abonnement Unibet Coolblue
pi_18979591
Tot nu toe doen (geheel vrijblijvend) mee:

postman
webdeve
cLau-l
arj1o1
Spider_NL
the_Napster
super-muffin
JAY-T
maertz
arco_corleone
Joran-Joran
DJ-Maurits
W1ZZ
Rad3oN
mister_popcorn
Rollins
Rover
Chillmeister

Graag voor 22 mei klaar zijn met uitzoeken wat je wilt hebben.
Weet je al wat je wilt hebben? Zie hieronder hoe je het me laat weten.

Volledige collectie polos Onderaan staan er nog veel meer dan alleen op het plaatje, en dan kan je als je onderaan klikt ook nog verschillende kleuren enzo kiezen.

Denk er nog even goed over na enzo of je hier serieus voor bent en zoek al vast uit
wat je wilt hebben.

Over de kosten:


Omdat we met best veel mensen bestellen mag je denken aan iets van 20 dollar voor de standaard bezorgkosten + 25 dollar omdat het via het vliegtuig gaat. Kom je op ongeveer 50 dollar en dat lijkt me redelijk te overzien want je moet het nog door het aantal mensen delen. Als we dus met zo'n 10 man bestellen kom je op 5 dollar de man uit. No big deal.

De invoerrechten zijn zoals hieronder werd gezegt 19%, gelukkig is de dollar wat minder waard dan de euro dus je kan in feite de prijzen die je op de site ziet staan als euros zien.

Over het betalen:
Tja ik denk dat het het makkelijkst is als een iemand gewoon een rekeningnummer openzet en dat de rest dan het geld stort, zodra het geld binnen is wordt de bestelling gedaan. Daarna krijgt die persoon ongeveer een week later alles binnen bij hem thuis en stuurt het vervolgens alles naar ieder individueel persoon.

Wat je precies moet overmaken naar de centrale persoon wordt natuurlijk pas duidelijk als iedereen heeft verteld wat hij wil bestellen.

Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk die polos gaan bestellen dus laten we zeggen dat binnen twee weken iedereen zijn bestelling naar mij verstuurd heeft?

[mail]johannes_maertz@hotmail.com[/mail]
- Je voor- en achternaam
- Je FOK!-nickname
- Je adres
- Je postcode
- Je woonplaats
- Je telefoonnummer (liefst gewoon thuisnummer, als je alleen je mobiele nummer geeft wil ik een goeie reden waarom).

Vemeldt duidelijk wat je precies wilt hebben in welke kleur en whatsover. Plaatjes zijn handig om eventuele misverstanden te voorkomen.

Ik hoor het wel

[ Bericht 20% gewijzigd door maertz op 08-05-2004 22:34:51 ]
pi_18979846
Ik heb eigenlijk ook wel interesse.. een paar extra polo'tjes is nooit weg... als er serieus besteld gaat worden, wil ik er ook wel een aantal.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_18980390
Alleen polo's?
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:44:13 #4
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18980501
Lijkt me niet.. Gewoon wat je zelf wilt, en de verzendkosten worden dan gedeeld
pi_18980559
Hoeveel zij de verzendkosten eigenlijk?
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:47:02 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18980573
25 euro d8 ik..
pi_18980709
Ik denk er nog even over na, maar ik hou dit topic in de gaten
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_18981258
*zal wel zeker meedoen
pi_18982232
Maertz, zijt gij het?

Wanneer wordt de bestelling geplaatst? Dan kan ik nog even nadenken...
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18982335
Count me in !
pi_18982361
ik doe mee, wilde er altijd al 'n paar hebben maar hier in NL hebben ze niet alles helaas
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_18982402
Wanneer de waarde van de postzending (excl. verpakking en porto) meer dan ¤ 22,- bedraagt is bij invoer vanuit een land buiten de EU BTW van 19% verschuldigd!

Hou hier wel ff rekening mee voor je besteld. Wanneer je een groot pak op laat sturen (wat wel gaat gebeuren als ik de animo zo bekijk) trekt je pakket zeker de aandacht van de Douane en dan krijg je een BTW en Douanerecht naheffing...

Wanneer een bekende vanuit het land van herkomst je het toestuurd kan je het als cadeau laten aanmerken, maar dan de postzending vrijgesteld van BTW tot een waarde van ¤ 45,- (excl. verpakking en porto).

't Is maar een tip!
Toeval bestaat niet...
pi_18982505
Ik wil ook wel wat bestellen. Een polo en een t-shirt

Ik vind die broeken er ook prima uitzien, maar ik durf er geen aan te schaffen zonder eerste te passen
pi_18982700
Ik heb misschien ook intresse

Maar hoe gaat het precies met het betalen?
pi_18983696
hoeveel gaat het dan ongeveer kosten? worden de polo's ook goedkoper als we er meer inkopen?
pi_18984762
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:32 schreef W1ZZ het volgende:
Maertz, zijt gij het?

Wanneer wordt de bestelling geplaatst? Dan kan ik nog even nadenken...
Ja wizzje, ik ben het
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:35:48 #17
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18984766
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:45 schreef mozzy het volgende:
Wanneer de waarde van de postzending (excl. verpakking en porto) meer dan ¤ 22,- bedraagt is bij invoer vanuit een land buiten de EU BTW van 19% verschuldigd!

Hou hier wel ff rekening mee voor je besteld. Wanneer je een groot pak op laat sturen (wat wel gaat gebeuren als ik de animo zo bekijk) trekt je pakket zeker de aandacht van de Douane en dan krijg je een BTW en Douanerecht naheffing...

Wanneer een bekende vanuit het land van herkomst je het toestuurd kan je het als cadeau laten aanmerken, maar dan de postzending vrijgesteld van BTW tot een waarde van ¤ 45,- (excl. verpakking en porto).

't Is maar een tip!
Hm ja daar heb je wel een punt.. Je krijgt trouwens 'vrijstelling' van invoerrechten als de totale waarde onder de 22 euro is, inclusief verzendkosten!
pi_18984801
Hierboven staat uitvoerig wat het gaat kosten.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:06:02 #19
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18985511
Hm als iedereen hier nou voor..maandagavond (?) 23.59 uur neerzet of hij meedoet of niet (en eventueel al voor hoeveel je wilt bestellen), weten we ook hoeveel de verzendkosten zijn en door hoeveel die te delen .
pi_18985693
ho, ik zie al snel mijn naam bovenaanstaan. Gaat me een beetje te snel. want de shirts kosten 39 dollar, +kleine verzendkosten (door de inkoopactie). Maar hier komt dus nog bovenop 19% btw EN invoerrechten?? wordt het bedrag niet zo ondertussen bijna verdubbeld?
pi_18986434
ik doe mee, voor 1 of 2 polo's. nog even uitzoeken. ik wil wel geld overmaken maar er is een kans dat er geen invoerrechten gerekend worden. even aan abercrombie vragen of er gift op het pakket gezet kan worden.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  zondag 9 mei 2004 @ 00:38:25 #22
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987274
Ik wil ook meedoen, maar wacht nog even af hoeveel het nou uiteindelijk gaat kosten... vet plan wel, we looooooooooooove Abercrombie& Fitch maar ik draag mijn broek al drie jaar en inmiddels vertoont hij slijtage...
  zondag 9 mei 2004 @ 00:42:26 #23
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987347
Ah zie nu dat het hier herenpolo's betreft... maar daar kunnen toch wel een paar rokjes, broeken, shirtjes en een enkele polo bij toch
pi_18987364
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:38 schreef Spunks het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar wacht nog even af hoeveel het nou uiteindelijk gaat kosten... vet plan wel, we looooooooooooove Abercrombie& Fitch maar ik draag mijn broek al drie jaar en inmiddels vertoont hij slijtage...
tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.
  zondag 9 mei 2004 @ 00:50:03 #25
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987481
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:43 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.
en die van mij wás al vintage, kun je nagaan... tis meer gat dan broek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')