abonnement Unibet Coolblue
pi_18590078
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef El_Catalan het volgende:

[..]


T'word wel moeilijk ze spelen uit en ze hebben bijna heel Bernabeu tegen hun.
Ja dat komt wel eens vaker voor dat als je uit speelt, je de toeschouwers tegen je hebt
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
pi_18590117
Is Het Live Op de Nl Tv?
  woensdag 21 april 2004 @ 17:31:37 #28
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18590235
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef 172pk het volgende:

[..]

Ja dat komt wel eens vaker voor dat als je uit speelt, je de toeschouwers tegen je hebt
Als je een klassieker speelt uit tegen een club die toch bekend staat om hun fanatieke aanhang en grote opkomst van fans is dat extra moeilijk.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18590721
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed Ronaldinho is in vorm. Nou en! Zidane ook! Figo ook! Raul ook!! En Beckham wil wel weer eens positief in het nieuws komen. Johan Cruijff zij al eens: 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
Dat wil zeggen 1 goede speler is niks vergeleken bij een 5 goede spelers!
Dus dat bedoelde Johan, het is me eindelijk duidelijk
...drop it like it's hot...
  woensdag 21 april 2004 @ 18:17:27 #30
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591264
Niet alleen Ronaldinho speelt goed, maar ook Davids en Xavi.
En daarbij, Figo is echt niet goed bezig...

links toegevoegd aan OP
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18591340
En Beckham heeft waarschijnlijk ook wel wat anders aan zijn hoofd dan vblen
...drop it like it's hot...
  woensdag 21 april 2004 @ 18:23:03 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591368
IK denk dat de kansen gewoon bijna gelijk liggen. In zo'n wedstrijd maakt het weinig uit hoe goed de team van te voren hebben gepresteerd. De eerste kraker in BCN was dan wel een beetje van te voren bekend maar dat was meer omdat Barca verschrikkelijk zwak bezig was. Nu Barca op volle toeren lijkt te draaien liggen de kansen denk ik gelijk. Dat Real afgelopen weken wat pech hebben gehad en minder hebben gepresteerd zal ook weinig invloed hebben.

Ik hoop zelf gewoon dat het een superpot wordt, en dat Real uiteindelijk wint met een prachtige goal van Raul, die kan denk ik wel een steuntje gebruiken want die presteerd laatste tijd maar matig vind ik.

Ik heb er nu al zin in!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:24:27 #33
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591390
Ronaldo is ook geblesseerd
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 21 april 2004 @ 18:24:44 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591396
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:17 schreef ASSpirine het volgende:
Niet alleen Ronaldinho speelt goed, maar ook Davids en Xavi.
En daarbij, Figo is echt niet goed bezig...

links toegevoegd aan OP
De spelers van Barca zijn kwa naam misschien niet allemaal gelijk met die van Real maar als team spelen ze afgelopen tijd zo goed dat dat geen ruk uitmaakt. Vooral die eerste helft afgelopen weekend
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:25:19 #35
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591410
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef ASSpirine het volgende:
Ronaldo is ook geblesseerd
Ronie is terug beste vriend Lees marca.com gister

Ronaldo dus, dodelijk

Alle Galacticos spelen dus!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:27:43 #36
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591457
damn, ik dacht dat het nog een paar weken ging duren
maar dan nog, wij zijn ook gevaarlijk, als je ziet dat Svaiola laatste tijd heel trefzeker is en Ronaldinho is een constante dreigende gevaar
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18591513
Hoe gaat het met onze vriend kluivert dan, nog geblesseerd?
...drop it like it's hot...
  woensdag 21 april 2004 @ 18:36:38 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591619
Nee, die zit al weken op de bank. Die past er toch niet in.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:38:04 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591653
Paar spelers van Real laten blijken dat ze Ronaldinho een mooie voetballer vinden die ze graag zien spelen. Helguera vind zelfs dat Ronaldinho een "Real-speler" kan zijn. Verwijzend dat daar alleen de beste spelen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:41:30 #40
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591710
als ze het maar niet in hun dikke hoofd halen om Ronaldinho af te pakken

en ik vind het zelfs een zonde dat Kluivert niet speelt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 21 april 2004 @ 18:49:45 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591886
Ik vind Kluivert een overschatte voetballer. Hij kan wel respect krijgen zoals iedereen altijd roept maar nog vind ik hem bagger.

- Alle ballen springen van z'n voeten af.
- Hij is geen echte nummer 10 die anderen laat scoren.
- Hij heeft heel veel kanzen nodig om zelf te scoren (ja, hij is topscorer van het 'Ned's elftal maar nog vind ik hem veel kanzen missen.
- Hij werkt niet hard omdat ie zichzelf heel goed vind.

Wie kan positieve dingen over hem roepen? Dus niet dat ie veel caps heeft en al veel geld heeft verdient wat dat boeit me geen worst. Over z'n voetballende kwaliteiten dus! Technisch kan die heel goed zijn, maar dat vind ik hem niet meer sinds al die ballen van z'n voet springen

Verder vind ik hem wel aardig hoor
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:54:44 #42
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18592020
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind Kluivert een overschatte voetballer. Hij kan wel respect krijgen zoals iedereen altijd roept maar nog vind ik hem bagger.

- Alle ballen springen van z'n voeten af.
- Hij is geen echte nummer 10 die anderen laat scoren.
- Hij heeft heel veel kanzen nodig om zelf te scoren (ja, hij is topscorer van het 'Ned's elftal maar nog vind ik hem veel kanzen missen.
- Hij werkt niet hard omdat ie zichzelf heel goed vind.

Wie kan positieve dingen over hem roepen? Dus niet dat ie veel caps heeft en al veel geld heeft verdient wat dat boeit me geen worst. Over z'n voetballende kwaliteiten dus! Technisch kan die heel goed zijn, maar dat vind ik hem niet meer sinds al die ballen van z'n voet springen

Verder vind ik hem wel aardig hoor
hij is oorspronkelijk een nummer 9
dat is juist het probleem, hij staat er meestal niet meer als afmaker, maar als gever
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 22 april 2004 @ 09:51:02 #43
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18603466
En zelfs dat doet hij niet goed.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_18606130
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:49 schreef jojomen4 het volgende:
kanzen
kanzen
Kansen bedoel je
pi_18606813
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind Kluivert een overschatte voetballer. Hij kan wel respect krijgen zoals iedereen altijd roept maar nog vind ik hem bagger.

- Alle ballen springen van z'n voeten af.
- Hij is geen echte nummer 10 die anderen laat scoren.
- Hij heeft heel veel kanzen nodig om zelf te scoren (ja, hij is topscorer van het 'Ned's elftal maar nog vind ik hem veel kanzen missen.
- Hij werkt niet hard omdat ie zichzelf heel goed vind.

Wie kan positieve dingen over hem roepen? Dus niet dat ie veel caps heeft en al veel geld heeft verdient wat dat boeit me geen worst. Over z'n voetballende kwaliteiten dus! Technisch kan die heel goed zijn, maar dat vind ik hem niet meer sinds al die ballen van z'n voet springen

Verder vind ik hem wel aardig hoor
Lekker objectief weer zie ik. Alle ballen springen van zn voet af? Bullshit, hij is een van de technisch meest begaafde voorhoedespelers die er rondloopt. Hij is van nature een 9. Desondanks laat hij genoeg creative oplossingen zijn als hij als aangever speelt. Op je derde punt hoef ik niet eens in te gaan, want daar spreek je jezelf tegen en druipt de subjectiviteit eraf. En tot slot ben ik blij dat jij de gave hebt om in Kluivert zijn hoofd te kunnen kijken......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 22 april 2004 @ 13:48:02 #46
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608379
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:54 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

hij is oorspronkelijk een nummer 9
dat is juist het probleem, hij staat er meestal niet meer als afmaker, maar als gever
Bij Barca heeft ie toch echt wat jaren als 9 gespeeld ja, en je kunt mij niet vertellen dat ie een killer was. Ook bij het Nederlands elftal heeft ie als 9 gespeeld voor heel wat jaren, en ook toen miste die genoeg kanSen

Of niet?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 22 april 2004 @ 13:54:42 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608518
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lekker objectief weer zie ik. Alle ballen springen van zn voet af? Bullshit, hij is een van de technisch meest begaafde voorhoedespelers die er rondloopt. Hij is van nature een 9. Desondanks laat hij genoeg creative oplossingen zijn als hij als aangever speelt. Op je derde punt hoef ik niet eens in te gaan, want daar spreek je jezelf tegen en druipt de subjectiviteit eraf. En tot slot ben ik blij dat jij de gave hebt om in Kluivert zijn hoofd te kunnen kijken......
Gelukkig kan ik iemand beoordelen op hoe arrogant die zich gedraagd Dat zie jij niet neem ik aan. Iemand die al jaren zwak presteerd en zich toch goed genoeg vind voor het nationale elftal (terwijl er 4 andere superspitsen zijn vind ik wel arrogant ja. Vertel jij me dat Kluivert even hard meeverdedigd (en dan bedoel ik de opbouw al verstoren) dan Van Nistelrooy of een Hasselbaink of een Raul of een Henry? Als je dat gelooft ben je zelf gewoon niet objectief Hij is idd erg technisch maar afgelopen 2 jaar springen toch echt alle ballen van z'n voeten af, als jij geen wedstrijden van Barcelona en het Nederlands elftal bekijkt kan ik me je mening voorstellen, omdat die het bij Ajax wel heel goed heeft gedaan. En als aangever laat hij helemaal niet genoeg creative oplossingen zien. Een aangever (Zidane, Bergkamp) zetten spitsen 3/4 keer per wedstrijd alleen voor het doel, bij Kluivert is dat 1 keer per 2 wedstrijden.

Volgens mij ben je zelf niet helemaal objectief want wat ik allemaal opnoem kun je gewoon moeilijk ontkennen. Kom nou maar eens met z'n goeie kwaliteiten want die zal die ongetwijfeld hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 22 april 2004 @ 13:55:25 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608532
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kansen bedoel je
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 22 april 2004 @ 14:10:02 #49
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18608880
Ben het met je eens jojomen4. Kluivert is al enkele jaren over de top. Zn korte passen en dan met name de hakjes zien er soms leuk uit maar komen echt bijna nooit aan. Helaas hoor je dan op de nederlandse tv: mooie pass van kluivert.. maar v nistelrooj kan er nix mee. Alsof het de schuld van van nistelrooj is dat de pass niet aankomt.
Maargoed sinds 95 kan hij niets meer fout doen in Nederland.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:20:01 #50
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18609115
De enige die nog gelooft dat Kluivert top is is Kluivert zelf.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')