abonnement Unibet Coolblue
pi_18583694
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, het ligt dus aan jou. Doordat ze jou niet willen heb je voor jezelf het beeld gecreeerd van 'de vrouw' die onrealistisch hoge eisen aan een man stelt. En wie weet leg je de lat wel gewoon veel te hoog en moet je een dikke, eenzame, niet al te knappe vrouw zoeken waarmee je lekker oud kan worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_18583770
Hier spreekt een man met levenservaring. Oke, het ligt aan mij, het zal.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 april 2004 @ 13:49:01 #28
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18584532
Nou ik wil niet heel lullig zijn, maar zoals je nu klinkt kom je toch ook gefrustreerd over?

Dat ideaalbeeld is er misschien wel bij sommigen, maar valt bij heeel veel vrouwen echt wel mee.
Tenminste, het is niet zo erg als dat het doet klinken.
Maar ja, als je wel telkens met zon houding op die vrouwen afstapt..
pi_18584703
Ja he he, zoals ik hier op het forum reageer doe ik dat natuurlijk niet in real life. Want dan krijg je dezelfde reacties als hier. Ik vind dat ik gewoon gelijk heb, jammer dat dat altijd meteen als gefrustreerd wordt uitgelegd.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 april 2004 @ 14:04:05 #30
86634 Pectos
mind wide open
pi_18584995
Het is ook geen gemakkelijke situatie waar je in zit, en dan kan je niet altijd positief blijven denken.

Als je tijdens de speeddating avond maar niet zo doet! Heb je de Masterflirt nieuwsbrief hierover gelezen?
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_18585300
Ja hoor, die heb ik zeker gelezen. Alleen op dit forum kan ik me uiten zoals ik me soms echt voel, want in real life wordt dat gewoon niet geaccepteerd. En nogmaals, niet om zielig te doen. Maar aan iedereen die MIJ gefrustreerd noemt zou ik eens willen vragen:

Probeer je eens te verplaatsen in mij. Hoe zou JIJ je voelen als je op je 35e nog nooit een leuke relatie had gehad? Ook niet eens een leuke verliefdheid of zo van een paar weken, maar gewoon NIETS, NIKS, 0,0

Geloof me, dan ben jij ook niet altijd even positief meer!
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 april 2004 @ 14:34:28 #32
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_18585756
na regen komt zonneschijn, M_Schtoppel, de aanhouder wint...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_18586712
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja hoor, die heb ik zeker gelezen. Alleen op dit forum kan ik me uiten zoals ik me soms echt voel, want in real life wordt dat gewoon niet geaccepteerd. En nogmaals, niet om zielig te doen. Maar aan iedereen die MIJ gefrustreerd noemt zou ik eens willen vragen:

Probeer je eens te verplaatsen in mij. Hoe zou JIJ je voelen als je op je 35e nog nooit een leuke relatie had gehad? Ook niet eens een leuke verliefdheid of zo van een paar weken, maar gewoon NIETS, NIKS, 0,0

Geloof me, dan ben jij ook niet altijd even positief meer!
Maar het feit dat je een van de hele weinige bent zegt dan denk ik meer over jou dan over de gemiddelde vrouw.
  woensdag 21 april 2004 @ 15:28:13 #34
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_18587023
Fastdating, is dat een synoniem voor 'kansloos'?!?

.. als je 25 verschillende vrouwen wilt spreken, moet je gewoon naar de kroeg toe, 'hoi' zeggen en een gesprek beginnen.. misschien zeggen ze wel wat terug
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  woensdag 21 april 2004 @ 15:32:10 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18587100
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:57 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach ik baal gewoon van mezelf, ik zie zoveel kerels zoveel succes hebben met de methode maar dat zijn allemaal types die gewoon doordat ze van uitgaan houden sowieso al veel vrouwen om zich heen hebben waar ze die technieken op kunnen proberen.
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Probeer je eens te verplaatsen in mij. Hoe zou JIJ je voelen als je op je 35e nog nooit een leuke relatie had gehad? Ook niet eens een leuke verliefdheid of zo van een paar weken, maar gewoon NIETS, NIKS, 0,0

Geloof me, dan ben jij ook niet altijd even positief meer!
Met alle respect, je vindt het woord niet leuk, maar ik ervaar dergelijke uitspraken als gefrustreerd.
Je 'verwijt' vrouwen dat ze hoge eisen stellen. Ik weet niet of dat typisch vrouwelijk is hoor.
Never choose for second best! Ik wil een partner die ik echt helemaal geweldig vind en anders heb ik liever geen partner. Tja, als dat valt onder 'hoge eisen stellen', dan stel ik dus hoge eisen!
Eerlijk gezegd denk ik dat je jouw teleurstelling/bitterheid/frustratie (noem het hoe je wilt ) kennelijk een beetje uitstraalt als je een vrouw ontmoet. En dan is er dus geen plaats voor chemie.
Ik kan me heus wel voorstellen dat het niet leuk is als je al vaak bent afgewezen. Maar wees eerlijk, moet je daar de vrouwen de schuld van geven? Of zou er ook iets bij jóu kunnen zitten wat vrouwen kennelijk niet aanspreekt? Ik meen dit oprecht, neem jezelf eens kritisch onder de loupe. Of vraag eerlijke feedback van mensen die je helemaal vertrouwt.
Succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_18587194
Ik vraag me af wat voor kansloze en uitgezakte alimentatie-huisvrouwtjes daar komen, want een beetje vrouw spreekt als ze uitgaat ook wel 10 verschillende mannen als ze wil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18587234
Vaak bent afgewezen? Ha ha, dat is het hem nou net. Was ik maar ooit afgewezen, zover is het nog nooit gekomen. Geen idee hoe ik eigenlijk lig bij vrouwen. De enige ervaring die ik met vrouwen heb is (afgezien van de 5 normale vriendinnnen die ik heb) via daten. Maar dat was meestal voor 1 avondje uitgaan.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18587320
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag me af wat voor kansloze en uitgezakte alimentatie-huisvrouwtjes daar komen, want een beetje vrouw spreekt als ze uitgaat ook wel 10 verschillende mannen als ze wil.
Think woman, think! Misschien zijn dat wel net als ik types die gewoon niet van kroegen en discotheken houden.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 april 2004 @ 15:45:05 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18587427
M.Schtoppel, als je toon/manier van aanspreken IRL net zo is als in dit topic, dan zou ik je ook niet aantrekkelijk vinden hoor.
Het komt neerbuigend en onsympathiek op me over ("Think woman think" bv. Btw, Cherry=man, maar dat terzijde). Je toon is hard, onaardig, en je gaat niet echt inhoudelijk op reacties in. Je gaat de verdediging in.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 21 april 2004 @ 15:45:16 #40
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18587436
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vaak bent afgewezen? Ha ha, dat is het hem nou net. Was ik maar ooit afgewezen, zover is het nog nooit gekomen. Geen idee hoe ik eigenlijk lig bij vrouwen. De enige ervaring die ik met vrouwen heb is (afgezien van de 5 normale vriendinnnen die ik heb) via daten. Maar dat was meestal voor 1 avondje uitgaan.
Kan je je geld van die cursussen nog terugvragen?
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18587573
Ik vraag me af wat Stoppel allemaal heeft geleerd bij die cursus 'Masterflirt'

Ik denk dat als hij op die datingavond net zo loopt te zaniken als hier dat hij bij de meeste vrouwen zelfs die 3 minuten niet vol mag maken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18587959
Moderator, slotje graag
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 april 2004 @ 16:10:24 #43
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18588079
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Moderator, slotje graag
Waarom?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_18588329
Omdat sommige mensen blijkbaar niet kunnen lezen. Ik heb al een aantal keren bepaalde dingen aangegeven en dan nog hoor je ze weer iets beweren waarvan ik al het een en ander had uitgelegd. Einde discussie, ik ben weg hier (van dit topic althans).
Gaap Goals rulezzz!
pi_18588570
Moest ik nou nog uitleggen waarom ik de meeste mannen daar eng vond?

Buiten het feit dat ik ze niet aantrekkelijk vond, kwamen de meeste best wel wanhopig op mij over. Een aantal anderen vond zichzelf juist een vlotte jongen en dacht wel even een wanhopig vrouwtje te scoren. Je had er ook een aantal bij die over hun passie voor architectuur of postzegels gingen praten. Iets wat me weer niet direct aanspreekt.

Keuze uit dertig is misschien ook te weinig. Ik bedoel: zet 30 willekeurige vrouwen op een rijtje. Hoe groot is de kans dat daar de ware tussen staat?

Voornaamste afweging voor mij om niet meer te gaan is dat ik het nogal geforceerd vind. Ik spreek bij wijze van spreken liever iemand in de Supermarkt aan dan op de fastdate manier.

Daarom heb ik nu ook een relatie met mijn buurman
  woensdag 21 april 2004 @ 16:34:10 #46
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_18588641
als ik jou was zou ik dit nog eens goed lezen en er goed over na denken:
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:32 schreef Moonah het volgende:
Met alle respect, je vindt het woord niet leuk, maar ik ervaar dergelijke uitspraken als gefrustreerd.
Je 'verwijt' vrouwen dat ze hoge eisen stellen. Ik weet niet of dat typisch vrouwelijk is hoor.
Never choose for second best! Ik wil een partner die ik echt helemaal geweldig vind en anders heb ik liever geen partner. Tja, als dat valt onder 'hoge eisen stellen', dan stel ik dus hoge eisen!
Eerlijk gezegd denk ik dat je jouw teleurstelling/bitterheid/frustratie (noem het hoe je wilt ) kennelijk een beetje uitstraalt als je een vrouw ontmoet. En dan is er dus geen plaats voor chemie.
Ik kan me heus wel voorstellen dat het niet leuk is als je al vaak bent afgewezen. Maar wees eerlijk, moet je daar de vrouwen de schuld van geven? Of zou er ook iets bij jóu kunnen zitten wat vrouwen kennelijk niet aanspreekt? Ik meen dit oprecht, neem jezelf eens kritisch onder de loupe. Of vraag eerlijke feedback van mensen die je helemaal vertrouwt.
Succes!
Ga je niet aangevallen voelen, en ga niet in de verdediging.. gewoon even goed over nadenken.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_18589954
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vaak bent afgewezen? Ha ha, dat is het hem nou net. Was ik maar ooit afgewezen, zover is het nog nooit gekomen. Geen idee hoe ik eigenlijk lig bij vrouwen. De enige ervaring die ik met vrouwen heb is (afgezien van de 5 normale vriendinnnen die ik heb) via daten. Maar dat was meestal voor 1 avondje uitgaan.
Sorry, met alle respect, maar is dat dan niet gewoon een enorme blunder van jou. Heb je nu nooit eens zoiets gehad van: "En nu heb ik er schijt aan, ik doe het gewoon eens, ik spreek eens een vrouw aan?"

Waarom heb je dat niet eerst gewoon gedaan voordat je al dat geld uit bent gaan geven aan die cursus. Je bent toch niet ziekelijk verlegen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 21 april 2004 @ 18:28:57 #48
88620 Compile
Cannon Project
pi_18591481
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja hoor, die heb ik zeker gelezen. Alleen op dit forum kan ik me uiten zoals ik me soms echt voel, want in real life wordt dat gewoon niet geaccepteerd. En nogmaals, niet om zielig te doen. Maar aan iedereen die MIJ gefrustreerd noemt zou ik eens willen vragen:

Probeer je eens te verplaatsen in mij. Hoe zou JIJ je voelen als je op je 35e nog nooit een leuke relatie had gehad? Ook niet eens een leuke verliefdheid of zo van een paar weken, maar gewoon NIETS, NIKS, 0,0

Geloof me, dan ben jij ook niet altijd even positief meer!
Ik begrijp wel degelijk hoe jeje voelt en wat je zegt en wilt overbrengen Dat de rest dit niet wil snappen en te serieus inhaken omdat je iets er neerzet (denkbeeldig) maar het aannemen als het gedrag wat je zou vertonen (terwijl je toch duidelijk erbij zegt hoe jeje voelt) is gewoon jammer. Geen tijd aan besteden verder.

Welnu, dat het (nog) steeds niets is geworden hoeft niet perse aan jezelf te liggen. De dingen lopen nou eenmaal zo. Juist als jeje er teveel mee bezig houd, en je teveel concentreerd op het verkrijgen van, zal het averechts werken. Oftewel, probeer in je hoofd het wat los te laten. gewoon denken van ach oke, het komt nog wel n keer enzo.. Bovendien, als je gelukkig bent met jezelf (ondanks die situatie) dan straal je dit ook wel uit. Wat sommigen hier beweren, over dat bepaalde dingen bewust/onbewust worden uitgestraald zit een kern van waarheid in. Misschien iets wat je zelf niet merkt, maar helaas, tis wel zo En ehm, wees blij dat je dan niet in een situatie zit, waarbij je dus zo'n trut (zoals je besschrijft) naast je hebt lopen.

Nee man, je doet het best goed! Gewoon er bovenstaan en doorgaan met leven. En de dingetjes in acht nemen die belangrijk zijn.
  woensdag 21 april 2004 @ 18:34:41 #49
86804 Dr_MG
Succes is een keuze
pi_18591576
Hallo buurvrouw!!! Zullen wij in mei eens fastdaten met zijn tweeen??

  woensdag 21 april 2004 @ 19:42:37 #50
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_18593138
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:28 schreef Compile het volgende:
Nee man, je doet het best goed! Gewoon er bovenstaan en doorgaan met leven. En de dingetjes in acht nemen die belangrijk zijn.
Precies.. en dan komt de rest vanzelf wel!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')