abonnement Unibet Coolblue
pi_19042209
THE SOPRANOS - DEEL 2




Het vorige topic:
The Sopranos

Het topic over The Sopranos seizoen 5 kun je hier vinden:
Sopranos Season 5 (spoilers)
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19042564
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 00:14 schreef Posdnous het volgende:
Dit was vandaag de eerste echt mindere aflevering in 3 seizoenen Sopranos. Jammer, ik hoop dat ze het volgende week weer beter oppakken.
Gisteren was toch de uitzending waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dat vond ik een hele goede uitzending hoor. Je weet dat Tony die vent zo zou laten vermoorden maar Dr Melfi zegt niets, prachtig.

Die uitzending was het toch he? Heb seizoen 1, 2 en 3 op DVD dus volg het maar half op TV.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 11 mei 2004 @ 12:24:03 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19042624
Ik vond vooral de scenes van Melfi en haar man erg, erg slecht geacteerd en ook niet al te interessant.

-edit- die aflevering was het dus inderdaad.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19042742
Hm daar heb je wel een beetje een punt, die man van haar (die meespeelde in the film Mean Streets van Scorsese, en dat veel beter deed dan zijn rol in The Sopranos) komt inderdaad wat houterig over. Maar toch blijf ik het een goede uitzending vinden. Denk ook nu pas over dat acteren van die vent, stoorde mij er nooit aan eigenlijk.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 11 mei 2004 @ 12:32:04 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19042819
Ik zat me er echt aan te ergeren.

Maar begrijp me niet verkeerd, Sopranos staat ondanks dat ver boven elke andere serie.

Ik verheug me nu al op Tony's confrontatie met het negervriendje
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19043874
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
Maar begrijp me niet verkeerd, Sopranos staat ondanks dat ver boven elke andere serie.
Helemaal mee eens. The Sopranos staat op eenzame hoogte. Er is geen serie (vroeger en hedendaags) die er aan kan tippen.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19045012
Ik vond het gisteren juist wel een mooie aflevering. Ik vind het alleen irritant dat de Vara de promo voor volgende week in de aftiteling zet. Bij The Sopranos sluit de muziek van de aftiteling altijd heel mooi aan op het eind van de aftiteling, dus het is zonde dat de Vara dat verandert.
And there was much rejoicing.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 13:59:14 #8
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19045045
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 12:24 schreef Posdnous het volgende:
Ik vond vooral de scenes van Melfi en haar man erg, erg slecht geacteerd en ook niet al te interessant.

-edit- die aflevering was het dus inderdaad.

Je mist gewoon de vergelding
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_19045468
Volgens mij gaat jennifer het wel vertellen aan Tony!! En hij zal genadeloos hard toeslaan tegen onze employee of the month!!
Geweldige serie...zoals die janice ook speelt, wat een in en in slecht persoon. Echt geweldig!!
Nog een vraagje op zaterdag zenden ze ook The Sopranos uit, is dat een herhaling of zo?? het staat niet in mijn tv-gids!
geniet nooit met mate
pi_19046849
Die uitzending van Zaterdag is de herhaling ja. Staat ook op de Vara Sopranos site. En ze hebben daar nu ook de officiele Nederlandse Sopranos site: http://www.omroep.nl/vara/tv/sopranos/

[ Bericht 1% gewijzigd door Dada op 11-05-2004 17:59:55 ]
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19051862
Mooi dat die Janice klappen kreeg, de hoer!

2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_19052135
Ik vond het juist een geweldige aflevering gister! Hoe Melfi nét niet vertelde aan Tony wat er aan de hand was, maar je zag dat ze het bijna wilde doen... Komt nog wel denk ik hoor... En Janice haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan!
pi_19054884
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:13 schreef Dada het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. The Sopranos staat op eenzame hoogte. Er is geen serie (vroeger en hedendaags) die er aan kan tippen.
Vlak All In The Family niet uit.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_19054963
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:57 schreef SuperSiem het volgende:
Ik vond het gisteren juist wel een mooie aflevering. Ik vind het alleen irritant dat de Vara de promo voor volgende week in de aftiteling zet. Bij The Sopranos sluit de muziek van de aftiteling altijd heel mooi aan op het eind van de aftiteling, dus het is zonde dat de Vara dat verandert.
Inderdaad. Bij de commerciëlen is het nog enigszins begrijpelijk (niet minder irrirant). Die gaan voor het 'doorkijkeffect'. Maar een publieke omroep moet gewoon goede programma's brengen. En de aftiteling is een wezenlijk onderdeel van deze serie.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  FOK!fossiel dinsdag 11 mei 2004 @ 22:02:19 #15
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19057511
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:17 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mooi dat die Janice klappen kreeg, de hoer!

Maar ze heeft daardoor wel het licht gezien....
pi_19212816
Leuke aflevering gisteren. Tony die als "goede nette burger" loopt te zeuren dat de politie eens echte criminelen aan moet pakken. Ook dat commentaar van hem op de vriend van Meadow was lachen. Alsof hijzelf geen crimineel is. "Robbed by a black, imagine that" dat ondertoontje

Heftige scene ook dat Bacala die gasten "clipt". Of wanneer ze in het ziekenhuis met z'n 3en die bonbons opeten zogauw de rest de deur uit is.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:01:47 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19212859
Ja, mee eens. Na de in mijn ogen wat mindere aflevering van vorige week, was dit weer een hele sterke.
Ik vraag me alleen af: is het verkrachtingsverhaal nu helemaal afgesloten?

Die ouwe Bacala was inderdaad geweldig

Maar zijn zoon en Uncle Junior stelen toch wel de show.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19214234
Mooie aflevering gisteren! Tony's geweten speelt op als ze een depressieve agent wegpromoveren, Junior met zijn problemen... Goede televisie.

En ik heb alweer de promo gezien voor volgende week. Ik heb de Vara maar gemaild.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik u willen verzoeken om de aftiteling van The Sopranos gewoon uit te zenden en pas dáárna de preview voor volgende week uit te zenden. Ik, en ik denk velen met mij, willen liever niet weten wat er de week erop gaat gebeuren, maar willen wel de aftiteling zien.

Bij voorbaat dank,

[naam]
Misschien dat anderen die zich er aan ergeren hun ongenoegen ook kunnen mailen (liefst in andere bewoording, dat maakt iets meer indruk.
And there was much rejoicing.
pi_19242852
Ik wil seizoen 1 t/m 3 gaan kopen / bestellen.

Bij Free Record Shop betaal je ¤ 49,95 per seizoen. Bij amazon.co.uk zijn ze wat goedkoper maar daar kan ik nergens zien of die dvd's ook NL ondertiteld zijn.

Iemand die ervaring heeft met bestellen via amazon ?

by the way: Soprano's
pi_19268017
Echt een TOPserie....
pi_19367217
49,95 nog maar? Die dingen waren eerst altijd veel duurder dacht ik. Vriend van mij werkt bij FRS en krijgt dus 20% korting. Misschien toch maar eens wat geld bij elkaar schrapen.

Vanavond weer een aflevering, 23:10, Ned 3.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 25 mei 2004 @ 08:34:25 #22
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_19383723
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef SuperSiem het volgende:
Mooie aflevering gisteren! Tony's geweten speelt op als ze een depressieve agent wegpromoveren, Junior met zijn problemen... Goede televisie.

En ik heb alweer de promo gezien voor volgende week. Ik heb de Vara maar gemaild.
[..]

Misschien dat anderen die zich er aan ergeren hun ongenoegen ook kunnen mailen (liefst in andere bewoording, dat maakt iets meer indruk.
Volgens mij begon er gewoon aftiteling gisteravond... En niet een preiview met aftiteling.
[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
pi_19383930
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 08:34 schreef niq2001 het volgende:

[..]

Volgens mij begon er gewoon aftiteling gisteravond... En niet een preiview met aftiteling.
Ja klopt, viel mij ook al op. Ik was eerst blij verrast, maar toen bedacht ik me dat er volgende week geen uitzending is ivm Pinkpop. Maar misschien luisteren ze toch naar de klachten.

Voor de rest vond ik het wel een aardige aflevering gisteren, niet echt supergoed.
And there was much rejoicing.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 10:10:03 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19384975
Toen Ralphie die dikke met een stok en een ketting aanviel
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19393555
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 08:59 schreef SuperSiem het volgende:

Ja klopt, viel mij ook al op. Ik was eerst blij verrast, maar toen bedacht ik me dat er volgende week geen uitzending is ivm Pinkpop.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')