Ik krijg dit met een vertaalmachine ;
Ik vond u alle wazige en estronchada in een bar bezorgt naar de drank ik snijd U het haar van de oksel en de spijkers van de voet ik riep u van lieveling ik
onderrichtte U alle auto-omkert van het leven en de beweging van translação die het land doet roteert ik sprak U die belangrijk was bent wedijvert, maar u
onkruid van slag zich u doet niet
U ging nu het ding belangrijker dan reeds gebeurde mij in dit moment, in iedereen naar mijn leven Een paradox van het complex, onvolmaakte preterite met de
theorie van de relatividade In Een moment cruciaal een wijs dat een voorspellen wist dat de thrush fluit EN wist die amafagar de mafagafinhos goede
amafagafinhador zijn zal
Ik sprak u dat de pediater de verantwoordelijke dokter door de gezondheid van de voet DE zoista hij is zorgt voor de zóio en de oculista God die mij nooit zij
bevrijd, gaat beroering in mijn Daarom prá mij u bent een myhtological beest met frizzy haar dat gelijkaardig is naar de Medusa ik zei dat prá rijm met de som van
het plein van de catetos is, houdt ervan porra van het
U ging nu het ding belangrijker dan reeds gebeurde mij in dit moment, in iedereen naar mijn leven Een paradox van het complex, onvolmaakte preterite met de
theorie van de relatividade In Een moment cruciaal een wijs dat een voorspellen wist dat de thrush fluit EN wist die amafagar de mafagafinhos goede
amafagafinhador zijn zal
Ik opgerichte de Internationale Vereniging van Bescherming naar de Vlinders van het Afghanistan levert U voor B meer C dan het meisje van je een zóio menstruatie
Buigzaamheid een plaat van tarwe prá twee tijgers niet levert en ziet de insecten die vechten zijn wettig dat alleen Daarom in het "strook en zet", verlofen die van
het leven altijd ik gebleven worden, zullen zijn escravo-de-Jó zijn
Spoedig nu dat u zelf nauwelijks begreep wat ik het lied dat hij beëindigt spreek en de Creuzebek hij laat alí het volume neer en u begrijpt niet niets zelfs door dat wanneer u estiver in zijn huis in
die moment dat het lied gaat zijn afname en die u niet niet gaat, doet te begrijpen doet niets gaat voorspellen door dat ik die heuvel spreekVan domheid aangezien alles dat, porra, wij eindupthat flat
prat ik reeds ben niet aguentando meer kwetst mijn keel die ik heb dat hij aan alí gargarejo met azijn ik doet, maakte een ik fart aquí binnen los (caralho!) Hij is fedido mijn omgeving vingers
slaap-aanzetten zijn Pelamordedeus, evenaart met deze porra!
LOL