abonnement Unibet Coolblue
pi_19228841
Heb de poule van Bulgarije gevolgd: ze speelden degelijk, maar eigenlijk hadden ze meer geluk met het programma dan pure klasse. Ze speelden tegen België (uit) en Kroatië (thuis) toen die vol op bezig waren met een nieuw team uit te bouwen, terwijl ze thuis eigenlijk hadden moeten verliezen van België en ze in Kroatië de boot ingingen. Niet echt indrukwekkend dus, maar ze staan er wel...
  woensdag 19 mei 2004 @ 00:41:12 #27
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19232721
Ik hoop zeker wel dat nederland tegen italie speelt. of het nou in de kwart finales of de grote finale is.
pi_19233895
Denemarken kan nog wel eens gaan verrassen.
pi_19238304
Ik zie Zweden nog wel ver komen.
All good things must come to an end...
pi_19239382
Ik denk dat Bulgarije nog wel kans maakt op de volgende ronde, Italie zal het sowieso wel halen maar Bulgarije heeft enkele jonge talentvolle spelers erbij. Ik denk dat ze kunnen gaan verassen in deze groep.
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:10:54 #32
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_19249356
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef tammehaas het volgende:
Ik denk dat Bulgarije nog wel kans maakt op de volgende ronde, Italie zal het sowieso wel halen maar Bulgarije heeft enkele jonge talentvolle spelers erbij. Ik denk dat ze kunnen gaan verassen in deze groep.
Mee eens. Bojinov kan dé verassing worden!
pi_19256758
Italie gaat natuurlijk door, en ik denk Denemarken ook. Die komen op een groot toernooi altijd ver. Dat geldt ook voor Zweden, maar die doen het op een WK altijd beter dan op een EK
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:10:22 #34
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19257078
Inzaghi gaan we natuurlijk niet missen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_19287889
Ik hoop op Sverige en Danmark, omdat ik dat hele sympathieke elftallen vindt, maar denk toch als je reeel moet zijn dat Italie relatief makkelijk de eerste plek zal halen en dan Danmark als 2e door zal gaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:34:53 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20008459
Even een analyse na 2 speelrondes.

Gespeelde wedstrijden:
Denemarken - Italië 0-0
Zweden - Bulgarije 5-0
Bulgarije - Denemarken 0-2
Italië - Zweden 1-1

Dinsdag 22 juni 20:45:
Italië - Bulgarije (Guimares)
Denemarken - Zweden (Porto)

Stand:
1. Zweden 4 (6-1)
2. Denemarken 4 (2-0)
3. Italië 2 (1-1)
4. Bulgarije 0 (0-7)

Bulgarije is uitgeschakeld. Italie moet winnen anders is het afgelopen voor ze.
Stel dat Italië wint, dan gaan ze samen door met de winnaar van Zweden tegen Denemarken.
Als Denemarken en Zweden tegen elkaar gelijk spelen zijn er 3 teams met 5 punten (als we er vanuit gaan dat Italië van Bulgarije wint), en dan geldt het onderling resultaat.
Bij onderling resultaat zullen de resultaten tegen Bulgarije niet worden meegeteld.
Alles is dan gelijkspel.
Als Denemarken en Zweden het gewoon 2-2 of 3-3 laten worden zijn ze allebei door naar de kwartfinales, hebben ze de beste cijfers, op basis van het aantal gemaakte doelpunten.

1. Denk je dat Denemarken en Zweden het gewoon 2-2 laten worden zodat Italië is uitgeschakeld, ongeacht wat ze tegen Bulgarije maken. En denk je dat dit wordt toegestaan?

2. Wie gaan er door naar de kwartfinales, stem op de poll.

Poll: Wie gaan er door in poule C:
  • Italië en Zweden
  • Zweden en Denemarken
  • Italië en Denemarken
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_20008618
    quote:
    1. Denk je dat Denemarken en Zweden het gewoon 2-2 laten worden zodat Italië is uitgeschakeld, ongeacht wat ze tegen Bulgarije maken. En denk je dat dit wordt toegestaan?
    Denk dat het moeilijk te bestraffen is door UEFA. 0-0 Gelijk spelen gebeurt wel vaker. 2-2 Is al veel opvallender, maar in principe is hetzelfde het geval, dus ik ga er vanuit dat het toegestaan wordt.

    Of het ok gaat gebeuren: ik weet het niet, zou het in ieder geval erg laf vinden, maar geef ze eens ongelijk.
      zaterdag 19 juni 2004 @ 00:47:30 #38
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_20008716
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 00:42 schreef nmgn het volgende:

    [..]

    Denk dat het moeilijk te bestraffen is door UEFA. 0-0 Gelijk spelen gebeurt wel vaker. 2-2 Is al veel opvallender, maar in principe is hetzelfde het geval, dus ik ga er vanuit dat het toegestaan wordt.

    Of het ok gaat gebeuren: ik weet het niet, zou het in ieder geval erg laf vinden, maar geef ze eens ongelijk.
    Misschien is het wel laf, maar ik vind de schwalbes die Italie maakt, en de hele manier hoe ze spelen, en dan met name verdedigen veel laffer.

    Dan hebben we het nog niet gehad over die actie van Totti tegen Denemarken, waarvoor de voetbalbond van Italië of Totti zelf zich nog niet verontschuldigd heeft.

    Zweden staat trouwens sterker dan Denemarken omdat die 1-1 tegen Italië gemaakt hebben, en Denemarken 0-0.
    Dus vooral Denemarken heeft die 2-2 nodig. Zweden zou bij 0-0 ook al doorgaan.
    En als ze het niet op een akkoordje gooien moet Denemarken maar gewoon van Zweden winnen.
    pi_20008914
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 00:47 schreef Ixnay het volgende:
    Misschien is het wel laf, maar ik vind de schwalbes die Italie maakt, en de hele manier hoe ze spelen, en dan met name verdedigen veel laffer.
    Is inderdaad ook laf, maar wel van een andere categorie dan een salonremise van 2-2.

    Wordt trouwens ook leuk als Zweden - Denemarken ook 1-1 wordt en Italië 2-0 wint. Dan komen Denemarken en Italië precies gelijk.
      zaterdag 19 juni 2004 @ 01:20:22 #40
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_20009313
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef nmgn het volgende:

    [..]

    Is inderdaad ook laf, maar wel van een andere categorie dan een salonremise van 2-2.

    Wordt trouwens ook leuk als Zweden - Denemarken ook 1-1 wordt en Italië 2-0 wint. Dan komen Denemarken en Italië precies gelijk.
    Klopt, als het 1-1 wordt is het onderling resultaat ook precies hetzelfde.
    0-0 gelijk tegen elkaar en allebei 1-1 tegen Zweden.
    Dan wordt pas naar het doelsaldo gekeken, en wordt het resultaat tegen Bulgarije erbij gehaald.
    Als dat 2-0 voor Italie wordt staan ze precies gelijk met Denemarken.
    Ik zou niet weten waar ze dan naar kijken, FIFA ranglijst ofzo? Of kwalificatie? Italie had 17 punten in de kwalificatiereeks, en Denemarken maar 15. En op de FIFA world ranking staat Italië op de 10e plaats en Denemarken op de 15e. Dus ik denk dat Italië sterker staat.

    Maar de kans dat het 1-1 en 2-0 wordt is dan ook klein.
      zaterdag 19 juni 2004 @ 01:38:22 #41
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_20009635
    Betwijfel of die zo klein is. Als Denemarken het niet op een 2-2 gooit met Zweden zie ik dat best nog gebeuren. Italië was vandaag sterk, maar scoren kunnen ze blijkbaar net zo goed als Hollanders. 2-0 lijkt me hier dan een redelijke uitslag.
    Overigens kijkt men bij een compleet gelijke stand naar de kwalificatiereeks. Weet alleen niet of dit om de positie gaat (Meen dat Denemarken hun poule wonnen en Italië 2e werd in hun poule? Kan dit echter compleet fout hebben.) of om het aantal behaalde punten.
    Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
    pi_20011767
    leuk om te zien dat de verwachtingen van iedereen eerder in dit topic vaak niet overeenkomt met hoe het nu gesteld is in deze poule.

    alleen vond ik het commentaar op het einde van Italie-Zweden niet kloppen. Er werd gezegd dat Italie deze 2e wedstrijd veel beter speelde dan de 1e wedstrijd. Nou ja, dat kan best kloppen. Maar daarna werd er van de Zweden gezegd dat zij zeer matig speelden.
    In mijn ogen vond ik de Zweden niet zo slecht spelen, ze verloren de moed niet na de 1-0, en stonden niet aan de grond genageld alleen maar omdat ze achterstonden tegen het o zo machtige Italie.
    Als het commentaar was dat Zweden nu zeer matig speelde, en Italie erg goed vergelen met de 1e wedstrijd, dan kan je stellen dat als Zweden gespeeld had als in de 1e wedstrijd dat Italie geen schijn van kans zou hebben.

    Voor de rest leuke poule, behalve Bulgarije die beetje voor spek en bonen mee doen. Kan nog alle kanten op hier
      zaterdag 19 juni 2004 @ 17:38:33 #43
    95437 O-DOG
    en un momento dado...
    pi_20019455
    Denemarken - Zweden 2-2

    Italië
    The death of one man is a tragedy
    The death of a million is just a statistic
      zaterdag 19 juni 2004 @ 18:46:26 #44
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_20020559
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 01:44 schreef Saekerhett het volgende:
    Ik doe gek:

    1. Zweden
    2. Denemarken
    3. Italië
    4. Bulgarije

    Fuck, ik merk net dat dat tegen mijn eerdere principes is, want ik heb een sterk gevoel dat Nederland Italië treft. Naja, laten we op deze eindstand maar hopen dan en niet denken
    Dacht voor het toernooi ook Italië - Nederland (met verlies voor nederland) maar denk nu Zweden - Nederland. Nederland haalt dan de halve finale niet. Zou ook Zweden - Duitsland kunnen worden.

    Zweden (1e) en Denemarken (2e) gaan ver komen. (Hoop ik)
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_20065497
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 17:38 schreef O-DOG het volgende:
    Denemarken - Zweden 2-2

    Italië
    Nog voordat de wedstrijden zijn gespeeld, is het al oorlog tussen de Italiaanse media en trainer Morten Olsen van Denemarken.

    Teletekst bericht dat Olsen woedend heeft gereageerd op aantijgingen in de Italiaanse media dat Denemarken en Zweden expres zullen spelen op een 2-2 gelijkspel. Met dat resultaat zouden de Italianen ongeacht de uitslag van het duel met Bulgarije uitgeschakeld zijn.

    "Dit is belachelijk",fulmineerde de Deense bondscoach. "Wat denken jullie wel? We gaan gewoon voor de winst. Wij doen dit niet op de Italiaanse manier." De Italiaanse televisiezender RAI heeft niet zoveel vertrouwen in Olsen. Tijdens de wedstrijd Zweden-Denemarken zal de omroep, die eigendom is van president Berlusconi, twee extra camera's inzetten om bewijsmiddel te verzamelen.

    (dVTB)
      maandag 21 juni 2004 @ 15:07:07 #46
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_20066168
    Hup Zweden en Denemarken! Kom op Bulgarije!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      dinsdag 22 juni 2004 @ 09:42:33 #47
    72470 Doekes
    Medisch wonder
    pi_20085373
    Het zou wel leuk zijn als Bulgarije gewoon van Italië wint
    Het leven is geen krentenbol...
    Volg de pijlen.
    I am the Lizard King. I can do anything.
      dinsdag 22 juni 2004 @ 09:48:35 #48
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_20085478
    Denemarken en Zweden moesten toch 2-2 maken? Moet te doen zijn.
      dinsdag 22 juni 2004 @ 09:52:48 #49
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_20085552
    Zweden wint met 2-1, Denemarken heeft geen goede voorhoede, scoren moeilijk, zweden makkelijk.
    Ik weet niet hoe de Bulgaren gaan spelen...maar ik neem aan dat de Italianen niet met 5-0 of meer zullen winnen!

    1 Zweden
    2 Italie

    Is ook nog gunstig voor als Nederland mocht doorgaan (please please) omdat Zweden een aantrekkelijk soort voetbal speelt wat Nederland ligt, die Italianen hoef ik niet tegen te komen na de ramp van 4 jaar terug!
    Accept you're dead and start living
      dinsdag 22 juni 2004 @ 10:25:09 #50
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_20086226
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 09:48 schreef ShaoliN het volgende:
    Denemarken en Zweden moesten toch 2-2 maken? Moet te doen zijn.
    1 - 1 kan ook genoeg zijn.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')