abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18560032
Dag mensen !

Ik ben Amy en ben nieuw op dit forum. Graag wil ik meer willen weten over de boven genoemde studie en de Acta... Ik hoorde nl dat het geen leuke school is met moeilijke docenten en arrogante studenten...Aangezien ik serieus overweeg om aan deze opleiding te beginnen wil ik toch eerst zoveel mogelijk ervaringen van andere mensen horen. Ik ben zelf al naar een open dag geweest en daar zat idd een arrogante kutwijf tussen!! Iedere keer als ik vragen stelde keek ze me niet eens aan! Alsof ze zich te goed voor me voelde! Ik zie er niet raar uit ofzo maar ben dan wel van aziatisch afkomst... Integendeel ik werk momenteel op een int. bedrijf als account manager!! Ik weet niet zo zeer of dat veel uitmaakt (afkomst) maar ze nam me helemaal niet serieus. Op een gegeven moment wende ik me tot andere behulpzamere studenten die me wel netjes te woord staan, dan was het weer niet goed want dan wilde ze opeens wel normaal tot me richten.. Echt een raar mens! Ze ging er zelfs vanuit dat ik toch niet kom, want ze vroeg alleen maar aan het andere meisje wat ze ervan vond... Heel triest....
Kan iemand me ook wat over het beroep zelf vertellen, hoe het daarmee in praktijk is?

Alle reacties zijn welkom!!!!

Alvast bedankt
pi_18560555
Je kan het ook in Groningen proberen. Mijn vriendin studeert dit jaar af aan de opleiding Mondhygiene. En het is haar in die 3 jaar goed bevallen. En Groningen is ook een erg gezellige studenten stad. Dus wat let je, kijk eens verder om je heen dan A'dam.

Misschien tot snel in Grun!!
pi_18562032
Hai Ahu!
Bedankt voor je reactie. Ik ga samenwonen met mijn vriend in amsterdam.. Vandaar dat ik daar ga zitten. En aangezien ik ver in het zuiden woon, is Groningen niet echt de eerste stad waar ik naar toe zou verkassen.. Maar ik dacht dat de deze opleiding 4 jaar duurt??
pi_18569530
Nijmegen is ook een optie.
Maar als ik jou was zou ik me niet zo heel veel aantrekken van die enkele arroganten mensen die die studie doen, ga voor je studiekeuze!
Ik wil zelf ook komend jaar naar ACTA

[ Bericht 0% gewijzigd door wasda op 20-04-2004 20:36:02 (typo) ]
pi_18588640
wasda, wat ga je studeren? OOk MH of THK???
Ben benieuwd!!! Opzich henb je ook gelijk maar aangezien je daar veel in project groepjes werkt wordt het niet makkelijk om uit de buurt van dat soort mensen te zitten!! Samen beslisen ze wat voor punt ze je geven voor jouw inzetl... Dat laatste vind ik helemaal niks.

groetjes!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')