abonnement Unibet Coolblue
pi_18593182
Die van ons is namelijk niks, niks, niks! En duur dattie was! Ik moet zo es kijken welk merk en type ik gekocht heb, ik weet het zo niet uit mijn hoofd, maar wat een flutzooi zeg!

Er zit zo'n microfoontje bij waar Danielle echt in moet brullen anders horen we haar nog eerder door de dikke muren heen , bovendien zijn de batterijen na een uur gebruim leeg, waardoor hij altijd gebruikt meot worden met de lader, dus altijd in de buurt van een stopcontact.

Welke hebben jullie en zijn jullie daar wel tevreden over? De mijne zijn straks misschien leuk als walkietalkiespeelgoed....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_18593202
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:44 schreef Catootje het volgende:
En duur dattie was!
wat noem je duur?
Scheren is voor schapen!
pi_18593282
volgens mij iets in de geest van 185 euro...maar kan me sterk vergissen...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_18593412
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef Catootje het volgende:
volgens mij iets in de geest van 185 euro...maar kan me sterk vergissen...
voor dat geld heb je een top model van bv. philips, en dat zijn echt geen slechte apparaten..

geven ze ook een "niet goed, geld terug" garantie op!
Scheren is voor schapen!
pi_18593516
Wij hebben een Tomy (Audi Baby 2001). Op zich is het wel een goeie, eigenlijk is ie een beetje te goed. Het is er een op geluid en/of licht. Alleen slaat hij al uit als er een brommer voorbijrijd en soms horen we hele andere kinderen erop (Hé Sven kan al praten ). Ook zijn er wel eens periodes met atmosferische storingen ofzo, dan slaat ie ook om de 10 seconden uit. (in ons vakantiehuisje sloeg hij bv continue uit ).
Maargoed, de laatste weken doet ie het weer voortreffelijk en dan ben je het weer vergeten wat een ellendedingen het soms zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 21 april 2004 @ 20:02:22 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18593565
Ik heb van mijn zus goede verhalen gehoord over die van Prenatal, die stoorden ook het minst en vingen minder telefoongesprekken van de buren enzo op dan andere merken die zij gehad hadden.

Gaan we binnenkort ook maar eens aanschaffen.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 20:04:52 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_18593607
de goedkoopste van kijkshop
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 21 april 2004 @ 20:08:42 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_18593686
mmmm, ik heb die dure dect van philips en die is echt wel goed normaal gesproken, maar bij ons gaat natuurlijk de microfoon van de ontvanger kapot en zien we alleen lichtjes...
stormy waters...
sailin'
pi_18593827
Wij hebben zelf ook de philips babyfoon(blauw wit)
Alleen horen we de buren erop (zelfde babyfoon), en verder was hij nooit echt stil, maar hoorden we kraakjes en andere storingen.
Niet leuk dus als je hem aan moet zetten.
We gebruiken hem niet meer, omdat ik zelf al hoor of Norah wakker wordt of niet.
Gisterenavond hebben we hem bij de buren gezet en dat ging goed dus.
♥ K, N, R en F ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 april 2004 @ 20:19:33 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18593929
Ik ben begonnen met een lila Philips, waar ik na twee maanden Christan al 'papa' door hoorde zeggen Plus andere ouders die een kind naar bed brachten en de bijzonder oninteressante telefonische conversaties van mijn buurman en ook van een mij onbekend meisje.

Ik ben per mail erg boos geworden op Philips en al snel kreeg ik het aanbod om tegen een redelijke bijbetaling een beter model te kopen (de gele versie). En daar ben ik erg tevreden over, al denkt ie af en toe dat ie buiten bereik is terwijl allebei de toestellen gewoon op de plank staan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18594093
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
(de gele versie). En daar ben ik erg tevreden over, al denkt ie af en toe dat ie buiten bereik is terwijl allebei de toestellen gewoon op de plank staan
Die hebben wij ook! We hebben hem alleen nog nooit gebruikt. We hebben Dylan meestal bij ons als we beneden zijn, dan ligt ie in zijn campingbedje. 's Avonds horen we hem heel goed, hij slaapt in de kamer naast ons. Ik weet wel dat ie verschillende frequenties heeft. Als je dus andere mensen hoort, zet je hem op een andere frequentie.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 april 2004 @ 20:28:34 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18594109
Ja klopt, er zitten twee frequenties op. Maar ik heb op deze nog nooit iets anders gehoord dan Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 21 april 2004 @ 20:46:03 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_18594479
Ik heb dus deze op aanraden van Lois. Geen goedkope proberen, meteen een goeie kopen...
Hij is op zich dus echt geweldig. Heel gevoelig en geen storing en geen vreemde kindjes. Alleen die microfoon nu dus stuk. We hebben wel garantie hoor enzo.
stormy waters...
sailin'
pi_18594529
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt, er zitten twee frequenties op. Maar ik heb op deze nog nooit iets anders gehoord dan Christan
Die van ons heeft er zelfs 4

Gebruiken jullie ook een babyfoon als je zelf beneden zit en je kind boven ligt te slapen? Ik hoor Dylan als ie huilt en als ik al zijn geluidjes zou horen, zou ik denk ik niet rustig kunnen zitten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 21 april 2004 @ 21:05:59 #15
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_18594877
Wij hebben dezelfde Belana!
Ook wij zijn er zeer tevreden mee. Hij vangt echt elk geluidje op.
We hebben nog geen storingen of gesprekken van anderen of iets dergelijks meegemaakt.
Ook het nachtlampje brandt elke nacht op Thomas zijn kamer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 april 2004 @ 21:10:02 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18594975
Ja, ik heb de babyfoon op Christans kamer staan. Beefcake, Dylan is nog vers Als ie wat ouder is, herken je zijn huiltjes en weet je bij welk huiltje je in actie moet komen, en bij welke kreetjes je rustig achterover in je stoel kunt blijven hangen Dat leer je heel snel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18594988
Ik heb de goedkoopste philips, nog geen 30 euro bij megapool. helemaal geen problemen mee. Hij heeft twee kanalen, die ene geeft wel wat storing, maar die andere helemaal niet. Ik heb er een setje oplaadbatterijen bij en daar doe ik een week mee ofzo, maar ik vergeet hem vaak uit te zetten dus het zal nog wel langer kunnen. Prima ding. (en er wonen hier echt waanzinnig veel mensen met babies, dus het is een wonder dat ik er niet heleboel andere kindertjes op hoor)

mooi he, alles
  woensdag 21 april 2004 @ 21:14:08 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_18595085
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:05 schreef -Lies- het volgende:
Wij hebben dezelfde Belana!
wij hebben wel meer hetzelfde he...mobiel...babyfoon....hebben we alle 2 goed opgelet bij Lois denk je
stormy waters...
sailin'
pi_18595134
wij hebben ook een philips, een gele (kleur schijnt hier voldoende te zeggen over het type? ). was vorig jaar een keer in de aanbieding bij de prenatal. tot nu toe heel tevreden mee. beefcake, hij staat hier momenteel wel weer aan als Piet in bed ligt, want ik hoor 'm niet altijd even goed zonder. maar eigenlijk vind ik het wat overdreven en zou ik 'm liever niet gebruiken, omdat ik het een beetje inbreuk op Piets privacy vind dat wij ieder geluidje van hem horen. klinkt misschien wat raar, maar zo voel ik het wel.
pi_18595135
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef beefcake het volgende:

[..]

Gebruiken jullie ook een babyfoon als je zelf beneden zit en je kind boven ligt te slapen? Ik hoor Dylan als ie huilt en als ik al zijn geluidjes zou horen, zou ik denk ik niet rustig kunnen zitten
Dan gebruiken we hem juist alleen maar. Bij ons staat hij aan als Sven overdag slaapt en 's avonds als hij naar bed is. Als ik zelf naar bed ga zet ik hem uit. We slapen in de kamer naast hem, dus dan kan ik hem horen. Als ik beneden zit en hij boven ligt horen we hem namelijk niet.

En idd, wat Rewimo zegt, je gaat de verschillende geluiden herkennen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 21 april 2004 @ 21:16:18 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_18595140
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef beefcake het volgende:

Gebruiken jullie ook een babyfoon als je zelf beneden zit en je kind boven ligt te slapen? Ik hoor Dylan als ie huilt en als ik al zijn geluidjes zou horen, zou ik denk ik niet rustig kunnen zitten
Wij horen Liam niet door de dubbele vloer (oud huis) en dus staat ie altijd aan als we beneden zijn. Als we gaan slapen gaat ie uit hoor, dan hoor ik hem wel als het echt nodig is.
stormy waters...
sailin'
pi_18595182
easy-going, wij gebruiken 'm 's nachts ook niet omdat onze kamer naast die van Piet is. maar er zijn ook mensen die de babyfoon alleen gebruiken voor oppas-doeleinden, of als ze es bij iemand anders op bezoek zijn en de baby ergens te slapen hebben gelegd waar je 'm niet zo goed kunt horen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 april 2004 @ 21:19:05 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18595215
Hij staat hier aan als ik beneden ben, en Christan boven ligt te slapen. Ik slaap in de kamer naast Christan, dus 's nachts heb ik hem niet nodig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18595216
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef easy-going het volgende:
En idd, wat Rewimo zegt, je gaat de verschillende geluiden herkennen
en je kunt hem ook instellen qua sensitiviteit. dus dat ie pas aan moet springen bij een wat harder geluid. of het volume van de luidspreker een beetje dimmen, dat scheelt ook.
  woensdag 21 april 2004 @ 21:20:08 #25
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_18595238
Goed voorbeeld, doet volgen, Belana
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')