abonnement Unibet Coolblue
pi_18503781
Kawasaki AR50 brommer gezocht met papieren. Mag ook met 80cc cilinder zijn.

Liefst met motorblok in orde, werkende verlichting, recht frame en alle kappen erbij.

Ik woon in België, dus moet met Belgische papieren zijn.
Als iemand toevallig zo een verkoopt, of iemand kent die er een verkoopt gelieve dan eens te replyen
pi_18518644
Niemand die er een verkoopt, of iemand kent die er een wil verkopen?

Of enkele links naar belgische sites met een Vraag & Aanbod sectie waar ik dit kan zoeken? (2dehands.be, ebay en kapaza enzo heb ken ik al)
pi_18541172

Zo ziet een Kawasaki AR er uit.

Ik zou er liefst een willen met deze kleurencombinatie, maar een andere mag ook.
pi_18557444
Echt niemand die mij kan helpen?
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:32:57 #5
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_18564987
Ik had er 1 in m'n brommertijd.. Met precies deze kleurstelling..
Heb em toen na een tijdje verkocht voor een Honda NSR tiger
Maar goed, kan hem je dus niet meer verkopen want heb em al lang nie meer
pi_18575635
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef tummeke het volgende:
Ik had er 1 in m'n brommertijd.. Met precies deze kleurstelling..
Heb em toen na een tijdje verkocht voor een Honda NSR tiger
Maar goed, kan hem je dus niet meer verkopen want heb em al lang nie meer
Enkele jaren te laat dus
  woensdag 21 april 2004 @ 01:33:58 #7
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18576714
Zou in elk geval NIET in Nederland zoeken, de jochies van 16,17 tegenwoordig vragen belachelijke prijzen voor schakelbrommers.. had vroeger een Suzuki TSX, deed ik van de hand voor 250 euro in hele goede staat. Nu gaat een slechtere TSX of MT5 of wat voor schakelbrommer dan ook van de hand voor 600-1000 euro.. belachelijke prijzen!

Zoek zelf namelijk ook nog een schakelbrommer (MB5 ofzo) voor m'n vriendin, zodat ik 'r even de basics kan uitleggen voordat ze aan d'r motorrijlessen gaat beginnen. Ik laat 'r niet op mijn motor oefenen
pi_18578655
Die prijzen zijn idd redelijk hoog, maar nog altijd veel goedkoper als de prijs van een nieuwe schakelbrommer.

Ik zoek voor zo een Kawa AR ongeveer 350EUR te geven naargelang de staat ervan.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:57:25 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18580573
quote:
Op woensdag 21 april 2004 08:19 schreef LSDsmurf het volgende:
Die prijzen zijn idd redelijk hoog, maar nog altijd veel goedkoper als de prijs van een nieuwe schakelbrommer.

Ik zoek voor zo een Kawa AR ongeveer 350EUR te geven naargelang de staat ervan.
Nieuw zijn ze duurder, maar het spul wat men verkoopt voor 700-1000 euro is rond de 20 jaar oud (en dan heb je niet eens goede remmen of verlichting wat het doet ) , dan kan je dat er niet meer voor vragen tenzij het echt exclusieve brommers zijn die je echt heel moeilijk kan vinden. Een MT5 noem ik niet exclusief en die 70cc cilinder die er dan toevallig op zou zitten, maakt 'm echt niet meer waard.

Een nieuwere schakelbrommer vind je voor 1600 euro, dan leg ik liever wat meer neer voor meteen iets goeds. Het is dat ik alleen m'n vriendin wil leren schakelen om een ding zonder vermogen (brommer dus) , misschien koop ik m'n ouwe brommert weer, een Suzuki TSX
En voor 1600 euro koop ik een leuke 2e hands motor, dus ik zelf zou ook niet meer dan 350-400 willen geven...

Maar check ook even www.2ehands.nl , staat ook redelijk wat spul. Er zullen ook wel Belgische websites zijn die daar aan gelijk zijn?
pi_18582345
2dehands.be bijvoorbeeld, maar daar staan er maar 2 kawasaki AR's op. De een is al verkocht, en naar de andere ben ik al gaan kijken maar die vond ik niet echt zijn prijs waard, er was nog te veel werk/kosten aan om hem in orde te krijgen. Op ebay staat ook niks, en op kapaza.be ook niet. Op enkele andere kleine 2dehands sites staat er ook geen. Ik heb ook een advertentie gezet in de Koopjeskrant maar die verschijnt maar vrijdag

Vanuit Nederland mag hij niet komen, tenzij er iemand toevallig belgische papieren voor heeft. Want een buitenlandse brommer van voor 1996 die is in België niet goedgekeurd en daar mag ik dus normaal niet mee rijden.

Btw JK: heb je al eens gekeken op http://www.brommerforum.nl/sales/cat/6 ? Daar staan er ook nog een hele hoop.
pi_18599647
Raad waar ik dit type brommer hier in België ergens zou kunnen vinden is ook altijd welkom .
Ik heb al een boel 2dehands sites afgelopen, en ook enkele forums, maar tot nu toe heb ik er nog maar 1 gevonden, en die was niet echt wat ik zocht..
pi_18599679
Op marktplaats.nl staan er 2
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_18599695
Deze:


En deze:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_18606696
Ja, maar die komen uit Nederland,
en daarmee mag ik als Belg dus wettelijk gezien niet in België mee rondrijden. Die Nederlandse zijn hier in België niet goedgekeurd.
pi_18665436
Nog maar eens een schopje geven,
Nog steeds geen gevonden
pi_19181869
Iemand die iets weet staan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')