quote:
Helaas ken ik die andere mensen / methodes niet waar jij het over hebt. Maar waarom zouden die dan wel werken en die van MF niet?
precies om de reden dat het allemaal zo half is, het zijn echt truukjes wat ze je bij mf leren en daar kom je gewoon niet ver mee..... en dan praat ik niet over de basis dingen en het attitude gedeelte wat ze ook behandelen (wat dan weer voor een groot gedeelte van david deangelo komt en ome ross komt)
echt het patronen werk, omdat ze het zo bruut van ross jeffries hebben lopen roven is het gewoon een vertaal verhaaltje geworden en ze hebben maar een klein gedeelte van ''speed seduction'' naar het mf gebracht je krijgt als het ware wat losse stukjes SS toegeworpen... en dat kan hem volgens mij niet echt worden.
het volledige SS is een hele manier van communiceren en jezelf dragen (ook wat inner work dus)
dan moet het je nog steeds liggen, maar het word stap voor stap aangeleerd op een manier van zow als ik me daar in verdiep kan het nog wel eens wat worden.
maar over het weer en het werk praten en dan opeens een patroon eruit gooien gaat hem niet worden. je hele gesprek moet als het ware 1 groot patroon worden en dat is wanneer je het doorhebt en het ook niet meer ''patronen'' zijn maar een manier van communiceren.
en dat is wat Speed seduction je probeert te leren.
het is een bepaalde manier, maar wel een volledige manier.
Ik ben totaal geen SS promoter of dergelijke , ik neem de dingetjes op waar ik iets in zie, maar echt SS ligt mij niet en is ook niet naar het nederlands te krijgen niet door mij iig.
En waarom dat van david deangelo dus wel zal werken, tsjah ik vind het heel goed omdat het goed bij mij past en hoe ik ben en het ligt dichtbij hoe ik mij ontwikkeld heb.
maaaar het is veel meer een basis en niet een exacte techniek , en die is heel belangrijk veel nadruk aan het begin aan je innerlijk hoe je aanjezelf van binnen moet werken ze leggen je als het ware het flirt/versier spelletje uit.
maar ik heb het echt om die seminar tapes, het boek vond ik een beetje suffig .wel goed maar iets teveel duh voor mij.
de tapes gaan echt heel diep op dingen in.
mjah nu ben ik alweer aan het ranten dus ik kap er maar weer eens mee