abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:05:05 #51
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19238806
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:15 schreef Kletz het volgende:
maar nog ff iets anders...

Ook een ontdekking was NO WARNING met hun album ILL BLOOD.
Damn deze plaat raad ik iedereen aan... Gewoon een doorstamp plaat haha... et rockt enorm. Beetje Cro-Mags, Madball styl.
Kweenie, ben momenteel niet in de stemming voor die soort hardcore, nu is het louter oldschool en wat deathpunk wat de klok slaat
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:11:37 #52
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19238997
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef headfirsttohell het volgende:
Van side by side heb ik een paar livenummers, maar die kwaliteit vind ik niks. Battery vind ik wel gaaf. Bestaan die eigenlijk nog? Ik heb ze wel in 98 op dynamo gezien maar sindsdien weinig meer van gehoord
Battery is als ik het goed heb alweer een paar jaar uit elkaar. Later vond ik hun platen ook tamelijk zwak worden maar de eerste 7" en 1 LP (met Go back to the gym en why is she in pain?) zijn echt geweldig

Die 7" van Side by Side op Revelation is echt de klassieker der klassiekers
pi_19239086
ik ken 1 nummer van ze...en die heet backfire!.

Daar kwam ik per toeval achter toen ik Backfire! nummers ging downloaden . wel vet nummer... en 25 ta life heeft ook een nummer die backfire! heet haha... leuk dat je daardoor met andere bands in aanraking komt .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:27:28 #54
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19239500
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:14 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Zeker, en toen was het een enorme hype. Maar de wat jongere gasten kennen Hands Tied vaak niet, terwijl ze Chain Of Strength, Floorpunch of Battery wel kennen.

Een paar balletjes van mijn kant: Insted, Side by Side en Battery
Die Eurotour was echt legendarisch, gasten van sportswear die meespelen!

Insted is gaaf, komt binnenkort een 'nieuwe' plaat van uit, met onuitgebrachte nummers, geloof discografie achtig iets.

Side By Side is ook echt geniaal.

Battery heeft eigenlijk maar 1 leuke plaat gemaakt, verder is het een behoorlijke net niet band vind ik.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:29:03 #55
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19239541
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:15 schreef Kletz het volgende:
maar nog ff iets anders...

Ook een ontdekking was NO WARNING met hun album ILL BLOOD.
Damn deze plaat raad ik iedereen aan... Gewoon een doorstamp plaat haha... et rockt enorm. Beetje Cro-Mags, Madball styl.
Persoonlijk vond ik de 1e mini cd beter.

mooi detail, de drummer ben cook, is een filmstar, zijn zusje, wellicht bekend. is rachel leigh cook.
overigens schijnt No Warning met Avril te touren en momenteel alleen nog maar nu-metal achtige dingen te doen.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_19239557
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:27 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]


Battery heeft eigenlijk maar 1 leuke plaat gemaakt, verder is het een behoorlijke net niet band vind ik.
Speelt daar die neger gitarist niet in? ken olsen ofzo... die ook bij yot en better than a thousand speelt?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19239588
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:29 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

overigens schijnt No Warning met Avril te touren en momenteel alleen nog maar nu-metal achtige dingen te doen.
sorry?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je een bron?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:32:12 #58
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19239635
ja, Ken Olden inderdaad, dat is ook zo'n beetje een trendhoer die nog nooit een decent productie of hardcore riff heeft geschreven

Momenteel is hij bezig met exhands-tied/ex-mouthpiece zanger Tim McMahon in Face the Enemy, wat heel erg veel belovend was, totdat Ken zich er mee ging bemoeien, wat een verschrikkelijke rukopname is dat geworden zeg. onvoorstelbaar.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:33:28 #59
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19239673
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef Kletz het volgende:

Sorry?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je een bron?
Check wat USA fora, ik durf zo geen bronvermelding te doen, ze hebben daar ook in lokale krant gestaan, daar heb ik het uit.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_19240292
maar mag ik hier PITBOSS 2000 te spraken maken zeg maar.... of gaan er hier den mensen met scheven gezichten zitten?... Die band die knalt de pan uit!!! Everyone is a winner is toch een zeer vette plaat!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:57:59 #61
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19240346
Als ik de cd-recensie van Ill Blood lees, snap ik weer waarom ik van heel veel van die rechttoe rechtaan hardcore niet hou.

http://www.allmusic.com/c(...)54&sql=A6bkmu3laanok
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19240395
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:57 schreef Jimmy het volgende:
Als ik de cd-recensie van Ill Blood lees, snap ik weer waarom ik van heel veel van die rechttoe rechtaan hardcore niet hou.

http://www.allmusic.com/c(...)54&sql=A6bkmu3laanok
haha daar verschillen wij zeker in!! dat maakt niet uit maar ja... haha maar er zijn volgens mij ook wel bands die ik net zo leuk vind als jij dat vindt denk ik .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:45:09 #63
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19241368
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:55 schreef Kletz het volgende:
maar mag ik hier PITBOSS 2000 te spraken maken zeg maar.... of gaan er hier den mensen met scheven gezichten zitten?... Die band die knalt de pan uit!!! Everyone is a winner is toch een zeer vette plaat!!!
Muzikaal zal het allemaal best wel knallen, dat geloof ik wel. Toch wil ik er inderdaad niks van horen. Pitboss 2000 en voorloper One Life Crew hebben gewoon sterk rascistische en homofobe teksten en ik vind ze daarin zo ver gaan dat we dat niet kunnen tolereren, al make ze de allerbeste muziek van de wereld.

Het lijkt erop dat mensen in Europa veel toleranter zijn tenopzichte van deze bands dan in Amerika, misschien omdat veel Europeanen doordat Engels niet hun taal is makkelijker over de teksten heen kunnen luisteren.
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:48:06 #64
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19241440
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:55 schreef Kletz het volgende:
maar mag ik hier PITBOSS 2000 te spraken maken zeg maar.... of gaan er hier den mensen met scheven gezichten zitten?... Die band die knalt de pan uit!!! Everyone is a winner is toch een zeer vette plaat!!!
pitboss stelt helemaal niets voor in verhouding met de 1e OLC plaat in mijn ogen, daarbij is het zo grappig bedoelde tekstenboekje domweg niet grappig.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:50:47 #65
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19241507
Ik kan online zo snel weinig vinden over Pitboss 2000, wat voor teksten moet ik aan denken?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:51:50 #66
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19241526
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:45 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Muzikaal zal het allemaal best wel knallen, dat geloof ik wel. Toch wil ik er inderdaad niks van horen. Pitboss 2000 en voorloper One Life Crew hebben gewoon sterk rascistische en homofobe teksten en ik vind ze daarin zo ver gaan dat we dat niet kunnen tolereren, al make ze de allerbeste muziek van de wereld.

Het lijkt erop dat mensen in Europa veel toleranter zijn tenopzichte van deze bands dan in Amerika, misschien omdat veel Europeanen doordat Engels niet hun taal is makkelijker over de teksten heen kunnen luisteren.
euhm ik ben het niet helemaal met je eens. ze hebben alleen in 1e instantie een nummer tegen illegalen gemaakt, wat een rechts standpunt was. hierdoor hebben ze een shitload aan problemen gehad met allerlei dingen en hebben het gewoon in het belachelijke doorgevoerd. Ze zijn dus niet echt racistisch.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:52:12 #67
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19241535
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:50 schreef Jimmy het volgende:
Ik kan online zo snel weinig vinden over Pitboss 2000, wat voor teksten moet ik aan denken?
kill the crippled.
suck some cock bitch
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:54:14 #68
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19241576
Klinkt als puberaal shockeren om het shockeren.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:55:36 #69
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19241606
Let's bomb Tibet and build a big ski resort

Fuck Mumia Abu Jamal

Maar inderdaad, vergeleken bij OLC valt het allemaal wel mee. Toch luister ik er absoluut niet naar, er valt nog een hoop te verbeteren
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:58:32 #70
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19241650
Iemand bekent met Audio Karate?

Ik heb een recensie-exemplaar van Lady Melody, hun nieuwste album gekregen, en tot nu toe bevalt ie me wel.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19241779
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:51 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

euhm ik ben het niet helemaal met je eens. ze hebben alleen in 1e instantie een nummer tegen illegalen gemaakt, wat een rechts standpunt was. hierdoor hebben ze een shitload aan problemen gehad met allerlei dingen en hebben het gewoon in het belachelijke doorgevoerd. Ze zijn dus niet echt racistisch.
idd ze zijn niet rascistisch, ze gaan idd enorm ver tegen illegalen. met intro's als I'm an American enzo... (die's van one life crew)... maar als je ff niet naar de teksten luisterd is et echt een super vette band!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:08:35 #72
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19241889
Vooral dat telefoongespre met Carl van Earth Crisis dat op 1 OLC cd staat vond ik veel te ver gaan, zo ver dat ik die cd daarna niet meer geluisterd heb.

Ik hou helemaal niet van regeltjes in hardcore maar als ik 1 dag de baas zou zijn (een soort Onno) dan zou ik meteen OLC, PB2000, Ringworm en Stormtroopers of Death verbieden en alle mensen die met deze bands sympatiseren verbannen naar de Techno-scene.
pi_19242018
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:08 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Vooral dat telefoongespre met Carl van Earth Crisis dat op 1 OLC cd staat vond ik veel te ver gaan, zo ver dat ik die cd daarna niet meer geluisterd heb.

Ik hou helemaal niet van regeltjes in hardcore maar als ik 1 dag de baas zou zijn (een soort Onno) dan zou ik meteen OLC, PB2000, Ringworm en Stormtroopers of Death verbieden en alle mensen die met deze bands sympatiseren verbannen naar de Techno-scene.
nou vind ik jou echt te ver gaan . Je begint nu een beetje op ze te lijken . Respecteer de mensen die deze shit wel vet vinden, ook al sta je niet achter hun teksten.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:17:02 #74
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_19242104
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:08 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Vooral dat telefoongespre met Carl van Earth Crisis dat op 1 OLC cd staat vond ik veel te ver gaan, zo ver dat ik die cd daarna niet meer geluisterd heb.
Stem 1 : "Bulldog"
Stem 2 : "Yeah hi... Do you have any Charles Bronson records?"
Stem 1: "Any who?"

En dan later:

Stem 2 : "Do you have any One Life Crew Records"
Stem 1 : "Uhm, yeah"



Anyways... OLC is niet 'mijn ding' zeg maar.

Oh, en nog even dit: Envy ===>
I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:18:14 #75
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19242133
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:03 schreef Kletz het volgende:
idd ze zijn niet rascistisch, ze gaan idd enorm ver tegen illegalen. met intro's als I'm an American enzo... (die's van one life crew)... maar als je ff niet naar de teksten luisterd is et echt een super vette band!
Maar teksten zijn minimaal net zo belangrijk de muziek. Al is de muziek nog zo vet, ik ga niet luisteren naar een stelletje achterlijke racistische rednecks.

Genoeg bands die vette muziek maken, en niet teksten hebben die thuishoren in de Jerry Springer show.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')