abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 april 2004 @ 17:53:08 #1
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18540844
Futbol Club Barcelona


Shirt
Una camiseta Blaugrana



Nou Camp
Home of FC Barcelona
Year of construction: 1957
Capacity: 98.772, all seater


Hans "Joan" Gamper
Stichter van FC Barcelona, op 29 November 1899



Trofeeën


Internationaal
Champions League (1)
Cupwinners Cup (4)
Uefa Cup (3)
European Super Cup (2)
Latin Cup (2)
Small World Cup (1)

Nationaal
Primera Division (16)
Spanish Cup / Copa del Rey (24)
Spanish Super Cup (5)
League Cup (2)
Catalonia's Cup / Macaya Cup (25)

Manager 2003-2004
Frank Rijkaard


President 2003-2004
Joan Laporta






Het grote FC Barcelona topic [Deel 1]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 2]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 3]


Het lied van Barcelona
Catalaans volkslied

Links
FC Barcelona site
Nederlandse Barça fansite
Site met wedstrijden van Barcelona
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18541029
Met de complimenten voor de OP
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 19 april 2004 @ 18:04:01 #3
49704 F-racing
de blauwe kever
pi_18541104
overall topscorer
hoe ouder je bent, hoe jonger je denkt
masseur
  maandag 19 april 2004 @ 18:05:48 #4
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18541139
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met de complimenten voor de OP

deze keer wel minder werk in gestoken, maar toch leuk die waardering

voor PSV kan ik er ook wel een maken, maar dat zal nog wel ff duren denk ik
ik zal het proberen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 19 april 2004 @ 18:27:55 #5
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18541624
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:04 schreef F-racing het volgende:
overall topscorer
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Trouwste user 2022 maandag 19 april 2004 @ 18:37:52 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_18541856
Als iedereen nou eens een voorbeeld zou nemen aan de TS is vbl definitief het mooiste forum.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18542296
Ik mis nog een foto van Davids.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 april 2004 @ 19:07:08 #8
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18542519
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:37 schreef tong80 het volgende:
Als iedereen nou eens een voorbeeld zou nemen aan de TS is vbl definitief het mooiste forum.



maar vbl is voor mij al de mooiste van allemaal
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ik mis nog een foto van Davids.
dan kan ik ook nog een foto van Ronaldinho erop plaatsen, enz...
het moet ook niet onoverzichtelijk worden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18542546
Om te pesten is een foto van Rebecca Loos ook leuk. Sneer richting Beckham.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 april 2004 @ 19:19:10 #10
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18542837

ga naar de link, wedstrijden van Barcelona en dl de wedstrijd van Barça - Málaga
de commentaar
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 19 april 2004 @ 20:37:42 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18545042
Gister maar 48000 man aanwezig :S Terwijl ze toch goed bezig zijn, beetje vreemd.

Nog even m'n complimenten aan Ronaldinho, die had gister zulke mooie acties, ongelooflijk!

En ASSprine, gefeliciflapstaart kerol! Volgende keer ook maar eens zo'n mooie openingspost maken voor Real's topic
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 19 april 2004 @ 20:41:34 #12
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18545163
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:05 schreef ASSpirine het volgende:

[..]


deze keer wel minder werk in gestoken, maar toch leuk die waardering

voor PSV kan ik er ook wel een maken, maar dat zal nog wel ff duren denk ik
ik zal het proberen
Lijkt me sterk dat er van psv ook zulke mooie fotos zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 19 april 2004 @ 23:06:55 #13
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18549780
Nog een verzoek aan iemand die goed is in het maken van OP's (ASSprine ). Misschien dat er een mooie van Real - Barca gemaakt kan worden

Thnx alvast
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 19 april 2004 @ 23:28:02 #14
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18550380
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:06 schreef jojomen4 het volgende:
Nog een verzoek aan iemand die goed is in het maken van OP's (ASSprine ). Misschien dat er een mooie van Real - Barca gemaakt kan worden

Thnx alvast
je komt er wel heel laat mee af...


ik zal eens zien wat ik kan doen, maar ik zal vandaag niet beginnen
andere dagen dan maar

wat ik nodig heb zijn foto's, wat voorgeschiedenis
en in het kort het verhaal tussen de Madrilenen en Catalanen, waarom die onderlinge haat (daar heb ik hopelijk Catalan voor )

De strijd der titanen as zondag, alleen volgen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:53:48 #15
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18554267
Hier staat veel info over Real en mooie foto's en verhalen over de "oorlog" tussen de beide steden..

http://www.xs4all.nl/~ruizsix/home.html

http://images.google.nl/i(...)=UTF-8&start=20&sa=N Nog meer mooie foto's van de strijd!

Ik denk dat je zelf wel veel info hebt over Barca toch? (omdat je fan bent)... Als je nog wat meer nodig hebt over iets zeg je het maar..

Queiroz laat weten dat ie Helguera als "Davids" wilt hebben tegen Barca. Dus een keiharde balafbakker die niemand er langs laat. Ik denk dat het 4-1 wordt.



[ Bericht 66% gewijzigd door jojomen4 op 20-04-2004 08:59:32 (info bijgevoegd.) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:02:42 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18554351
Real Madrid v.s Barcelona

The Real Madrid vs Barcelona rivalry dates back to the begining of time. But probably can be dated back to 1920, when monarch Alfonso XIII gave Madrid the royal seal of approval with the Catalans expressing their rage from this kind of favouritism (current Spanish King and Queen are also Real Madrid supporters, with the King doing everything possible to see every match that Real Madrid plays). But the hate between these two clubs hit another high point during the Spanish civil war (1936-39) when the regime of dictator Francisco Franco started, also a self declared Real Madrid supporter as well. The Catalonia area (City of Barcelona etc) was one of few places in Spain that Franco had resistance to his regime and subsequently to this, he persecuted the region with a fierce hand, very similar to how Gestapo put fear during WW2. In fact the only place of peace and a place that Catalans could speak without fear, was at the Nou Camp when Barcelona was playing. Franco having his head seat in Madrid therefore associated himself with Real Madrid, especially during their success years with di Stefano, Puskas, Gento etc in the late 50s and most of the 60s.

But the true high point of hate started after the death of Franco in 1975, when freedom of expression, the fear of not getting prosecuted for crossing the street etc was restored, the rivalry has become even more intensified and violent. With media being covered with hate for the other clubs in respective cities.

Real Madrid and Barcelona supporters when analysing a season will first of all look at the matches they had between themselves, before actually looking on how they went in La Liga and other competitions. Nearly accepting that their respective teams do bad in La Liga, CL and Copa, just as long as they beat each other when they meet in La Liga and other matches.

Barcelona also still feels that Real Madrid are getting to many favors from the Spanish government and a couple of times will make a statement about it, especially if they are not doing to well themselves. Barcelona board recently expressed their feelings when Real Madrid was given a large and valuable property by the City of Madrid, property that Real Madrid used to build the new Sports Complex and with the left over sold back to cover $150-180 million US dollars that they had in debts.

Former Barcelona coach, Bobby Robson once said: "Barcelona versus Real Madrid is the only fixture in the world that can draw so man fans twice a year, every year. Throw into the equation all the history, all the media attention and you are looking at a powder keg."

The biggest sin that a player for Real Madrid or Barcelona can do is to go to the opposite club. The response to these kind of transfers (which are rare) is filled with hate for the player. The player will be yelled at every second he has the ball, if possible objects will be thrown at the player, both at and after the match. Even trips to the players new home might happend. Players that has made this choice are usually also star players which also is a big insult to the other supporters but also a great laugh for the receiving supporters.

These transactions are also usually bad for the club that buy the player, since usually the player do not manage to live up to his past greatness. German Bernd Schuster never fulfilled his potential after making the switch. The last player to go between the two clubs Luis Figo had a good first season at Real Madrid but his second season can only be classified as poor. In fact after his first away match to Barcelona the player received such hostile welcome, he did not play the two matches against Barcelona in his second season (1 due to injury, but the second many supporters felt he argued with the referee (Quarter final vs B.Munchen) to give him a yellow card so that he had to sit out the first leg (away) in the CL Semi final 2002). Other famous players to go to the other side were: Danish maestro Michael Laudrup, Luis Enrique.

These transfers are rare since both clubs hate having to do business with each other, one example is the transfer of Albert Celades from Celta Vigo to Real Madrid. Real Madrid wanted to buy Celades from Barcelona, but Barcelona did not want to sell to Real Madrid. Celta Vigo came in and made a deal with Real Madrid that they would buy him and keep him for a year, and then sell him to Real Madrid instead. Celades joined Real Madrid 1 year later from Celta Vigo.

Real Madrid Trophy Chamber

Spanish Champions: 29 times
Copa Del Rey Champions: 17 times
Super Copa Champions: 5 times
Liga Cup Champions: 1 time
European Champions Cup Winners: 8 times
UEFA Cup Champions: 2 times
Intercontinental Cup (Toyota Cup) Champions: 2 times
Latin Cup Champion: 2 times
Little World Cup Champion: 2 times

Barcelona Trophy Chamber
Spanish Champions: 16 times
Copa del Rey Champions: 24 times
Super Copa Champions: 9 times
European Champions Cup winners: 1 time
UEFA Cup Champions: 3 times
Cup winners Cup: 4 times
European Super Cup: 2 times


A Tale of Two Cities.

The two giants of Spanish football have long been among the fiercest rivals in world football, with a mutual animosity rivalled only by Argentina's River Plate and Boca Juniors and our very own Old Firm. Jonathan Adams takes a look at the history of the best attended fixture in world sports.

The Spanish Primera Liga may only have existed since 1928, yet the deep-seated rivalry between the renegades from Catalonia (Barcelona) and the aristocrats from Castile (Real Madrid) dates back hundreds of years. Like the football teams which now embody their collective hopes and dreams, the two regions have been locked in a series of power struggles dating back as far as medieval times. More recently, Catalonia was the main hotbed of resistance towards Madrid-based dictator General Franco during the Spanish Civil War and his years of totalitarian rule, leading to the isolation of Catalonia. This regional animosity has if anything intensified in the subsequent years of "peace and democracy" and has served to fuel the passion and hatred (a distinction that is often difficult to make on derby day) between the opposing fans.

The matches between the two sides are always fraught and tend to reflect the struggle for supremacy in the Primera Liga, usually a straightforward contest between Real and Barca. While both sides have historically prevailed in their home matches, Barcelona have been particularly domineering in their intimidating Camp Nou in recent years, with Real having failed to notch a victory away from home since 1983. The explanation for this probably has much to do with the atmosphere in the stadium as the quality of the football, as Camp Nou houses 120,000 screaming fanatics for each and every home game and boasts the world record for the number of season ticket holders at 102,000. While Real's own cauldron is home to a gargantuan 105,000 souls, Barca have notched victories in Madrid as recently as 1997 and 1994, results which blighted both those seasons for the team from the capital. During his time as manger of Barcelona, Bobby Robson noted that; "Barcelona and Real Madrid is the only fixture in the world that draws more than 100,000 fans twice a year. Throw into the equation all the history, all the media attention and you are looking at a powder keg."

One thing that Barcelona cannot claim is the European pedigree of their great rivals. Real Madrid are recognized as the most successful club side on the planet with 8 European Cups and a host of other domestic, continental and world-wide accolades in their full-to-bursting trophy room, their most recent successes coming in the Champions League's of 1998 and 2000. Last year's final was particularly memorable, as Real became the first side to win the trophy against a side from their own country after defeating Valencia in Paris. However, it is the Real Madrid team of the 1950's and 60's which ranks as the greatest ever in the annals of club football. European champions for an unprecedented 5 consecutive years from 1956 to 1960 and again in 1966, Real Madrid are the only club to have been allowed to keep the trophy, ensuring that the names of then captain Di Stefano and chairman Santiago Bernabeu (whom their magnificent stadium is named after) will forever live on in Madrid. Barcelona last claimed the European Cup in 1992 and the somewhat less prestigious Cup-Winner's Cup in 1996, yet these two successes represent rare victories on the European stage for the Catalonians. They failed even to qualify for this season's Champions League despite its extension to 32 teams and although they are well placed to succeed in the UEFA Cup, this will go down as yet another disappointing season in Europe for the team in blue and red.

The two clubs became embroiled in fresh controversy last summer over the transfer of Portuguese international Luis Figo from Barcelona to Real Madrid for a world record fee of £41 million. Once the pride of Catalonia but now considered an outlaw by the denizens of Camp Nou, the charismatic playmaker was pelted with missiles including coins, bottles and even shoes for the duration of their meeting in the Catalan capital last October, a fixture which was predictably enough won by Barcelona. Figo is perhaps surprisingly not the only player to have made the transition from Castile to Catalonia (or vice versa) as Luis Enrique, now one of Barcelona's favourite sons, wore the white of Real Madrid as recently as 1996 while Danish legend Michael Laudrup and the mercurial Hugo Sanchez have also crossed the great divide. Missiles are not, however, reserved merely for defectors, as Real Madrid and Brazil defender Roberto Carlos found to his cost in 1997 when he was floored by a metal cigarette lighter. Hostilities are also not confined to the pitch, as evidenced by the refusal of Real president Lorenzo Sanz to attend future matches at Camp Nou after coming to blows with Barca vice-president Jose Gaspart in 1997.

("Tale of two cities" taken from http://www.btinternet.com/~deiz/real.html by Jonathan Adams)

Verder is deze site helemaal mooi, speciaal opgebouwd voor deze match!

http://derby.magikstar.net/
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:05:03 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18555143
Historia del derbi


Part. G E P GF GC
Real Madrid 73 - 47 - 14 - 12 - 156 - 73
FC Barcelona 73 - 12 - 14 - 47 - 73 - 156

Nummertjes betekenen natuurlijk - Gespeeld, gewonnen, verloren, gelijk, goals voor, goals tegen


2002-03 Real Madrid 1 - FC Barcelona 1
1999-00 Real Madrid 2 - FC Barcelona 0
2000-01 Real Madrid 2 - FC Barcelona 2
1999-00 Real Madrid 3 - FC Barcelona 0
1998-99 Real Madrid 2 - FC Barcelona 2
1997-98 Real Madrid 2 - FC Barcelona 3
1996-97 Real Madrid 2 - FC Barcelona 0
1995-96 Real Madrid 1 - FC Barcelona 1
1994-95 Real Madrid 5 - FC Barcelona 0
1993-94 Real Madrid 0 - FC Barcelona 1
1992-93 Real Madrid 2 - FC Barcelona 1
1991-92 Real Madrid 1 - FC Barcelona 1

[ Bericht 6% gewijzigd door jojomen4 op 20-04-2004 10:06:06 (aantekening :)) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18567611
Het wordt hoe dan ook spannend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:16:40 #19
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18568971
wat is de capaciteit van het bernabéu stadion?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18569040
Die wedstrijd verdient toch wel een apart topic?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18569213
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
wat is de capaciteit van het bernabéu stadion?
75.000
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:37:39 #22
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18569585
ik ben ermee bezig
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18569800
Ik wacht met spanning op wederom een mooie OP.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:47:05 #24
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18569850
Ik vind em wel minder dan de Barça topic, maar ik heb ook nie tzoveel tijd gehad om eùm te maken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18587987
Volgens voetbalonline (niet de meest betrouwbare bron, maar toch...) gaat Davids naar AC Milan.
  woensdag 21 april 2004 @ 18:21:49 #26
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591338
Milan (lees: Berlusconi) had de jacht naar Davids toch stopgezet, omdat ze zagen dat Barça veel meer kans hadden om hem in te lijven.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 21 april 2004 @ 18:35:34 #27
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591594
Ik kan me niet voorstellen dat Davids naar de club wil die hem zo heeft behandeld. Volgens mij haalden ze hem voor weinig tot geen geld binnen en verkochten hem kort erna door voor de winst. Daar wil je toch niet meer voetballen, of klopt m'n gedachte niet?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:43:30 #28
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591750
bij Barça word hij echt gewaardeerd
daar heeft hij ook al vrienden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 21 april 2004 @ 18:45:27 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591783
Welke vrienden? Kluivert moet toch vertrekken, en ik denk niet dat ie "homies" is met de blanken

Of bedoel je gewoon in het algemeen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 18:48:22 #30
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18591852
Reiziger blijft toch nog
en Ronaldinho misschien ook
want die kerel is altijd zo blij en lijkt me ene heel open persoon
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 22 april 2004 @ 22:57:37 #31
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18621382
Puyol is mss inzetbaar voor de kraker der krakers
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 april 2004 @ 02:18:43 #32
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18666262
Morgen the big day
Puyol is aanwezig en dikkie dik van Real niet
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 april 2004 @ 10:17:26 #33
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18668340
Hup Barca!
The Most Incredible, Baby
  zondag 25 april 2004 @ 11:34:50 #34
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18669132
VINGAAAAAAAAAAAAAA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAA GUANYARRRRRRRRRRRR


FORÇA BARÇA
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18669194
Wat hij zegt!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 25 april 2004 @ 15:40:27 #36
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18673046
zullen we hier alvast vieren?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 april 2004 @ 16:58:47 #37
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18674319
zie ook dat Depor gisteren heeft gelijk gespeeld
we blijven sowieso op plaats 3
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18680267
real 1 - 2 barca
.
pi_18680365
met de groeten uit korea

pi_18680415
pff eitje

Volendam pwnt in Korea
///M powert :P
  zondag 25 april 2004 @ 21:38:20 #41
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18680538
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:34 schreef hoidoei het volgende:
pff eitje

Volendam pwnt in Korea


fung a wing
OJAAJOH?
  zondag 25 april 2004 @ 22:11:19 #42
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18681417
whahahahaha

Barça !!!!
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18681928
was een mooie wedstrijd en een verdiende overwinning van Barca Kluivert was niet eens warm of hij maakt er weer een. Hij had er meer kunnen maken maar de scheids werkte niet echt mee en die droplul van een louis enrique die speelde weer balverliefd.
  zondag 25 april 2004 @ 22:40:24 #44
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18682182
ik snap het wel van Luis Enrique wel (wedstrijd wel niet gezien)
overlopen naar aartsrivaal is al erg genoeg (Real -> Barça)
en dan nog scoren tegen je oude club, dat zou dan helemaal top zijn

maarjah, overwinning is binnen
we komen los van Depor en naderen de top 2
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 april 2004 @ 23:05:39 #45
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18682851
Barça! FORÇA! BARÇA!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 25 april 2004 @ 23:25:25 #46
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18683235
wat vind je nu van onze goede vriend Kluivert Catalan?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18683317
ik vind en vond hem de beste Nederlandse voetballer op dit moment.
pi_18683348
Waar kan ik die wedstrijden zien van Barca??
Euro sport?
Nothing to see here, carry on
pi_18683422
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:31 schreef RijstNatie het volgende:
Waar kan ik die wedstrijden zien van Barca??
Euro sport?
Hij is al geweest op TV sport Romania
  zondag 25 april 2004 @ 23:35:28 #50
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18683443
hij is binnenkort te downloaden, i kzal het hier dan wel vermelden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18683496
voetbal liefhebbers kunnen echt genieten van de goal van Kluivert en die van Xavier geloof ik want dat waren echt kunst stukjes. maar de hele wedstrijd gezien is hij alleen mooi als je het tactische spel leuk vindt en waardeert . Voor het oog heb je hele slechte momenten en hele goede ook maar zeker weer.
  zondag 25 april 2004 @ 23:45:59 #52
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18683640
het is Xavi

en hij speelt al weken geweldig
en Kluivert
eindelijk nog eens een kasnje om te spelen, en hij zorgt ervoor dat het niet onopgemerkt was gebleven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18683735
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij is al geweest op TV sport Romania
een tv zender uit Romenie??
Nothing to see here, carry on
pi_18683785
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

een tv zender uit Romenie??
jah hij was ook op spaanse zenders maar die waren niet open voor al het publiek. Dus kon je kiezen tussen een deens en roemeens of Turkse zender en ik vond de roemeense wel gaaf
  maandag 26 april 2004 @ 00:09:19 #55
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18684096
hey chadi waar kan ik die roemeense zender vinden (kheb ook schotel)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_18684172
quote:
Op maandag 26 april 2004 00:09 schreef DAMH het volgende:
hey chadi waar kan ik die roemeense zender vinden (kheb ook schotel)
op 5 oost

ow wel de pids effe veranderen als je die moet hebben moet je effe een gil geven
  maandag 26 april 2004 @ 01:29:57 #57
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_18685218
Vette pot hoor, Kluivert valt in en met z'n tweede balcontact kopt hij een voorzet van v. Bronckhorst in. Daarna maakt Xavi 5 minuten voor tijd de 1-2 na een geniaal lobje van Ronaldinho. Real was op 1-0 gekomen na en laffe goal van Solari.

Barca Barca Barca
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 26 april 2004 @ 08:25:38 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 26 april 2004 @ 11:06:26 #60
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_18688989
quote:
Mooie links!!

Oh ja het was niet Kluivert's eerste balcontact hoor, z'n tweede .
Echt genoten de hele pot!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_18689491
Volgende week krijgt Real het weer moeilijk en Barca heeft een minder zware tegenstander.

Oh oh oh als als als Real Madrid en Valencia volgende week nou eens verliezen en Barcelona wint dan is het nog maar 1 en 2 punten verschil. Damn wat zou dat toch heerlijk spannend zijn.

Ik ga zo meteen even zoeken naar Spaanse kranten in de winkel en morgen ook. Ben benieuwd wat de krantenkoppen schrijven.

"Kluiverts revenge" of "Kluivert kwam zag en overwon"

Eindelijk daar dan zijn verlossende doelpunt, niemand kan nu meer ontkennen dat hij ook een belangrijk aandeel in de goede reeks van Barcelona heeft geleverd. Een doelpunt tegen Real telt natuurlijk wel dubbel. Kluivert, ik ben blij voor je want je verdiend het.

Op naar de 2e plaats..... en wie weet nog meer.
Viper 4 life
  maandag 26 april 2004 @ 11:36:19 #62
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18689740
beetje veel gezeur over kluivert hier, hij mocht die 2de kopbal anders ook wel raken op aangeven van Ronaldinho,, maar dat hoor ik niemand zeggen..

het is dat ie em gewoon niet kon missen, en als ie dat wel had gedaan dan had ie niet lang geleefd
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 26 april 2004 @ 11:38:57 #63
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18689801
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
beetje veel gezeur over kluivert hier, hij mocht die 2de kopbal anders ook wel raken op aangeven van Ronaldinho,, maar dat hoor ik niemand zeggen..

het is dat ie em gewoon niet kon missen, en als ie dat wel had gedaan dan had ie niet lang geleefd
Ja, precies.

Als van Nistelrooy had gespeeld tegen Liverpool en een omhaal had gemaakt, dan zou van Nistelrooy weer helemaal de beste zijn.
The Most Incredible, Baby
pi_18690803
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
beetje veel gezeur over kluivert hier, hij mocht die 2de kopbal anders ook wel raken op aangeven van Ronaldinho,, maar dat hoor ik niemand zeggen..

het is dat ie em gewoon niet kon missen, en als ie dat wel had gedaan dan had ie niet lang geleefd
Het is niet anders dan het gezeur over RvN van de afgelopen jaren.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18690860
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
beetje veel gezeur over kluivert hier, hij mocht die 2de kopbal anders ook wel raken op aangeven van Ronaldinho,, maar dat hoor ik niemand zeggen..

het is dat ie em gewoon niet kon missen, en als ie dat wel had gedaan dan had ie niet lang geleefd
Die bal was verkeerd gespeeld als je d eherhaling bekijkt zie je dat kluivert werkelijk geen richting kon geven aan die bal omdat hij te ver achter hem lag. Reiziger had hem direct aan moeten spelen in een counter dan was het zeker een goal geweest
  maandag 26 april 2004 @ 12:30:08 #66
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_18690915
Reiziger was echt slecht in de aanval. Kan niet geloven dat die vroeger rechtsbuiten was. Begrijp me niet verkeerd: verdedigend was hij OK, maar bij het opkomen over de rechterflank heeft hij geen bal goed gepassed.
Feyenoord!!! * Barça
pi_18690947
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:30 schreef Bonobo11 het volgende:
Reiziger was echt slecht in de aanval. Kan niet geloven dat die vroeger rechtsbuiten was. Begrijp me niet verkeerd: verdedigend was hij OK, maar bij het opkomen over de rechterflank heeft hij geen bal goed gepassed.
Overmars vond ik daarentegen vanaf rechts best wel goed. Die brazilaan( Roberto Carlos) had zijn handen vol aan hem.
pi_18692734
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
beetje veel gezeur over kluivert hier
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
hij mocht die 2de kopbal anders ook wel raken op aangeven van Ronaldinho
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef DAMH het volgende:
beetje veel gezeur over kluivert hier
Spreek je altijd jezelf tegen.
Viper 4 life
  maandag 26 april 2004 @ 14:17:56 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 26 april 2004 @ 15:51:03 #70
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18695679
idd, heel veel gezeur hier over Kluivert, ik gun het die jongen echt
een fantastische speler in mijn ogen

enne Reiziger, ff de statistieken naar boven halen
Ajax, 63 wedstrijden, 2 goals
FC Volendam, 10 wedstrijden, 2 goals
FC Groningen, 34 wedstrijden, 6 goals
AC Milan, 10 wedstrijden, 0 goals
FC Barcelona, 146 wedstrijden, 0 goals !!! (tot 27 sept 2003)

je ziet dat hij nog nooit heeft gescoord voor Barça, dat duid zijn scorend vermogen ook aan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18696444
Van Bronckhorst gaf toch voor op Kluivert?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 april 2004 @ 16:22:42 #72
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18696515
yup
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18696769
Die Gio doet het dus inderdaad goed daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 april 2004 @ 16:35:29 #74
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18696860
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Die Gio doet het dus inderdaad goed daar.
en nu nog "effe" kopen
en we zijn tevreden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 26 april 2004 @ 16:41:13 #75
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18697004
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef Showtime het volgende:

[..]


[..]


[..]

Spreek je altijd jezelf tegen.
euhh ?

ik probeerde te zeggen dat kluivert een beetje Te werd opgehemeld, maar ikdenk dat andere dat wel al door hadden....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 26 april 2004 @ 16:42:31 #76
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18697033
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:41 schreef DAMH het volgende:

[..]

euhh ?

ik probeerde te zeggen dat kluivert een beetje Te werd opgehemeld, maar ikdenk dat andere dat wel al door hadden....
dat ophemelen zag ik niet echt, misschien pas na deze wedstrijd
maar daarvoor was het grotendeels negatief
en vooral in Spanje
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 26 april 2004 @ 20:06:57 #77
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18702422
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:42 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat ophemelen zag ik niet echt, misschien pas na deze wedstrijd
maar daarvoor was het grotendeels negatief
en vooral in Spanje
Ik bedoel in dit topic net na de wedstrijd Real-Barca van gisteren zondag 25 April..

kzal voortaan wat duidelijker zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_18705659
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:41 schreef DAMH het volgende:

[..]

euhh ?

ik probeerde te zeggen dat kluivert een beetje Te werd opgehemeld, maar ikdenk dat andere dat wel al door hadden....
Hij ligt al maanden onder vuur in zowel Spanje als Nederland, zegt er iemand een keer wat positiefs mag het niet.
Viper 4 life
  maandag 26 april 2004 @ 21:44:25 #79
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18705804
Puyol is out voor 3 weken
zijn rechterenkel

ff over Kluivert
als hij weer beter en meer gaat spelen dan beginnen de complimenten te komen van degene die hem al op voorhand hadden afgeschreven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18705998
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:44 schreef ASSpirine het volgende:
ff over Kluivert
als hij weer beter en meer gaat spelen dan beginnen de complimenten te komen van degene die hem al op voorhand hadden afgeschreven
Dit is algemeen voor zowel spelers als trainers. (lees: Frank Rijkaard mocht ook vertrekken voor de winterstop en nu is hij de Koning van de Catelanen)

Ik ben altijd een fan van Kluivert geweest, ook toen hij minder presteerde. Als hij nu een doelpunt maakt dan uit ik mij graag over zijn kwaliteiten. Ik dacht dat jij ook een Kluivert fan was.
Viper 4 life
  maandag 26 april 2004 @ 21:52:36 #81
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18706053
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:50 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dit is algemeen voor zowel spelers als trainers. (lees: Frank Rijkaard mocht ook vertrekken voor de winterstop en nu is hij de Koning van de Catelanen)

Ik ben altijd een fan van Kluivert geweest, ook toen hij minder presteerde. Als hij nu een doelpunt maakt dan uit ik mij graag over zijn kwaliteiten. Ik dacht dat jij ook een Kluivert fan was.
ben ik ook
maar ik gaf nog eens aan hoe snel het hier kan omdraaien

en voor zover ik het weet is Tong ook een fan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18707634
bij Total Club Manager speelt v. Bronckhorst bij Arsenal?
[14.gif]
  maandag 26 april 2004 @ 22:45:09 #83
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18707822
hij is gehuurd
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Trouwste user 2022 maandag 26 april 2004 @ 22:51:55 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_18708055
[quote]Op maandag 26 april 2004 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
hij is gehuurd
[/quote


Dus volgend jaar van Persie bij Barca.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 april 2004 @ 23:11:12 #85
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18708624
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op maandag 26 april 2004 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
hij is gehuurd
[/quote


Dus volgend jaar van Persie bij Barca.


noob, kan niet es fatsoenlijk quoten

Gio moet samen met Davids gecontracteerd worden
dan komen we aan de verwachte min 2 aankopen, max 5 aankopen
daarna mag het van mijn part stoppen, maar een wereldspits van formaat erbij kan zeker geen kwaad
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:35:27 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18722078
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:27 schreef Showtime het volgende:


Ik ga zo meteen even zoeken naar Spaanse kranten in de winkel en morgen ook. Ben benieuwd wat de krantenkoppen schrijven.

"Kluiverts revenge" of "Kluivert kwam zag en overwon"

Eindelijk daar dan zijn verlossende doelpunt, niemand kan nu meer ontkennen dat hij ook een belangrijk aandeel in de goede reeks van Barcelona heeft geleverd. Een doelpunt tegen Real telt natuurlijk wel dubbel. Kluivert, ik ben blij voor je want je verdiend het.
Jezus, ik geloof af en toe gewoon niet wat ik lees! Weet zo'n BS verhaal....

Kluiverts revenge? Kluivert kwam, zag en overwon? Ben je op je hoofdgevallen ofzo..
Hij scoort 1 goal die IEDEREEN had kunnen maken (hij speelde niet slecht maar sprong er ook niet bovenuit) En jij doet alsof hij de wedstrijd heeft beslist Denk je dat Saviola die bal niet had kunnen maken.. of het kleine zoontje van (vul maar in)

Niemand kan ontkennen dat hij een BELANGRIJK (??? ) aandeel heeft gehad in de reeks Als die basis staat en wekelijks uitblinkt is die belangrijk in een reeks. De spelers die al vanaf de winterstop in de basis staan, die zijn belangrijk (terwijl daarvan zelfs een paar vervangbaar zijn) Een tegen doelpunt die geweldig is telt misschien dubbel maar niet zo'n inkopper...

Sjonge jonge, als ik zulke stukken lees huil ik bijna, grootste flauwekul die bedenkbaar is
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:44:03 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18722303
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het is niet anders dan het gezeur over RvN van de afgelopen jaren.............
RvN is volgens mij de best scorende buitenlandse spits van ManU en heeft al bijna de meeste goals gemaakt voor ManU all-time. Ik begrijp wel dat je hem niet best vind, af en toe vind ik het ook maar een onbehulpzame houthakker.

Maar hij schiet ze er wel in bij 1 van de grootste clubs van de wereld. Ik denk dat we daar wel alleen positief over mogen zijn. Scoren is z'n specialiteit en dat doet ie aan de lopende band, jaren achter elkaar.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18738237
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
Maar hij schiet ze er wel in bij 1 van de grootste clubs van de wereld. Ik denk dat we daar wel alleen positief over mogen zijn. Scoren is z'n specialiteit en dat doet ie aan de lopende band, jaren achter elkaar.
Scoren? Intikken is een beter woord.
  woensdag 28 april 2004 @ 09:50:36 #89
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18738499
quote:
Op woensdag 28 april 2004 09:32 schreef nikk het volgende:

[..]

Scoren? Intikken is een beter woord.
Zal me echt worst weze hoe jij het wilt noemen. Hij legt ze er wel in. Ze tellen wel mee aan het einde van de wedstrijd. En alsof intikkertjes geen kwaliteit zijn. Ik Henry er maar weinig zien intikken dit seizoen, het zijn allemaal rushes van 40 meter en afstandsschoten. Is Henry daarom slecht? Omdat ie niet van dichtbij intikkertjes kan maken, omdat ie niet op de goeie plek staat?

Ruud heeft z'n eigen kwaliteiten en als je hem na al die goals slecht blijft vinden heb je weinig verstand van voetbal. Het gaat er niet om hoe die gemaakt wordt als die maar gemaakt wordt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 28 april 2004 @ 10:41:40 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18739426
Barca heeft komt seizoen 50 tot 60 miljoen te besteden: Lekker

28/4/2004 9 :21

Het vergaat Barcelona dit seizoen boven verwachting. Mede dankzij de sportieve opmars kunnen de Catalanen rekenen op een financiële meevaller, waardoor het te besteden bedrag aan transfers flink stijgt. En dus duiken de namen van Rafael van der Vaart en Ruud van Nistelrooy weer op.
'De club kan dit jaar zo'n 50 à 60 miljoen euro besteden aan aankopen', liet Ferran Soriano, vice-president met financiële verantwoordelijkheden weten. 'Met nog drie maanden te gaan, zijn we in ons eerste jaar nu al dicht bij het bereiken van een tekort van nul.'

Soriano sluit niet uit dat Barça gaat stunten. 'We hebben een grote flexibiliteit op de transfermarkt en geld is geen obstakel. Alles is mogelijk, ook de komst van Van Nistelrooy. Geen enkele speler is onhaalbaar, behalve spelers die niet te koop zijn als Henry bij Arsenal en Ronaldinho bij ons.'

Barcelona zou volgens El Mundo Deportivo het ijzer willen smeden nu het heet is. De aantrekkingskracht om bij een ploeg te komen die draait en speelt zoals de huidige ploeg van Frank Rijkaard is groot. En dus willen de Catalanen graag snel zaken doen.

Van der Vaart zou gezien zijn liefde voor Barcelona, zijn Spaanse achtergrond (moeder is Spaans) en zijn ambities één van de belangrijkste kandidaten zijn. Ook de Braziliaanse goalgetter Luis Fabiano van São Paulo staat op het lijstje, al heeft hij het nadeel dat hij van buiten de Europese Unie is.

Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=58865/sc=51f23c

Ziet er goed uit voor de Catalanen. Van Nistelrooy lijkt me iets te veel van het goede, die gaat al naar Real (zie het Real Topic)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 28 april 2004 @ 10:55:28 #91
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18739757
Wij kapen van Nistelrooy onder jullie neus weg.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18739851
quote:
Op woensdag 28 april 2004 09:50 schreef jojomen4 het volgende:
Zal me echt worst weze hoe jij het wilt noemen. Hij legt ze er wel in. Ze tellen wel mee aan het einde van de wedstrijd. En alsof intikkertjes geen kwaliteit zijn.
Tja, en wat eerder schreef je over intikkers:

Hij scoort 1 goal die IEDEREEN had kunnen maken; Denk je dat Saviola die bal niet had kunnen maken.. of het kleine zoontje van (vul maar in); Een tegen doelpunt die geweldig is telt misschien dubbel maar niet zo'n inkopper...
quote:
Ik Henry er maar weinig zien intikken dit seizoen, het zijn allemaal rushes van 40 meter en afstandsschoten. Is Henry daarom slecht? Omdat ie niet van dichtbij intikkertjes kan maken, omdat ie niet op de goeie plek staat?
Ehm, zo'n rush van 40 meter is 50 intikkers waard. Beetje flauw voor de goal blijven hangen om ballen in te tikken, bah.
quote:
Ruud heeft z'n eigen kwaliteiten en als je hem na al die goals slecht blijft vinden heb je weinig verstand van voetbal. Het gaat er niet om hoe die gemaakt wordt als die maar gemaakt wordt.
Tja, laat ik iets teveel van het voetbal houden om spelers als RvN te waarderen.
pi_18740061
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:55 schreef El_Catalan het volgende:
Wij kapen van Nistelrooy onder jullie neus weg.
Nou laat die kaping alsjeblieft mislukken . Ze mogen er tien van hebben bij Real
pi_18744951
Is er nog iets waar van het Trezeguet-verhaal? Ik hoop toch niet dat ze 20 miljoen voor hem neer gaan tellen. Het is een prima spits, maar niet zoveel geld waard. Daar kan je Robinho ook voor halen bijvoorbeeld.

Of stuurt Juve die geruchten zelf de wereld in, om de schijn van interesse op te wekken, zodat andere clubs ook geinteresseerd raken?

En waarom moet Barca eigenlijk een superspits hebben? Is Saviola niet goed genoeg? Laat liever een jeugdig talent achter Saviola rijpen zou ik zeggen...
pi_18746460
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:44 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

RvN is volgens mij de best scorende buitenlandse spits van ManU en heeft al bijna de meeste goals gemaakt voor ManU all-time. Ik begrijp wel dat je hem niet best vind, af en toe vind ik het ook maar een onbehulpzame houthakker.

Maar hij schiet ze er wel in bij 1 van de grootste clubs van de wereld. Ik denk dat we daar wel alleen positief over mogen zijn. Scoren is z'n specialiteit en dat doet ie aan de lopende band, jaren achter elkaar.
Dus RvN die intikkers maakt is een topper, maar als Kluivert dat doet stelt het ineens niets meer voor. Niet erg consequent imo...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18746501
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, en wat eerder schreef je over intikkers:

Hij scoort 1 goal die IEDEREEN had kunnen maken; Denk je dat Saviola die bal niet had kunnen maken.. of het kleine zoontje van (vul maar in); Een tegen doelpunt die geweldig is telt misschien dubbel maar niet zo'n inkopper...
[..]

Ehm, zo'n rush van 40 meter is 50 intikkers waard. Beetje flauw voor de goal blijven hangen om ballen in te tikken, bah.
[..]

Tja, laat ik iets teveel van het voetbal houden om spelers als RvN te waarderen.
Als muziek in mijn oren
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 28 april 2004 @ 16:38:38 #97
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18748018
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus RvN die intikkers maakt is een topper, maar als Kluivert dat doet stelt het ineens niets meer voor. Niet erg consequent imo...........
Als je het 1x doet zoals kluivert dan stelt het idd niet al teveel voor, maar doe je het iedere wedstrijd (wat getuigt van altijd op de goeie plaats staan) dan is het een klasse ..
Ik denk dat dat is wat de mensen duidelijk proberen te maken ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_18748626
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef DAMH het volgende:

[..]

Als je het 1x doet zoals kluivert dan stelt het idd niet al teveel voor, maar doe je het iedere wedstrijd (wat getuigt van altijd op de goeie plaats staan) dan is het een klasse ..
Ik denk dat dat is wat de mensen duidelijk proberen te maken ...
Op de goede plaats staan is geen toegevoegde waarde, want iedere goede spits moet dat bezitten (en doen dat ook).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 28 april 2004 @ 17:33:16 #99
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18749588
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Op de goede plaats staan is geen toegevoegde waarde, want iedere goede spits moet dat bezitten (en doen dat ook).
daarom zijn er ook vele die Kluivert geen Goede spits vinden ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_18751066
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jezus, ik geloof .... BL@@T
Stel je niet aan gast, de media is een opgeblazen machine die alles kilometers breed uit meet. Kluivert scoort weer een keer voor Barca, als je een echte fan was geweest had je bij neergelegd dat er mensen extreem enthousiast daarop reageren. Blijkbaar behoor jij tot de groep die graag liever reacties afzeikt ipv tevreden te zijn met hetgeen is klaargespeeld.
Viper 4 life
  woensdag 28 april 2004 @ 20:39:41 #101
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18754320
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, en wat eerder schreef je over intikkers:

Hij scoort 1 goal die IEDEREEN had kunnen maken; Denk je dat Saviola die bal niet had kunnen maken.. of het kleine zoontje van (vul maar in); Een tegen doelpunt die geweldig is telt misschien dubbel maar niet zo'n inkopper...
[..]
Je haalt dingen helemaal uit de context grabbelaar. De persoon waarop ik reageerde beweerde dat Kluivert een gigantisch aandeel heeft gehad in de opstand van Barcelona omdat hij 1 bal intikt. Hij probeerde te vertellen dat Kluivert heel belangrijk was in de wedstrijd tegen Real. Daarom zei ik dat iedereen dat intikkertje had kunnen maken wat nog steeds zo is.

Om zoveel intikkertjes te kunnen maken als Ruud doet heb je kwaliteiten nodig. Als het zo makkelijk was geweest om altijd op de goede plek te staan hadden we veel meer van zulke specialisten gehad. Dat is niet het geval en daarom is Ruud belangrijk. Als Kluivert er 30 per jaar inschiet zal ik hem ook intikspecialist noemen.

Quote geen verkeerde dingen

Geld ook voor Aldusta, en ik zie dat DAMH dit al uitgelegd heeft, die begreep het tenminste.

Niet elke spits bezit het om altijd op de goeie plek te staan. Wel misschien om goed te lopen enzo, maar niet om altijd de afvallende ballen er in te rammen. Lelijk of niet ze tellen wel. Dat is het verschil tussen de intikkers van Ruud en Patrick die het 2 keer per jaar doet (intikkers dan)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18755742
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:33 schreef DAMH het volgende:

[..]

daarom zijn er ook vele die Kluivert geen Goede spits vinden ...
Kluivert die dus laat zien dat hij ook zulke simpele goals kan maken...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18755824
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:39 schreef jojomen4 het volgende:

[..]


Om zoveel intikkertjes te kunnen maken als Ruud doet heb je kwaliteiten nodig. Als het zo makkelijk was geweest om altijd op de goede plek te staan hadden we veel meer van zulke specialisten gehad. Dat is niet het geval en daarom is Ruud belangrijk. Als Kluivert er 30 per jaar inschiet zal ik hem ook intikspecialist noemen.


Geld ook voor Aldusta, en ik zie dat DAMH dit al uitgelegd heeft, die begreep het tenminste.

Niet elke spits bezit het om altijd op de goeie plek te staan. Wel misschien om goed te lopen enzo, maar niet om altijd de afvallende ballen er in te rammen. Lelijk of niet ze tellen wel. Dat is het verschil tussen de intikkers van Ruud en Patrick die het 2 keer per jaar doet (intikkers dan)
Kluivert is een ander type spits dan RvN, dat lijkt me duidelijk. Maar ALS Kluivert net als RvN dus in de 16 zou wachten op dat ene balletje, zou het er net zoveel als RvN maken. Kluivert is meer de voetballende spits, en zal daardoor dan logischerwijs minder in de 16 te vinden zijn.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18758559
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
De persoon waarop ik reageerde beweerde dat Kluivert een gigantisch aandeel heeft gehad in de opstand van Barcelona omdat hij 1 bal intikt. Hij probeerde te vertellen dat Kluivert heel belangrijk was in de wedstrijd tegen Real.
Praat geen onzin hoor, je moet een uitbarsting van vreugde niet zo opblazen en je eigen interpertatie erbij verzinnen. Hoe je het ook draait of keert, dat "intikkertje" van Kluivert heeft wel ervoor gezorgd dat Barcelona op gelijke hoogte kwam met Real. En reageer nu niet weer aub alsof een persoon nu zegt dat Kluivert de grote man was die de volledige wedstrijd heeft beslist.

Om terug op de discussie te komen, Kluivert en v. Nistelrooij zijn 2 totaal andere soort spitsen. v. Nistelrooij is een ballen intikker en Kluivert is een spits die voorkeur geeft aan veel combinatievoetbal. Rendement telt, v. Nistelrooij is op het moment meer waardevol voor zijn club daar hij meer scoort. Allemaal een kwestie van huidige vorm en het team dat er om je heen wordt gebouwd.
Viper 4 life
  woensdag 28 april 2004 @ 23:25:33 #105
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18759521
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:50 schreef Showtime het volgende:

[..]

Praat geen onzin hoor, je moet een uitbarsting van vreugde niet zo opblazen en je eigen interpertatie erbij verzinnen. Hoe je het ook draait of keert, dat "intikkertje" van Kluivert heeft wel ervoor gezorgd dat Barcelona op gelijke hoogte kwam met Real. En reageer nu niet weer aub alsof een persoon nu zegt dat Kluivert de grote man was die de volledige wedstrijd heeft beslist.

Om terug op de discussie te komen, Kluivert en v. Nistelrooij zijn 2 totaal andere soort spitsen. v. Nistelrooij is een ballen intikker en Kluivert is een spits die voorkeur geeft aan veel combinatievoetbal. Rendement telt, v. Nistelrooij is op het moment meer waardevol voor zijn club daar hij meer scoort. Allemaal een kwestie van huidige vorm en het team dat er om je heen wordt gebouwd.
Roflol jij bent echt een clown zeg! Ik zocht net het bericht van die kerel die schreef dat Kluivert zo belangrijk was in alles. Die persoon waarvan ik ervoor zei dat ik daarop reageerde... en wie bleek dat te zijn. Zielige jij, die niet kunt hebben dat iemand je afkraakt

Als je je eigen post terug leest kun je zelf lezen dat je toch echt dacht dat Kluivert de man was. Als je daarna wordt afgekraakt ga je snel roepen dat ik niet alles moet overdrijven en dergelijke omdat jij het vertelde in de euforie van de wedstrijd.

En ik reageer wel nog een keer alsof een persoon (jij, de enige) beweert dat Kluivert de man was. Als je denkt in termen van, Hij kwam, hij zag en hij overwon.... en weet ik veel wat voor positieve bs dan kom je toch echt over als iemand die vind dat Kluivert de wedstrijd heeft beslist door z'n geweldige spel. Ik weet niet hoe je het zelf vind overkomen.

Dat je daarna roept dat het verschillende spitsen zijn is precies wat ik daarvoor al gezegd heb.

Jij vind het gewoon nodig om me op te zoeken omdat ik die overdreven post van je afkraakte Als je nu gewoon toegeeft dat dat helemaal nergens op sloeg wat je toen schreef zijn we er snel van af
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18762686
Ik zal wel de meest wijze van ons 2 zijn door er niet meer verder op in te gaan. Laten we aub on topic blijven in plaats van er een wie heeft het laatste woord race van te maken.

Kluivert heeft de 1-1 gemaakt wooohooo heerlijke inkopper! Geweldige speler, wooohooo hij maakte de 1-1 ben benieuwd hoeveel hij er volgende week zal scoren.
Viper 4 life
  donderdag 29 april 2004 @ 03:29:15 #107
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18762849
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Is er nog iets waar van het Trezeguet-verhaal? Ik hoop toch niet dat ze 20 miljoen voor hem neer gaan tellen. Het is een prima spits, maar niet zoveel geld waard. Daar kan je Robinho ook voor halen bijvoorbeeld.

Of stuurt Juve die geruchten zelf de wereld in, om de schijn van interesse op te wekken, zodat andere clubs ook geinteresseerd raken?

En waarom moet Barca eigenlijk een superspits hebben? Is Saviola niet goed genoeg? Laat liever een jeugdig talent achter Saviola rijpen zou ik zeggen...
Omdat Kluivert te slecht is
hehe maar iedereen kan natuurlijk een superspits gebruiken en misschien gaat Saviola of Kluivert wel weg.
Betekend eigen alleen dat Barca verder wel tevreden is met de rest van de ploeg. Zo kan je het ook zien.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_18771795
Barcelona vreest voor daadkracht van 'de Rus'

29/4/2004 14:46

Ronaldinho is niet te koop, zo liet Barcelona de laatste tijd hardop weten. Maar gezien de daadkracht van die ene Rus zijn de Catalanen toch bang om hun superster kwijt te raken.
'Het zal niet makkelijk zijn hem te behouden omdat er er zeer substatiële aanbiedingen zullen komen', vertelde voorzitter Joan Laporta in een interview op Catalunya Radio. 'Al hebben de wil om er alles aan te doen dat Ronaldinho blijft.'

Laporta deed een beroep op het gezonde verstand van zijn Braziliaanse aanvaller in de hoop dat hij niet valt voor de ponden van Chelsea's steenrijke Russische eigenaar Roman Abramovitsj.

'Ik hoop dat hij begrijpt dat hij een held is voor iedereen die Barcelona een warm hart toedraagt. Hier laat men hem een eigen leven leiden. Als er een Russische oliemagnaat komt, of een Arabische sjeik, dan is hij misschien wel geen baas meer over eigen leven.'

Ook al vertelde Laporta later aan de geschrokken fans dat Barça Ronaldinho echt niet verkoopt, toch is de twijfel toegeslagen. Barcelona wil het contract van Ronaldinho nu zo snel mogelijk opwaarderen om hem tot best betaalde speler binnen de selectie te maken, iets wat hij nu niet is.

En dat is volgens Johan Cruijff niet meer dan logisch. 'De beste speler moet het meeste verdienen. Ronaldinho is de beste en moet dus beter worden beloond. Die wet moet je respecteren en daar moet je nooit mee breken', aldus Cruijff.

Toch reageerde Cruijff nuchter op een dreigend vertrek van Ronaldinho. 'Als een club zijn afkoopsom van 100 miljoen euro betaalt, dan is dat geld welkom. Zeker gezien er nog een aantal schulden zijn af te lossen. Barcelona leeft ook zonder Ronaldinho verder.'
pi_18771894
100 miljoen dan zou ik er Overmars kado bij doen
  donderdag 29 april 2004 @ 20:02:11 #110
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18778566
wow
100 milj euro
maar dan is Barca in 1 keer zijn sterspeler kwijt

en dan is hte middenveld alweer zwakker en strijden ze volgende jaar niet mee om het kampioenschap
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 29 april 2004 @ 20:07:23 #111
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18778705
Hij is denk ik wel belangrijk voor Barca, maar komop zeg, voor 100 miljoen kun je de hele aanval van Juve overkopen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18778913
Kunnen ze Raul niet kopen voor 100 miljoen ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  donderdag 29 april 2004 @ 20:23:09 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18779016
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:17 schreef SLASH het volgende:
Kunnen ze Raul niet kopen voor 100 miljoen ?
Nope, Alle sterren van Real zijn rond de 200 miljoen! Omdat die groter geld verdienen als Ronaldinho, zal dan wel bijna het dubbele zijn. Wat ze moeten doen is die jongen het salaris geven dat hij verdient!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 1 mei 2004 @ 23:35:42 #114
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18822157
morgen winst betekend 1 punt achter op Real
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 2 mei 2004 @ 21:32:22 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18841019
2x Tamudo

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18842011
1-0 zonet, nu 1-1
///M powert :P
pi_18842231
2-1

Ben geen Ronaldihno fan maar hij speelt wel weer briljant.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18842467
kan iemand mij een stream link geven bitte?
///M powert :P
pi_18842509
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef hoidoei het volgende:
kan iemand mij een stream link geven bitte?
denk niet dat ie er voor deze wedstrijd is.... of smeich moet wat weten... die weet dat soort dingen meestal wel
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18842554
en waar zit dat lieve knulletje ?
///M powert :P
  zondag 2 mei 2004 @ 22:38:04 #121
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18842670
ik weet zoiets iig niet
wil het wel weten

maareh, looking good
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18842739
Valencia mag dankbaar zijn dat het heeft weten te winnen. Barca is op hol
  zondag 2 mei 2004 @ 22:48:51 #123
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18842933
3-1
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18842981
4-1


Ik haat barcelona omdat rustu niet speelt, maar ik heb 100 euro gewed op barcelona dus ik ben toch een beetje blij.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_18843036
100 euro :|

wie zou er wedden voor x euro dat ze gingen verliezen dan lol
///M powert :P
pi_18843076
Ik bijna
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zondag 2 mei 2004 @ 22:54:56 #127
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18843102
3-1 was trouwens door gio
4-1weet ik nog niet van wie
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18843113
dacht je dat espanyol enige kans maakte dan?
///M powert :P
pi_18843133
valdez was de 4-1 zei ik toch?
///M powert :P
pi_18843207
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef hoidoei het volgende:
dacht je dat espanyol enige kans maakte dan?
Ja waarom niet??
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zondag 2 mei 2004 @ 22:59:21 #131
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18843259
iemand die ites nuttigs weet te zeggen?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 2 mei 2004 @ 23:09:46 #132
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18843566
4-1 was weer van Saviola
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 3 mei 2004 @ 15:10:29 #133
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18857267
Die Rijkaard verdient toch wel respect, zoals hij rustig is gebleven en nu de boel lekker draaiende heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18858156
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:10 schreef methodmich het volgende:
Die Rijkaard verdient toch wel respect, zoals hij rustig is gebleven en nu de boel lekker draaiende heeft.
Zeker! Wat mij vooral heeft verbaast is dat hij, Ten Cate en natuurlijk Laporta van een zinkend schip dat FC Barcelona heette weer een topteam (met eindelijk weer aantrekkelijk, goed en mooi voetbal) hebben gemaakt.
pi_18858386
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
Je haalt dingen helemaal uit de context grabbelaar. De persoon waarop ik reageerde beweerde dat Kluivert een gigantisch aandeel heeft gehad in de opstand van Barcelona omdat hij 1 bal intikt. Hij probeerde te vertellen dat Kluivert heel belangrijk was in de wedstrijd tegen Real. Daarom zei ik dat iedereen dat intikkertje had kunnen maken wat nog steeds zo is.
Waarmee je duidelijk liet blijken dat een intikker niets voorstelt. Daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Maar wees dan wel consequent en ga niet die intikkers van RvN bejubelen.
quote:
Om zoveel intikkertjes te kunnen maken als Ruud doet heb je kwaliteiten nodig. Als het zo makkelijk was geweest om altijd op de goede plek te staan hadden we veel meer van zulke specialisten gehad. Dat is niet het geval en daarom is Ruud belangrijk. Als Kluivert er 30 per jaar inschiet zal ik hem ook intikspecialist noemen.
Tja, ik weiger oppertunisme te zien als een kwaliteit.
quote:
Quote geen verkeerde dingen

Geld ook voor Aldusta, en ik zie dat DAMH dit al uitgelegd heeft, die begreep het tenminste.

Niet elke spits bezit het om altijd op de goeie plek te staan. Wel misschien om goed te lopen enzo, maar niet om altijd de afvallende ballen er in te rammen. Lelijk of niet ze tellen wel. Dat is het verschil tussen de intikkers van Ruud en Patrick die het 2 keer per jaar doet (intikkers dan)
Het is wellicht ook geen kwaliteit maar een manier van spelen. Als RvN er plezier uithaalt om voor de goal te hangen en te wachten op zijn intikker dan is dat zijn goed recht. Maar ik ga niet doen alsof dat een kwaliteit is die andere spitsen ook zouden kunnen gebruiken.

[ Bericht 2% gewijzigd door nikk op 03-05-2004 16:20:30 ]
  maandag 3 mei 2004 @ 16:33:04 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18858911
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Waarmee je duidelijk liet blijken dat een intikker niets voorstelt. Daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Maar wees dan wel consequent en ga niet die intikkers van RvN bejubelen.
[..]

Tja, ik weiger oppertunisme te zien als een kwaliteit.
[..]

Het is wellicht ook geen kwaliteit maar een manier van spelen. Als RvN er plezier uithaalt om voor de goal te hangen en te wachten op zijn intikker dan is dat zijn goed recht. Maar ik ga niet doen alsof dat een kwaliteit is die andere spitsen ook zouden kunnen gebruiken.
Ik laat daar niet mee blijken dat ik een intikker niets voorstelt. Ik laat blijken dat Kluivert met 1 intikker niet een belangrijk aandeel heeft in de goeie reeks van Barcelona.

Wat je als laatst schrijft begrijp ik niet helemaal goed. Het lijkt wel alsof je van mening bent dat RvN alleen maar voor het doel hangt Alsof hij niet meeverdedigd. Alsof hij de ballen niet kaatst en in het spel betrokken is. Als hij altijd voor het doel zou staan zou hij zelfs buitenspel staan

Verder voor alle Kluivert fans, ik hoop dat jullie goed opgelet hebben gister tijdens de match! Hij was weer super Met zo'n invalbeurt mag die binnenkort op een basisplaats hopen. Vooral z'n techniek was geweldig bij die 2 ballen die hij af kon geven maar dat niet deed omdat hij voor eigen kansen ging Ze sprongen zo geweldig van z'n voeten af op het hobbelige veld van Nou Camp.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 mei 2004 @ 16:35:06 #137
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18858958
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef nikk het volgende:
Tja, ik weiger oppertunisme te zien als een kwaliteit.
pff dat ligt dan aan jou, kweet niet maar dit valt in het zelfde rijtje, als Overzicht hebben etc,,,
Op de goeie plek staan kan je niet trainen dat is een instinct wat je moet hebben, net als overzicht als je eens blind bent blijf je dat, je kan het wel trainen ( net als je chocolade been trainen ) maar bij 99% van de voetballers blijft dat gewoon kut

Het is als je het 30x per seizoen doet geen geluk meer, die gast kan een aanval gewoon lezen waardoor ie steeds op de goeie plek staat en dat is wel degelijk een kwaliteit...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 3 mei 2004 @ 16:37:04 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18858995
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:10 schreef methodmich het volgende:
Die Rijkaard verdient toch wel respect, zoals hij rustig is gebleven en nu de boel lekker draaiende heeft.
Zeker respect voor hem. Eindelijk laat hij zien dat het wel een goede coach is en een team helemaal naar z'n hand kan zetten. Had hij natuurlijk al gedaan bij het Ned's elftal alleen begon iedereen er een beetje aan te twijfelen na z'n wissels in de halve finale.

Ook bij Sparta was het niet veel goeds wat ie liet zien maar het is nu dus anders.

Ik hoop voor Barca dat z'n Ronaldinho en Davids kunnen houden en daarbij nog 1 keiharde afmaker(Kezman) bij kunnen doen. Moet wel lukken met 100 miljoen investerings euro's.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18859032
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef DAMH het volgende:
Het is als je het 30x per seizoen doet geen geluk meer, die gast kan een aanval gewoon lezen waardoor ie steeds op de goeie plek staat en dat is wel degelijk een kwaliteit...
Dit is iets wat elke goede spits heeft, dus geen toegevoegde kwaliteit. En daar gaat het nou net om
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 3 mei 2004 @ 16:50:08 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18859266
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit is iets wat elke goede spits heeft, dus geen toegevoegde kwaliteit. En daar gaat het nou net om
Dat geloof je zelf toch niet. Iets wat elke spits heeft

Inzaghi is bij uitstek de beste in het op de goede plek staan. Je denkt toch niet dat Ibrahimovic dat beschikt. Als dat wel zo zou zijn mag jij uitleggen waarom Inzaghi er 20 per jaar "intikt" en Ibrahimovic maar 2. En dat komt dat niet omdat Ibrahimovic 18 keer de bal over het doel schiet van 4 meter afstand.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18859351
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:50 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat geloof je zelf toch niet. Iets wat elke spits heeft

Inzaghi is bij uitstek de beste in het op de goede plek staan. Je denkt toch niet dat Ibrahimovic dat beschikt. Als dat wel zo zou zijn mag jij uitleggen waarom Inzaghi er 20 per jaar "intikt" en Ibrahimovic maar 2. En dat komt dat niet omdat Ibrahimovic 18 keer de bal over het doel schiet van 4 meter afstand.
Er staat GOEDE spits

En ik heb toch het idee van Zlatan en Inzaghi net iets andere taken in het veld hebben........
Dus die vergelijking heeft weinig nut imo; als Inzaghi dezelfde functie als Zlatan zou hebben, zou hij ook veel minder goals maken.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 3 mei 2004 @ 17:02:35 #142
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18859570
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit is iets wat elke goede spits heeft, dus geen toegevoegde kwaliteit. En daar gaat het nou net om
Wat een blaat, dus Henry is volgens jou maar een matige spits aangezien ie meestal de doelpunten zelf afdwingt en niet zo zeer een intikker is...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 3 mei 2004 @ 17:10:40 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18859767
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Er staat GOEDE spits

En ik heb toch het idee van Zlatan en Inzaghi net iets andere taken in het veld hebben........
Dus die vergelijking heeft weinig nut imo; als Inzaghi dezelfde functie als Zlatan zou hebben, zou hij ook veel minder goals maken.
Maar Zlatan is toch een goede spits? Dus die zou dat moeten beschikken, net als Henry, Owen, Morientes, Makaay, Shevchenko (ofzo ). Dat zijn in mijn ogen goede spitsen die het niet bezitten om altijd maar op de goede plek te staan.

Dan klopt dat wat jij zegt toch niet! Misschien zie ik iets over het hoofd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 mei 2004 @ 23:17:25 #144
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18869263
pffft, wat een gezaag over spitsen zeg, totaal niks met deze topic te maken eiglijk

ieder zijn sterke punten, als elke speler goed is in alles dan is hij de beste voetballer ooit
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 3 mei 2004 @ 23:28:39 #145
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18869505
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:17 schreef ASSpirine het volgende:
pffft, wat een gezaag over spitsen zeg, totaal niks met deze topic te maken eiglijk

ieder zijn sterke punten, als elke speler goed is in alles dan is hij de beste voetballer ooit
Heeft wel met dit topic te maken omdat de naam Kluivert telkens valt. Kluivert is ook de aanleiding in het begin van de discussie geweest en heeft er nu nog mee te maken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 mei 2004 @ 23:40:50 #146
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18869824
Kluivert is niet meer de spits dat hij ooit was, hij heeft een andere rol gekregen eiglijk
ik zie hem meer als een aanspeelpunt dienen dan als echte spits

natuurlijk pikt hij zijn goal ook wel mee, maar hij heeft ook een rol van aangever gekregen...
hij is qua killerinstincten minder dan RvN
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18875633
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef DAMH het volgende:

[..]

Wat een blaat, dus Henry is volgens jou maar een matige spits aangezien ie meestal de doelpunten zelf afdwingt en niet zo zeer een intikker is...
Hoe je hier bij komt, is mij een raadsel.
Het feit dat henry zelf goals afdwingt, maakt hem juist ee topspits.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18875710
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Maar Zlatan is toch een goede spits? Dus die zou dat moeten beschikken, net als Henry, Owen, Morientes, Makaay, Shevchenko (ofzo ). Dat zijn in mijn ogen goede spitsen die het niet bezitten om altijd maar op de goede plek te staan.

Dan klopt dat wat jij zegt toch niet! Misschien zie ik iets over het hoofd.
Zlatan beschikt er ook wel degelijk over, maar kan dat niet laten zien omdat hij in een andere functie voetbalt dan bijvoorbeeld een Inzaghi. En de spitsen die je hier noemt, kunnen, naast het maken van intikkers, allen vanuit het niets zelf een goal creeren, waardoor ik ze dus hoger inschat dan de RvNs en Inzaghis van deze wereld.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18876226
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
Kluivert is niet meer de spits dat hij ooit was, hij heeft een andere rol gekregen eiglijk
ik zie hem meer als een aanspeelpunt dienen dan als echte spits

natuurlijk pikt hij zijn goal ook wel mee, maar hij heeft ook een rol van aangever gekregen...
hij is qua killerinstincten minder dan RvN
Kluivert en Ronaldinho achter een diepe spits, dan zit je als club gebeiteld.

Kluivert heeft heel veel goeds gedaan voor Barça, zeker toen het minder ging. Vergeet niet dat hij nog maar kort terug is van een slepende blessure. Wanneer hij compleet fit is, is het een van de beste voetballers ter wereld, zo iemand mag je nooit zomaar laten gaan.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:19:07 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18877841
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 10:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zlatan beschikt er ook wel degelijk over, maar kan dat niet laten zien omdat hij in een andere functie voetbalt dan bijvoorbeeld een Inzaghi. En de spitsen die je hier noemt, kunnen, naast het maken van intikkers, allen vanuit het niets zelf een goal creeren, waardoor ik ze dus hoger inschat dan de RvNs en Inzaghis van deze wereld.
Ik zie eindelijk het verschil

Jij vind dat alle goede spitsen het zou kunnen (de intikkers) en ik ben van mening van niet

Als ze het wel zouden kunnen zou ik het advies willen geven meer in de 16 te blijven hangen zodat ze allemaal net zoveel goals maken als Ruud omdat je met goals de wedstrijd wint

Ik hou er nu over op ik begrijp iig goed wat je bedoelt!

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 04-05-2004 16:08:29 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18880486
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik zie eindelijk het verschil

Jij vind dat alle spitsen het zou kunnen (de intikkers) en ik ben van mening van niet

Als ze het wel zouden kunnen zou ik het advies willen geven meer in de 16 te blijven hangen zodat ze allemaal net zoveel goals maken als Ruud omdat je met goals de wedstrijd wint

Ik hou er nu over op ik begrijp iig goed wat je bedoelt!
Niet alle spitsen, maar alle goede spitsen
Voor de rest een mooie afsluiter van de discussie (waar we natuurlijk nooit uit gaan komen )
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:12:11 #152
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18885449
Trouwens, wat vinden jullie ven deze gedachte?
Ronaldinho als beste speler van de wereld ?
zou ik niet eens zo'n gekke gedachte vinden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:18:21 #153
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18885594
Nee, dat is Ronaldinho (nog) niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:37:01 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18886052
Op dit moment denk ik wel maar als die dat 3 seizoenen vol kan houden is die dat zeker.

Zelf vind ik Zidane ook zo mooi he, die is echt zo natuurlijk met alles wat die doet. Het mooiste "trucje" vind ik nog: Een gigantische lange bal van de rechterflank. Zidane staat 10 meter op de helft van de tegenstander aan de linkerkant, bal vliegt door de lucht en Roberto Carlos sprint achter Zidane richting de achterlijn.. Zidane geeft de bal mee over de grond achter zijn standbeen langs In 1 beweging dus de bal uit de lucht achter je standbeen over de grond laten rollen met de juiste snelheid

Zo simpel maar toch zo moeilijk
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:56:00 #155
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18886523
als je kijkt wat hij dit seizoen al heeft laten zien, is alvast meer dan Ronaldo in het jaar 2002..
dan zou je denken, dat moet hem lukken

maar hij heeft dan ook wel vel concurrenten, is niet nadrukkelijk in beeld geweest (lees: CL)
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:10:08 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18886891
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:56 schreef ASSpirine het volgende:
als je kijkt wat hij dit seizoen al heeft laten zien, is alvast meer dan Ronaldo in het jaar 2002..
dan zou je denken, dat moet hem lukken

maar hij heeft dan ook wel vel concurrenten, is niet nadrukkelijk in beeld geweest (lees: CL)
Uhhh Het ik weet niet welk jaar jij hem die prijs wilt geven maar ik kan me niet voorstellen dat dat 2003 is aangezien die in 2003 ook niks heeft laten zien.

Ronaldo kwam terug van 2 en een half jaar blessure leed. Scoorde 8 goals op het WK waardoor die Brazilie de WB bracht en was goed op dreef bij Real Madrid.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:21:11 #157
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18887264
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Uhhh Het ik weet niet welk jaar jij hem die prijs wilt geven maar ik kan me niet voorstellen dat dat 2003 is aangezien die in 2003 ook niks heeft laten zien.

Ronaldo kwam terug van 2 en een half jaar blessure leed. Scoorde 8 goals op het WK waardoor die Brazilie de WB bracht en was goed op dreef bij Real Madrid.
hij was toen nog niet eens op dreef in Madrid dacht ik
ehm, laten we het houden op 2004 voor Ronaldinho

de volgende grote meneer
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:10:20 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18892059
Vanaf September tot December speelde die wel goed. En het WK was ook lekker!

2004 Mag zeker voor Ronaldinho zijn, moet ie wel nog een paar maandjes doorgaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18903471
quote:
Barça en Arsenal akkoord: Gio blijft
Barcelona en Arsenal hebben volgens de Spaanse sportkrant MARCA een akkoord bereikt over een langer verblijf van Giovanni van Bronckhorst in Catalonië.
De Engelse kampioen is bereid de Nederlandse linksback na dit seizoen nog twee jaar langer te verhuren aan Barça. Op die manier besparen de Catalanen het betalen van een transfersom.

Van Bronckhorst moet het nu zelf nog eens worden met het bestuur van Barcelona. De 28-jarige Rotterdammer heeft al aangegeven graag te blijven bij de blaugranas. Van Bronckhorst maakte afgelopen weekend tegen Espanyol zijn eerste doelpunt in de Primera División.
Bron: http://www.vi.nl
En blij dat hij was met zijn eerste doelpunt, echt een ontlading. Nu nog even tekenen.
Viper 4 life
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:27:13 #160
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18917769
een langere verhuur zit er wel in
hoeft Barça geen afkoopsom te betalen en Arsenal heeft dan tenminste nog iets aan Gio die toch niet aan spelen zal toekomen in Arsenal

dus blijven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18953230
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ven deze gedachte?
Ronaldinho als beste speler van de wereld ?
zou ik niet eens zo'n gekke gedachte vinden
Daarvoor moet hij zijn momenteel hoge niveau structureel weten vast te houden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:39:56 #162
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18976918
Valencia die wat slippertjes gaat maken door de UEFA?
dat zou wel welkom zijn, zoalng Real ook maar punten verliest

vanavond tegen Celta
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18976989
Oh wat wordt het weer een heerlijk avondje.

Eerst LIVE op canal + Barcelona
En dan LIVE op canal + Real Madrid
Viper 4 life
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:52:31 #164
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18977119
idd, die 2 wedstrijden volgen elkaar op
Barça begint om 20.00
Real speelt om 22.00
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18977523
quote:
SPORTOVERZICHT CANAL+

20u00 LIVE Voetbal: Primera Division C+blauw
Celta de Vigo – Barcelona
Commentaar: Sierd de Vos

22u00 LIVE Voetbal: Primera Division C+blauw
Real Madrid - Mallorca
Commentaar: Vincent Schildkamp
Viper 4 life
pi_18978832
Woensdag in Camp Nou geweest.

Er is maar één icoontje om mijn gevoel te beschrijven:
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:02:30 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18980951
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:32 schreef Sloggi het volgende:
Woensdag in Camp Nou geweest.

Er is maar één icoontje om mijn gevoel te beschrijven:
Leg uit dan!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18981157
Oude, vieze zooi. Gore stoeltjes en hartstikke lelijk van de buitenkant.

Wel groot en indrukwekkend.

Ach, misschien heb ik me er teveel van voorgesteld...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:59:47 #169
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18985359
verloren
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:00:40 #170
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18985385
en madrid ook
DE kans om op 2 te staan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:01:45 #171
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:08:33 #172
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18985570
en ik zie nu pas dat Madrid nog niet heeft gedaan, niet over nagedacht, had geen besef van tijd meer...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:28:21 #173
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18985952
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
en ik zie nu pas dat Madrid nog niet heeft gedaan, niet over nagedacht, had geen besef van tijd meer...
domdomdom
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:49:01 #174
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18986374
tjah, maar het ziet er nog goed uit voor Madrid (lees: voor barcelona)
maarjah, het is zo jammer om de kans zo voorbij zien te gaan

in de volgende 2 speelrondes weet ik niet of we dat nog krijgen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 10 mei 2004 @ 17:49:22 #175
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19024245
Depor heeft niet kunnen inlopen, ze hebben WEER verloren
het gaat ze de laatste tijd niet zo goed meer in de liga, net als real zitten ze in een heuse dip
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 16 mei 2004 @ 17:48:11 #176
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19175306
Zo meteen (19.30) op C+ Laten we hopen dat ze verliezen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19177634
Kijk dat grote spandoek dat ze het veld op dragen voor Louis Enrique.
pi_19177679
Waarom zijn ze stil voor die racist en crimineel van Jesus Gil.
pi_19177688
Waarom die minuut stilte?
pi_19177696
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:34 schreef Haspel33 het volgende:
Waarom zijn ze stil voor die racist en crimineel van Jesus Gil.
Is hij dood?
pi_19177708
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is hij dood?
Ja, fijn opruiming.
pi_19177730
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:35 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Ja, fijn opruiming.
Waaraan is hij gestorven?
pi_19177754
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waaraan is hij gestorven?
Aan haatdragendheid. Of een hartaanval. Tis maar net hoe je het bekijkt.
pi_19177798
scheelt de Spaanse bevolking weer geld om hem te berechten
pi_19177956
Reiziger en Davids starten lekker.
pi_19178000
Kluivert had die erin gekopt. Saviola.
pi_19178073
1-0 pengel
pi_19178098
Typsche Ronaldihno passeer-beweging. Erg mooi. Maar was geen penal volgens mij, net derbuiten. Maar goed, hij zit.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:52:09 #189
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19178112
Heb je hem gezien Chadi? Ik ben voor Real maar van Ronaldinho kan ik alleen maar genieten. Wat een actie, 2 x achter elkaar die vette beweging van hem

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19178135
wat een actie gaat daar aan vooraf WERELDS
pi_19178187
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:52 schreef jojomen4 het volgende:
Heb je hem gezien Chadi? Ik ben voor Real maar van Ronaldinho kan ik alleen maar genieten. Wat een actie, 2 x achter elkaar die vette beweging van hem

Ja man geweldig hahaha zijn hele lichaam ging gewoon de andere kant op . Groots hoe hij dit weer deed hoor. Want hij was heel snel uitgevoerd
pi_19178242
oei Saviola wat mooi alleen jammer dat hij niet kon afmaken
  zondag 16 mei 2004 @ 20:01:12 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19178351
En die kans in de 24ste minuut, die die net voorlangs schiet. Die gast is niet af te stoppen, ik denk dat Brazilie het EK gaat winnen, hijs zo goed zeg Genieten geblazen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19178360
Sugarleehooper bij SBS hahahahaahah tyfus leluk
pi_19178402
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:01 schreef jojomen4 het volgende:
En die kans in de 24ste minuut, die die net voorlangs schiet. Die gast is niet af te stoppen, ik denk dat Brazilie het EK gaat winnen, hijs zo goed zeg Genieten geblazen
voorlopig niet
pi_19178833
Jezus weer een mooie actie En Saviola mist weer
  zondag 16 mei 2004 @ 20:33:44 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19179206
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waaraan is hij gestorven?
Vorige week in het ziekenhuis opgenomen met een herseninfarct (of hoe je dat ook schrijft). Afgelopen vrijdag overleden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19179522
Ah ik mocht hem toch niet en hij sjoemelde maar wat met geld van de Spaanse bevolking. Dus een dooie dief.
pi_19179768
Kluivert komt erin
pi_19179996
6 NL'ers erin nu. Cocu, Bronkhorst, Reiziger, Davids, Overmars, Kluivert. En 2 op de bank, trainer en co-trainer.

Puyol = prutzor trouwens.
pi_19180557
ok 1-0 eindstand saaie 2de helft
pi_19180631
Mjah, Puyol verneukt het, Barca moest helemaal terug naar eigen helft i.p.v. pressen op de tegenstanders' helft.

Real begint, es kijken wat die ervan bakken.
pi_19180727
jah effe kijken
  Trouwste user 2022 zondag 16 mei 2004 @ 21:47:46 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_19181070
Ok, gewonnen dus. Dat is prima. Nu die Madrilenen nog verliezen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19182777
Real is aardig bezig met verliezen

Real Murcia 2 - 0 Real Madrid
2. Luis García 1 0
33. Luis García (strafschop) 2 0
  zondag 16 mei 2004 @ 22:53:44 #206
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19183078
ik zie plaats 2 lonken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Trouwste user 2022 zondag 16 mei 2004 @ 22:55:49 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_19183147
Dit komt wel goed.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 16 mei 2004 @ 23:01:38 #208
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19183319
nog een kwartier te gaan, zou Real nog 3 keer kunnen scoren en geen tegentreffers meer krijgen?

Don't think so
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 16 mei 2004 @ 23:01:47 #209
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19183325
Heb me in het verleden vaak negatief uitgelaten over nl'ers bij Barça maar Rijkaard is echt top,en ook Ten Cate die verdiend het even hard als Rijkaard,geniale man Ten Cate
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_19183452
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef El_Catalan het volgende:
Heb me in het verleden vaak negatief uitgelaten over nl'ers bij Barça maar Rijkaard is echt top,en ook Ten Cate die verdiend het even hard als Rijkaard,geniale man Ten Cate
Is dat ook de algehele opvatting over Rijkaard en Ten Cate in Barcelona? Ik ken er niet zo veel eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat ze een beetje 'Nederlander-moe' zijn daar, maar dat dat nu weer een beetje wordt opgepoetst!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 16 mei 2004 @ 23:12:46 #211
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19183623
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

Is dat ook de algehele opvatting over Rijkaard en Ten Cate in Barcelona? Ik ken er niet zo veel eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat ze een beetje 'Nederlander-moe' zijn daar, maar dat dat nu weer een beetje wordt opgepoetst!
De mensen die ik ken zijn allemaal heel tevreden over Rijkaard en ook over Ten Cate die zich heel stil houdt bij Barça maar zeker weten heel veel invloed heeft.

Kan niet spreken voor alle Catalanen die voor Barça zijn,maar denk wel dat ze allemaal tevreden zijn.

Ik zelf ben niet tevreden over dit jaar,het zal de boeken ingaan als het jaar waarin niks werd gewonnen,het slechtste jaar ooit mischien wel

Respect werd wel gewonnen natuurlijk
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 16 mei 2004 @ 23:13:17 #212
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19183645
ik kan het wel begrijpen dat ze moe waren van al die Nederlanders, teveel is teveel
maar dat ze om de minste redenen het uitschreeuwen dat ze allemaalweg moeten...

je ziet ook dat Saviola veel te veel kansen nodig heeft om te scoren, alleen de laatste weke nviel dat ook minder op omdat hij er toch 1 meepikte
Kluivert heeft altijd al achtergestaan op Saviola toen hij eenmaal kwam, Saviola is er meer een van hun "type" en Kluivert had dan weer een slechte reputatie

maar kluivert lijken ze toch kwijt te raken
wat voor mij heel erg jammer is
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19183936
Aan het publiek te horen floten ze Kluivert wederom uit...
pi_19184084
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:24 schreef Skwish het volgende:
Aan het publiek te horen floten ze Kluivert wederom uit...
Nope
  zondag 16 mei 2004 @ 23:47:52 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19184596
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nope
Ik hoorde dat ook hoor!

En ik denk wel dat ze moe worden van de Nederlanders. Maar die Catalanen blijven ook maar mensen (jaja das echt waar ) en zolang het goed gaat is alles OK

Dit jaar hebben ze de Nederlandse delegatie uitgebreid met Davids en Van Bronckhorst, je zou wel gek in je hoofd moeten zijn om nu te roepen dat ze die beter niet hadden kunnen halen. Maar op het moment dat het even tegen zal zitten, dan weet ik zeker dat je dat weer te horen krijgt. Ik ben wel benieuwd in hoeverre Rijkaard en de Gang nu een buffer heeft opgebouwd. Zullen ze hem als het even minder gaat weer keihard uitjoelen net als z'n voorgangers, of zullen ze even doorbijten omdat ze weten dat Rijkaard een OK-dude is en het allemaal goed gaat komen.

Ik denk dat het niet anders zal zijn dan het altijd al is geweest.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19184828
Netjes van Rijkaard, alleen nu worden de verwachtingen van Rijkaard in het nieuwe seizoen wel hoger
pi_19184879
Kluivert gaat daar ook weg na de zomer. Ik hoorde geen gefluit keek op Taquila 2 spaanse zender.
pi_19185055
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:56 schreef Woffel het volgende:
Netjes van Rijkaard, alleen nu worden de verwachtingen van Rijkaard in het nieuwe seizoen wel hoger
Dat moet ook. Barcelona moet gewoon meestrijden voor het kampioenschap en de CL.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 17 mei 2004 @ 01:03:33 #219
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19186065
Barcelona hoort nu zeker tot de favorieten om kampioen te worden, als je ziet hoe imponerend hun spel kan zijn
de CL, dat is natuurlijk leuk meegenomen
maar nu gaat het vooral om la liga
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19186604
Absolute klasse, geniale resultaten, nou dat totaalvoetbal nog leren
  maandag 17 mei 2004 @ 10:57:31 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19189574
Jullie zijn weer niet helemaal objectief. Barcelona speelt op dit moment echt super, de hele 2de seizoenshelft dan maar het is bijna onmogelijk dit 1 heel seizoen vast te houden. Dat ze volgend jaar ff kampioen worden lijkt me sterk.

Het lijkt me dat Real niet het zelfde zal overkomen en Valencia die speelt al 5 jaar erg constant. Terwijl Depor na het superseizoen van Barca maar maar 4 punten op ze achterstaat.

Ook de verhalen dan Barca zoiezo voor de CL moet spelen begrijp ik niet zo, ze hebben hem maar 1 keer gewonnen en de rest van de prestaties laten zien dat ze vergeleken met andere ploegen niet echt meespelen om de titel.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19189579
Als Ronaldinho en Davids blijven maken ze inderdaad een goede kans volgend jaar.
  maandag 17 mei 2004 @ 11:01:03 #223
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19189634
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Ronaldinho en Davids blijven maken ze inderdaad een goede kans volgend jaar.
Op?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19189853
Wow! Echt superknap van Barça! Is er iemand die de stand heeft na de helft van de competitie? Over de tweede helft is Barça volgens mij echt dik kampioen
pi_19190309
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:57 schreef jojomen4 het volgende:
Jullie zijn weer niet helemaal objectief. Barcelona speelt op dit moment echt super, de hele 2de seizoenshelft dan maar het is bijna onmogelijk dit 1 heel seizoen vast te houden. Dat ze volgend jaar ff kampioen worden lijkt me sterk.
Gek in een Barcelona topic
quote:
Het lijkt me dat Real niet het zelfde zal overkomen en Valencia die speelt al 5 jaar erg constant. Terwijl Depor na het superseizoen van Barca maar maar 4 punten op ze achterstaat.
Je zou zeggen van niet, maar ik denk niet dat de sterren nog een seizoen in Madrid willen vergooien. Velen zullen zien weg te komen van dit zinkend schip. Barcelona wint sinds jaren weer eens een fatsoenlijke reeks, dus ik geef hen het komend jaar meer kans.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 mei 2004 @ 12:46:41 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19191590
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Op?
Op prijzen.

Zal er met name vanaf hangen of ze Ronaldinho weten te behouden denk ik ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_19193705
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Op?
CL-, beker-, competitiewinst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2004 14:15:06 ]
pi_19198704
Toch erg knap, deze inhaalrace.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 mei 2004 @ 20:35:10 #229
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19202376
Een inhaalrace die voor een groot deel mogelijk is gemaakt door een uiterst zwak Real Madrid
  maandag 17 mei 2004 @ 20:37:55 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19202445
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:37 schreef okee6 het volgende:

[..]

Gek in een Barcelona topic
[..]

Je zou zeggen van niet, maar ik denk niet dat de sterren nog een seizoen in Madrid willen vergooien. Velen zullen zien weg te komen van dit zinkend schip. Barcelona wint sinds jaren weer eens een fatsoenlijke reeks, dus ik geef hen het komend jaar meer kans.
Een zinkend schip
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 17 mei 2004 @ 21:30:20 #231
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19203887
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef jojomen4 het volgende:

[..] Een zinkend schip
Se hundió como el titanic
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:25:42 #232
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19305508
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:35 schreef pfaf het volgende:
Een inhaalrace die voor een groot deel mogelijk is gemaakt door een uiterst zwak Real Madrid
en een Barça dat toch nog druk uitoefende op de zwakke real

trouwens, Barça houd zich nu nog wat rustig qua transfers
hoop dat ze niet zomaar wat spelers gaan aantrekken, maar er goed over nadenken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19306426
Hangt denk ik af van wat Cocu gaat doen, of Kluivert ergens aan de bak komt en of Reiziger weggaat. Zo ja, dan komen Belletti, Xabi Alonso en Sammy Eto'o.

En dan wint Barca de Titel en CL.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:28:45 #234
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19307137
cocu moet blijven, zien ze dan niet dat hij dit seizoen (weeral eiglijk) belangrijk is geweest
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19311750
Volgens VI heeft Belletti al getekend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:27:00 #236
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19315339
voor PSV vind ik het niet slecht dat Cocu mogelijk terugkeerd, maar wat hoop ik nog meer dat hij bij Barça blijft
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 22 mei 2004 @ 15:13:22 #237
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_19316171
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:27 schreef ASSpirine het volgende:
voor PSV vind ik het niet slecht dat Cocu mogelijk terugkeerd, maar wat hoop ik nog meer dat hij bij Barça blijft
als ze voor hem in de plaats snel Xavi Alonso regelen vind ik dat helemaal nie zo erg
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:56:13 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19318305
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 15:13 schreef DAMH het volgende:

[..]

als ze voor hem in de plaats snel Xavi Alonso regelen vind ik dat helemaal nie zo erg
Die kan toch niet naast puyol (op de linkerkant het centrum) spelen als rechtsbenige?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:01:00 #239
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19318402
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:30:56 #240
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19322933
ik zie cocu nog altijd het liefts op het middenveld spelen, als hij terugkomt naar PSV zal hij daar dan ook staan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19346039
Goal Saviola
  zondag 23 mei 2004 @ 21:10:37 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19346064
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Chadi het volgende:
Goal Saviola
en wat voor 1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 21:11:14 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_19346089
Mooi.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 mei 2004 @ 21:14:43 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19346191
Sociedad 0-1 bij Real
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 21:15:50 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_19346234
Dit gaat weer lekker.

Hoe laat zijn de wedstrijden begonnen ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 mei 2004 @ 21:17:17 #246
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19346277
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat weer lekker.

Hoe laat zijn de wedstrijden begonnen ?


21.00
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19346392
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
Sociedad 0-1 bij Real
De keeper zat daar behoorlijk mis
pi_19346622
0-2 achter Real
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 21:35:43 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_19346796
Mijn god dit verzin je toch niet ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19347009
1-1 foek
  zondag 23 mei 2004 @ 21:44:24 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19347060
Ik hoop echt dat jullie verliezen!

Real is inmiddels 2-3 nadat ze 0-3 achterstonden!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19347079
jah 1-3 vriend ik weet niet waar je die tweede vandaan haalt

Die andere 1 onder de score is van de reserve tijd
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 21:47:02 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_19347134
En nu de werkelijke stand.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 mei 2004 @ 21:47:38 #254
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19347150
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:45 schreef Chadi het volgende:
jah 1-3 vriend ik weet niet waar je die tweede vandaan haalt

Die andere 1 onder de score is van de reserve tijd
Volgens mij ben je niet goed ge-update!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 21:48:34 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19347180
Ow shit, volgens mij ben ik te vroeg ge-update Dacht dat ik hoorde dat Figo de 2de maakte uit een penal
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 21:50:49 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_19347239



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19347260
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:47 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet goed ge-update!
Kan wel ik kijk Live
  zondag 23 mei 2004 @ 21:53:40 #258
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19347342
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kan wel ik kijk Live
Real live of Barca? Ik kijk Barca ook live, alleen ik verstond het verkeerd toen ik naar me compje rende
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19347360
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Ow shit, volgens mij ben ik te vroeg ge-update Dacht dat ik hoorde dat Figo de 2de maakte uit een penal
Herhalingen moet je maar 1 keer tellen he
pi_19347379
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Real live of Barca? Ik kijk Barca ook live, alleen ik verstond het verkeerd toen ik naar me compje rende
Ik kijk beide live Taquila 1 REAL en Taquila 2 Barca
  zondag 23 mei 2004 @ 22:08:36 #261
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19347887
1-3 toch?

maareh, Barça heeft plaats 2 al in gedachten
want het ziet ernaar uit dat het niet makkelijk zal zijn om zelfs nog 3de te worden, zelfs als willen we het zelf
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 22:15:38 #262
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19348121
crap, 2-1
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19348182
1-4
  Trouwste user 2022 zondag 23 mei 2004 @ 22:19:19 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_19348235
1-4.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 mei 2004 @ 22:20:44 #265
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19348271
wie had dat ooit durven dromen, nadat Davids erbij kwam
ik niet eiglijk, we deden zelfs mee om de kampioenschap op een gegeven moment
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 22:43:38 #266
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19349017
het seizoen afsluiten met een verliespartij
maarjah, als je zo lang wekelijks een topprestatie heb moeten leveren, dan mag dat wel

volgend seizoen vliegend uit de startblokken dan maar
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19349300
hehehe goede dag vandaag

Utreg wint Barca 2
  zondag 23 mei 2004 @ 22:52:43 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19349317
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik kijk beide live Taquila 1 REAL en Taquila 2 Barca
VOlgens mij moeten we eens een gesprek houden!!!

Ik heb een schotel (op dit moment maak ik er ff geen gebruik van) maar daar heb ik dat nooit op ontvangen!!! Ik wil dat supergraaaaaaaaaaaaaaag. Heb je een illigaal kaartje? En zoja, kun je me misschien wat meer info geven over hoe ik die ook kan krijgen... aub
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19349373
Haha ik lach me al weken slap om Real, Barca kan zich zelfs nog een Nederlaag permiteren.
That's all folks!
pi_19349625
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

VOlgens mij moeten we eens een gesprek houden!!!

Ik heb een schotel (op dit moment maak ik er ff geen gebruik van) maar daar heb ik dat nooit op ontvangen!!! Ik wil dat supergraaaaaaaaaaaaaaag. Heb je een illigaal kaartje? En zoja, kun je me misschien wat meer info geven over hoe ik die ook kan krijgen... aub
MSN
  zondag 23 mei 2004 @ 23:06:58 #271
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19349786
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

MSN
#############, ik ga ff me tanden poetsen, ben er over 5 min..

[ Bericht 5% gewijzigd door jojomen4 op 23-05-2004 23:41:21 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 23:39:55 #272
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19350864
nu nog goed gaan "shoppen", en we hebben onszelf een heel goed team
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19350984
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
nu nog goed gaan "shoppen", en we hebben onszelf een heel goed team
Ik wil je hierbij van harte feliciteren ... ow en mezelf ook
  zondag 23 mei 2004 @ 23:45:10 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19351020
Ik wil jullie ook wel feliciteren met de 2de plek dat is wel ongeveer het hoogst haalbare voor een club als Barca! Hopen dat jullie volgend jaar weer bij de eerste 4 kunnen eindigen, dat zou op zich al een hele prestatie zijn 2 jaar achter elkaar.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 23:46:20 #275
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19351057
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik wil jullie ook wel feliciteren met de 2de plek dat is wel ongeveer het hoogst haalbare voor een club als Barca! Hopen dat jullie volgend jaar weer bij de eerste 4 kunnen eindigen, dat zou op zich al een hele prestatie zijn 2 jaar achter elkaar.

ik weet dat je het niet meent hoor, ik weet dat je nog altijd boos bent, omdat je eigen cluppie het barslecht doet
ik vergeef het je
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 23:47:45 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19351110
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:46 schreef ASSpirine het volgende:

[..]


ik weet dat je het niet meent hoor, ik weet dat je nog altijd boos bent, omdat je eigen cluppie het barslecht doet
ik vergeef het je
Vandaar die
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 mei 2004 @ 23:50:38 #277
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19351202
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vandaar die
i know
het moet leuk blijven hé
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 23 mei 2004 @ 23:56:24 #278
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19351381
In navolging van jojomen4 feliciteer ik jullie ook met het behalen van de 2de plaats. Jullie hebben net als Feyenoord een geweldige 2de seizoens helft gedraaid. Klasse!!!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 mei 2004 @ 00:08:17 #279
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19351758
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
In navolging van jojomen4 feliciteer ik jullie ook met het behalen van de 2de plaats. Jullie hebben net als Feyenoord een geweldige 2de seizoens helft gedraaid. Klasse!!!
damn, weer een die Feyenoord met Barça vergelijkt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 00:12:28 #280
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19351884
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:08 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

damn, weer een die Feyenoord met Barça vergelijkt
Ja ik weet dat Barca eigenlijk niet in de schaduw van Feyenoord mag staan, maar ik had geen andere vergelijking voor handen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 mei 2004 @ 00:13:06 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19351905
Die vergelijking klopt eigenlijk niet nee! Je zou een overeenkomst moeten zoeken tussen Ajax en Barca Mr_anonimous, dat zijn beiden schijtclubjes (om het maar netjes te houden).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 00:17:45 #282
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19352041
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:13 schreef jojomen4 het volgende:
Die vergelijking klopt eigenlijk niet nee! Je zou een overeenkomst moeten zoeken tussen Ajax en Barca Mr_anonimous, dat zijn beiden schijtclubjes (om het maar netjes te houden).
over ajax kan ik je alleen maar 100% gelijk geven, dat andere cluppie dat je vermeld...
wie is dat
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 00:19:56 #283
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19352108
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:13 schreef jojomen4 het volgende:
Die vergelijking klopt eigenlijk niet nee! Je zou een overeenkomst moeten zoeken tussen Ajax en Barca Mr_anonimous, dat zijn beiden schijtclubjes (om het maar netjes te houden).
Ik dacht dat Barca ook de filiaalclub van A**x was?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 mei 2004 @ 00:38:23 #284
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_19352553
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

MSN
Hey kan je miij ook vertellen hoe je dit channels hebt gekraakt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 24 mei 2004 @ 00:50:36 #285
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19352819
allemaal illegale gedoe hier...

ik moet wat geld op tafel zien, anders ga ik klikken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 24 mei 2004 @ 00:53:44 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19352886
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
allemaal illegale gedoe hier...

ik moet wat geld op tafel zien, anders ga ik klikken
lol

Echte Catalaan, voor geld zouden ze zelfs hun moeder verkopen...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 mei 2004 @ 01:00:47 #287
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19353054
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:53 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

lol

Echte Catalaan, voor geld zouden ze zelfs hun moeder verkopen...


zal ff raadplegen bij El_Catalan om te vragen of het een goede deal is
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19367911
Frank en Henk van verketterde Hollanders tot geroemde topcoaches.

Lijkt wel een boek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 18:31:43 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_19369512
Vanavond ten Cate in voetbal insite.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 24 mei 2004 @ 19:50:47 #290
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19371679
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
Vanavond ten Cate in voetbal insite.


endat ontvang ik natuurlijk niet
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_19372653
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:50 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

endat ontvang ik natuurlijk niet
Het wordt denk ik heel heel erg interessant.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 20:33:12 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_19373059
Ja dit wordt een topuitzending. Jonge wat zou ik balen als ik het niet kon ontvangen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2004 @ 20:41:33 #293
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19373337
Ik ga kijken. Damn wat zou het zwaar klote zijn als ik dat niet zou kunne zien...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 24 mei 2004 @ 20:42:53 #294
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_19373388
yeah yeah
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 20:43:25 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_19373405



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19373850
Het is nog niet eens begonnen en het is al geweldig!!!
pi_19375150
Ik zet nu de video aan, dan kan ik het altijd terugzien wanneer ik wil.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 21:43:21 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_19375423
Ik zit te genieten.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 24 mei 2004 @ 21:54:36 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_19375774
Wat een uitzending wat een teksten van Henk.

Jeetje zo kom je veel meer te weten over Barca.

Ben blij dat ik kan kijken.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19375915
Assprine ligt nu in een hoekje te huilen
pi_19376152
Woont ASSpirine in Spanje of in een Drents Hunebed?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')