abonnement Unibet Coolblue
pi_18877320
Ik ga deze zomer naar Marokko, naar Capo Negro, noordwest Marokko. Ik zat te denken om het vliegtuig te pakken naar Malaga. Weet iemand een goedkope vliegmaatschappij die vanuit Nederland vliegt op Malaga?
PE#1
pi_18877346
basiq air
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:48:44 #3
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_18879771
Basiq air is inderdaad meestal de goedkoopste. Je kunt ook kijken naar Easyjet.
Als je in het zuiden van Nederland woont zijn er zelfs nog goedkopere vluchten van Virgin vanaf Brussel.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_18882816
Basiq Air zal in NL wel de goedkoopste zijn. Het is dan ook wel heel erg Basiq
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:29:12 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_18883400
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Basiq Air zal in NL wel de goedkoopste zijn. Het is dan ook wel heel erg Basiq
De vlucht duurt 2,5 uur. I couldn't care less...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_18883425
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:29 schreef Hik het volgende:

[..]

De vlucht duurt 2,5 uur. I couldn't care less...
2,5 uur is niet veel, maar ik vind Basiq Air wel heel erg beperkt qua service eerlijk gezegd. Als je er op tijd bij bent en je kan bij de nooduitgang zitten dan kan je nog een beetje normaal zitten maar anders...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18888822
Kijk ook even naar de 'gewone' maatschappijen, zeker voor de zomer. Ik heb zojuist een ticket naar Malaga geboekt en Iberia was veruit de goedkoopste (min. 50 euro tov 'budget'maatschappijen) - en dat was geen speciale aanbieding. Bovendien mag je dan gewoon in het weekend vliegen, tegen een schappelijke prijs, terwijl de weekendprijzen van bv. BasiqAir veel hoger zijn dan op een doordeweekse dag.

(Iberia heeft wel een overstap in Barcelona, maar dat vind ik niet erg)
Ik zoek niet, ik vind.
pi_18893043
Ja precies, ik heb in de zomer een retourtje voor 150 inc. euro bij Iberia en dan krijg je ook nog een hapje . Moet dan alleen overstappen in Madrid dus je bent langer onderweg.

Basiq Air zijn naaiers, zogenaamd lowcost maar je betaalt je de tering meestal.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:26:57 #9
89691 YaYoh
Kom op man, denk eens na!
pi_18962969
Ik ga aanstaande woensdag 12 mei. nog chickies die mee willen? Kunnen betalen in natura!
wet = wet (sms krom maar toch wet)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')