abonnement Unibet Coolblue
pi_1305099
Zijn jullie ook zo dol op van die gezellige Duitse volksmuziek? Er is iedere week wel een aantal programma's met van die leuke inhaak- en meeklapmuziek op de Duitse tv. Ze kleden het ook allemaal zo leuk aan, met de kleding en decor enzo. Zo warm en gezellig! Bijna alles is wel geplaybackt, maar dat zie je haast nergens aan, en het maakt eigenlijk ook niet uit.

Nu vroeg ik me dus af of er hier meer liefhebbers van deze prachtige liedjes zijn. En wat dan jullie favoriete artiesten zijn.

Alleen serieuze reacties graag!

pi_1305140
nee, serieus genoeg?
pi_1305201
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 17:50 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie ook zo dol op van die gezellige Duitse volksmuziek? Er is iedere week wel een aantal programma's met van die leuke inhaak- en meeklapmuziek op de Duitse tv. Ze kleden het ook allemaal zo leuk aan, met de kleding en decor enzo. Zo warm en gezellig! Bijna alles is wel geplaybackt, maar dat zie je haast nergens aan, en het maakt eigenlijk ook niet uit.

Nu vroeg ik me dus af of er hier meer liefhebbers van deze prachtige liedjes zijn. En wat dan jullie favoriete artiesten zijn.

Alleen serieuze reacties graag!


Deze programma's komen boij mij alktijd "gemaakt"over. Je zou eens naar een bier- en/of wijnfeest moeten gaan( met een mass bier erbij? en dan gewoon tussen de lokale bevolking gaan zitten en mmezingen. Succes gegarandeerd. Heb ik al vaak zo gedaan en dan maakt het echt niet uit of daar bekende personen bij zijn. Eins, zwei G'suffa
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305205
Alhoewel getrouwd met een Duitser, hoop ik voor je dat je dit niet meent...

En dat meen ik serieus.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_1305209

Prachtig!

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 31-07-2001 18:04]

pi_1305218
Vind het meestal wel iets humoristisch hebben, net zoals de telsel-reclame trouwens.

Serieus: schlagers zijn al vrijwel altijd vreselijk (hoewel ik een zwak hebben voor Peter Maffay's Du) maar de kostuums en decors maken het echt heel eng. Geeft me vaak hetzelfde gevoel als een eo-jongerendag, het lijkt perfect.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_1305219
Maar...ga eens naar Mainz (D) daar kun je dit soort opnamens van deze progamma's meestal zo bijwonen...

Viel spaB!

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_1305226
Of naar 1 van de Unter Frankener feesten. er zijn er genoeg
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305235
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:02 schreef WouterB het volgende:
Vind het meestal wel iets humoristisch hebben, net zoals de telsel-reclame trouwens.

Serieus: schlagers zijn al vrijwel altijd vreselijk (hoewel ik een zwak hebben voor Peter Maffay's Du) maar de kostuums en decors maken het echt heel eng. Geeft me vaak hetzelfde gevoel als een eo-jongerendag, het lijkt perfect.


Jij haalt 2 dingen door elkaar. Volksmuziek is wat anders dan Schlagers.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305244
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:05 schreef Gravedigger het volgende:
Jij haalt 2 dingen door elkaar. Volksmuziek is wat anders dan Schlagers.
Het is allebei hele leuke muziek!

* k_man mist de inhaak-smiley

  dinsdag 31 juli 2001 @ 18:10:49 #11
9337 _psilocybin
dubbelzijdig
pi_1305265
allemachtig.
yesterday I woke up sucking a lemon
pi_1305269
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:10 schreef _psilocybin het volgende:
allemachtig.
pi_1305293
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305326

Dank je! Ik kende ze nog niet.

Leuke site!

pi_1305378
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:02 schreef WouterB het volgende:
Vind het meestal wel iets humoristisch hebben, net zoals de telsel-reclame trouwens.

Serieus: schlagers zijn al vrijwel altijd vreselijk (hoewel ik een zwak hebben voor Peter Maffay's Du) maar de kostuums en decors maken het echt heel eng. Geeft me vaak hetzelfde gevoel als een eo-jongerendag, het lijkt perfect.


Beliuister Du eens in z'n nieuwe versie op Heue vor dreissig Jahren.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305407
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:20 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]

Dank je! Ik kende ze nog niet.

Leuke site!


Btw. 17 augustus in een feesttent in Neerbeek. Iets voor je
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305412
Deze zooi vind ik nu pas echt een kots-smiley waard... maar goed dat ik me zo kan beheersen.
pi_1305423
En jouw voorkeur:? Brahms of zo:?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305490
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 17:50 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie ook zo dol op van die gezellige Duitse volksmuziek? Er is iedere week wel een aantal programma's met van die leuke inhaak- en meeklapmuziek op de Duitse tv. Ze kleden het ook allemaal zo leuk aan, met de kleding en decor enzo. Zo warm en gezellig! Bijna alles is wel geplaybackt, maar dat zie je haast nergens aan, en het maakt eigenlijk ook niet uit.

Nu vroeg ik me dus af of er hier meer liefhebbers van deze prachtige liedjes zijn. En wat dan jullie favoriete artiesten zijn.

Alleen serieuze reacties graag!


Ben je fan van de Kastelruther Spatzen en het Original Naabtal Duo?
pi_1305671
iemand bekend met WDR4 ? De Duitse Schlagerzender ? Naar die crap heb ik zo'n 18 jaar moeten luisteren !!!

Ik voel mijn trauma's weer opkomen !

"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
pi_1305685
Leuk he, zulke ouders
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1305867
Tis eigenlijk niet uit Duitsland, maar ok...

  dinsdag 31 juli 2001 @ 21:15:13 #23
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_1306470
Yep, vind ik serieus leuk. Een paar weken geleden nog naar de Klostertaler (aus Österreich) geweest in De Lutte. Erg leuk concert.

Ik weet niet waar je woont, maar als je enigszins in de buurt van Twente woont: volgend jaar zijn de Klostertaler in Denekamp.

Mijn favoriete nummer is trouwens "Sierra Madre" van de Zillertaler Schurzenjager.

En deze reactie is dus echt serieus.

pi_1306590
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 21:15 schreef Bug het volgende:
Yep, vind ik serieus leuk. Een paar weken geleden nog naar de Klostertaler (aus Österreich) geweest in De Lutte. Erg leuk concert.

Ik weet niet waar je woont, maar als je enigszins in de buurt van Twente woont: volgend jaar zijn de Klostertaler in Denekamp.

Mijn favoriete nummer is trouwens "Sierra Madre" van de Zillertaler Schurzenjager.

En deze reactie is dus echt serieus.


Kijk ff terug. Ik schreef al eerder dat ze op 17/8 in Neerbeek zijn. Da's Limburg d8 ik
Die Klostertaler dus
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1309890
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 18:00 schreef bianca en michael het volgende:
Alhoewel getrouwd met een Duitser, hoop ik voor je dat je dit niet meent...

En dat meen ik serieus.


Ach. al mijn posts in dit topic gingen vergezeld van een vette knipoog. Als je met die gedachte nog eens de openingspost doorleest weet je wel genoeg, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')