezingen weer beginnen, de kans lijkt me behoorljik groot dat Perez weer herkozen wordt, als dit zo is zal Valdano ook weer terug komen.
En dan zal er eerst een heel lang en goed gesprek tussen Del Bosque, Perez en Valdano plaats moeten vinden voor Del Bosque er überhaupt over nadenkt om terug te komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:16:13 #270
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19465789
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Camacho, de man met de geweldige zweetplekken onder de oksels in Korea
Hopelijk houdt hij nu gewoon zijn jasje aan.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19466876
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Hopelijk houdt hij nu gewoon zijn jasje aan.
Hehehe, dat zou wel lekker zijn ja. Mooiste moment vond ik dat ie zich met beide handen aan de rand van de dug-out boven zich vasthield..."Zweet jij ook, ja ik dacht al dat ik het rook. Dus ik vraag het nog maar eventjes zeg, zweet jij ook".

Maar goed, het vertrek van Valdano had ie niet aan zien komen en te toenadering tot Del Bosque helemaal niet. Hij zou zich dan met de jeugdelftallen bezig gaan houden toch? Ik hoop em een aanbieding wordt gedaan en dat ie weer terugkomt. Hij zei zelf gister in het spaanse nieuws dat niet eeuwig boos kan blijven en hij gaf toe dat een terugkeer bij Real erg interessant klinkt. Maar er wordt dus gesuggereerd dat vooral hij en Valdano niet door een deur konden? Weet iemand daar meer van?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:17:36 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19467284
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:02 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Hehehe, dat zou wel lekker zijn ja. Mooiste moment vond ik dat ie zich met beide handen aan de rand van de dug-out boven zich vasthield..."Zweet jij ook, ja ik dacht al dat ik het rook. Dus ik vraag het nog maar eventjes zeg, zweet jij ook".

Maar goed, het vertrek van Valdano had ie niet aan zien komen en te toenadering tot Del Bosque helemaal niet. Hij zou zich dan met de jeugdelftallen bezig gaan houden toch? Ik hoop em een aanbieding wordt gedaan en dat ie weer terugkomt. Hij zei zelf gister in het spaanse nieuws dat niet eeuwig boos kan blijven en hij gaf toe dat een terugkeer bij Real erg interessant klinkt. Maar er wordt dus gesuggereerd dat vooral hij en Valdano niet door een deur konden? Weet iemand daar meer van?
Dat stond in dit topic al ergens en volgens mij was het ook ergens op marca.com te lezen. Valdano en Del Bosque waren lang goeie vrienden. Valdano heeft hem vorig jaar moeten ontslaan en dat is niet goed gevallen bij Del Bosque.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:23:55 #273
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19467471
Zou Del Bosque zich kunnen schikken als assistent?

Edit: Wie eenmaal de touwtjes in handen heeft gehad, wil niet meer tweede viool spelen. Meestal dan.

[ Bericht 53% gewijzigd door mr_anonimous op 28-05-2004 11:29:29 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19469181
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou Del Bosque zich kunnen schikken als assistent?

Edit: Wie eenmaal de touwtjes in handen heeft gehad, wil niet meer tweede viool spelen. Meestal dan.
Ik denk niet dat ze em als assistent in gedachten hebben, Camacho neemt zelf z'n eigen technische staf mee. Of hij gaat iets met de jeugd doen of in het managment-team...
pi_19469866
De nieuwe TD wordt dus waarschijnlijk Emilio Butragueño.
quote:
Butragueño volgt Valdano op als td

28/5/2004 12:24

Zelf zegt hij nog van niets te weten, maar de Spaanse media zijn zeker van hun zaak: Emilio Butragueño is de nieuwe technisch directeur van Real Madrid.
'Ik weet er helemaal niets vanaf. Het is een verrassing', laat Butragueño weten in Marca. Zowel Marca als AS brengen het nieuws dat El Buitre een plaatsje opschuift.

Voordat Jorge Valdano vertrok was hij diens adjunct, en nu Valdano te kennen heeft gegeven vanaf 11 juni te vertrekken, zal de voormalig spits van 11 juni tot 11 juli (de dag van de verkiezing van de nieuwe voorzitter) zijn taken overnemen. Mocht de huidige voorzitter Florentino Peréz worden herkozen, wat zeer waarschijnlijk lijkt, dan zal Butragueño een vaste aanstelling krijgen als technisch directeur.

Voorlopig zegt Butragueño niets te weten. 'Jullie weten meer dan ik. Het enige wat ik kan zeggen is dat het een slechte dag is, moeilijk voor ons. Ik voel pijn en ik wil niet dat Jorge weg gaat. Ik heb vier jaren fantastisch met hem samengewerkt en daarom ben ik verdrietig. Ik heb een warme persoonlijke band met hem opgebouwd. Jorge heeft de laatste dagen veel moeten lijden en dat spijt me. Voor mij is het dus een slechte dag.'
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:06:29 #276
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19476565
El Buitre comes back! Goed nieuws.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:59:03 #277
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19580529
Real had een overeenkomst met Roma over de overname van Emerson. Emerson wil niet komen, jammer genoeg, omdat die naar Juve wilt. Moeten we maar op zoek naar een andere...

Verder is Ronaldo al 6 kilo afgevallen onder het bewind van bondscoach Parreira! Dat is dus goed nieuws omdat hij in de zomer vast niet die 6 kilo's aankomt. Volgend jaar dus lekker fris en licht en sneller!

Roberto Carlos heeft tegen Camacho gezegd dat ie iets "extra's' wil geven om te blijven. Ik hoop alsnog dat ze eruit komen (misschien is het hier goed om naar Barca te kijken, die gaven Davids ipv de 4 jaar die hij wilde 3 jaar en wat meer geld).

Verder is het stil rondom de club, ik verwacht binnen 2 weken weer een grote aankoop.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:59:06 #278
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19581379
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 08:59 schreef jojomen4 het volgende:


Verder is het stil rondom de club, ik verwacht binnen 2 weken weer een grote aankoop.
Het gerucht gaat in Rome dat Totti na het EK aangetrokken wordt. Hij zal de aangever van Rony worden. Tevens klinken geruchten dat Kaka wel eens onze kant op zou kunnen komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:25:38 #279
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19581811
Kaka lijkt me sterk omdat die duur is en nog niet gearriveerd. Presi wil "grote" spelers. Dat Totti komt is leuk voor jou maar aangevers hebben we wel genoeg met Figo, Beckham, Zidane, Raul, en R Carlos.....
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:54:34 #280
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19582451
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:25 schreef jojomen4 het volgende:
Kaka lijkt me sterk omdat die duur is en nog niet gearriveerd. Presi wil "grote" spelers. Dat Totti komt is leuk voor jou maar aangevers hebben we wel genoeg met Figo, Beckham, Zidane, Raul, en R Carlos.....
Van Kaka is ook nog maar een vaag gerucht. Maar hij leek me wel het vermelden waard. Je hebt gelijk dat we met de door jou genoemde spelers al veel aangevers hebben maar geen een scoort zo veel als Totti. 20 treffers in de Serie A is niet niks. Totti en Rony samen moeten al goed zijn voor 40 goals. Tel daar de gemiddeld 15 van Raul bij op en tel uit je winst.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19583341
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Totti en Rony samen moeten al goed zijn voor 40 goals. Tel daar de gemiddeld 15 van Raul bij op en tel uit je winst.
Tel het aantal beschikbare plekken in het elftal en je hebt weer hetzelfde panorama als dit seizoen; een overschot aan aanvallende spelers, geen balans, etc...noem ik niet echt winst.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:37:40 #282
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19583513
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Van Kaka is ook nog maar een vaag gerucht. Maar hij leek me wel het vermelden waard. Je hebt gelijk dat we met de door jou genoemde spelers al veel aangevers hebben maar geen een scoort zo veel als Totti. 20 treffers in de Serie A is niet niks. Totti en Rony samen moeten al goed zijn voor 40 goals. Tel daar de gemiddeld 15 van Raul bij op en tel uit je winst.
Hij zal er niet zoveel scoren omdat ie te maken heeft met een andere spits. Bij Roma was hij dit jaar de schutter, dan moet je er ook wel een paar maken. Raul scoorde voor de komt van Ronaldo ook een stuk meer goals.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:44:17 #283
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19583661
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij zal er niet zoveel scoren omdat ie te maken heeft met een andere spits. Bij Roma was hij dit jaar de schutter, dan moet je er ook wel een paar maken. Raul scoorde voor de komt van Ronaldo ook een stuk meer goals.
True, true. Maar als Totti komt dan hebben we wel een gevaarlijke tridente. Montella is eigenlijk de spits, maar hij is geblesseerd geraakt en gebleven. Dus moest Totti ze maken. Toont gelijk aan dat als Rony weer eens out is we niet bang hoeven te zijn dat er niet gescoord word.

Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:46:49 #284
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19583741
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:31 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Tel het aantal beschikbare plekken in het elftal en je hebt weer hetzelfde panorama als dit seizoen; een overschot aan aanvallende spelers, geen balans, etc...noem ik niet echt winst.
Wees gerust Tommie, er gaan er denk ik een paar weg na dit EK. Ik denk Figo in ieder geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door mr_anonimous op 02-06-2004 11:54:38 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19584572
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Wees gerust Tommie, er gaan er denk ik een paar weg na dit EK. Ik denk Figo in ieder geval.
Ik hoop dat Figo juist blijft, dit seizoen de beste speler van het team. Maar goed, het zijn sowieso onrustige tijden, de kranten kunnen niet alleen met EK-nieuws gevuld worden dus worden er maar geruchten de wereld in geholpen. Eén ding is zeker, vanaf 7 juli komt de selectie weer bij elkaar en 10 of 11 augustus moeten ze er weer staan voor de eerste wedstrijd van de voorronde Champions League...
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:24:41 #286
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19584851
Figo presteerde het beste. Maar hij word ook al een dagje ouder natuurlijk. Nu kunnen ze nog een beetje cash voor hem krijgen en daar een goede werker en misschien nog een topverdediger voor kopen. Kan Helguera (de Kees van Wonderen van Real) weer op het middenveld ballen veroveren samen met die andere werker.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19585285
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu kunnen ze nog een beetje cash voor hem krijgen en daar een goede werker en misschien nog een topverdediger voor kopen. Kan Helguera (de Kees van Wonderen van Real) weer op het middenveld ballen veroveren samen met die andere werker.
Daar heb je gelijk in, net zoals toen gebeurd is met de al wat oudere Redondo en Makelele...dat is lucratieve business. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren!
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:44:27 #288
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19585429
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:39 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, net zoals toen gebeurd is met de al wat oudere Redondo en Makelele...dat is lucratieve business. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren!
Dat zal waarschijnlijk pas na het EK duidelijk worden. Maar ik brand natuurlijk van nieuwsgierigheid.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:57:33 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19610432
Ja hoor! Door met het idee te spelen van "de beste van de wereld" is de voorzitter op het idee gekomen Buffon te halen om de concurrentie op Casillas te vergroten. 1 van de redenen van het slechte spel dit seizoen komt in de ogen van de voorzitter dat er te weinig concurrentie was. Met het halen van Buffon zou de keeper ook concurrentie hebben Moet niet veel gekker worden, al zal het vast en zeker een versterking zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:04:12 #290
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19610562
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ja hoor! Door met het idee te spelen van "de beste van de wereld" is de voorzitter op het idee gekomen Buffon te halen om de concurrentie op Casillas te vergroten. 1 van de redenen van het slechte spel dit seizoen komt in de ogen van de voorzitter dat er te weinig concurrentie was. Met het halen van Buffon zou de keeper ook concurrentie hebben Moet niet veel gekker worden, al zal het vast en zeker een versterking zijn.
Geweldige keeper! Camacho gaat dus voor het rotatiesysteem! Minder oververmoeide spelers.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:05:36 #291
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19610593
OK, 1 verdediger nog, 1 defensieve centrale man op het middenveld en 1 "crack". Dat is wat er dit jaar nog moet komen.

Camacho heeft gevraagd om een verdediger die op de flank kan spelen en in het centrum. Juve heeft aangegeven dat Thuram mag vertrekken, volgens mij kan deze ook in het centrum spelen, toch? Lijkt me een mooie voor Real.

Ze wilden Emerson maar die wil zelf dus niet, het lijkt erop dat het daarom Xabi Alonso zal worden. Een iets andere spelers dan Emerson maar aanvallend denk ik wat sterker (opbouw).

En de Crack wordt Ruud of Totti (1 van ons beide zal dus blij zijn Anonimous ). 1ste Objectief is Ruud maar als dat niet lukt gaan ze Totti halen.

Het ziet er dus iig goed uit! De selectie is op alle fronten (behalve de keeper maar dat was niet echt nodig) sterker geworden!

Bron: Marca.com
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:10:23 #292
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19610694
Ow, als becks worden aangegeven Thuram (die had ik zelf al verzonnen), Del Horno, Juanfran en Chivu Als ze Chivu halen dan ga ik over me nek, vuile kutajaxied die op een stomme boer lijtk en veels te veel blunders maakt. Ik wil geen verdedigers die verantwoordelijk zijn voor goals. Ik herrinner me dit seizoen zelfs nog die goal van Shevchenko tegen Roma met dat steekballetje van Seedorf, die kutChivu zal weer eens te slapen.

Ik hoop nu dus Thuram of Juanfran.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:12:31 #293
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19610746
Man U heeft al te kennen gegeven dat Ruudje onder geen beding weg mag. Sensi van Roma ziet Totti liever vandaag dan morgen vertrekken omdat zijn gigantische salaris nogal op de begroting drukt. Ruudje heeft het ook naar zijn zin bij Man U (naar verluidt) Totti moet naar schatting ¤ 60 miljoen kosten en Ruud 60 miljoen pond.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:16:12 #294
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19610835
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, als becks worden aangegeven Thuram (die had ik zelf al verzonnen), Del Horno, Juanfran en Chivu Als ze Chivu halen dan ga ik over me nek, vuile kutajaxied die op een stomme boer lijtk en veels te veel blunders maakt. Ik wil geen verdedigers die verantwoordelijk zijn voor goals. Ik herrinner me dit seizoen zelfs nog die goal van Shevchenko tegen Roma met dat steekballetje van Seedorf, die kutChivu zal weer eens te slapen.

Ik hoop nu dus Thuram of Juanfran.
Volgens mijn bronnen staan Sagnol en Gallas op de nominatie als backs. En als stand in voor Carlos (als hij blijft) willen ze de oude Lizerazu wel hebben aangezien hij transfervrij is. Die Chivu wil ik ook niet. Cristian kaart is mij te zwak. Begrijp nog steeds niet waarom Roma zoveel voor hem heeft betaald.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:41:23 #295
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19611481
In Spanje zeggen ze dat de prijs van de Cracks ongeveer op 40 miljoen zal liggen. Ik hoop iig niet dat ze 60 miljoen euro voor Totti betalen, das bijna evenveel als voor Zidane toen en Totti valt niet onder die categorie (voor mij dan)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:42:32 #296
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19611511
Welke bron heb jij Anonimous?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:47:28 #297
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19611640
As.com geeft aan dat Buffon voor het seizoen 2005-2006 is
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:49:28 #298
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19611698
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:41 schreef jojomen4 het volgende:
In Spanje zeggen ze dat de prijs van de Cracks ongeveer op 40 miljoen zal liggen. Ik hoop iig niet dat ze 60 miljoen euro voor Totti betalen, das bijna evenveel als voor Zidane toen en Totti valt niet onder die categorie (voor mij dan)
Ze zullen wel gaan onderhandelen. Na een beetje handje klap komen ze denk ik wel op 45 a 50 uit.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:52:46 #299
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19611789
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Welke bron heb jij Anonimous?
Een maat van mij. Is geabonneerd op elk voetbaltijdschrift in Europa. Hij mailt mij alle updates over Feyenoord, Real en Arsenal.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19611842
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Ik wil geen verdedigers die verantwoordelijk zijn voor goals.
Nee, dan zit je bij dit Real goed.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:02:19 #301
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19612026
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee, dan zit je bij dit Real goed.
Hey we hebben nu Walter Samuel. Een heuse topverdediger.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')