abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2004 @ 00:35:27 #101
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18600043
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:06 schreef Burner2000 het volgende:
Ik was bijna de hele dag onderweg. Niet gezien. Bedankt.
dicht.

maar van de url van deel weetikveel plous 2 tm desnoods honderduizend hou ik je wle op de hoogte.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 00:43:53 #102
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18600162
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:37 schreef Reintje het volgende:

[afbeelding]
Hans Wiegel uit bezorgdheid wispelturigheid NorthernStar

Ik citeer U even, heer N. Star

En met een reminder voor als je het zelf vergeten was.
Yep, daat staat dat het voorlopig dicht blijft. Dus dat wist je ook al toen je de vraag voor de zoveelste keer stelde.
quote:
Ik vind het príma dat je duidelijk je stanpunt over de manier van reageren wil doordrukken. Aangezien veel vaste posters in het topic dat nu ook weten wat je mening is ben je er zeker wat mee opgeschoten. Voor het geval je de topics zelf niet hebt gevolgd mag je ze best eens een keertje doorlezen, er werd namelijk wel dégelijk commentaar gegeven op slechte posts. Alleen hebben wij als gewone posters niet de mogelijkheid om die posts er uit te knikkeren.
GHWDFN was een gewéldige reeks, waar ík veel plezier aan beleef. Als jíj dat niet hebt in dit topic, bouw dan alstjeblieft je eigen andere-krantenkop reeks, maar laat ons plezier beleven, ook aan de eventueel wat minder goede reacties
Hoe kom je erbij dat het mijn standpunt is? Het is een crew-beslissing.

Voor de rest heb ik de reeks wel degelijk gevolgd, ik heb er zelfs wel eens in gepost. Het enige wat ik mij kan herinneren dat men anderen corrigeerde als mensen met fake-foto's of oud materiaal aan kwamen zetten, dat is niet waar het om gaat.

De beslissing is gemaakt Reintje, kun je accepteren of niet, maar het heeft weinig zin om er over door te zagen.

En of er nog een ander fototopic komt is ook nog maar de vraag inmiddels. Veel enthousiasme ben ik daarvoor niet tegengekomen.
  donderdag 22 april 2004 @ 00:50:47 #103
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18600252
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Yep, daat staat dat het voorlopig dicht blijft. Dus dat wist je ook al toen je de vraag voor de zoveelste keer stelde.
[..]

Hoe kom je erbij dat het mijn standpunt is? Het is een crew-beslissing.

Voor de rest heb ik de reeks wel degelijk gevolgd, ik heb er zelfs wel eens in gepost. Het enige wat ik mij kan herinneren dat men anderen corrigeerde als mensen met fake-foto's of oud materiaal aan kwamen zetten, dat is niet waar het om gaat.

De beslissing is gemaakt Reintje, kun je accepteren of niet, maar het heeft weinig zin om er over door te zagen.

En of er nog een ander fototopic komt is ook nog maar de vraag inmiddels. Veel enthousiasme ben ik daarvoor niet tegengekomen.
gezien dat jij en dagoniks gemiddeld 10 seconden per dag aanwezig zijn, houdt dat in dat er per dag nog 23 uur, 59 minuten en 50 seconden over blijven waar in onze stijfkopmods niet aanwezig zijn. oftewel 23 uur, 59 minuten en 50 seconden waarin we deel 400 tm 5000000 kunnen aanmaken en gaande houden.

en mag ik je er aan herinneren dat het forum voor de users is, niet de users en het forum er voor de mods. Een behoorlijk deel van de users geeft keer op keer aan dat ze er wel plezier aan beleven, dus dan doet de mening van 2 users die toevallig blauw gekleurd zijn er neit meer toe.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 22 april 2004 @ 01:00:07 #104
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_18600373
Hooggeachte heer (of mevrouw, een ster is immers altijd vrouwelijk) NorthernStar.
Hoogeachte heren/dames CreW

Laat ik allereerst vertellen dat ik het héél goed snap, dat jullie ziek worden van al het werk op het forum. Slotjes zetten en de hele tijd mensen corrigeren lijkt mij ook bijzónder lastig. Zeker in andermans topic, en zeker als het niet gaat om zaken die duidelijk in de policy zijn beschreven.
Als een topic van het begindoel afwijkt lijkt mij het meer een zaak van de topicstarter(s) om aan te geven dat de reacties niet gewenst zijn. Mocht de lol er voor de vaste posters vanaf zijn, dan stoppen ze wel met posten. Dat zou ik in ieder geval doen. Zo lang er meer gelachen dan gehuild word in het topic ben ik van mening dat het doel nog steeds word bereikt. Ook al dient een dergelijk topic slechts enkele bezoekers van Fok!, in dit geval scheen de animo er te zijn.
Als jij het over enthousiasme hebt neem ik dat op als "bereidwillig zijn tot posten". Zoals je wellicht hebt kunnen zien zíjn er wel degelijk een aantal users die zéker bereid zijn tot posten. Sterker nog, die mengen zich in de discussie om het topic open te houden, danwel in andere vorm te handhaven. Ongetwijfeld zullen er ook een aantal passanten zijn die het leuk vinden om een middagje mee te doen, en ongetwijfeld zullen er ook nog wel een paar puisterige pubers langsfietsen om een geil plaatje te posten of een mooi stukje soep neer te plonzen en daar hun links/rechtsdraaiend hersenzuur bij te kwakken. Ik kan mij niet herinneren dat er vaak een samenleving is geweest waar iedereen het altijd roerend met elkaar eens was. Was deze samenleving er, dan is er altijd wel een of andere grote president die alsnog de dictator van dat land platgooit. Aangezien de bloggers van GeenStijl ermee gestopt zijn, en ik Danny hier niet mee wil lastigvallen, zullen we thans andere weg een accoord zien te bereiken.
Ik sta open voor een zínvolle discussie, (want dit gewauwel in de feedback heeft toch niet erg veel zin) danwelniet onder het genot van een goed glaasje bier, om mezelf in mijn favo topic of een soortgelijk topic te kunnen vermaken.
Action is the enemy of thoughts
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 01:31:10 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18600730
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:00 schreef Reintje het volgende:
Hooggeachte heer (of mevrouw, een ster is immers altijd vrouwelijk) NorthernStar.
Hoogeachte heren/dames CreW

Laat ik allereerst vertellen dat ik het héél goed snap, dat jullie ziek worden van al het werk op het forum. Slotjes zetten en de hele tijd mensen corrigeren lijkt mij ook bijzónder lastig. Zeker in andermans topic, en zeker als het niet gaat om zaken die duidelijk in de policy zijn beschreven.

Ik sta open voor een zínvolle discussie, (want dit gewauwel in de feedback heeft toch niet erg veel zin) danwelniet onder het genot van een goed glaasje bier, om mezelf in mijn favo topic of een soortgelijk topic te kunnen vermaken.
Tnx!

Ik heb je mailadres inmiddels. (stuur je vandaag of morgen even een mailtje ok?) Dan komen we er vast wel uit.

@speedcore: je doet de zaak meer kwaad dan goed op deze manier.
  donderdag 22 april 2004 @ 01:37:15 #106
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18600809
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tnx!

Ik heb je mailadres inmiddels. (stuur je vandaag of morgen even een mailtje ok?) Dan komen we er vast wel uit.

@speedcore: je doet de zaak meer kwaad dan goed op deze manier.
je kunt me wat, zorg jij maar eerst eens dat je een goed mod wordt, en regelmatig aanwezig bent.

topic wat je in eerste instantie sloot stond er al vanaf vanmorgen en het duurt zowat een dag voordat je het ontdekte.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 22 april 2004 @ 01:41:16 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18600850
Ik kom hier eigenlijk nooit, dus veel over het beleid in dit sub-forum weet ik niet. Maar een grapje mag toch wel? Ik moest hartelijk lachen om sommige bijdrages. Kom op, zoiets als :


Bezuinigingen CNN wekt frustratie woordvoerder © Masker

is toch humor?
  donderdag 22 april 2004 @ 01:41:29 #108
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_18600852
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tnx!

Ik heb je mailadres inmiddels. (stuur je vandaag of morgen even een mailtje ok?) Dan komen we er vast wel uit.
Top!


Reintje wil discussie met NorthernStar gróndig uitpraten
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 22 april 2004 @ 01:44:02 #109
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18600879
ej northernstar, ik hoop dat je een lange adem hebt, ik heb nachtdienst, jij ook?

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 01:45:59 #110
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18600899
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:44 schreef speedcore het volgende:
ej northernstar, ik hoop dat je een lange adem hebt, ik heb nachtdienst, jij ook?

[afbeelding]
Je doet maar wat je niet laten kunt speedcore
  donderdag 22 april 2004 @ 02:24:32 #111
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18601106
quote:
Op donderdag 22 april 2004 01:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je doet maar wat je niet laten kunt speedcore
I will
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 06:43:34 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18602163
Over "Gelukkig hebben we de foto's nog"

De reeks is bedoeld als kwinkslag naar het Nieuws. Om gezamenlijk over te lachen en elkaar te vermaken. Humor is subjectief maar als er 10 foto's op rij over moslims of allochtonen langs komen is dat voor veel mensen niet meer leuk. Of de zoveelste Bush is dom of de PvdA heeft oogkleppen op. Daarbij komt dat een topic niet op zichzelf staat maar onderdeel van het forum is en zoals vast bekend is leveren juist die onderwerpen nog al eens een vervelende sfeer op.

zie ook -> (Discussie) Gelukkig hebben we de foto's nog

Op dat moment hebben users die zich storen aan het soort grappen wat er in GHWDFN gemaakt worden, en vooral de hoeveelheid over hetzelfde onderwerp, een punt. Als het dan uiteindelijk niets lukt om iets te veranderen blijft er weinig anders dan sluiting over.

Tot zover de herhaling.

Voor ons, de mods, was het helemaal niet uitgemaakt dat het een permanente sluiting was. We hebben ook gehint dat er best openingen waren (misschien niet duidelijk genoeg). Maar als het daarop echter in de verwijtende sfeer blijft hangen of er een soort van machtsstrijd met de crew dreigt te ontstaan wordt het voor iedereen verpest.

Dus gaan we het anders doen.

Om aan de welwillende users tegemoet te komen gaan we voor een laatste (!) herstart.


Eén waarschuwing vooraf; het puur posten om vooroordelen en semi-racistische of politieke standpunten etc. uit te dragen zijn we echt zat. Denk daar dus om en hou het binnen de perken!

Veel plezier!


The topic was never actually closed
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 06:47:03 #113
21290 NorthernStar
Insurgent
  donderdag 22 april 2004 @ 07:51:32 #114
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18602360
quote:
Op donderdag 22 april 2004 06:47 schreef NorthernStar het volgende:
Hier dus -> Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 19]



eigenlijk zou je hem moeten hernoemen naar 33 , hihi
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 22 april 2004 @ 07:55:19 #115
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18602371
quote:
Op donderdag 22 april 2004 07:51 schreef speedcore het volgende:

[..]





eigenlijk zou je hem moeten hernoemen naar 33 , hihi
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 april 2004 @ 08:05:30 #116
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18602408
quote:
Op donderdag 22 april 2004 07:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 22 april 2004 @ 18:12:59 #117
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18614927
Vier mannen opgepakt voor mishandelen gehandicapte vrouw

begon okee, en nu heeft het alle potenties van een beginnend marokkanenbashtopic
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 22 april 2004 @ 18:37:04 #118
89497 RealLife
Bless America!
pi_18615405

Bush laat visie zien over 'gelukkig hebben we de foto's nog' aan Blair
  donderdag 22 april 2004 @ 18:52:14 #119
89497 RealLife
Bless America!
pi_18615668
donders, verkeerd topic
  donderdag 22 april 2004 @ 19:07:45 #120
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18615975
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:52 schreef RealLife het volgende:
donders, verkeerd topic
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_18616157
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
Weblogger GeenStijl ernstig mishandeld
De welbekende islamietenhater R@B weet zijn tekort aan innerlijke beschaving niet te verbergen en gebruikt herhaaldelijk het woord 'geiteneuker'
Mag dat op Fok ?
Waarom krijg ik geen antwoord?
Geenstijl dit doodzwijgen...waarom is dat ?
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 19:18:55 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18616196
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waarom krijg ik geen antwoord?
Geenstijl dit doodzwijgen...waarom is dat ?
Het moet geitenneuker zijn. Met dubbel n. dank je voor de tip.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18626913
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het moet geitenneuker zijn. Met dubbel n. dank je voor de tip.
Volgens mij is geiteneuker gewoon goed hoor. Je kunt namelijk maar 1 geit tegelijk neuken, heb ik gehoord.
pi_18626965
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Volgens mij is geiteneuker gewoon goed hoor. Je kunt namelijk maar 1 geit tegelijk neuken, heb ik gehoord.
Volgens mij is dat bij de nieuwe spellingsregels nou net veranderd. Je kunt ook maar 1 koek tegelijk bakken en toch is het 'panneNkoek'.
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:35:07 #125
89497 RealLife
Bless America!
pi_18626967
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Volgens mij is geiteneuker gewoon goed hoor. Je kunt namelijk maar 1 geit tegelijk neuken, heb ik gehoord.
Maar meerdere geiten in een bepaald tijdsbestek .
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')