abonnement Unibet Coolblue
pi_19606957
Tip 2: [url]launch.yahoo.com[/url] voor de nieuwste videoclips en songs
  donderdag 3 juni 2004 @ 07:52:50 #127
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19607745
Acda & De Munnik - Stil aan de overkant

wat een geweldig nummer!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:09:30 #128
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19608393
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef ioko het volgende:
The Von Bondies - c'mon c'mon
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:00 schreef Timo20 het volgende:

[..]

had ik al es getipt vorige week. maar desalniettemin toch n erg lekkere plaat
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 01:44 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ik eind vorig jaar al
Sorry, ik ben weer eens hopeloos te laat, maar zolang het nummer maar goed is, toch ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:25:43 #129
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_19609831
mag ik stiekem de nieuwe van Alain Clark ook leuk vinden?

okay ik geef toe hij klinkt erg gelikt. vooral zijn stem in het refrein
maar eigenlijk is het best een lekker nummer

Alain Clark - Vrij
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:31:37 #130
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19611241
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 02:17 schreef sambamanna het volgende:
kijk eens op deze site van een canadese dj. Veel van deze liedjes zijn nog nieuw en komen pas over enkele maanden uit in Europa. http://www.djhostyle.com/charts.htm
Da's gewoon de Canadeesche hitparade
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:45:30 #131
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19614513
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 01:44 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ik eind vorig jaar al
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:31 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Da's gewoon de Canadeesche hitparade
ja Mr. Know it all
moet zeggen: is best irritant als andere mensen hier wat posten, dat jij altijd beter denkt te weten, of al eerder hebt gepost
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:06:16 #132
51562 Fen
Life's just a playground
pi_19627814
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 02:16 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Jammer dat de hele track geripped is van The Ones met wat zeik vocals van George erover...
Who cares, als het maar lekker klinkt!
Wat moet je anders verwachten, het blijft George Micheal.. (last christmas...)
Everybody's talking, but they don't say a thing
pi_19628790
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:06 schreef Fen het volgende:
Who cares, als het maar lekker klinkt!
Wat moet je anders verwachten, het blijft George Micheal.. (last christmas...)
Niet te veel offopic, maar goed, George Michael heeft wel wat creatievere dingen gedaan. En als we het over z'n laatste werk moeten hebben is Amazing wel veel beter. Dit is gewoon een track nemen en er vocals over doen, punt. Ik weet zeker dat hij ooit die track hoorde, wat meezong en dacht: leuk als opvulling voor het album misschien. Soort van G.M. freestyle ofzo.
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:41:54 #134
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19628817
Is Q-zone met Dragostea Din Tei al een keer voorbij gekomen?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:45:29 #135
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19631043
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:45 schreef Timo20 het volgende:
ja Mr. Know it all
moet zeggen: is best irritant als andere mensen hier wat posten, dat jij altijd beter denkt te weten, of al eerder hebt gepost
Ik vind het dus iritant om hier steeds bijna antieke nummers te zien. Ik kom in deze topic voor inspiratie, maar ik merk dat de mensen die hier vroeger vaak met goeie tips kwamen om een of andere reden steeds minder of niet meer posten, en er newbies komen die nummers tippen van een half jaar oud.

Regel 1: Als iets in de tipparade staat, betekend dat nog niet dat 'ie nieuw is.
Regel 2: Als 'ie in de hitparade staat is 'ie dus oud.

Tip: Als je met leuke nieuwe tips wil aankomen, check dan eens de Zuid Europese lijsten. Wat er nu in staat, kan ergens in September in Nederland best wel eens een hit zijn.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:49:29 #136
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19631084
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:41 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Is Q-zone met Dragostea Din Tei al een keer voorbij gekomen?
Die staat al in de hitparade, dus ja.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:52:48 #137
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19633219
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:45 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ik vind het dus iritant om hier steeds bijna antieke nummers te zien. Ik kom in deze topic voor inspiratie, maar ik merk dat de mensen die hier vroeger vaak met goeie tips kwamen om een of andere reden steeds minder of niet meer posten, en er newbies komen die nummers tippen van een half jaar oud.

Regel 1: Als iets in de tipparade staat, betekend dat nog niet dat 'ie nieuw is.
Regel 2: Als 'ie in de hitparade staat is 'ie dus oud.

Tip: Als je met leuke nieuwe tips wil aankomen, check dan eens de Zuid Europese lijsten. Wat er nu in staat, kan ergens in September in Nederland best wel eens een hit zijn.
Iedereen wilt hier z`n bijdrage doen, en of het (volges jou) oudere nummers zijn of niet. zolang t nog geen hit is en nog niet in de top 40 staat, zijn t nieuwe nummers!
Bovendien zijn er hier geen regels!!! Iedereen kan hier posten en dat moet niet worden afgekraakt door jou. En als je je eraan ergert dat mensen "antieke" tracks posten, moet je hier niet komen. want er zijn genoeg mensen hebben die niet zoveel toegang hebben tot allemaal Europeese en Amerikaanse sites!!! So keep it down!!!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:54:05 #138
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19633241
Tip: De nieuwe Girls Aloud - The Show
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:44:22 #139
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19639708
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 09:52 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Iedereen wilt hier z`n bijdrage doen, en of het (volges jou) oudere nummers zijn of niet. zolang t nog geen hit is en nog niet in de top 40 staat, zijn t nieuwe nummers!
Bovendien zijn er hier geen regels!!! Iedereen kan hier posten en dat moet niet worden afgekraakt door jou. En als je je eraan ergert dat mensen "antieke" tracks posten, moet je hier niet komen. want er zijn genoeg mensen hebben die niet zoveel toegang hebben tot allemaal Europeese en Amerikaanse sites!!! So keep it down!!!!
Da´s dus de reden dat er sommigen hier niet meer posten die vroeger altijd goeie tips hadden
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:49:54 #140
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19639868
Nog wat tips:

Kanye West - Jesus Walks
Mase - Welcome Back
Usher - Confessions part II
Angie Stone - I Wanna Thank You ft. Snoop Dogg
Janet Jackson - All Nite
Jody Lei - Just The Music
ANGEL City Ft. Lara MCAllen - Touch me
Stacie Orrico - i Could Be The One
Thirteen Senses - Do No Wrong
Swurve - Changes
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:51:20 #141
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19639904
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:44 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Da´s dus de reden dat er sommigen hier niet meer posten die vroeger altijd goeie tips hadden
??? de reden dat sommige mensen hier niet meer posten die vroeger goede tips hadden (mijzelf incluis) is omdat sommige mensen denken dat ze hier t alleen recht hebben om alle nieuwe tracks te posten (hint hint)
pi_19640037
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:49 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Die staat al in de hitparade, dus ja.
Rotnummer, nee dan vind ik O-Zone - Despre Tine toch beter.

4 Strings heeft ook weer een nieuwe: Turn It Around. Cover van clubkraker een aantal jaren terug van Alena.

Cappella's nummer Angel tegenwoordig ook in een Niels Van Gogh remix met nieuwe (betere) vocals.
pi_19640120
Ik loop zelf dit topic regelmatig door... voornamelijk om te zien of er dingen zijn die ik over het hoofd zie qua nieuwe releases... Soms wel, soms niet... Maar beetje overdreven om je te gaan ergeren aan mensen die minder kennis hebben van nieuwe releases dan jij. (Niemand persoonlijk...dit is een algemene "jij" ) Niet iedereen werkt bij een radiostation/ platenmaatschappij of is anderzijds gelinkt aan media werk, waardoor nieuwe releases hem/haar eerder ter oren komen.

Zie dit topic als INFO, niet als een "Kijk-eens-wat-ik -al-ken" topic!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:00:31 #144
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19640160
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:58 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Ik loop zelf dit topic regelmatig door... voornamelijk om te zien of er dingen zijn die ik over het hoofd zie qua nieuwe releases... Soms wel, soms niet... Maar beetje overdreven om je te gaan ergeren aan mensen die minder kennis hebben van nieuwe releases, dan jij. (Niemand persoonlijk...dit is een algemene "jij" ) Niet iedereen werkt bij een radiostation/ platenmaatschappij of is anderzijds gelinkt aan media werk, waardoor nieuwe releases hem/haar eerder ten oren komen.

Zie dit topic als INFO, niet als een "Kijk-eens-wat-ik -al-ken" topic!
My point exactly
  vrijdag 4 juni 2004 @ 17:52:33 #145
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19644885
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:00 schreef Timo20 het volgende:

[..]

My point exactly
Ach ja, bladiebladiebla

annyway nog wat plaatjes, ken ze nog niet allemaal, en als er wat nieuws tussen zit, mogen we niet zeuren

BLOOD SWEAT AND TEARS - V 
WELCOME BACK - Mase
(CAN'T GET MY) HEAD AROUND YOU - The Offspring 
OUTSIDE YOUR DOOR - The Stands 
GET NO BETTER - Cassidy feat. Mashonda
STORY OF MY LIFE - Kristian Leontiou 
MR BRIGHTSIDE - The Killers 
BOUNCE - Sarah Connor 
U SHOULD'VE KNOWN BETTER - Monica
THE RED THE WHITE THE BLACK THE BLUE  - Hope Of The States 
RIDE - Dynamite MC 
WAKE IN THE CITY - Ikara Colt 
THE SUN HAS COME YOUR WAY - Sam & Mark 
THE STUPID ONES - The Blueskins 
KISS OF LIFE - Supergrass 
IS IT A SIN - Deepest Blue 
LET ME GO HOME - All About Eve 
FASTER THE CHASE - Inme 
WINNING DAYS - The Vines 
HI-TEK / DRUNKEN STARS - Mampi Swift 
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 18:07:26 #146
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19645232
Heb al wat getsjekt

BLOOD SWEAT AND TEARS - V :r wat een kutplaat!

Kiss of life - Supergrass
Shinedown - Fly From The Inside
MR BRIGHTSIDE - The Killers
Welcome - Mase grappig plaatje
GET NO BETTER - Cassidy feat. Mashonda = ook wel geinig
THE RED THE WHITE THE BLACK THE BLUE - Hope Of The States is leuk als je van errug alternatief houdt

Kom er nu achter dat we deze al maanden geleden gedraait hebben: BOUNCE - Sarah Connor

[ Bericht 7% gewijzigd door Karzeuler op 04-06-2004 18:54:41 ]
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zaterdag 5 juni 2004 @ 08:41:33 #147
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19657524
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 17:52 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ach ja, bladiebladiebla
das dus precies wat mensen hier van jouw denken

anyweg....
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:07 schreef Karzeuler het volgende:
Heb al wat getsjekt


Kom er nu achter dat we deze al maanden geleden gedraait hebben: BOUNCE - Sarah Connor
kan kloppen die track is in mei vorig jaar ongeveer al uitgebracht. Maar pas nu is t n hit in de UK.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:54:55 #148
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19658412
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 08:41 schreef Timo20 het volgende:
das dus precies wat mensen hier van jouw denken
ja jij althans, and I don't give a fuck
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 08:41 schreef Timo20 het volgende:
kan kloppen die track is in mei vorig jaar ongeveer al uitgebracht. Maar pas nu is t n hit in de UK.
ja, kan kloppen, heb 'm vorig jaar zomer al gedraait namelijk
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zaterdag 5 juni 2004 @ 16:55:43 #149
51562 Fen
Life's just a playground
pi_19665153
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:07 schreef Karzeuler het volgende:

Kom er nu achter dat we deze al maanden geleden gedraait hebben: BOUNCE - Sarah Connor
Jeej die dans die ze in de clip doet kan ik al zo'n driekwart jaar, dus als jij ooit nog zeurt dat mensen laat nummers tippen, dan neem ik je niet meer serieus!

Die van Natasha Bedingfield - Single, is die hier al uit?
En ik weet niet of ze hier uit(ge)komen (zijn), maar (IMHO) zeker de moeite waard zijn:
Brassy - Play Some D
Leona Naess - Lazy Days
en The Dandy Warhols - We Used To Be Friends

Everybody's talking, but they don't say a thing
  maandag 7 juni 2004 @ 01:29:42 #150
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19696335
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef Fen het volgende:
Die van Natasha Bedingfield - Single, is die hier al uit?
Sorry. Persoonlijk vind ik haar broertje muzikaal gezien beter te pruimen. We hadden haar twee weken terug juist unaniem tot de recycle bin verwezen. Maar ik vrees dat het bij Yorin (spreek uit als urine) wel weer een hit zal worden, net als bij 538.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')