Ik zag deze leuke post staan (bedankt voor het spammen teknomist
![]()
) , alleen op een paar reply's wil ik wel even reageren, daar ik normaal niet in discussie ga met mensen die ons niks vinden. Maar liegen is natuurlijk een kwade zaak!!
JoZwF1? Ben jij niet die gast die zo'n beetje uit elke band wordt gekikt waar hij in speelt?? Die gast die een chronische hekel aan ons heeft..... ja dat ben jij..
Maar goed.... ik zal ten eerste eens wat misverstanden uit de wereld helpen, ik speel namelijk in The Palookas en we bestaan 'al' 2,5 jaar... ons doel WAS om met heerlijke vrolijke muziek een feestje te bouwen in Bergen op Zoom en omstreken, ons doel IS om, nu we dat allang gedaan hebben, het uit te breiden naar de rest van Nederland...
Het zal misschien lijken of we al een tijd stil staan, maar bijna een jaar geleden besloot onze bassist wegens tijdgebrek ermee te stoppen.. Misschien speelt er iemand in een band, die zal best weten hoe erg je stil ligt als een muzikant ermee stopt.
Dit heeft bij ons dus een half jaar geduurd, in dat half jaar hebben we echter nog wel enkele keren met een vervangende bassist opgetreden in oa. de Mezz te Breda (is toch aardig??).
Nu we uit dit dalletje zijn hebben we in 4 maanden tijd, gemiddeld 2 X per week opgetreden (oa. 013, Baroeg, Doornroosje, Atak, Bibelot etc.), aan 2 wedstrijden meegedaan en een cd opgenomen.... vooruitgang?? ik dacht het wel..
Maar wees niet bang barry.. ehhh.... JoZwF1 we gaan de komende tijd weer aan nummers werken, om je weer lekker mee lastig te vallen... leuk hé!!
Nu wil ik het graag hebben over de volgende bewering van jou, charles zou heel erg kwaad zijn geworden op het bsf omdat wij niet de enige ska-band zouden zijn?? Even voor de duidelijkheid, Tapharheejl (de andere skaband) kennen wij heel erg goed, wij hebben respect voor hen en andersom.. man... we zijn zelfs een tour met elkaar aan het regelen, dus doe aub. geen domme uitspraken!! De enige reden dat wij niet speelden was omdat we geen bassist hadden...
Wij hebben op verschillende manieren het bsf bedankt voor de leuke opname van ons nummer, de enige band die tijdens de cdpresentatie aan het zeiken was (op het podium, door de mic. weliswaar) was JOU band (met de nadruk op was), million dollar mistake...
Ik vond het toen in ieder geval al raar, je mag met je bandje gratis een nummer opnemen en dan ga je achteraf zeiken dat het niet volgens jullie standaard is gelopen!?!? DAAR maak je pas vrienden mee!! (het staat op video dus ontken het maar niet
![]()
hahaha)
Maar goed.... het ging over stemmen dus zal ik, nu deze onzin verklaard is, jullie lekker een keuze laten maken.
Het nummer waar je op kunt kiezen is trouwens de live-opname van de Bergs SongFestival cd..
en skarabeez is idd. een leuke band
![]()
doei