pi_19263103
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 01:37 schreef nozem het volgende:
Godverdomme Limsdealer, face it, je HEBT gewoon een alcoholprobleem. Maar ach, ons geroep zal daar niks aan veranderen aangezien alle beginnende alcoholisten een bord voor hun kop heb van hier tot Tokio..

In zeker zin wel, maar WAT is volgens jou eigenlijk het probleem?? Is het gewoon het feit op zichzelf dat ik teveel bier drink? Er is pas sprake van een probleem als je ergens HINDER van ondervind. En ik ondervind, zoals reeds 1000 maal gezegd, GEEN ENKELE HINDER door teveel bier te drinken. Dus, WAT IS VOLGENS JOU NU EIGENLIJK HET PROBLEEM??! ZEG DAT EENS!!
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_19263356
Limbsdealer, het gaat erom of je snakt naar bier, wanneer je het een langere periode niet gehad hebt. Met andere woorden: heeft je lichaam regelmatig bier nodig? Als dat zo is, dan kun je spreken van een verslaving.
  donderdag 20 mei 2004 @ 09:44:01 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19263406
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 08:48 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

In zeker zin wel, maar WAT is volgens jou eigenlijk het probleem?? Is het gewoon het feit op zichzelf dat ik teveel bier drink? Er is pas sprake van een probleem als je ergens HINDER van ondervind. En ik ondervind, zoals reeds 1000 maal gezegd, GEEN ENKELE HINDER door teveel bier te drinken. Dus, WAT IS VOLGENS JOU NU EIGENLIJK HET PROBLEEM??! ZEG DAT EENS!!
als ik je posts zo eens rustig doorlees denk ik dat jij een huizenhoog probleem hebt. kip of ei situatie, maar je alcohol verslaving maakt het er niet beter op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19264029
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:28 schreef nozem het volgende:
Nou ja, als je al zo lang verlangt naar een keertje heerlijke geile sex dan is het toch niet vreemd dat de TS in de zomer helemaal gek wordt van alle schaarsgeklede vrouwen, lijkt me niet meer dan gezond eigenlijk.
Ja, en ik zal dan wel een gekke zijn, maar ik geniet er juist van. Lekker drooggeilen op al die mooie strakke tshirts en cameltoes :-) TS is maar een weirdo, in mijn optiek. Hele rare indeeën over hoeren en "dat milieu", lachwekkende ideeën over "opstapelende lust" (zeker bang dat zijn zak ontploft :-) )... Ik vind het een leuk topic, maar het "NEP!NEP!NEP!" straalt er iets teveel vanaf.

Als je al zoiets overweegt, gaat een normaal denkend mens gewoon effe naar de huisarts.
No milk today
pi_19264078
quote:
Op maandag 17 mei 2004 13:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

doordat zaadreserves niet meer worden bijgevuld
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (sorry, maar het is té leuk. Je had biologie misschien toch niet moeten laten vallen )
No milk today
pi_19264138
Maar goed, TS, ga fijn aan de kamfer, dan heb je vast minder last
No milk today
pi_19264549
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 09:37 schreef FuifDuif het volgende:
Limbsdealer, het gaat erom of je snakt naar bier, wanneer je het een langere periode niet gehad hebt. Met andere woorden: heeft je lichaam regelmatig bier nodig? Als dat zo is, dan kun je spreken van een verslaving.
En wat dan nog? Ik heb toch al gezegd dat ik er geen problemen door ondervind. Bijna iedereen heeft wel een of meer "verslavingen", hoeveel mensen kunnen er bijvoorbeeld wel niet zonder sigaretten? Het verschil is alleen dat tabaksverslaving door de goegemeente geaccepteerd wordt en bierverslaving niet.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:27:24 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19265023
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:07 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

En wat dan nog? Ik heb toch al gezegd dat ik er geen problemen door ondervind. Bijna iedereen heeft wel een of meer "verslavingen", hoeveel mensen kunnen er bijvoorbeeld wel niet zonder sigaretten? Het verschil is alleen dat tabaksverslaving door de goegemeente geaccepteerd wordt en bierverslaving niet.
ik heb nog nooit van een sigaretten delirium gehoord. alcohol kan je knettergek maken. en in jouw onstabiele toestand zou ik het niet te licht opvatten. straks horen we op opsporingverzocht...ach nee laat ook maar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:30:31 #184
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19265091
Volgens mij valt er niks met TS te beginnen, hij hoopte op een simpele oplossing en nu die er niet is weigert ie advies aan te nemen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:35:14 #185
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_19265179
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:07 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Omdat beide verslavingen weliswaar slecht voor je lichaam zijn maar een nicotineverslaving je leven niet overhoop kan gooien?

Er zijn maar weinig mensen die langere tijd aan alcohol verslaafd zijn en daar weinig problemen door ondervinden. Jij zit nog maar in het beginstadium. Bedenk je maar eens hoe groot de kans statistisch is dat het bij jou wel goed gaat als het met de meerderheid fout gaat. Dát is hetgeen waar iedereen zich zo druk om maakt. oja, alle mensen bij wie het mis gegaan is dachten ook dat zij de uitzondering op de regel waren

Daarnaast is de manier hoe je je alcoholgebruik beschrijft een beetje alarmerend. Veel drinken hoeft niet perse fout te zijn zolang het maar in een sociaal verband gebeurd. Ter verhoging van de feestvreugde en niet om problemen te vergeten/makkelijker te maken. En door de felheid waarmee je dit soort reacties tegenspreekt heb ik sterk het idee dat je zelf ook wel weet dat het eigenlijk niet klopt.

My 0.02.

edit: en dat ik niet zo heel veel reageer wil niet zeggen dat ik niet al een stapel van je posts gelezen heb
Vampire Romance O+
Gezocht: italiaans fok-like forum
pi_19265642
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:35 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Jij zit nog maar in het beginstadium. Bedenk je maar eens hoe groot de kans statistisch is dat het bij jou wel goed gaat als het met de meerderheid fout gaat. Dát is hetgeen waar iedereen zich zo druk om maakt. oja, alle mensen bij wie het mis gegaan is dachten ook dat zij de uitzondering op de regel waren
Nee, ik zit niet in het beginstadium. Het is al wel 5 jaar dat ik geregeld erg veel in een keer drink 's avonds. Vijf jaar geleden dronk ik wel nog maar een paar keer per week, maar de hoeveelheid die ik in één keer drink is de laatste drie, vier jaar praktisch onveranderd gebleven, ik moet niet steeds méér drinken om hetzelfde effect te krijgen.
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:59:58 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_19274836
Afgezien van of de alcohol voor limsdealer een probleem is zit hij natuurlijk wel nogsteeds met dat geilhedsprobleem.
En een chemische castratie klinkt me niet goed in de oren, mijn idee, niet klooien met penissen, don't, stel je voor dat er wat mis gaat, zonde zonde zonde....
Moet je gewoon niet doen

Dus hoe komt hij daarvan af, beter gezegd, hoe krijgt hij die af en toe opkomende geilheid op een dragelijk nivo, lekker een beetje opgewonden zijn is no prob, maar als dat gevoel te sterk wordt wordt het soms wat overheersend...

Als je dan geen sex voor handen hebt kan dat best frustrerend zijn, dat kan ik me heel goed voorstellen.

Wat ik me afvraag is waar het probleem ligt, wordt je te geil en daarom gefrustreerd of ben je gefrustreerd en let je daarom ook meer op dat gevoel waardoor het zo sterk wordt?
Dat "gemis" idee?
Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space
pi_19276782
Post es een foto van jezelf. Niet lullig bedoeld ofzo maar er zijn hier genoeg dames die aan de hand daarvan kunnen bepalen of jouw probleem om een vriendin te vinden psychisch of fysiek aangelegen is
pi_19277182
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:25 schreef Ricky2k4 het volgende:
Post es een foto van jezelf. Niet lullig bedoeld ofzo maar er zijn hier genoeg dames die aan de hand daarvan kunnen bepalen of jouw probleem om een vriendin te vinden psychisch of fysiek aangelegen is
Nou, iedereen is wel in staat om een vriendin te krijgen als het om het fysieke gaat. Dat bewijst de praktijk zo vaak. En of je daarnaast het oordeel van de dames hier zo maar even kunt generaliseren? Denk het niet.
pi_19277233
Ik ken het ook wel... het ontzettend opgegeild gevoel. Zo erg dat je wel naar buiten wilt rennen om de eerste de beste lekkere dame te nemen. Natuurlijk doe ik dat niet, maar zo erg is dat gevoel dan. Maar dat krijg ik niet zomaar bij het zien van een schaarsgekleed wijffie. Ik moet dan echt in de mood zijn zeg maar door expliciet bezig te zijn met zelfbevrediging.
pi_19277333
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou, iedereen is wel in staat om een vriendin te krijgen als het om het fysieke gaat. Dat bewijst de praktijk zo vaak. En of je daarnaast het oordeel van de dames hier zo maar even kunt generaliseren? Denk het niet.
Dat melodramatische gelul over dat het uiterlijk niet belangrijk is en dat het inngelijk het enige is dat telt... Das dus bullshit... Dat vertellen ze aan gefrustreerde tieners. Het uiterlijk maakt wel degelijk uit. Een meisje zal eerder een gesprek beginnen met een knappe jongen dan met een minder knappe. Dat is een feit
pi_19277473
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef Ricky2k4 het volgende:
Dat melodramatische gelul over dat het uiterlijk niet belangrijk is en dat het inngelijk het enige is dat telt... Das dus bullshit... Dat vertellen ze aan gefrustreerde tieners. Het uiterlijk maakt wel degelijk uit. Een meisje zal eerder een gesprek beginnen met een knappe jongen dan met een minder knappe. Dat is een feit
En hoe verklaar je dan die tal van stelletjes met een lekker wijf aan de zijde van een redelijk lelijke kerel? Het is ook een feit dat schoonheid behoorlijk subjectief wordt ervaren.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:00:43 #193
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_19277659
TS, als je echt problemen hebt om een girl te regelen moet je toch echt iets gaan veranderen.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:09:11 #194
22944 Breetai
....Relax....
pi_19277860
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:10 schreef -PolluX- het volgende:

[..]

Haha, ja op de wallen lopen allemaal gangsters met machine geweren
tuurlijk anders gaan er allemaal mensen rondlopen die naar de hoeren willen. Straks beginnen de Wallen nog op familieatractie te lijken.

Oh wacht, de Wallen zien d'r al uit als een familieatractie. Loop er maar eens rond op een gemiddelde zondagmiddag.

Doe mij maar Antwerpen. Ziet er leuker uit.
.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:18:34 #195
22944 Breetai
....Relax....
pi_19278116
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:34 schreef Limsdealer het volgende:
2) Ik beschouw dames ook niet als een lopende sexmachine. Dat zijn ook gewoon mensen. Ik praat af en toe wat met jongedames, maar dan gewoon over dingen waarover ik ook met andere mensen praat, nooit over intieme dingen en zo. Ik laat het nooit merken als ik geil van hen wordt, dat wekt alleen maar aversie bij hen op. Er is bovendien in het echte leven niemand waarmee ik over dat probleem hier praat, in het echte leven spreek ik nooit over seks en relaties met mensen.
Praat eens een keer over sex en andere zaken. Meiden denken net zo vaak aan sex als jongens. Ze zeggen het niet altijd zo expliciet. (totdat je eens een keer een gesprek tussen 2 dames in de trein aan moet horen, sjeez)

Gewoon chill rondlopen en naarmate het gesprek vordert maag je best wel het voortouw nemen om geil te worden. Daar moet er toch eentje mee beginnen. Voor de rest veel oefenen en nuchter rondlopen.

Ik drink ook geen alcohol sinds ik er achter kwam dat dames versieren mij niet goed afgaat op het moment dat ik gedronken heb. Waar ik wel relaxed van wordt en zelfvertrouwen door krijg. Sporten, mediteren, tussen een hoop schaargeklede dames rondlopen en mezelf tijdens het stappen goed vermaken.

Mensen die zeggen dat ze dan meer zelfvertrouwen hebben en losser rondlopen, liegen zichzelf wat voor naar mijn idee. Als ze de volgende dag in de supermarkt de vrouw van hun dromen tegenkomen gebeurd er helemaal niks. Ze lopen met een spijker door hun kop en dat zelfvertrouwen en relaxte kan je ook wel vergeten.
.
pi_19278200
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:54 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Nee, ik zit niet in het beginstadium. Het is al wel 5 jaar dat ik geregeld erg veel in een keer drink 's avonds. Vijf jaar geleden dronk ik wel nog maar een paar keer per week, maar de hoeveelheid die ik in één keer drink is de laatste drie, vier jaar praktisch onveranderd gebleven, ik moet niet steeds méér drinken om hetzelfde effect te krijgen.
Owkee, je bent 21, drinkt al 5 jaar stevig, wil al 10 jaar een vriendin, gelooft niet dat je ooit een vriendin zal krijgen, gelooft niet dat je kinderen/kleinkinderen zal krijgen, wijst alle raad en advies af..........zou chemische castratie de oplossing zijn? Ik geloof het niet. Maar ik geloof wél dat een goed gesprek met je huisarts op zijn plaats is.
Kortom, the usual.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:22:21 #197
22944 Breetai
....Relax....
pi_19278208
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:27 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Nee, het is NIET de PUBERTEIT, ik ben nu 21 jaar. Kun je moeilijk nog puberteit noemen. Maar met 21 jaar hebben 99% van de jongens een vriendin of hebben een gehad. En dat heb ik dus niet.
Dan hoor je bij dezelfde 1 % als ik. Mijn jeugd ging nou niet bepaald over rozen en qua sexuele ontwikkeling loop nou ongeveer 10 jaar achter. Ik maakt er ondertussen geen enkele probleem meer van. De inhaalslag gaat toe noe toe best wel redelijk al duurt het iets langer dan verwacht.

Het komt allemaal goed.
.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:23:05 #198
22944 Breetai
....Relax....
pi_19278223
Gezeik met quoten. (Breetai, je moet rechte haakjes gebruiken.

[ Bericht 86% gewijzigd door Breetai op 20-05-2004 22:17:56 ]
.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:36:30 #199
22944 Breetai
....Relax....
pi_19278575
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:04 schreef Limsdealer het volgende:
En wilde die dan zomaar opeens bij je slapen???? Nu, dat kan ik mij toch hééééééééééééél moeilijk voorstellen. Het zou KUNNEN dat het ook bij mij ooit eens gebeurd, al durf ik er zelfs niet over dromen.
Probeer het je maar voor te stellen. Begin in ieder geval gewoon bij het begin. Slap ouwehoeren met de dames en verberg niet je sexualiteit (loop er ook niet bewust mee te koop BTW). Naarmate dit beter gaat, zal je merken dat je ook verder komt bij sommige dames. Niet iedereen zal je aardig vinden. Dat hoeft ook niet. Blijf in ieder geval trouw aan jezelf je principes en je behoeftes.

Bij mij gebeuren dit soort dingen ook altijd heel onverwacht. Ik loop gewoon 2 dagen chill rond op een kamp of festival. In de meeste gevallen zitten we dan te zoenen binnen 10 minuten na kennismaking. Afgelopen paaspop scheelde gewoon weer een haartje en ging voornamelijk op non-verbale communicatie. 30 minuten later gingen we m'n tent maar opzoeken. (en toen begon het gehobbie pas echt. Gewoon rustig blijven en verder gaan.)

Ik wil nog wel eens heftig en intens overkomen. Zelf weet ik nog steeds niet hier goed gebruik van maken.
quote:
Ik zou overigens eens willen weten of er fokkers zijn van 30 of meer die hetzelfde probleem hebben. Verder zou ik ook eens willen weten hoeveel procent van de mensen van 21 nog maagd is, en verder ook van 22, 23 enz. Weet iemand soms een site hierover?
Op Fok komen eens in de zoveel tijd gefrustreerde mensen langs van in de 20 die niks met meiden gedaan krijgen of kregen. een compleet histogram naar leeftijd kan ik je niet aanleveren maar je loopt niet alleen rond.
Kijk anders eens rond op het forum bij: (en lees de FAQ ff door)

http://www.fastseduction.com

[ Bericht 1% gewijzigd door Breetai op 20-05-2004 22:14:01 ]
.
pi_19278635
Ja, ik ben er ook nog.
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')