abonnement Unibet Coolblue
pi_18593934
Zijn er nog Fok!kers die meedoen aan dit leuke/gezellige studenten-sport-evenement ?!?

Myself neemt deel aan het dames-voetbaltoernooi, namens 'Rotterdam'.

Het beloofd een superevenement te worden
  woensdag 21 april 2004 @ 21:08:54 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18594951
GNSK betekent verder?

iets meer info zou wel handig zijn
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_18595051
http://www.gnsk.nl/

Groot Nederlands Studentenkampioenschap
quote:
Rabobank Groot Nederlands Studenten Kampioenschap 2004

Dit jaar zal het GNSK, georganiseerd onder auspiciën van Studentensport Nederland, plaatsvinden in Tilburg! Sportraad Pendragon heeft veel moeite gedaan dit geweldige evenement binnen te halen. De organisatie is inmiddels in volle gang om alle deelnemers een fantastisch toernooi voor te schotelen. Op 27, 28 en 29 mei zullen ongeveer 1.200 studenten strijden om de titels van "Nederlands Studenten Kampioen" in 10 takken van teamsport en om de titel van "Groot Nederlands Studenten Kampioen" voor de instelling die het algemeen klassement wint. Het GNSK is het grootste meerdaagse studentensportevenement van Nederland, waarbij een feest natuurlijk niet kan ontbreken! Op de site is informatie te vinden over alles wat met het Rabobank GNSK te maken heeft, veel surfplezier en hopelijk tot eind mei op het Rabobank GNSK 2004 in Tilburg!
Ik doe er zelf niet aan mee, maar de feestjes schijnen wel de moeite waard te zijn ...
pi_18596655
Thnx SpiritX; voor het geven van de benodigde info!
De feesten zijn -naar ik vernomen heb- inderdaad meer dan de moeite waard

Maar ik ben nog steeds 'op zoek' naar mede-deelnemers....
pi_18604256
Ik ben vrijwilliger als het goed is
pi_18605086
Ik zou meedoen met basketbal met haagse hoge school, maar kon niet komen op selectie
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_18606500
Daar heb ik ook een keer aan meegedaan, in Eindhoven, aan het voetbaltoernooi. De feesten zijn erg gezellig, alleen jammer dat de ochtend erna om een uur of 8 er een fanfare of drumband komt spelen op de camping. Anders konden de wedstrijden niet om 9 uur beginnen
Jippie!!
pi_19478975
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Dorine het volgende:
Zijn er nog Fok!kers die meedoen aan dit leuke/gezellige studenten-sport-evenement ?!?

Myself neemt deel aan het dames-voetbaltoernooi, namens 'Rotterdam'.
Jahaa Ik doe mee namens Tilburg, heb de laatste wedstrijd ook tegen Rotterdam (2) gespeeld. Zat je in Rotterdam 1 of 2?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:45:22 #9
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_19480038
quote:
Op donderdag 22 april 2004 10:39 schreef Wokschotel het volgende:
Ik ben vrijwilliger als het goed is
Kvoel me er te oud voor. Daarbij, het NSK atletiek was vorige week al (in eindhoven)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_19703895
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:03 schreef mliez het volgende:
[..]
Jahaa Ik doe mee namens Tilburg, heb de laatste wedstrijd ook tegen Rotterdam (2) gespeeld. Zat je in Rotterdam 1 of 2?
Ik zat in Rotterdam 2, maar ben helaas na anderhalve wedstrijd geblesseerd geraakt (tegen Rdam 1...). Flink balen!

Voor de rest vond ik het erg gezellig en was het weertje natuurlijk ultiem.

Overigens zijn Rdam 1 en Rdam 2 normaal gesproken één damesteam: RSV Antibarbari
Onlangs gestart (september) en dus nog niet in 'topvorm' > zie de stand in het GNSK-klassement
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')