pi_18999477
Ja gelukkige naarling, dat wil ik ook wel eens weten!

Grrrr......
pi_18999736
Mmh, nog even die links bekeken en zo zie je maar dat het ook aan de schrijver zelf ligt. Die ene vent stelt juist weer een hele seksuele benadering voor. Ja ik weet het gvd ook niet meer hoor. Zo positief als ik eerst was zo negatief ben ik nu. Ja, het ligt en mij, ja ik doe de oefeningen niet en nee, ik krijg nooit een vriendin. Het zij zo. Kutzooi.
  zondag 9 mei 2004 @ 18:45:00 #103
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19000257
loop nou niet zo slap te ouwehoeren joh mick schtopple,
Het is gewoon een beetje veel om allemaal tegelijk tot je te nemen , een beetje overload allemaal.
dat is heel normaal je hoofd staat op een gegeef moment op ontploffen.
gewoon vaker lezen , over na denken en tot je nemen en dat zakt het er steeds beter in.
ik heb fast seduction ooit ook eens helemaal doorgelezen en ik dacht dat ik gek werd zoveel moest ik doorspitten.

als je nu al opgeeft kom ik je persoonlijk een mep verkopen.. je zit juist op de goeie weg nu.
DOORGAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:

http://www.pickupguide.com/deshy.htm
http://www.fastseduction.(...)eous/crashburn.shtml

Daarbij geven ze niet de fundamentele fysieke en mentale instelling die Gunwitch voorschrijft. Dan kan je alsnog zo goed alle kunstjes en loopt het fantastisch, het eindigt allemaal nergens als je niet de juiste instelling heb.
http://gunwitch.fastseduction.com
ik probeer ook niet david of ross of wie dan ook voor te trekken, ik kraak alleen een beetje op MF omdat ik het onwijs half vind.
tuurlijk staat veel ook daar beschreven (trouwens veel van die masf jongens zijn weer geinspireerd door bekendheden als dave en ross etc etc )
ik wil helemaal niet zeggen dat: DAT the only way to go is..het is uiteindelijk allemaal het zelfde spelletje maar iedereen heeft net een andere kijk erop en gebruikt een andere ''angle'' die het beste bij hem past.

ik heb fast seduction en the maniac plan ,gunwitch ;..svengali , mysterie's ...en zelfs david shade en gasten die ik niet kenden hun spul ook allemaal gelezen.de 1 wat zwakker dan de anderen.

ik raad david deangelos seminar tapes aan omdat je dan gewoon een heel seminar meemaakt.
en hij behandeld zo onwijs veel...op een duidelijke manier en raakt zoveel vlakken. ik vond het gewoon onwijs goed en past goed bij me.
ik von het echt te dope voor woorden... echt waar.
Ik vind C&C van dave een hele sympathieke style met onwijs veel ruimte voor eigen inbreng ..het is als het ware echt een basis waar je je eigen stijl op bouwt.
SS zou iets teveel aanpassen voor mij zijn, dat wil niet zeggen dat het niet zou gaan werken , maar cocky n funny ligt me karakter veel beter.

daarom raad ik het mick ook aan...... kijk maar eens op fastseduction hoe erg goed ze te spreken zijn over david deangelo's seminar , kun je ergens aan de zijkant beetje onderaan in de links vinden als ik het goed herinner.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 18:54:05 ]
pi_19000563
Ja ja, thanks voor die schop onder m'n hol.... Als ik meer spullen van David koop dan ga ik liever meteen voor die DVD-serie, maar ja, die is wel vet duur. Dus als ik zo jouw woorden proef dan staat David toch wel ergens bovenaan jouw favorieten. Mmh...
  zondag 9 mei 2004 @ 19:07:47 #105
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_19000784
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja ja, thanks voor die schop onder m'n hol.... Als ik meer spullen van David koop dan ga ik liever meteen voor die DVD-serie, maar ja, die is wel vet duur. Dus als ik zo jouw woorden proef dan staat David toch wel ergens bovenaan jouw favorieten. Mmh...
Anders schrijf je je eerst in voor z'n newsletter, dan kun je zijn stijl zine. Ik zoek ff de link als je wilt...
His whole life is a fantasy camp. People should plunk down $2000 to live like him for a week. Sleep, do nothing, fall ass-backwards into money, mooch food off your neighbors and have sex without dating... THAT'S a fantasy camp.
pi_19000897
Is goed, dank je. Zit jij nu op MSN??
  zondag 9 mei 2004 @ 19:12:32 #107
16196 Byte_Me
forty-two
  zondag 9 mei 2004 @ 19:12:56 #108
16196 Byte_Me
forty-two
pi_19000914
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?
op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.

uiteindelijk eindigde ik in bed met een collegaatje die zich eerst niet echt tot me voelde aangetrokken, of dat in ieder geval nooit had laten merken. maar toen ze me met al die vrouwen bezig zag kwam er kennelijk toch iets los. ondertussen even met haar kletsen en dansen, dan weer naar een andere vrouw, en dat nog een paar keer. toen de andere collega's weggingen wilde ze bij mij blijven, en uiteindelijk dus samen naar huis gegaan.

ik denk dat ik succes had omdat ik op veel vrouwen afstapte, zelf super veel plezier had, en dat ook uitstraalde, en door alle tips van ASF.

[ Bericht 16% gewijzigd door Byte_Me op 09-05-2004 19:21:39 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 19:15:15 #109
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_19000956
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Is goed, dank je. Zit jij nu op MSN??
Jep, en ik ga nu even zoeken voor je.
His whole life is a fantasy camp. People should plunk down $2000 to live like him for a week. Sleep, do nothing, fall ass-backwards into money, mooch food off your neighbors and have sex without dating... THAT'S a fantasy camp.
pi_19000979
Byteme, ik heb jou aan mijn MSN-lijst toegevoegd, okay?
  zondag 9 mei 2004 @ 19:21:30 #111
22944 Breetai
....Relax....
pi_19001071
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef Byte_Me het volgende:
op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.
Wat betreft stemgebruik en et vertellen van verhalen vind ik Henry Rollins wel insprerend. Zorg dat je s'n spoken word CD "Think Thank" te pakken krijgt. Gewoon hilarisch , enthousiast en iedereen zit op het puntje van z'n stoel. Werkt ook fantastisch bij het voorbereiden van presentaties.

Bij het life optreden wat ik van 'm meegemaakt heb had ik al een heel pinksterkamp achter de rug. Oftewel 3 dagen achtereen om 8 uur op en pas om half 5 gaan slapen. Toen ik in de schouwburg zat dacht ik dat ik zo in slaap ging vallen. Zodra die op het podium kwam, nam die de aandacht van de gehele zaal. Pas na 2.5 verhalen vertellen uur liep die weer van het podium af en ongeveer iedereen storte in van uitputting.

Zoals ik al zei. Heel energiek en weet mensen te boeien. Gewoon een keer luisteren dus.
.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:22:05 #112
16196 Byte_Me
forty-two
pi_19001086
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Byteme, ik heb jou aan mijn MSN-lijst toegevoegd, okay?
prima, maar ik zie je nog niet
pi_19001108
even elkaar mailen als msn niet lukt, das niet echt relevant hier.
graag alles ontopic houden dus
Mijn Receptenblog: Natriumarm maar Lekker!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 9 mei 2004 @ 19:23:35 #114
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_19001114
http://www.doubleyourdating.com/
voor de newsletter, dit stukje site ziet er heel fout uit maar dat moetje even negeren.

voor een paar oude edities kun je hier terecht:
http://www.fastseduction.com/mailbag/

en als je nog wat standaard voorbeeldjes wilt bekijken van toepassingen w.b. aantrekking, flirten e.d. raad ik je aan om hier te kijken:
http://sosuave.com/articles/default.htm

en ook op die site is een newsletter te vinden.

Voor wie er wat aan heeft of aan denkt te hebben, als dat niet zo is ga het dan niet afkraken, dat is makkelijk zat.
pi_19001127
Vreemd, ik heb jou toegevoegd maar ik zie jou ook niet
  zondag 9 mei 2004 @ 19:32:22 #116
94402 Phalanxxx
Wat je ziet is niet alles
pi_19001304
ik heb het ebookje "double your dating" staan best grappige dingen in, hebbuh?
De driehoeksformatie was toch niet zo succesvol als eerst gedacht
  zondag 9 mei 2004 @ 19:35:22 #117
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_19001369
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Phalanxxx het volgende:
ik heb het ebookje "double your dating" staan best grappige dingen in, hebbuh?
ik heb hem al en hij is wel redelijk, erg hoog duh-gehalte maar netjes verwoord.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:37:05 #118
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19001414
ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit zo onder de indruk was van zijn newsletters...
toen ik die via fastseduction las vond ik het maar een beetje suffig allemaal.

en ja dat stukje site helpt ook niet echt nee,
quote:
erg hoog duh-gehalte
gehehe dat vond ik dus ook al het boek is een beetje suffig ....maar wel goed.
, de la2002 tapes hadden op mij een harde impact.

maar dan moet je ook wel wat doorstaan hoor , ik heb ze allemaal afgeluisterd en de eerste paar zijn een beetje saai .... je bent een hoop uren verder wanner je ze allemaal geluisterd hebt.
en ik luisterde ze dus niet allemaal achterelkaar krijg je hoofdpijn van maar niks blijft dan hangen, ik deed er 1 per dag , das wel eens lastig wanneer je de smaak te pakken hebt...maar wel het beste.

hey mick je blijft maar over die prijzen zeiken man .mail me nou gvd.
hoeveel hints heb je nodig man ? moet ik gaan rook signalen ofzow

MAILEN.
dank u :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 19:43:35 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 19:43:33 #119
16196 Byte_Me
forty-two
pi_19001602
wat is je email adres dan?
pi_19001625
Shadowman, ik kan je niet mailen, ik zie in je profiel je mailadres niet staan! Of ben ik een blind paard?
  zondag 9 mei 2004 @ 19:46:50 #121
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19001690
heheh ..... sjah wel grappig van me eigenlijk

pak deze maar ff......
ik check hem niet vaak dus mail ff snel.

pak hem ook ff als msn

[ Bericht 5% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 20:48:13 ]
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:39:58 #122
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_19090042
Ik merk wel hier, dat er erg veel mensen zijn dien wat meer info kunnen gebruiken.
Gelukkig vrijdag weer stappen met een "goede vriendin" (helaas een "goede" vriendin)
Maar levert vaak wel weer contacten met andere dames op voor mij..... ;-)
Groeten,
Too-Nice Guy
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:38:43 #123
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_19094202
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:39 schreef Too-niceguy het volgende:
Gelukkig vrijdag weer stappen met een "goede vriendin" (helaas een "goede" vriendin)
Het voorvoegsel "goed" is niet altijd positief he?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 01:02:12 #124
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_19113583
Inderdaad KingCold, maar is altijd gelukkig wel gezellig!!!
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:21:32 #125
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19115963
Is er nou ook maar iemand die dan ook maar iets aan heel dat "Masterflirt" gereutel heeft? Het lijkt mij nog steeds voor het grootste gedeelte dikke onzin...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')