abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:54:07 #176
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19064978
Jezus, om kwart voor twaalf de laatste post hier, moeten jullie niet naar bed? (die rol van topic-opa bevalt me wel).

Als jullie het toch over die geremasterde Bad Religion-cd's hebben, is mijn favoriet How Could Hell Be Any Worse? ook geremasterd heruitgebracht? Ik heb hem op LP, maar die zit inmiddels zo vol met krasjes en krakjes en tikjes dat het bijna plaatonterend is om die nog te draaien

=Hellfire= je bent trouwens ouder dan ik, maar ach, je hebt jonge opa's en oude vaders. Er moet toch iemand zijn die het jonge spul een beetje op het rechte pad houdt.

Topic-opa x.H.I.P.P.E.x.
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:59:38 #177
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19065030
Opa's met sarcasme kan ik wel waarderen!

En All Ages ? is die ook opnieuw uitgebracht? Die vond ik wel oke, maar ben ik kwijtgeraakt. Ik heb nu dus alleen stranger than fiction en enkele mp3tjes van BR. Of is er een andere oude cd (van BR) die ik moet hebben? Die laatsten vind ik niet echt gaaf. All ages vond ik wel gaaf, want dat was een best of
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19065335
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dude. Het is VIOLINS, akoestisch. Hun eigen nummers gecoverd door zichzelf.
zijn er al geen meer mp3's behalve deze 2 ergens te vinden ?
vind dit een tweetal puike nummers.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:25:36 #179
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19065363
Mijn favoriet is absoluut "How could heel be any worse?", maar dat kan ook wel voor een deel komen omdat dat gewoon de eerste plaat was, ik hou wel van een beetje historie. Ook Suffer moet je toch op zijn minst een keertje gehoord hebben.

Mocht je trouwens toch albums aan het luisteren zijn in de winkel (of bij vrienden, of op soulseek, of wherever), probeer dan Back from Samoa van de Angry Samoans eens. Die plaat komt ook uit 1982 en heeft de catchyness van Greenday maar is rauw genoeg om te voorkomen dat het zo zoetsappig is dat het glazuur van je tanden springt. Die band was echt geniaal en lijkt totaal vergeten te zijn.

En nog even over sXe, kun je tijdens sXe-shows dronken van het podium lazeren of is dat respectloos voor de band die op het podium staat?
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:32:29 #180
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19065458
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:25 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En nog even over sXe, kun je tijdens sXe-shows dronken van het podium lazeren of is dat respectloos voor de band die op het podium staat?
Alleen als je eerst over de band heenkotst.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:43:11 #181
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19065578
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:25 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Mijn favoriet is absoluut "How could heel be any worse?", maar dat kan ook wel voor een deel komen omdat dat gewoon de eerste plaat was, ik hou wel van een beetje historie. Ook Suffer moet je toch op zijn minst een keertje gehoord hebben.

Mocht je trouwens toch albums aan het luisteren zijn in de winkel (of bij vrienden, of op soulseek, of wherever), probeer dan Back from Samoa van de Angry Samoans eens. Die plaat komt ook uit 1982 en heeft de catchyness van Greenday maar is rauw genoeg om te voorkomen dat het zo zoetsappig is dat het glazuur van je tanden springt. Die band was echt geniaal en lijkt totaal vergeten te zijn.

En nog even over sXe, kun je tijdens sXe-shows dronken van het podium lazeren of is dat respectloos voor de band die op het podium staat?
Thanks, die angry samoans heb ik een keer op een foto gezien. Toen dacht ik dat het een of andere hiphopgroep was, ook vanwege hun logo. Maar ik zal het eens uitchecken.

Kweenie of dat respectloos is, als de band er om kan lachen (als het bevestigd wat hun zeggen over niet sXe'ers). Maar goed, ik vind het niet meer of minder respectloos als bij een niet sXe band. Je komt gewoon stom over. Wel lache natuurlijk als ze flink op hun bek gaan en niet opgevangen worden ofzo
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19065740
ik vind gewoon als je de band goed vind (ook al is die sXe en jij niet) dat je gewoon de band moet supporten en respect hebben dat ze sXe zijn en zij moeten respecteren dat hun fans ook wel drinken....

En ff terug komen op SUM 41. dus ik ben een sellout omdat ik et goed vind haha. Damn ze maken punkrock met iron maiden rffjes .... beetje jammer van die regeltjes Ixnay
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:56:22 #183
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19065790
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:43 schreef headfirsttohell het volgende:
Kweenie of dat respectloos is, als de band er om kan lachen (als het bevestigd wat hun zeggen over niet sXe'ers). Maar goed, ik vind het niet meer of minder respectloos als bij een niet sXe band. Je komt gewoon stom over. Wel lache natuurlijk als ze flink op hun bek gaan en niet opgevangen worden ofzo
Bij Reaching Forward in Maastricht 3 jaar geleden was er een dronken Psychobilly die ging stagediven op een plek waar geen mensen stonden. Hij kwam plat op zijn bek op de grond terecht maar stond op en liep vrolijk verder (en het podium in de Platte Zaol is nogal hoog).

Johnny Forward gebruikte die jongen als voorbeeld van hoe slecht drank en drugs voor je kunnen zijn en hij was de lul van de avond. Om dat soort toestanden te voorkomen drink ik altijd maar wat minder bij sXe-bands, ik hoef niet zo nodig de clown van de avond te zijn.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:02:39 #184
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19065896
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:56 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Bij Reaching Forward in Maastricht 3 jaar geleden was er een dronken Psychobilly die ging stagediven op een plek waar geen mensen stonden. Hij kwam plat op zijn bek op de grond terecht maar stond op en liep vrolijk verder (en het podium in de Platte Zaol is nogal hoog).

Johnny Forward gebruikte die jongen als voorbeeld van hoe slecht drank en drugs voor je kunnen zijn en hij was de lul van de avond. Om dat soort toestanden te voorkomen drink ik altijd maar wat minder bij sXe-bands, ik hoef niet zo nodig de clown van de avond te zijn.
Ik ga niet minder drinken omdat er een sXe band speelt. Ik drink tijdens concerten toch niet echt veel (pps uitgezonderd ) En so what, dan ben je die avond de lul, die kerel kan het zich de volgende dag waarschijnlijk niet meer herinneren (ook een voordeel)
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19065987
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:54 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Jezus, om kwart voor twaalf de laatste post hier, moeten jullie niet naar bed? (die rol van topic-opa bevalt me wel).

Als jullie het toch over die geremasterde Bad Religion-cd's hebben, is mijn favoriet How Could Hell Be Any Worse? ook geremasterd heruitgebracht? Ik heb hem op LP, maar die zit inmiddels zo vol met krasjes en krakjes en tikjes dat het bijna plaatonterend is om die nog te draaien

=Hellfire= je bent trouwens ouder dan ik, maar ach, je hebt jonge opa's en oude vaders. Er moet toch iemand zijn die het jonge spul een beetje op het rechte pad houdt.

Topic-opa x.H.I.P.P.E.x.
Ach, laptop op bed, dan wil je nog wel eens langer surfen dan dat je wilde.

En How Could Hell is zeker geremasterd! Met dezelfde titel, maar met de package van 80-85. All Ages is niet opnieuw uitgebracht maar vind je overal nog wel in de betere platenzaken.

En ik wil niet ouder zijn!
pi_19066003
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:23 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

zijn er al geen meer mp3's behalve deze 2 ergens te vinden ?
vind dit een tweetal puike nummers.
Ben vooral gecharmeerd van Tony Sly's Justified Black Eye.

Ik zal even kijke of ze al ergens te vinden zijn.. op SLSK iig nog niet.
pi_19066024
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:56 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Bij Reaching Forward in Maastricht 3 jaar geleden was er een dronken Psychobilly die ging stagediven op een plek waar geen mensen stonden. Hij kwam plat op zijn bek op de grond terecht maar stond op en liep vrolijk verder (en het podium in de Platte Zaol is nogal hoog).

Johnny Forward gebruikte die jongen als voorbeeld van hoe slecht drank en drugs voor je kunnen zijn en hij was de lul van de avond. Om dat soort toestanden te voorkomen drink ik altijd maar wat minder bij sXe-bands, ik hoef niet zo nodig de clown van de avond te zijn.
haha ja daar was ik bij.. ik stond vooraan
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19066056
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:09 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ben vooral gecharmeerd van Tony Sly's Justified Black Eye.

Ik zal even kijke of ze al ergens te vinden zijn.. op SLSK iig nog niet.
ok, hoor het dan wel

thnx
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19066060
Nog een voordeel van die beschonken staat, je voelt t toch amper.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:44:04 #190
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19066751
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:08 schreef =HellFire= het volgende:
En ik wil niet ouder zijn!
Zeur niet, broekie.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19066774
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 11:16 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

bwehehe, daar sta ik nog op de lijst met edge-breakers
Anders had ik je ook nooit gemogen. .

Waar was u trouwens op het concert met Darkdayrising in Heerenveen tijdje geleden? Ik had bier voor je koud staan.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19066815
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:44 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Zeur niet, broekie.
Sure thing gramps.
pi_19066891
dus 88 fingers louie topic
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19067002
Cool, Kletz.

Heb die akoestische cd al wel gevonden..... downen wil alleen niet. Ja, met 1 kb/sec. Naja... komt wel goed.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:57:42 #195
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19067044
Is die verspreiding wel goed voor de unity hier? Nofx, Millencolin, Bad Reilgion, Rise Against en een 88 Fingers Louie topic. Dat kan echt niet hoor. x 8> X

This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19067078
ag unity haha.... we zijn rick ta life niet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19067190
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef headfirsttohell het volgende:
Is die verspreiding wel goed voor de unity hier? Nofx, Millencolin, Bad Reilgion, Rise Against en een 88 Fingers Louie topic. Dat kan echt niet hoor. x 8> X

Hoog tijd dat het hier weer eens over punk gaat...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:14:13 #198
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19067468
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef headfirsttohell het volgende:
Is die verspreiding wel goed voor de unity hier? Nofx, Millencolin, Bad Reilgion, Rise Against en een 88 Fingers Louie topic. Dat kan echt niet hoor. x 8> X

Ik vind het allemaal best. Kunnen jullie daar op je gemak praten over alle melodieuze punk bandjes, dan kunnen we het hier weer hebben over Straight edge, politiek, relatieproblemen en alle andere gewichtigere zaken.

Unity alleen is niks, je moet ook wat te zeggen hebben. Dus voor de derde keer:

Unity the battle cry,
Youth enraged but don't ask why.
They just want it fast and loud,
with nothing real to think about.
pi_19067809
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:55 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, Kletz.

Heb die akoestische cd al wel gevonden..... downen wil alleen niet. Ja, met 1 kb/sec. Naja... komt wel goed.
bedoel je nou die zooi van joey en tony ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19067937
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef Kletz het volgende:
ag unity haha.... we zijn rick ta life niet
en hoe ging die tekst ook alweer van right direction
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')